Barbecue/picknickplaats

Beoordelingen van Hotel Première Classe Lyon Sud - Pierre Bénite

2 out of 5
Hotel Première Classe Lyon Sud - Pierre Bénite
17 rue de la Mouche, Irigny, Rhone

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 299 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 434 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 165 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 44 van 1002 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Maaike

Reisde met familie
De kamer was erg warm, de airco werkte niet. Onder ons raam stonden de grote afvalcontainers met deksels open. Als we het raam openzetten dan stonk het meteen. Het toilet zit in de douchecel die niet veel groter is als in een caravan
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Theodora

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes fijne tussenstop
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Remko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel voor 1 overnachting, voor als je op doorreis bent
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van pc op 26 aug 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt ! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. La réception

8/10 – Goed

Dennis

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van pc op 26 aug 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In het bijgebouw waren de kamers enorm klein, niet goed schoongemaakt en de bedden waren hard! Het bovenbed was met gevaarlijk ijzerdraad bij elkaar gebonden! Wij gaan niet meer terug!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van pc op 26 aug 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Roland

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van pc op 26 aug 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt!Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

6/10 – Redelijk

Irma

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van pc op 2 jul 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt ! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
het was maar voor 1 nacht, we konden douchen(was wel heel klein) en we konden slapen dat was het belangrijkste
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Martine

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet goed verlucht
Heel vriendelijk a de tel maar kamer rook naar sigaretten alsook de lakens! Niet goed verlucht en onaangenaam spijtig
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van la reception op 20 jul 2021
Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Goede ontvangst, slecht bed.
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Anna, Tilburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was klein, maar schoon, prima voor een overnachting. Bij late aankomst zelf inchecken bij de poort.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor op doorreis
Prima voor een nacht op doorreis. In de buurt eten is wel een zoektocht. Net hotel met goede prijs kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy safe and nice stay, only negative I can think off is the coffee. Would recommend this. Got a free room upgrade and staff is friendly
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van La Réception op 28 jan 2019
Bonjour, merci pour la note et pour votre commentaire. Le surclassement n'est pas gratuit sauf exception. Au plaisir de vous revoir.

6/10 – Redelijk

Harm

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Kirsten, Spijkenisse

Positief: Personeel en service
Goed hotel om te overnachten
Wij hebben hier een nachtje geslapen op doorreis naar het zuiden. Prima bed. Kleine kamer, maar zoveel heb je niet nodig. Straks nog even gebruik maken van het ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Audrey op 30 aug 2018
Heel hartelijk bedankt Ik hoop je de volgende keer weer te zien Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Daan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prim hotel voor een doorreis naar je eindbestemmin
Eenvoudig centraal gelegen hotel. Kamers zijn voorzien van airco. Ontbijt was karig qua beleg.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Audrey op 5 aug 2018
Thank you

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nooit meer
Een ranzig hotel, vieze kamers maar het bed lag heerlijk en de wifi was goed. Ontbijt, voor 30 personen, bestond uit 2 stokbroden en veel cake. Het beleg was niet meer dan 3 verschillende jam, honing en chocoladepasta. Toen we om 'Fromage` vroegen, was het 'no'. De koffie uit het automaat, waar dat naar smaakte weet ik niet maar in ieder geval niet naar koffie. Wij zoeken de volgende keer verder
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Audrey op 28 aug 2018
Hallo Bedankt voor het reageren. Weet dat het eersteklas basisontbijt is verbeterd door een ruimere keuze aan gebak en inderdaad 3 soorten jam, honing en nutella. Het stokbroodbrood wordt besteld volgens het aantal reserveringen met 1 stokbrood voor 3 personen. We nemen echter nota van uw opmerking. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Marc, Ramsel België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Als tussenstop was dit een aangename ervaring, ontbijt was meer dan behoorlijk voor ons.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Catharina

