Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 268 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
152
Gastenscore: 8 - Goed. 96 van 268 beoordelingen" "
8 - Goed
96
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 268 beoordelingen" "
6 - Redelijk
14
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 268 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 268 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne centrale ligging op loopafstand van het historisch centrum
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 5 sep 2019
Dear Anonymous, thank you for kindly taking your time to review your recent stay wish us. I am truly glad you enjoyed your stay, and hope your next visit is just around the corner. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
6/10 – Redelijk
Bernou, Amsterdam
28 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in het centrum
Het hotel zelf was prima. De kamer was niet ruim, maar wel groot genoeg. Het ontbijt was teleurstellend, zeker voor Ibis Styles. Kannen voor sap waren onhandig om mee te schenken en de scrambled egg was enorm waterig en koud. Sommige dingen ontbraken compleet zoals yoghurt en theelepels. Voor een Ibis hotelontbijt was er erg weinig keuze.
Bernou
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van ibis Styles Lviv Center team op 31 jul 2017
Dear Bernou, thank you for your honest feedback. At Ibis Styles, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Thank you for drawing our attention to the breakfast offer, we will inform the restaurant manager about the issues you faced, in order the necessary measures were taken.
We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
8/10 – Goed
Robin
21 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs kwaliteitverhouding
Prima hotel voor het verkennen van Lviv. Prima prijs kwaliteitverhouding. Schone kamer; prima bed en goed ontbijt. De hele dag kun je gratis koffie thee en water verkrijgen
Robin
Reactie van General Manager op 1 mrt 2017
Dear Robin, thank you for your kind feedback! We are glad you enjoyed your stay at ibis Styles Lviv Center! Looking forward to seeing you back soon!
8/10 – Goed
Robert, Delft
26 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel vlak bij het centrum
Het Ibis is een goed en modern hotel. De kamers zijn modern uitgerust en in goede staat. Ik was helaas erg vroeg bij het hotel en mijn kamer was nog niet beschikbaar. De medewerkers hebben er wel voor gezorgd dat ik niet echt to 14:00 hoefde te wachten om op mijn kamer.
De ligging van het hotel is ook prima, niet midden in het centrum maar wel dicht bij. Je zit maar een paar minuten lopen van het centrum en alle bezienswaardigheden in Lviv. Het hotel is ook via de tram goed bereikbaar vanaf het treinstation.
Robert
Reactie van Deputy General Manager op 30 jan 2017
Dear Robert, thank you for choosing ibis Styles Lviv Center as your accommodation in Lviv and your kind feedback! We are looking forward seeing you back!
10/10 – Uitstekend
Hamid
21 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hamid
8/10 – Goed
igor
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay
igor
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Stefano, Reggio Emilia
Zakenreiziger
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent option for Lviv!
Stefano
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ulyana Melnyk op 22 feb 2024
Dear Stefano!Thank you for your feedback. I am truly glad you liked our hotel and enjoyed your stay at ibis Styles Lviv Center.We hope to see you back very soon! Kind regards, Ulyana MelnykOperations Manager
4/10 – Matig
Achim, Bamberg
Reisde met partner
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft liegt nahe am Zentrum und ist gut zu erreichen. An der Rezeption gibt es Tee und Kaffe und Wasser.
Bitte nehmen Sie kein Premiumzimmer denn diese sind Dich die vielen Fenster sehr kalt und es gibt nur eine Klimaanlage die nicht richtig heizt, eigentlich frech !
Zudem liegen die Zimmer ganz oben im 7 Stock und nachts wird das Gebäude von außen beleuchtet bedeutet unterm Strich , sehr hell weil es nicht richtig abgedunkelt werden kann.
Sonst ist das Hotel sauber und gut !
