Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor De Lunterse Boer





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 123
inclusief belastingen en toeslagen
18 sep - 19 sep
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Klassieke kamer laden

Klassieke kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Televisie
Een haardroger
Een bubbelbad
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een minibar
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Boslaan 87, Lunteren, 6741KD
Over deze accommodatie
De Lunterse Boer
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.06 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 19.5 voor volwassenen en ca. EUR 9.5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12.5 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 9.5 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lunterse Boer Hotel Lunteren
Lunterse Boer Hotel
Lunterse Boer Lunteren
Lunterse Boer
De Lunterse Boer Hotel
De Lunterse Boer Lunteren
De Lunterse Boer Hotel Lunteren
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over De Lunterse Boer
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Annebet
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annebet
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angela
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Angela
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Angela
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig!
Angela
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Frans
Reisde met partner
22 okt 2023
Positief: Voorzieningen
Frans
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Aart
Reisde met partner
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aart
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Heidi
29 jul 2023
Heidi
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Menno
30 apr 2023
Menno
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Cornelis
Reisde met partner
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cornelis
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Dick
Zakenreiziger
7 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dick
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
A. H. Hamar de la
Reisde met partner
29 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A. H. Hamar de la
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Jos
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jos
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
sjef, Berkel-Enschot
Reisde met partner
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
sjef
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Cornelis
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cornelis
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Monique
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Monique
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Eddy
20 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eddy
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Anneke
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anneke
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
brigitte
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam en rustig hotel
brigitte
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
sonja, krommenie
25 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoonste hotelkamer ooir
sonja
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Patrick
12 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer