Particuliere eigenaar
The Grand Palace Hotel
Hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Lusaka
Fotogalerie voor The Grand Palace Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 75
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer, uitzicht op stad laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Smart-tv
Privébadkamer
Regendouchekop
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

35376 Thabo Mbeki Rd, Lusaka, Lusaka Province
Over deze accommodatie
The Grand Palace Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Cargo88 Hotel
Cargo88 Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 117 beoordelingen
De prijs is € 102
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 30 per persoon (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Grand Palace Hotel Hotel
The Grand Palace Hotel Lusaka
The Grand Palace Hotel Hotel Lusaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Grand Palace Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Lawrence
26 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Lawrence
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
DAWIT
Zakenreiziger
21 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DAWIT
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
19 okt 2025
Mark
2 nachten verbleven in oktober 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Chilombe
18 okt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chilombe
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Nimo
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nimo
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Isaac
7 sep 2025
Isaac
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Mkhonzeni Lancelotte
Zakenreiziger
25 aug 2025
Positief: Netheid
Mkhonzeni Lancelotte
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Peter Paul
16 aug 2025
Peter Paul
10 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Isabel
12 aug 2025
Negatief: Personeel en service
Isabel
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emmanuel
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Claus Foli
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claus Foli
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Christine
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christine
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Christine
Reisde met familie
7 jun 2025
Christine
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ABHISHEK
15 mei 2025
ABHISHEK
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Loren
28 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loren
14 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Romulo
Reisde met familie en kleine kinderen
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Romulo
12 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Katherine
Reisde met familie
15 apr 2025
Positief: Netheid
Katherine
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mishelle
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mishelle
4 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Kevin
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Personeel en service
Super front desk staff
Kevin
5 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Andrew
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Martin
Reisde met partner
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Selma
4 jan 2025
Selma
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
rolando
Reisde met familie
12 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rolando
4 nachten verbleven in december 2024