Achim
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ulyana Melnyk op 22 dec 2023
Dear Achim!Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Styles Lviv Center. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.As far as I know our ventilation and condition systems are pretty good set that allows to warm up the rooms because constantly I'm checking our rooms. Nevertheless, we are sorry that this time our service didn’t meet your expectation. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind regards, Ulyana MelnykOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Katrina
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrina
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ulyana op 17 aug 2023
Dear Katrina, Thank you for your feedback. I am truly glad you liked our hotel and enjoyed your stay at ibis Styles Lviv Center.We hope to see you back very soon! Best wishes,Ulyana MelnykOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Galyna
4 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Коміорт і затишок
Вже не вперше зупиняюсь в цьому готелі, і завжди чудові враження! Приємний персонал, затишні номери, де ж все необхідне, додаткові послуги, такі, як бкзкоштона кава на рецепції та парасоля, якщо йде дощ, - все це мотивую повертатися в готель знову і знову :)
Galyna
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Andriy ZARUBA op 9 aug 2023
Галино,Щиро дякуємо за позитивний відгук. Це завжди приємність отримувати такі високі оцінки.Завжди чекаємо на вас з нетерпінням.
8/10 – Goed
Sukhchain
Reisde met familie en kleine kinderen
7 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like it colourful …
Sukhchain
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ulyana op 9 mei 2023
Dear SukhchainWe very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Lviv Center. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ulyana Melnyk Operations Manager
10/10 – Uitstekend
Albin
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For me it was absolutely perfect to stay here. Everything you need in a hotel and very nice and clean, and the breakfast was the best I had ever it was everything you want even more and it was so tasty!
Albin
Reactie van Ulyana op 10 apr 2023
Dear Albin, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Lviv Center. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Ulyana MelnykOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Alevtyna
22 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
Alevtyna
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Ulyana op 25 jan 2023
Dear Alevtyna!We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Lviv Center.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Ulyana Melnyk Administrative Manager
8/10 – Goed
guo
9 jul 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
guo
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
MOHAMMED
5 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الاوتيل ممتاز
فندق جديد وموقعه ممتاز انصح فيه بصراحه وسكنت فيه مرتين بس عيبه الغرفه صغيره
MOHAMMED
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
MOHAMMED
Reisde met een groep
5 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الاوتيل ممتاز بس غرفه صغيره
موقعه وسعره ممتاز واثاثه جديد انصح فيه سكنت فيه مرتين بس غرفه تراها صغيره
MOHAMMED
2 nachten verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
CIGDEM
20 feb 2022
CIGDEM
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 23 feb 2022
Dear CIGDEM, thank you for sharing your feedback with us. I regret t find out that your stay didn't meet your expectations, please accept our sincere apologies. Please let me know, what was wrong with your stay and what would have made you rate us higher and I will look into it personally. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Roman
8 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place!
Roman
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 16 feb 2022
Thank you, Roman, for your feedback! I am pleased to read you found our hotel great and hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Premium room can be a bit more premium. Best team.
The premium room was not much premium, very cold so hat to switch on the air conditioning and burn the oxygen. Floors are very cold in bathroom and water leaks from the shower.
But the team is extremely helpful and welcoming. Breakfasts are amazing!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 5 jan 2022
Dear Anonymous, thank you for your review. I regret to find out our Premium room didn't meet your expectations, please accept our apologies. For more comfort in future, do not hesitate to address reception on any matters, in this case you would have been offered an alternative room where you would have felt more comfortable. Once again, we thank you for your feedback, as thanks to your comments we understand what we should work on more thoroughly. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Carl
21 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern and beautiful.property. I highly recomend upgrading to the premium room to experience a beautiful view from a corner room in the property.
Carl
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 5 jan 2022
Dear Carl, thank you for your feedback. I am truly glad you enjoyed your stay and hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met een groep
7 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentrumsnah alles
Alexander
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 10 dec 2021
Thank you, Alexander, for your 5 stars! We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
MOHAMMED
Reisde met familie
2 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق ٣ نجوم ممتاز وسعره ايضآ ممتاز 👍👍👍
اوتيل ٣ نجوم ممتاز جدآ نظيف ومرتب ويفتح النفس غرفه تميل للصغر بس لا باس فيها تعامل طلقك الاوتيل ممتاز وخدومين وكذلك الموقع والسعر فوق الممتاز ،، انصح فيه هذا فقط الي في لفيف لكن الي في كييف في وسط العاصمه لا
MOHAMMED
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 10 dec 2021
Dear MOHAMMED, we very much appreciate your kind feedback and recommendation of our hotel to other travelers. I am pleased to find out you liked our hotel and services and had a pleasant stay with us. We look forward to seeing you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 8 nov 2021
Thank you, Anonymous, for the highest rating. We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Onur
26 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onur
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 29 okt 2021
Dear Onur, thank you for your rating. We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
Andreas, Oslo
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel for the price!
