Biljart/Pool

Beoordelingen van Best Western Plus Park City Lund

4 out of 5
Best Western Plus Park City Lund
Hedvig Möllers gata 2, Lund

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 475 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 390 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dennis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel te warme kamer. Ramen konden niet open, temperatuur niet zelf te regelen. Parkeren erg duur.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Vladimir op 4 jan 2022
Dear Dennis, Thank you for taking the time to write a review regarding your stay at the Radisson Blu Hotel Lund. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Vladimir – Rooms Divisions Manager

4/10 – Matig

Erik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Changed Hotel
No minibar or water in the room. Restaurant was often not running for 100%. and only very,very small choice. Afternoon no order options/cappuccino/closed. Staff is slooooowww. Got no upgrade. Breakfast is perfect, good quality and choice. Gym and facillities good. Ambience to stay is just way below a 4* hotel. First time I swapped hotel!! Booked Radison Blue in Malmö and it's a difference between day and night. Sorry, not comming back. Was frequent quest there. Corona regulations were down so thats not an excuse.
8 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Sander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Nette ontvangst laat aangekomen en goede parkeerplaats voor de vrachtwagen
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige service, geweldig hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat wanneer je een drie persoonskamer boekt, maar 2 bedden aantreft waardoor jezelf achter het derde bed aan moet. Vervelend dat van te voren niet vermeld wordt dat je ook nog een 15euro parkeerkosten moet betalen!
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder fijne kamer met ook al die kleine dingetjes die het extra leuk maken (mogelijkheid om zelf koffie of thee op kamer te maken, USB poorten om op te laden, zeer goede WiFi etc) meedenkend oplossingsgericht personeel) kortom: erg de moeite waard...
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Emilia Hallström op 15 feb 2019
Dear guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at Radisson Blu Hotel Lund. It is always a pleasure to receive positive feedback like yours. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Emilia Hallström Marketing Coordinator

10/10 – Uitstekend

rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam, praktisch en net verblijf.
Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst, nette kamer (toch geen volledig net toilet), zeer volledig ontbijt, leuke lunch, praktische en zeer nabije parking. Omgeving is niet voor toeristen. Scherpe prijs/kwaliteit.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Emilia Hallström, Marketing Coordinator op 8 jan 2019
Dear Rudy, Thank you for taking time to share the positive experience of your recent stay with us. I am very pleased to read you had an excellent stay with us and that you find all our staff providing great service. We really care how our guests feel about their stay and it is reviews like yours that give us so much enthusiasm and drive to keep on providing the best possible service. On behalf of our entire staff here at the hotel we would like to thank you for being our guest and we hope to see you again soon! Kind regards

10/10 – Uitstekend

Tino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Amanda op 7 jan 2018
Dear Guest, We are pleased to hear you’ve enjoyed your stay at the Park Inn by Radisson Lund. We appreciate your comments about our staff and the service we provide. We look forward to welcome you back to the hotel if your journey brings you back to the area. With kind regards, Amanda front office manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel aan de rand van Lund. Gemakkelijk te lopen of per fiets naar het centrum.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Manager op 15 feb 2024
Dear Teresa,Thank you very much for giving us such a great score in your evaluation.We hope to see you againSincere regards,StineFront Office Manager

8/10 – Goed

Adeline

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Manager op 15 feb 2024
Dear Adeline,Thank you very much for your evaluation of your stay with us.We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Manager op 15 feb 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.If you have any specific comments about your stay please do let us know. We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Andersen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Manager op 15 feb 2024
Dear Andersen,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.It is great to see that you have enjoyed your stay with us.We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Marcus

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Fariborz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thumbs up
A very pleasant stay would stay there again. Staff very helpful
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

mats

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nästan toppbetyg
Alltid trevligt att bo på Radisson i Lund men det är alltid detaljer på frukosten som hindrar högsta betyg. Den här gången var det kaffet som som mer smakade vatten än kaffe. Drack te på söndagen men då var äggröran usel. Små saker men det är så nära full pott. Sen är det lite märkligt att all personal är perfekt förutom dom som jobbar på frukosten, riktiga surkartar som inte ens hejar
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Adnan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toppen, Tyst , bekväm och praktiskt
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Vibeke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Lars-Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Loella

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Karin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingen udluftning
En enkelt overnatning i værelse med panoramic view, desværre uden mulighed for at åbne vindue og uden aircondition, så temperaturen i værelset kunne ikke reguleres. Ellers pænt værelse og dejlig morgenmad. Parkering kun mulig mod betaling af 200 kr.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 7 nov 2023
Dear Robert,Thank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay, we kindly ask you to take the time to provide us with detail in regards to why your stay was not a 10/10. This will help us to improve our services for the future. We hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

10/10 – Uitstekend

Jakob Søgren

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 7 nov 2023
Dear JakobThank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

10/10 – Uitstekend

Gusse

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 7 nov 2023
Dear Gusse,Thank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

