Seven Corals

3.0-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie in de buurt van Haven van Maafushi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Seven Corals

Voorkant van accommodatie
Deluxe kamer, 1 kingsize bed | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Een flatscreentelevisie
Voorkant van accommodatie
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, balkon, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Maafushi, Maafushi, 20151

In de buurt

  • Haven van Maafushi - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Maafushi-rif - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Moskee van Maafushi - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Water Sports Strand - 1 min. rijden - 0.4 km
  • Strand van Kandooma - 37 min. rijden - 6.5 km

Restaurants

  • Fushi Cafe
  • The Kitchen
  • Aqua Bar
  • ‪Sunset Café - ‬2 min. lopen
  • Premier Beach Restaurant

Over deze accommodatie

Seven Corals

Pension in de buurt van Haven van Maafushi
Seven Corals bevindt zich in de buurt van Moskee van Maafushi en Strand Dhigufinolhu en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Vervoer naar de luchthaven (toeslag), koffie/thee in de lobby en een bagageopslagruimte
  • Barbecues, hulp bij uitstapjes/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Seven Corals zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Aparte eetruimtes en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Duits en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Aparte slaapkamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan het water
  • Barbecue
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 4 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en middernacht geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 20.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 2 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 150 per voertuig
  • Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per nacht
  • De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Seven Corals Guesthouse Maafushi
Seven Corals Guesthouse
Seven Corals Maafushi
Seven Corals Maldives/Maafushi Island
Seven Corals Maafushi
Seven Corals Guesthouse
Seven Corals Guesthouse Maafushi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Seven Corals?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Seven Corals te parkeren?

Bij Seven Corals kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Seven Corals?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Seven Corals uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Seven Corals een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 150 per voertuig.

Waar ligt Seven Corals?

Dit aan het strand gelegen pension in Maafushi ligt binnen 5 minuten lopen van Haven van Maafushi en Moskee van Maafushi. Ook Strand Dhigufinolhu en Strand van Gulhi liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Seven Corals

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 34 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

If you like dirty and worn out, this is your place

Everything in the room was worn out or broken (5 light switches didn’t work, closet and table fell apart, 2 lights were about to die, the tv didn’t work etc.). It was NOT possible to lock the door to the balcony. So in theory everybody can enter the room if they want to. Actually, it was impossible to close the door so we had to tape it together to get the mosquitos outside. There was no lock (as mentioned) available in the room. The curtain doesn’t cover all the windows. There is light coming in the room from outside and also from the bathroom as the windows are very big and you can’t cover it. The room was very dirty! We are used to travel a lot and to stay in dirty hostels, but this was bizar. The bin was not emptied, there were pickles in it with an unpretty smell and flies around it. The little soap bottles where half empty and looked so old they probably stood there for ages. The shower only gives cold water. There were hairs everywhere in the entire room, there was mole on the walls, toilet etc. The toilet seat is smaller than the toilet itself and it was loose so not nice to sit down. The smell of the toilet and sewer was horrible!!! There is a lot of noise from the common area where all the rooms are situated. At 6am you’ll be waked with the smell from the kitchen. After 3 days of using the same towel we had to ask ourselves for new towels. The positive points: the very nice view from the room and the bed was good!

6/10 – Redelijk

LET'S GO TRAVEL, ASABA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
NICE
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Mahbubul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great time we spend on this property. Clean, right next to the beach. Nice view. With a nice staff and service.
6 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Marc

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst stay ever. 0 stars

Worst stay ever. Just an empty room. No towels (all the dirty ones were laying in a big pile. Bathroom smelled moldy. Manager tried to move me to a smaller room upon arrival and wanted me to pay full price, even though amount was paid to hotels.com upon booking. All guests kept complaining. No cleaning, doors could not lock, key cards was not working etc. WiFi was so slow and kept disconnecting you. I really cannot emphasize how bad this is. Pay a little extra and choose an accomodation which will not ruin you stay at the maldives.
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ett litet ställe men inkl frukost så var priset fabtastiskt bra. Ön är så smal att oavsett om man bor på soluppgångssidan eller solnegången så når man abdra sidan på 3 minuter. Jättebra ställe om man vill bli sedd. Endast 12 rum. Mycket för pengsrna.
6 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Roberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Halima.Nedjma, Algerie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je donne un 10/10 , hotel bien situé a maafushi , pres du stattion de ferry , et de la plage , personnel trés acceuillant , et a l'ecoute . Chambre avec tous equipements necessaires , un tres bon petit dejeuner , bonne continuation
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not provide new towels after room service done.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All staff are accommodating. Clean rooms.
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
According to the passengers all staff are good and kind.
4 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

György

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maldív barátokkal

Szörnyű. A szobán akkora ablakok vannak (ha van), ami kb egy 20x20-as wc ablak. A szoba DOHOS, NYIRKOS, BÜDÖS ... ja és nem tiszta. A szobában van széf, de a személyzetnek fogalma sincs, hogy hogyan kell kinyitni, tehát gyakorlatilag nincs széf. Vicc az egész. Béna, szánalmas, koszos, de gyertek ide, vagy csak akkor ha a többi szálloda már foglalt, bár én a sátor mellett szavaznék....
8 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Farhana, Kuala lumpur

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staffs are so helpful, room was good, clean, smell good
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Chiharu

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

コスパの良いホテル!