voor een overnachting is het oke. Het is netjes en functioneel
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Cees, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig, schoon en goedkoop
Voor een tussenstop op weg naar het zuiden een goed en goedkoop alternatief. Bed en sanitair was schoon. Entree en trappenhuis naar kamers was minder en ongemakkelijk. Zeker zonder lift
1 nacht verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Please EXPEDIA DOWNT ECONOMYCLASSE ROOMS!!!
Het was vreselijk verouderd en ook vies!! We hebben toilet en douche niet gebruikt!. Aub beveel niet de economie kamers aan !!!
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Brunhilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi en praktisch hotel.
Prima kamer. Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind van 5 jaar. De bedden waren heerlijk en allemaal heel netjes. Douche en wc ook prima.
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

lorenzo, Netherlands

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Close to Route du Solei
Staff was nice, she was realy trying to talk English (and did well), rooms are really small but thats the price. Airco wasnt working ok and that was bad because it was 35C that day, so the room was really hot. For an overnight stay its ok.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor doorreis naar zuid-frankrijk
Orima hotel voor een mooie prijs. Zeker een aanrader! Wij zijn nu vier keer geweest op doorreis en elke keer weer goed.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel voor die prijsklasse
goed verzorgd

8/10 – Goed

A, Krimpen aan den ijssel

Positief: Personeel en service
Goede overnachting gedurende de reis.
Prima voor een nacht. Slecht ontbijt te sumier. Maak het duurder en uitgebreider.

8/10 – Goed

S.A. Manna, rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede hotel
1 overnachting gedaan. Dat is wel te doen. matrassen zijn wel erg hard. En de kamers zijn een beetje klein maar het personeel is erg vriendelijk. Een waterkoker meegekregen in de kamer als service. Ontbijt is erg minimaal.

10/10 – Uitstekend

wouter, zuid beijerland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed hotel
Het was er schoon en netjes. voor deze prijs mag je niet meer verwachten.

8/10 – Goed

Martin, Rijswijk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed voor één nacht.
Goede prijs kwaliteitsverhouding. Goed hotel voor een nacht als je op doorreis bent naar je uiteindelijke bestemming.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Wim, België

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
basis accomodatie is in orde en net.
Typisch hotel voor 1 nacht: basisaccommodatie is in orde en net. Vriendelijk onthaal. Wij kregen de Wifi niet aan de praat. Grootste minpunt is de kwaliteit van het bed: opgestaan met rugpijn. Aan het onthaal werd een -15% reductiebon verstrekt voor een restaurant in de buurt. Dat restaurant is een afrader: vuile glazen en bestek, het eten was niet lekker. Vreemd gezien het een hotelrestaurant was. (dit restaurant hoorde niet bij het Première Classe hotel)

8/10 – Goed

DELPHINE

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Bel accueil du personnel et arrangeant. Petit déjeuner correcte et en adéquation avec le prix. Chambre plutôt propre. Bémol sur l'isolation acoustique et thermique , selon le bâtiment d'hébergement
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

JeanLuc

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien dans l’ensemble. Personnel sympathique.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van PC op 30 mrt 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Hotel Première Classe Irigny.

10/10 – Uitstekend

Christine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van PC op 18 mrt 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

DURAND

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van PC op 18 mrt 2024
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Hotel Premiere Classe Irigny.

10/10 – Uitstekend

patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Genevieve

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
Pas top
Nous ne reviendrons pas à ce première classe de Lyon sud.Tres déçus par l'accueil et le service. Auparavant, nous n'avions rien de négatif, mais, ce séjour à été décevant.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Antoine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Besnike

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Stephane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

cedric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sylviane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van PC op 1 dec 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Frederik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van PC op 23 nov 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

2/10 – Ontzettend slecht

Corinne

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van PC op 19 nov 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai apprécié cette hôtel , bien desservi par les voies rapides , avec un grand parking qui c'est rempli en soirée de camion , fourgons , commerciaux, gage de bon accueil , la chambre était calme , pas de bruit, comptant de mon choix.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van PC op 17 nov 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

10/10 – Uitstekend

Mouhamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van PC op 14 nov 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.La réception.

4/10 – Matig

dos santos

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai été déçu des prestations de l'hôtel Le chauffage inexistant j'ai eu froid toute la nuit . Pas de savon sur l'évier de la salle de bain obligé d'aller dans la douche pour en avoir
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van PC op 17 nov 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.

8/10 – Goed

patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van PC op 17 nov 2023
Madame, Monsieur, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.