Nice hotel in Lviv. Clean, quiet, great service, nice breakfast and restaurant.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 21 okt 2021
Dear Guest, we very much appreciate your kind feedback and rating, and pleased to find out you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel in future. Best wishes, Natalia
10/10 – Uitstekend
TARIQ
Reisde met een groep
30 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice trip
The hotel has very good location not so far from the famous and nice places.
TARIQ
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 1 okt 2021
Dear TARIQ, thank you for your feedback. I am pleased to find out you enjoyed your stay and hope to welcome you back at ibis Styles Lviv Center in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Igor
26 sep 2021
Igor
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 28 sep 2021
Dear Igor, thank you for giving us the highest rating. We look forward to seeing you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Igor
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Igor
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 28 sep 2021
Dear Igor, thank you for your highest rating. We hope to see you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
WALEID
Reisde met een groep
19 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
افضل فنادق لفيف
فندق اكثر من رائع وموظفين الاستقبال تعاملهم راقي جدا وموقع الفندق قريب من السنتر والاماكن السياحية في لفيف
WALEID
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 28 sep 2021
Dear WALEID, thank you for kindly sharing your review with us. I am truly glad you enjoyed your stay and services, and hope to welcome you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
2/10 – Ontzettend slecht
Thomas Karol
Reisde met partner
18 sep 2021
Negatief: Personeel en service
Extremely rude, arrogant and unhelpful staff! Never in my many years global travel and personal involvement in the hospitality industry have I encountered such rude, confrontational and poorly trained staff. Decided to check out one hour after checking in and relocated to nearby historic hotel Atlas where service and rooms was five stars. Avoid Ibis Styles Lviv like the plague.
Thomas Karol
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 1 okt 2021
Dear Thomas, thanks for your review and please accept my sincerest apologies that we didn't meet your expectations. Could you please give me a little bit more details about your experience and situation that occurred and I will investigate your matter personally. Thank you in advance, Natalia
10/10 – Uitstekend
Fathi
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good one
Very good location. Clean. Helpful stuff.
Fathi
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 28 sep 2021
Thank you, Fathi, for giving us the highest rating. We hope to see you back soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
11 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 28 sep 2021
Thank you, David, for the highest rating. We hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
Norbert
4 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein tolles Hotel in der Nähe des Zentrums.Preis Leistung sind in Ordnung.Frühstück ist reichhaltig
Norbert
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 6 sep 2021
Dear Norbert , we very much appreciate your kind feedback and rating. If there was anything that could have made you score your stay 10 out of 10 please let me know and I will look into it personally. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager, h9709@accor.com
10/10 – Uitstekend
Jane
Zakenreiziger
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jane
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 6 sep 2021
Dear Jane, we very much appreciate your kind rating, and looking forward to seeing you back to ibis Styles Lviv Center in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
hussain
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق مناسب للعوائل مع افطار خفيف لطيف ،
hussain
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 25 aug 2021
Dear Hussain, thank you for sharing your review with us. If there was anything that could have made you score 10 out of 10 please let me know and we will improve it. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Albrecht
19 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitten in einer traumhaften Stadt
Die Freundlichkeit der Mitarbeitenden war überwältigend. Sie bemühten sich sehr, dass unser PKW im überwachten und damit geschützten Bereich unterkam. Das angeschlossene Restaurant diente als Raum für das wunderbare Frühstücksbufett; außerhalb dessen konnte man dort niveauvoll essen und trinken; die Bedienung war überaus freundlich. Das Zimmer war ruhig, in der Größe ausreichend. Die Lage nahe der Altstadt ist äußerst vorteilhaft; sie ist vom Hotel aus gut zu Fuß zu erreichen. Es war für uns fast beschämend, wie viele Leistungen in den Kosten inbegriffen waren.