特別価格で、安く宿泊出来ました。お部屋は広く、ベッドもシャワーも広くて清潔でした。内装もビーチハウス風で素敵です。 ただ少し排水溝の匂いが気になりました、最初の一泊は一階だったのでけっこうきつかったです。二階に移ってからはあまり気になりませんでした。他のホテルの口コミにもあったので、島内仕方ない事かもしれませんがお湯がほとんど出ず水シャワーでした。スタッフの方は親切ですが、あまり細かく説明はしないので自分からどんどん要望を伝えるといいです。シュノーケルマスクは無料で借りれました。他にもエクスカーションも申し込み参加しました。ホテル主催ではなく、他のホテルに連れて行ってくれ参加する形でした。とてもコスパの良いホテルで大満足の滞在となりました。
5 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awful room

Hotellets vand lugtede og der var meget dårlig udluftning (både på værelse og badeværelse, som var en stor beuseniche inde i værelset) - så duften ødelagde oplevelsen. Hotellet er generelt i meget dårlig stand i forhold til andre hoteller på Maafushi. Boede også på White Shell Hotel, som kostede 20$ mindre pr nat, og som var af væsentlig bedre kvalitet. Både værelse, renhed, bygningskvalitet.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

alain

Positief: Netheid, personeel en service

Très correct dans l'ensemble.

Séjour de 2 semaines en janvier 2019. Prix très intéressant par le site, 51 euros la nuit toutes taxes comprises pour suite de luxe. Chambre spacieuse vue mer avec mini frigidaire. Rideau un peu déficient pour occulter la lumière. Salle de bain correcte. Nettoyage fait tous les jours. 3 jeunes venus du Bangladesh sont à votre service pour les chambres et le petit déjeuner qui est simple mais suffisant: omelette, saucisse de poulet, sandwiches et fruits. L'hôtel fourni des seviettes pour la plage (plage bikini à 5 mn). Le manager manque un peu de présence et de propositions mais pour les sorties en mer l'agence ICOM est très efficace. Plutôt satisfait dans l'ensemble, surtout pour les petits budgets. Attention, seulement 2 chambres avec fenêtre, la 000 et la 106 sur les 12 que compte l'hotel. Suffisament de restaurants à proximité pour ne pas prendre la demi pension. Le buffet de l'hôtel Arena, accessible aux non residents est très bien.
14 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zustand des Zimmers eine Zumutung! von 4 Beleuchtungslampen waren 2 kaputt, Reparatur nach Intervention erst nach 3 Tagen, ebenso war der Tresor kaputt, erst nach Beschwerde kam am nächsten Tag Ersatz. Fernseher kaputt, hing nur mit Draht befestigt schräg an der Wand! Frühstück sehr bescheiden, jeden Tag das Gleiche, kein Kaffee!! nur je 1 Glas Wasser und Saft Alles in allem mehr als enttäuschend.
7 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

bernardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Edullinen majoituspaikka lähellä rantaa.

Keskivertomajoituspaikka lähellä merenrantaa. Kehno aamiainen. Hotellissa on kaksi superior-sviittiä joissa on parveke ja merinäköala. Muissa huoneissa ei ole edes ikkunoita. Hotellin huoneissa ei ole myöskään tallelokeroita. Suihkusta ei tule lämmintä vettä. Saarella itsessään ei ole mitään tekemistä. Tylsin ja pitkäveteisin lomakohde missä olen koskaan elämäni aikana ollut.
7 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Paula

Positief: Netheid, personeel en service
Henkilökunta todella mukava. Huoneet parhaat päivänsä nähneet, mutta ihan ok kuitenkin.
8 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Marija, Croatia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel with the most amazing hospitality

I felt like I know the stuff for years! They are so kind and friendly,always ready to help. Also,loved the garden,where I enjoyed the breakfasts with the ocean view. I would suggest this relaxing and friendly place to everyone!
6 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Cintia , United Kingdom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing friendly hotel

Near bikini beach. Fantastic staff. They were really helpful and friendly. Nice Maldivian breakfast. Thank you everyone. 😬
8 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

MARIO

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Bad option if is not a balcony room....

The room provided had no window and smelled strongly to humidity. I could not stay !!!!
3 nachten verbleven in maart 2018