Parc Technoland Zi Champ Dolin - 9, Rue Aime Cotton, Saint-Priest, Rhone
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 400 van 729 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
400
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 729 beoordelingen" "
8 - Goed
253
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 729 beoordelingen" "
6 - Redelijk
50
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 729 beoordelingen" "
4 - Matig
18
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 729 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
8
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Erick, Veenendaal
5 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erick
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Paul
Zakenreiziger
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel stay
Comfortabele stay. For one stay it is okay. Breakfast is good but rather expensive
Paul
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Thibaud B op 25 nov 2021
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Thibaud B - Directeur.
10/10 – Uitstekend
Chris, Antwerpen
Reisde met partner
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOP hotel,netjes,zeer verzorgd en aangenaam om te verblijven!Zalig ontbijt! Zeer vriendelijk personeel!
Chris
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Xenya
25 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Alles netjes
Xenya
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij vakantie autostrade!
Zeer degelijke bedden,optimaal!!!
Enig minpuntje: Weg naar ingang zwembad niet echt goed aangegeven.Nu je niet meer langs buiten naar ingang kan,is het wel even doolhof voor je er geraakt!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kom al jaren daar en2 jaar geleden was het personeel en eten minder dan we gewend waren maar nu is dat verandert en is het weer top
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Gero, Belgiê
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor tussenstop!
Zalig hotel...vooral de modern uitgeruste kamer, het uitgebreide ontbijt en het zalige zwembad konden ons zeer bekoren!!!
Gero
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prestige maakt zich waar..
De naam met Prestige ervoor maakt zich volledig waar. Ten opzichte van een regulier Kyriad hotel zijn de kamers luxer, is er een uitstekend restaurant (iets duurder) en zijn er meer faciliteiten. Een meer dan fijne tussenstop op de terugweg vanuit Spanje..
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed. Wat pryzig
Prachtig hotel, spijtig dat we niet genoeg tyd hadden voor de spa
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
roy , berlicum (nederland)
23 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stop halfway Spain
On our way back a lucky day with upgrade from regular room to suite.. Nice luxery hotel, excellent personal, good restaurant. Excellent room.. little bit soft bed... looks great, is great!!
roy
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
ok hotel but shuttle only between 7-4 on weekdays
The hotel was OK, but the wellcome was very disappointing. I did chose the hotel because it has a pool, and shuttle service. Unfortunately the shuttle runs only on weekdays from 7 am-4 pm. I came on a weekday but it was a public holiday so I had to pay 50 euro to get there. The hotel is in the midle of nowhere and the restaurant was closed for dinner. The breakfast was fine. The wifi really slow. The pool was okbut there was no working light in the shhower and toilet. People were not supposed to smoke around the pool, but did do that anyway.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No swimmingpool :-(
No swimmingpool!
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Marina, Sint-Pauwels
19 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal ligging t.o.v. het beursgebouw.
Zeer vriendelijk personeel, mooi hotel ! Ideaal hotel voor zakenlui. Ook het zwembad is zeker en vast een pluspunt na een drukke dag.
Marina
10/10 – Uitstekend
Jan, Tilburg
11 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper in Lyon
Top kamer (4persoons)
Prima zwembad
Zeer vriendelijke service
Jan
8/10 – Goed
Patrick, Eindhoven
28 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2e verblijf in dezelfde maand; beter ontbijt
Was de eerste keer het ontbijt redelijk (warme gedeelte werd slecht bijgevuld) was het deze keer meer dan genoeg. De eenige minpuntjes zijn het blijkbaar snel afgaan van het brandalarm (deze keer overdag in de keuken) die meer dan 30 minuten bleef loeien ; en de trage wifi verbinding.
Patrick
8/10 – Goed
Alex
24 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alex
8/10 – Goed
Patrick, Eindhoven
20 jul 2014
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, bediening restaurant kan veel beter
mooi hotel, jammer dat we midden in de nacht werden wakkergeschut door het brandalarm door een klant in een andere kamer die zo nodig een sigaretje in zijn (non smoking) kamer op stak. Gelukkig verzekerde de receptie ons er van dat de klant een gepeperde rekening ging krijgen voor zijn verslaving. De WIFI in het hotel kan wel veel beter de connectie was erg traag. De bediening in het restaurant was ronduit schofterig, met andere klanten gaan praten terwijl je je order op aan het nemen bent aan een andere tafel kan echt niet, en zeker niet zonder je te verontschuldigen.
Patrick
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Excellent hotel, in the midle of the industrial area. Good service, nice clean rooms.
