Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Restaurant Uit de Kunst





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Vijlenberg 76, Vijlen, 6294 AZ
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel de Korenwolf
Hotel de Korenwolf
- Gratis wifi
- Bar
- Schoonmaakservice
- Geluiddichte kamers
8.6 van 10, Uitstekend, 23 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.90 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 6 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Restaurant Uit Kunst Vijlen
Hotel Restaurant Uit Kunst
Restaurant Uit Kunst Vijlen
Restaurant Uit Kunst
Restaurant Uit De Kunst Vijlen
Hotel Restaurant Uit de Kunst Hotel
Hotel Restaurant Uit de Kunst Vijlen
Hotel Restaurant Uit de Kunst Hotel Vijlen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Uit de Kunst
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
A.C.
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A.C.
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Addi
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Addi
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Marcel
26 mrt 2023
Marcel
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Wim
30 mei 2022
Wim
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Wolanda
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wolanda
2 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 sep 2020
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Henk
14 jun 2020
Positief: Personeel en service
Henk
3 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Annemieke
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annemieke
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Frank
13 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
siska
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
siska
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
André-Nelleke, Rotterdam
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André-Nelleke
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Frank
31 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Frank
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Herman
31 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herman
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Ida
16 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ida
10/10 – Uitstekend
J
30 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rustig hotel
J
6/10 – Redelijk
Jan
17 sep 2016
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Het hotel was schoon, de kamer ook.
Jan
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel
Geverifieerde reiziger
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Kasteel Doenrade
- Chateau St Gerlach
- Fletcher Hotel Château De Raay
- Hotel 2000
- Parkhotel Horst
- Boutique Hotel Scheepers
- Van der Valk Hotel Venlo
- Europarcs Gulperberg
- Hotel Riche
- Fletcher Hotel Valkenburg
- Saillant Hotel Brull
- Bastion Hotel Geleen
- Doubletree By Hilton Sittard
- Dormio Resort Maastricht
- Abdij Rolduc
- Hotel Bloemendal
- Dormio Wijnhotel Valkenburg
- Center Parcs Het Meerdal
- Van der Valk Hotel Heerlen
- Van Der Valk Hotel Stein - Urmond
- Center Parcs Het Heijderbos
- Hotel De Molenhoek - Nijmegen
- Hotel de Plank
- Gasterij Berg & Dal
- TopParken Résidence Valkenburg
- Villa Valkenburg
- Bastion Hotel Heerlen
- EuroParcs Limburg
- Gr8 Hotel Maastricht-Aachen Airport
- Hotel Gulpenerland