Cocktailbar

Beoordelingen van NH Maastricht

4 out of 5
NH Maastricht
Forum 110, Maastricht

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 277 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 414 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 828 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
too far form the centre of Maastricht
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Annuska

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op loopafstand van het UMC
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

jessica

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
enige minpuntje was dat er niet echt veel eetgelegenheden zijn vlak naast het hotel voor de rest was het prima
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team NH Maastricht op 19 mrt 2024
Beste Jessica,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij stellen het op prijs en hopen u in de toekomst in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

berry, den Bosch

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

alexander

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accommodatie en lokatie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kind regards, Emilija, NH Maastricht op 12 jan 2024
Beste Alexander,Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn blij te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Anne

Reisde met een groep
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jurrie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het restaurant was ver beneden peil. Er was geen keuze in het menu. Jammer. het was er gewoon niet. De tv gaf veel storing (sneeuw). na melding aan de balie bleef het zeer slecht.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Emilija, Font office NH Maastricht op 5 jan 2024
Beste Jiurrie, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht. Onze oprechte excuses dat het restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij zullen uw opmerkingen delen met ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden en het in de toekomst niet meer voor zal komen. We hopen u weer te mogen verwelkomen met geweldige verbeteringen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Anton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie naast het beursgebouw is helemaal top. De tv ontvangst was zeer slecht. Bij het ontbijt zijn wel een paar verbeterpunten. Ruimte bij het buffet om je bord neer te zetten om je handen vrij te hebben. Voor de deksels van de warmhoudpannen was ook nauwelijks ruimte om deze weg te leggen. Eierdopjes voor de gekookte eieren is ook erg handig. Afvalbakjes op de tafel. Het ontbijt zelf was verder goed verzorgd en heeft goed gesmaakt.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kind regards, Emilija, NH Maastricht op 21 dec 2023
Beste Anton, allereerst hartelijk dank dat je voor NH Maastricht hebt gekozen en de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Wij waarderen al uw opmerkingen en zullen deze delen met ons management team zodat passende actie ondernomen kan worden. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen met grote verbeteringen.

10/10 – Uitstekend

Márcia Regina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kind regards, Emilija, NH Maastricht op 21 dec 2023
este Márcia Regina, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons mooie NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Klaudia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lekker ontbijt en knusse kamers
Top ontbijt buffet met veel vegane en gezonde keuzes. De ramen in de kamers kunnen nog open, (vandaag niet meer vanzelfsprekend) dus ook geen gevoel van benauwdheid in de kamers.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kind regards, Emilija, NH Maastricht op 21 dec 2023
Beste Klaudia, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van ons ontbijtbuffet en dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Mandy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Henry

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
Incheck was heel snel en prettig. Engelstalig, maar geen probleem, heel vriendelijke trainee. Kamer comfortabel en ontbijt fantastisch.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 21 dec 2023
Beste Hans, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat het inchecken soepel is verlopen en dat u genoten heeft van onze service. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Sonny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel voor ieders zin
een hotel voor ieders zin, mooie ruime kamer, wel wat ouderwetse douche, super ontbijt, goede isolatie tussen de kamers, over de ganse lijn tevreden
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 8 nov 2023
Beste SonnyAllereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel en het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. Ik hoop dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen, met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Henry

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 3 nov 2023
Beste Henry, hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

10/10 – Uitstekend

Brian Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie voor stedentrip Maastricht
Perfecte locatie voor stedentrip Maastricht, bus naar het centrum stopt bijna voor de deur. Heel goed ontbijt en ruime kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 30 okt 2023
Beste Peter, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een review te schrijven.We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van het ontbijt bij ons en uw kamer. We zouden blij zijn om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija NH Maastricht

10/10 – Uitstekend

Bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great time and amazing breakfast!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 30 okt 2023
Geachte, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zouden blij zijn om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija NH Maastricht

8/10 – Goed

Edo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 26 okt 2023
Beste, allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We verwelkomen u graag weer in de toekomst!

8/10 – Goed

Paul

Reisde met partner
Ongezellige ligging
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 26 okt 2023
Geachte Paul, Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en de tijd die u heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Het spijt ons zeer dat de locatie niet handig was voor u. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Maria, Den Haag

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelomgeving is rustig. Op loopafstand van station Randwijck.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 18 okt 2023
Beste Maria, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden was over de locatie. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Annemarie

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Carola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 18 okt 2023
Beste Carola, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden was met uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Henry

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 18 okt 2023
Beste Henry, Allereerst wil ik u bedanken voor uw verblijf in ons hotel. We zijn erg blij om te lezen dat u tevreden was met uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Irene

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was op zich goed, het eten in het restaurant wat minder helaas en ook was het bad in mijn kamer niet heel erg schoon.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 2 okt 2023
Beste Irene, Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Onze excuses voor het restaurant en dat de kamer niet goed was schoongemaakt. We zullen uw mening delen met het managementteam zodat passende actie kan worden ondernomen. We hopen dat het u niet te veel heeft geraakt en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen.