Only bad thing i found was the speed of the wifi internet.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Philippe
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Philippe
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour Philippe, je vous remercie pour ce retour. Excellente journée
8/10 – Goed
NANCY
29 jan 2024
NANCY
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour Nancy, merci pour cet avis. Belle journée
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour, merci pour ce retour. Belle journée
10/10 – Uitstekend
david
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
david
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour David, merci pour cette note. Au plaisir de vous accueillir lors d'un prochain séjour. Belle journée
6/10 – Redelijk
Birame
24 jan 2024
Birame
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour, merci pour cette note. Très belle journée
4/10 – Matig
CATHERINE
Zakenreiziger
24 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bonnes prestations globales
Espace spa très adpaté à une fin de journée de travail, service en chambre nickel ; je suis déçue d'avoir oublié un vetement dans la chambre et que cela n'est pas été remonté.
CATHERINE
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour Catherine, merci pour ce retour. Je suis navrée pour ce soucis lié à cet oubli en chambre, notre personnel de chambre nous rapporte chaque objet retrouvé en chambre.Espérant vous revoir lors d'un prochain séjour. Belle journée
10/10 – Uitstekend
claude
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel avec centre de soins
Très bonne expérience, zen , personnel sympathique , centre de soin avec hammam sauna et spa japonais .
Très bien pour un Week end de repos
claude
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour Claude, je vous remercie pour cet agréable commentaire. Au plaisir de vous accueillir à nouveau lors d'une prochaine venue. Très belle journée
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gutes Hotel für einen Stopover,
Pool ganzjährig, gutes Restaurant, sehr gutes Frühstück, sehr nettes Personal, alles sieht sehr neu und modern aus, bis auf den Teppichboden im Zimmer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Dear, many thank's for your comment. I'm glad that you enjou your stay in our hotel. Hope to welcom you again. Best regards
10/10 – Uitstekend
Antony
12 jan 2024
Antony
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Malory op 20 feb 2024
Bonjour, je vous remercie pour cette note. Au plaisir de vous revoir. Belle journée
10/10 – Uitstekend
VINCENT
Zakenreiziger
9 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VINCENT
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
6/10 – Redelijk
Marie
31 dec 2023
Marie
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
8/10 – Goed
Kady
30 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kady
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
4/10 – Matig
Bertrand
28 dec 2023
Bertrand
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
Anaïs
18 dec 2023
Anaïs
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
8/10 – Goed
eric
18 dec 2023
eric
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
Bertrand
14 dec 2023
Bertrand
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
8/10 – Goed
Olivier
7 dec 2023
Olivier
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
Helena
7 dec 2023
Helena
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
Régis
Zakenreiziger
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Viktor op 10 jan 2024
Bonjour,Merci pour cette note. A bientôt au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
SONIA
20 nov 2023
SONIA
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Malory L. op 22 nov 2023
Bonjour Sonia, merci pour cette note. Très belle journée
6/10 – Redelijk
Delphine
16 nov 2023
Delphine
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Malory L. op 22 nov 2023
Bonjour Delphine, merci de ce retour. Bonne journée
10/10 – Uitstekend
gianluca
15 nov 2023
gianluca
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Malory L. op 22 nov 2023
Bonjour Gianluca, je vous remercie pour ce retour. Excellente journée
10/10 – Uitstekend
Dominique
12 nov 2023
Dominique
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Malory L. op 22 nov 2023
Bonjour Dominique, merci pour ce retour. Très belle journée
8/10 – Goed
Ulla von
9 nov 2023
Ulla von
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Malory op 1 dec 2023
Bonjour, je vous remercie de votre retour. Très belle journée
10/10 – Uitstekend
Thierry
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍 👍
Thierry
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Malory L. op 22 nov 2023
Bonjour Thierry, merci pour ce retour. Excellente journée
6/10 – Redelijk
Karine
5 nov 2023
Karine
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Malory L. op 22 nov 2023
Bonjour Karine, merci de ce commentaire. Belle journée
8/10 – Goed
Jean-Luc
4 nov 2023
Jean-Luc
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Viktor op 6 nov 2023
Bonjour Jean Luc,Merci pour pour ce retour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
Cecile
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cecile
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Viktor op 6 nov 2023
Bonjour Cécile,Merci pour pour ce retour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Kyriad Prestige !
10/10 – Uitstekend
fergal
25 okt 2023
fergal
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Viktor op 6 nov 2023
Bonjour Fergal,Merci pour pour ce retour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Kyriad Prestige !
8/10 – Goed
Dominique
24 okt 2023
Dominique
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Viktor op 6 nov 2023
Bonjour Dominique,Merci pour pour ce retour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Kyriad Prestige !