Rio Hotel & Casino
Luxe accommodatie met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Rio Hotel & Casino





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite Double or Twin Room laden

Suite Double or Twin Room
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Luis Gonzaga Gomes, 33, Macau, MFM
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Artyzen Grand Lapa Macau
Artyzen Grand Lapa Macau
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 117
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 1000.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. HKD 100 per persoon
- Parkeerkosten: HKD 360 per dag
- Toeslag voor extra bed: HKD 500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rio Hotel Macau
Rio Macau
Rio Hotel
Rio Hotel Casino
Rio Hotel & Casino Hotel
Rio Hotel & Casino Macau
Rio Hotel & Casino Hotel Macau
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rio Hotel & Casino
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 nov 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Arie
3 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
was het geld dik waard.
Arie
3 nachten verbleven in mei 2017
2/10 – Ontzettend slecht
jie
8 mrt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jie
3 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
SUMIKO
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リオホテルファン
SUMIKO
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
siu keung
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
siu keung
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
I-WEI
Reisde met familie
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I-WEI
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Ellen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellen
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Man fong
Reisde met een groep
23 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Man fong
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
TAKASHI
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAKASHI
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
MiW, Hong kong
Reisde met een groep
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MiW
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
aejung
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
별로
aejung
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Vitus
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice room with luxurious bathroom
Vitus
1 nacht verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
9 jan 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Immoral usage of room deposit
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
WILSON, 香港
Zakenreiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WILSON
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
TK, 東京
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TK
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019