Hotel de Plank
Hotel met gratis ontbijt en een koffiebar/café in Noorbeek
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel de Plank





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
15 jun - 16 jun
Kameropties
Alle foto's voor Eenvoudige kamer laden

Eenvoudige kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard kamer, balkon laden

Standaard kamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Schilberg 22, Noorbeek, Limburg, 6255NR
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Botterweck
Hotel Botterweck
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Bar
- Extra bedden/wiegen
8.4 van 10, Zeer goed, 97 beoordelingen
De prijs is € 79
inclusief belastingen en toeslagen
15 jun - 16 jun
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.70 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10.00 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Plank Noorbeek
Plank Noorbeek
Hotel de Plank Hotel
Hotel de Plank Noorbeek
Hotel de Plank Hotel Noorbeek
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel de Plank
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met partner
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hans
Reisde met partner
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Hans
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hans
9 dec 2024
Hans
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
mandy
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mandy
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Inge
Reisde met partner
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inge
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Gerrit
17 okt 2024
Gerrit
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Sasja
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
3 jan 2024
Sasja
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Mike
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mike
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Willemina, Meteren
Reisde met partner
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Willemina
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Johan
Reisde met partner
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Richard
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Rosa
Reisde met partner
13 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Sandra
Reisde met partner
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Sandra
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Michon
Reisde met partner
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michon
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Jonkheer, Son
Reisde met partner
9 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonkheer
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
roland
Reisde met partner
5 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
roland
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Hans
Reisde met een groep
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Hans
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Paul
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Paul
3 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Kornelis
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kornelis
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
J. van der
Reisde met partner
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J. van der
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Peter
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Peter
2 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Diana
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Diana
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
jan
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
jan
2 nachten verbleven in augustus 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotel Kasteel DoenradeChateau St GerlachFletcher Hotel Château De RaayHotel 2000Parkhotel HorstBoutique Hotel ScheepersVan der Valk Hotel VenloEuroparcs GulperbergHotel RicheFletcher Hotel ValkenburgSaillant Hotel BrullBastion Hotel GeleenDoubletree By Hilton SittardDormio Resort MaastrichtAbdij RolducHotel BloemendalDormio Wijnhotel ValkenburgCenter Parcs Het MeerdalVan der Valk Hotel HeerlenVan Der Valk Hotel Stein - UrmondCenter Parcs Het HeijderbosHotel De Molenhoek - NijmegenGasterij Berg & DalTopParken Résidence ValkenburgVilla ValkenburgFletcher Wellness - Hotel SittardBastion Hotel HeerlenEuroParcs LimburgGr8 Hotel Maastricht-Aachen AirportHotel Gulpenerland