Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Hotel de Normandie

2 out of 5
Hotel de Normandie
3 Rue Du Belier, Lyon, Rhone

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 140 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 313 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 199 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 79 van 779 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 48 van 779 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Melanie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed lag heerlijk. Wel een erg kleine kamer, maar prima voor 1 persoon. Er waren schimmelplekken in de badkamer. Personeel is oké, kan vriendelijker. Prima voor een nachtje.
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat een raar gerenoveerd hotel, je kan zo uit je raam vallen als de behoefte daarvoor is, deurstoppers zijn pas over na gedacht na gaten in muren, er stond een ventilator op onze kamer waarvan de poten uitelkaar getrokken waren waardoor die als een soort wankelend, constant vallend stokmannetje tegen de muur leunde en uiteindelijk uitelkaar viel. De lift komt uit 1820 dus als je van horrorfilms houdt moet je hier zeker komen. Verder was het opzich best schoon maar dat komt denk ik door de tranen van onze voorgangers
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie alleen een krakend bed. Voorder3st echt top!!
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Philipe

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conforme a notre attente
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple et efficace
Hotel bien placé, très simple et sans luxe particulier, mais sans reproches pour un prix tres correct.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Monique

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

ABDON

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

yvan

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

solange

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Excellent Proche de la gare et centre d’attraction Lyon à pied
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

sofia

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Il ne vaut pas un 2 étoiles
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Dean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rose

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
Séjour agréable. Hôtel calme et bien sécurisé. Propre
Agréable
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

MEHDI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
100m de la gare Hôtel au top.
Malgré une suppression de train et un retard de 1H10, l'hôtel reste ouvert jusqu'à votre arrivée. Accueil chaleureux. Chambre silencieuse est chauffé avec un thermostat réglable.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité-prix avec localisation top
Hôtel d’un bon rapport qualité-prix. Accès immédiat à la gare de Perrache, localisation top pour découvrir Lyon. Les chambres sont petites, en particulier la salle d’eau sous mansarde, mais le tout reste confortable et la literie est de bonne facture. Pas testé le petit-déjeuner. Réception ouverte 24h/24, il faut déposer la clé à l’accueil en quittant l’hôtel.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Amélie

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Franck

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon accueil, chambre vétuste, TV capricieuse, le petit déjeuner est une collation car pas de choix et que du sucré
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Khalil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gisela

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Derya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
It is really close to the train station . But the directions were not easy to find the place of the hotel .
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

STEPHANIE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien situé
Hôtel situé juste à côté de la gare de Perrache. Néanmoins, très silencieux. La chambre est assez grande, seul petit bémol pour la salle de bain qui était très très petite. Lit et oreillers confortables. Equipe agréable et sympathique. Bon rapport qualité prix. Je recommande.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sacha

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Amandine

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Julien

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Pas de i'ternet ds la chambre hotel ancien propreté correcte
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Oliver

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Roger

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

CLAUDE ARMAND

Negatief: Voorzieningen
Mid
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre agréable, propre, lit confortable
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

KONSTANTINOS

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jerome

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

jonathan

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

ELISABETH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Deliege

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil de la réceptionniste 👍
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Michèle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J'y reviendrai volontiers
Petite chambre accueilllante et fonctionnelle. Lit confortable et éclairage agréable et pratique. Proximité immédiate de la gare Perrache, néanmoins chambre tout à fait calme, ce que j'ai apprécié beaucoup. De même que la présence d'un ventilateur, que je préfère à la clim. Seul petit inconvénient: je n'ai pas trouvé comment éteindre complètement la télé, or le voyant est éblouissant de nuit. Service aimable et compétent. Bon petit déjeuner.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

IVAN

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

FREDERIC

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas du luxe mais pratique
bien situé ,bon rapport qualité prix , on peut regretter l'absence de climatisation
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great Location and Quiet
The hotel was fairly quiet during the night and I was able to keep the window open for ventilation even though it was adjacent to Lyon Perrache station. Staff were very friendly and welcoming especially the night chap that prepared the breakfast in the morning.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

jean

2 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Amar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul hôtel sa pu grave j'étais malade à couse des m
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé, personnel accueillant , Rapport qualité prix correct Je recommanderais volontiers cette hôtel
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon Hôtel modeste et propre.
Hôtel modeste, propre et pratique car proche de la gare.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sandrine

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Brunette

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El cuarto es miniatura y básico. La recepcionista de la mañana muy majadera. Me maltrato siempre que le pedí algo. No tiene calidad de servicio. Su inglés es pésimo y actúa como si nos hiciera el favor de atendemos. Habla pésimo inglés y se enoja cuando le digo que no la entiendo y me repita. Todas las instrucciones las daba enojada y amenazante. No tienen información en el cuarto sobre el wifi, solo en el elevador. Las camaristas son igualmente majaderas no tiene aire acondicionado y tienen ventiladores muy escandalosos. Muy baja calidad en relación del precio. Por 20 euros más podría haberme quedado en el Ibis. Sus fotos son muy engañosas.

8/10 – Goed

TINA

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Jean-Luc

2 nachten verbleven in augustus 2023