6/10 – Redelijk

Alex

Reisde met partner
Positief Personeel vriendelijk hotel en kamer waren schoon. Negatief Parkeer voorziening goed helaas zijn hier extra kosten aan verbonden Eten redelijk Lokatie minder in het weekend is er weinig te doen Weinig keus in eten Erg gehorig Klimaat systeem maakt veel geluid Eind conclusie Fijn weekend gehad
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kind regards, Emilija, NH Maastricht op 23 sep 2023
Beste Ad, Hartelijk dank voor uw verblijf in NH Maastricht en voor het schrijven van een review! We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija team NH Maastricht.

6/10 – Redelijk

Doreen

Reisde met partner
Ik vond het erg jammer dat er over het algemeen engels sprekend personeel stond bij de receptie
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 23 sep 2023
Beste, Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Hotel NH Maastricht te beoordelen in het klanttevredenheidsonderzoek dat wij u hebben toegestuurd. Wij hebben uw opmerkingen zorgvuldig gelezen en hebben het management van het hotel op de hoogte gebracht om ervoor te zorgen dat er corrigerende maatregelen worden genomen. Wij zijn u dankbaar voor uw feedback, omdat het ons zal helpen ons te richten op de gebieden van onze service die verbetering behoeven. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilija NH Maastricht

10/10 – Uitstekend

Tina

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 2 okt 2023
Beste Tina, Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

4/10 – Matig

Taco

Reisde met partner
Vooral het personeel in de bar was erg onvriendelijk en zelfs heel brutaal. ‘Oh als het te lang duurt gaat u maar naar de stad’. Dat was na 3 x besteld te hebben en zeker een half uur wachten. De bedden waren ook te hard.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nicole NH Maastricht op 23 aug 2023
Goedemorgen Taco,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Wij hebben uw reactie zorgvuldig gelezen en gedeeld met het management van het hotel om ervoor te zorgen dat de juiste acties ondernomen kunnen worden. Wij zijn erg blij met uw feedback gezien ons dit de kans geeft onze service en kwaliteit te verbeteren.Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels.Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Mara

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en mooi verblijf. Echter nog wel een stukje van t station en centrum af.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van NH Maastricht op 15 aug 2023
Goedemorgen Mara,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Fijn om te vernemen dat het verblijf bij ons naar wens is geweest.Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels.Ik wens u een fijne dinsdag!Met vriendelijke groeten,NicoleNH Maastricht

4/10 – Matig

Fiorella

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet goed kamer slordige en niet shoon
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 6 aug 2023
Beste Florella,Allereerst willen wij u bedanken voor het tijdnemen om een recensie te schrijven. Wij vinden het spijtig om te horen dat de kamer niet schoon was. WIj hopen dat is doorgegeven aan de receptie en dat het is geregeld. Hopelijk heeft het uw verblijf niet belemmerd. WIj hopen dat u in de toekomst een tweede kans wilt geven.Met vriendelijke groet,Team NH Maastricht

8/10 – Goed

Michael

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Kind regards, op 23 sep 2023
Dear, Thank you very much for your stay at the NH Maastricht and for your comment! We are happy to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to welcoming you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel direkt in de omgeving van MUMC . Na nierbiopsie in MUMC is autorijden 24 uur verzekeringstechnisch niet toegestaan. Dan biedt het NH-hotel de ideale overnachtingsmogelijkheid. Comfortabel en goede keuken.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van NH Maastricht op 8 jul 2023
Goedemorgen Henk,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Fijn om te vernemen dat uw verblijf bij ons naar wens is verlopen.Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels.Ik wens u een fijn weekend en een goede gezondheid!Met vriendelijke groeten,NicoleNH Maastricht

8/10 – Goed

Tanja

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Tom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima faciliteiten, al waren wij er relatief kort.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NH Maastricht op 15 jun 2023
Goedemorgen Tom,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels.Ik wens u een fijne dag!Met vriendelijke groeten,Nicole

8/10 – Goed

Christien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, met een goed ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van NH Maastricht op 15 jun 2023
Goedemorgen Christien,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels.Ik wens u een fijne zonnige dag!Met vriendelijke groeten,Nicole

10/10 – Uitstekend

Maria, Den Haag

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je hebt alles in dit hotel: ontbijt, diner en een winkeltje voor snacks of drinken. Fijn terras. Mooie kamers.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Kind regards, Team NH Maastricht Mette op 4 jun 2023
Dear Maria, Thank you for taking the time to write a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay and everything the hotel has to offer. Thank you for the feedback and we hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Astrid