Albrecht
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 25 aug 2021
Dear Albrecht, we very much appreciate your kind feedback. I am pleased to find out you enjoyed your stay and will share your kind comments with my staff. We look forward to seeing you back very soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
yusuf
Reisde met familie
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Temiz merkezi sorunsuz
Ailecek kaldık,temiz ,merkezi konumdaydı,personel ilgili,kahvaltısı başarılı,interneti hızlı gayet güzel bir tatil ıldu
yusuf
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 25 aug 2021
Dear Yusuf, thank you for sharing your review with us. I am truly glad you enjoyed your stay and hope you will choose our hotel again in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
Mehmet Erkan
Zakenreiziger
27 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mehmet Erkan
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 6 aug 2021
Dear Mehmet Erkan, we very much appreciate your rating. If there was anything that could have made you score 10 out of 10, please let me know and we will improve it. Best Regards, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
Mohammed
26 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammed
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 6 aug 2021
Dear Mohammed, thank you for your rating. If there was anything that could have made you score 10 out of 10, please let me know and I will look into it personally. Best Regards, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
Peter
Zakenreiziger
18 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOP im Zentrum
Habe Premium Zimmer mit Balkon gebucht und Eckzimmer ohne Balkon erhalten. Premium lohnt sich nicht!
Ansonsten gute Lage und nette Mitarbeiter.
Peter
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 19 jul 2021
Dear Peter, thank you for your feedback. I regret to find out that you didn't get a Premium room with balcony. Please be kindly informed, that we guarantee a category of the room, not a specific room, but we always do our best to accommodate our guest requests. Unfortunately, at the time of your arrival the Premium room with a terrace was already occupied by other guests. I am truly glad that apart from this you enjoyed your stay and hope to see you back in future! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location to old town
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 19 jul 2021
Dear Anonymous, thank you for the highest rating. We hope to see you back soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
ORHAN
16 jul 2021
ORHAN
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 19 jul 2021
Dear ORHAN, thank you for your rating. If there was anything that could have made you score 10 out of 10, please let me know and I will look into it personally. Best Regards, Natalia
10/10 – Uitstekend
Alexander
Zakenreiziger
16 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top top top
Sehr zentral gelegenes Hotel. Das Zimmer war sehr sauber und das Personal freundlich. Sehr zu empfehlen!
Alexander
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 19 jul 2021
Dear Alexander, we very much appreciate your kind feedback and recommendation of our hotel to other travelers. We look forward to seeing you back in future. Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Mousa M
22 jun 2021
Positief: Personeel en service
Mousa M
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 23 jun 2021
Dear Mousa M, we very much appreciate your kind rating. We hope to see you back to ibis Styles Lviv Center in future! Best wishes, Nataliam Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean. Centrally located.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 23 jun 2021
Dear Anonymous, thank you for your feedback and rating. We hope to see you back very soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
10/10 – Uitstekend
viktoriya
14 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pobyt 2 nocy
Hotel położony w samym centrum, czysto, przyjemnie, smaczne sniadania
viktoriya
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Natalia, Deputy General Manager op 16 jun 2021
Dear Viktoriya, we very appreciate your kind feedback. We are pleased you enjoyed your stay and hope to see you back very soon! Best wishes, Natalia, Deputy General Manager
8/10 – Goed
Nevin
13 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nevin
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Daniel op 14 jun 2021
Thanks Nevin for your scoring. Please let me know what would have made you score us 10 out of 10 and I will look into it personally.
Best Regards
Daniel
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located hotel to the center of the city, great breakfast, room was clean and comfortable, had issues with shower and front desk staff resolved it in timely manner, front desk staff was professional, friendly and courteous.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Daniel op 14 jun 2021
Dear Guest,
Thank you for your feedback and compliments. I am sorry about the issues with your shower, I have spoken to my maintenance team to make sure we prevent future occurrence. I was pleased to read, that my team resolved your problems and that overall your experience was good.
Thank you again and I hope to see you back soon!
Kind Regards
Daniel
General Manager
10/10 – Uitstekend
Jason
11 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Daniel op 14 jun 2021
Dear Jason,
Many thanks for your great scoring. I hope to have you back soon.
Best Regards
Daniel
General Manager