6/10 – Redelijk

Henrik

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 2 nov 2023
Dear Henrik,Thank you for taking your time to leave a review after you stay.Please accept our sincere apologies for the shortfalls encountered during your stay.We kindly ask you to provide us with further detail in regards to the difficulties, this as it will help us seek prompt improvement to resolve the issues.Best regards,Emma

10/10 – Uitstekend

Stephen, Watertown

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed 6 nights. Great staff - fast and friendly check in. Coffee and water available in lobby. Excellent restaurant in hotel. Buffet breakfast are wonderful and cover range of different appetites. Some days skipped lunch I was still ful. Uber service is new in Sweden, but worked well, with $8-12 rides around Lund. Highly recommend!
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 2 nov 2023
Dear Stephen,Thank you for taking your time to give us feedback in regards to you stay. We are very pleased to see you enjoyed your recent say with us and hope to welcome you back very soon.Best Regards,Emma

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 2 nov 2023
Dear Guest,We thank you for taking your time to leave us a review and are happy to see you enjoyed your recent stay with us.We hope to get the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Emma

2/10 – Ontzettend slecht

Kevin

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 2 nov 2023
Dear Kevin,Thank you for taking your time to give us a review after you stay. We sincerely apologies for the shortfalls encountered during you stay. We kindly ask you to provide more details in regards what you felt could be better. As this will help us seek prompt improvement to the issues.Best regards,Emma

10/10 – Uitstekend

Andzelika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 2 nov 2023
Dear Andzelika,Thank you for giving us a review after you stay. We are very pleased to see you enjoyed you stay.We hope to get to welcome you back soon again.Best regards,Emma

10/10 – Uitstekend

Casper

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 2 nov 2023
Dear Casper,Thank you for taking the time to give us a review after your stay.We are happy to see you enjoyed you stay and hope to welcome you back soon again.Best Regards,Emma

4/10 – Matig

Giovanni

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Otrevlig bemötande
Ej prisvärt och dryg bemötande bara för att man sa vad man tyckte. Badrum under förväntningarna för att vara en 4 stjärnor hotell
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 19 okt 2023
Dear Giovanni,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and taking you time to give us feedback regarding you stay.Please accept our sincere apologies for the shortfalls you encountered during your stay as mentioned. We will haven a great look into the routines and service provided from our staff to seek a prompt improvement.We hope you decide to visit us again.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

10/10 – Uitstekend

Håkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 19 okt 2023
Dear Håkan,Thank you for staying with us and we apricate you taking your time to leave us a review after your stay.We are very happy to see your stay matched you expectations and hope to welcome you back again in the near future.Best Regards,EmmaRadisson Blu Lund

8/10 – Goed

Bjarne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 19 okt 2023
Dear Bjarne,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and for taking your time to give us a review after your stay.We are very happy to see you stay matched you expectations and wish to welcome you back soon again.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 19 okt 2023
Dear Christian,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and for taking you time to give us a review after your stay.We are glad to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

8/10 – Goed

Fredrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Affärsresa oktober 2023
Ok hotell om man vill bo 3 km från city! Trevlig personal i receptionen, baren och vid frukost! Fick en bra omelett på begäran! Känns dock som en lite billigare variant av ett Radisson hotell!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 19 okt 2023
Dear Fredrik,Thank you for staying at Radisson Blu Lund and for sharing your feedback with us. We apricate you pointing out the excellent service you received from our staff alongside the great breakfast and food.We hope to welcome you back soon again.Best regardsEmma Radisson Blu Lund

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rummet var bra Maten på kvällen var bra Men frukosten var inte bra dåligt påfylld och smutsigt
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Hej Jan,Tack för att ni tagit er tid att ge er feedback efter er vistelse. Vi uppskattar att ni tar fram både det positiva och det som behövs förbättras.Vi kommer se över våra rutiner för att säkerställa en snabb förbättring kring frukosten.Vi hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen.Med vänliga hälsningar Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Patrick,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 – Goed

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Andreas,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 – Goed

Hans

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Hans,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 – Goed

Kasper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Kasper,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

10/10 – Uitstekend

Mikael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Mikael,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are happy to see you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the near future.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

2/10 – Ontzettend slecht

Jan

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Emma op 10 okt 2023
Dear Jan, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Lund Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

6/10 – Redelijk

Carl

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Allt var bra förutom att AC'n gav ifrån sig ett lågpulserandebrummande ljud, så min fru fick sova skavfots eftersom det lät mindre i den änden av sängen.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Hej Carl,Vi är tacksamma för att ni tagit er tid att ge oss feedback efter er vistelse. Vi uppskattar att ni poängterat både det positiva och det som har förbättrings potential hos oss.Vi ska se över vad vi kan göra för att få vpr AC till att vara med behaglig för kommande vistelser.Tveka inte på att höra av er om vi kan hjälpa er vidare.Med vänliga hälsningarEmma Hansson Radisson Blu Lund

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Guest,We appreciate you for taking your time to give us a review after you stay and hope to welcome you bac kin the near future.Do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regardsEmma Hansson Radisson Blu Lund

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Emma op 12 okt 2023
Dear Peter,Thank you for taking your time to give us a review after your stay.We are glad to see that you had a great visit and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund