Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Alle foto's voor Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op binnenplaats laden

Suite, 1 kingsize bed, uitzicht op binnenplaats
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Een slaapbank
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Junior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad laden

Junior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Een slaapbank - eenpersoons
Privébadkamer
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ploscha Rynok 39, Lviv, 79008
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Rudolfo
Rudolfo
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 127 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: UAH 40.00 per persoon, per nacht.
- Er wordt een toeristenbelasting van 1.00 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. UAH 150 voor volwassenen en ca. UAH 150 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: UAH 270 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: UAH 450.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel 39 Lviv
39 Lviv
Hotel 39 Lviv
Hotel 39 Hotel
Hotel 39 Hotel Lviv
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel 39
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
H.J.
20 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel 39 in 2018.
H.J.
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Lawrence
24 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly English speaking staff
Lawrence
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Espen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
2 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Espen
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Marius
11 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marius
7 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Kaan, İstanbul / Turkey
28 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaan
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Wiesław
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bardzo polecamy hotel i przepyszne śniadania.
Wiesław
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Karin
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karin
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Haci Zühtü
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haci Zühtü
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Stefano
13 mrt 2019
Negatief: Netheid
Stefano
2 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Haci Zühtü
16 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Haci Zühtü
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Andree, Wien
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andree
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Winston
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience, no complaints, recommended
Winston
9 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Janet
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 stars
Janet
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Larysa
22 okt 2018
Negatief: Comfort kamer
Thanks,but next time I would like another hotel
Larysa
8 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Michael
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My preferred home in Lviv!
Michael
4 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout a fait agréable
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Asya, San francisco
9 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asya
3 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Pamela
31 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pamela
2 nachten verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Feyzi
28 mei 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eine Überbewertetes Hotel
Feyzi
3 nachten verbleven in mei 2018