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I already indicated: excellent
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van NH Maastricht op 31 mei 2023
Dear Astrid,First and foremost, we would like to thank you for the time you dedicated in evaluating your experience through the Customer Satisfaction Survey we sent you regarding your stay at the hotel NH Maastricht.We look forward to welcoming you back in the near future. I wish you a nice afternoon!Best regards,Nicole

6/10 – Redelijk

Eline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I took late out check due to work, that was ten euros per hour, it can add up to the bill quick. And then twice the housekeeping came in my room, so I woke up, and that was not the intention of the late check out. Very unpleasant. The rooms and bathrooms are pretty standard, a bit plain.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 19 mei 2023
Goodmorning Eline,Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey.Please accept my apologies that your overall experience did not live up to your expectations. I regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay.Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Best regards,NicoleNH Maastricht

6/10 – Redelijk

Marijke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was fabulous😊 but no big mirror in room; bathtub too high to step out safely and no anti-slip in tub. Lighting very bad for applying make-up.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 9 mei 2023
Dear Marijke,Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey.Please accept my apologies that your overall experience did not live up to your expectations.Rest assured that your comments have been shared with the team and action will be taken to ensure the issues you experienced are corrected moving forward.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.I wish you a fine day!Best regards,NicoleNH Teams

8/10 – Goed

Rita

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 9 mei 2023
Dear Rita,We would like to thank you for the time you took to complete the Customer Satisfaction Survey relating to your stay and also thank you for your kind comments regarding your experience at the hotel NH Maastricht.We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,NicoleNH Maastricht

8/10 – Goed

Rik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beetje jammer dat ze beneden buiten staan te roken bij de deur als je een raam open hebt van de kamer ruik je de rook in je kamer . Voor de reat prima hotel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 9 mei 2023
Goedemorgen Rik,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Wij hebben uw reactie zorgvuldig gelezen en gedeeld met het management van het hotel om ervoor te zorgen dat de juiste acties ondernomen kunnen worden. Wij zijn erg blij met uw feedback gezien ons dit de kans geeft onze service en kwaliteit te verbeteren.Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels.Ik wens jou een fijne dag!Met vriendelijke groeten,NicoleNH Maastricht

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 9 mei 2023
Dear Patrick,We would like to thank you for the time you took to complete the Customer Satisfaction Survey relating to your stay and also thank you for your kind comments regarding your experience at the hotel NH Maastricht.We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,NicoleNH Maastricht

10/10 – Uitstekend

Zdzislaw

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 17 apr 2023
Goedemorgen Zdzislwa,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen. De positieve opmerkingen stellen wij zeer op prijs. Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels. Met vriendelijke groeten,Nicole NH Maastricht

10/10 – Uitstekend

Lisa, Volkel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf gehad
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 13 apr 2023
Goedemiddag Lisa,Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen.Wij zijn erg blij dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad.Wij verwelkomen u graag weer bij NH Maastricht.Met vriendelijke groet,Team NH Maastricht

10/10 – Uitstekend

A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima kamer, goede fitness en wellness en heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 6 apr 2023
Goedemiddag,Als eerste wil ik u bedanken dat u tijd genomen heeft om een review te plaatsen.Fijn om te vernemen dat uw verblijf zo naar wens is geweest.Wij hopen u weer snel te mogen begroeten in ons hotel.Wij wens u alvast fijne paasdagen!Met vriendelijke groet,Team NH Maastricht

6/10 – Redelijk

Masrten

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 17 apr 2023
Geachte Masrten, Hartelijk bedankt voor uw verblijf in NH Maastricht en de tijd die u heeft genomen om onze gasten enquête in te vullen. Wij verwelkomen u graag weer bij een van onze NH Hotels. Met vriendelijke groeten,Nicole NH Maastricht

2/10 – Ontzettend slecht

aaron

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 26 mrt 2023
Beste Aaron,Om te beginnen willen wij u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Helaas was uw verblijf niet naar wens. We zullen dit meenemen en kijken wat we kunnen veranderen. We hopen dat dit niet te veel invloed had op uw verblijf. We hopen u dan ook weer snel te mogen ontvangen bij NH hotels! Met vriendelijke groet,Team NH Maastricht

8/10 – Goed

Nicolette

Reisde met partner
Positief: Netheid
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 21 feb 2023
Beste,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in NH Maastricht Met vriendelijke groet, NH Maastricht Team

10/10 – Uitstekend

Dick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omdat wij een voorstelling in het Mecc hebben bijgewoond, was de overnachting optie snel gevonden mede door de ligging van het hotel. De service was geweldig.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team NH Maastricht op 18 feb 2023
Beste,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat de locatie naar wens was. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen bij NH Maastrict.Met vriendelijke groet,Team NH Maastricht