Exterieur

Beoordelingen van Novotel Macon Nord

4 out of 5
Novotel Macon Nord
420 Route de Saint-Martin, Sennece-les-Macon, Macon, Saone-et-Loire

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 311 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 141 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 81 van 712 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 712 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

C.M.

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Prisca op 20 sep 2023
Bonjour C.M, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.Nous sommes heureux de vous avoir fait passer un agréable moment dans notre hôtel et espérons vous revoir bientôt parmi nous.Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Siera

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Prisca op 20 sep 2023
Bonjour Siera, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous et nous sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été agréable.Nous espérons vous revoir bientôt dans notre hôtel. Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

micha

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ranzig oud hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Prisca op 2 sep 2023
Beste Micha,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven over uw verblijf in Novotel Mâcon Nord Autoroute du Soleil.Het spijt ons dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan.U kunt er zeker van zijn dat er maatregelen zullen worden genomen om de kwaliteit van de genoemde diensten te verbeteren.Wij danken u nogmaals voor uw opmerkingen en hopen uw vertrouwen te herwinnen tijdens een toekomstig verblijf.Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel.Hartelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Refkele

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Prisca op 15 aug 2023
Bonjour Refkele, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous et nous sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été agréable.Nous espérons vous revoir bientôt dans notre hôtel. Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Kees

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een overnachting op doorreis naar Spanje was het allemaal ‘prima’ en daar is de prijs ook naar. Een hele goede locatie zo pal naast de snelweg. Voor wat betreft de staat van de accommodatie: zéér verouderd. Wordt echt tijd voor renovatie of nieuwbouw
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Prisca op 13 aug 2023
Beste KeesBedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven naar aanleiding van uw verblijf bij Novotel Mâcon Nord Autoroute du Soleil.U kunt er zeker van zijn dat de nodige maatregelen zullen worden genomen om de kwaliteit van de genoemde diensten te verbeteren. Nogmaals, wij danken u voor uw opmerkingen en hopen uw vertrouwen te herwinnen tijdens een toekomstig verblijf.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Danièle

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Prisca op 25 aug 2023
Bonjour Daniele, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous.Nous sommes heureux de vous avoir fait passer un agréable moment dans notre hôtel et espérons vous revoir bientôt parmi nous.Bien cordialement,

4/10 – Matig

Hanneke

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ouwe zooi. Alles is oud en lelijk. Dinner was buffet maar weinig tot niks wat kinderen graag eten. Niet eens frietjes ofzo. Aan de snelweg dat was wel handig.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Prisca op 13 aug 2023
Beste Hanneke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven over uw verblijf bij Novotel Mâcon Nord Autoroute du Soleil en we hopen uw vertrouwen terug te winnen tijdens een toekomstig verblijf.Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel.Hartelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Arno

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Helaas viel mij het buffet tegen.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Prisca op 13 aug 2023
Beste Arno, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven over uw verblijf bij Novotel Mâcon Nord Autoroute du Soleil en we hopen uw vertrouwen terug te winnen tijdens een toekomstig verblijf.Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel.Hartelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

wlm

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Prisca op 13 aug 2023
Bonjour wlm, Toute l’équipe se joint à moi pour vous remercier pour votre retour suite à votre séjour dans notre hôtel.C’est un plaisir de lire que tout se soit bien passé, sachant que notre priorité est la satisfaction de tous nos clients.Nous aurons plaisir à vous revoir prochainement parmi nous.Bien cordialement,

8/10 – Goed

Jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor een prima prijs!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Prisca op 22 jul 2023
Beste Jean,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.We zijn blij dat u een aangename tijd in ons hotel heeft doorgebracht en hopen u snel weer bij ons te zien.Met vriendelijke groet,Prisca

8/10 – Goed

Giovanni

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Prisca op 13 aug 2023
Bonjour Giovanni, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous et nous sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été agréable.Nous espérons vous revoir bientôt dans notre hôtel. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We komen hier al vele jaren op doorreis naar Zuid Frankrijk. Verblijf is altijd uitstekend maar het viel ons dit keer op dat de 2 mannen in de bediening bij het restaurant een erg negatieve uitstraling hadden. Helemaal niet vriendelijk en behulpzaam. JAMMER!!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Prisca op 13 aug 2023
Beste HansBedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven over uw verblijf bij Novotel Mâcon Nord Autoroute du Soleil en we hopen uw vertrouwen terug te winnen tijdens een toekomstig verblijf.Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel.Hartelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Floris

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Prisca op 26 mei 2023
Bonjour Floris, Toute l’équipe se joint à moi pour vous remercier pour votre retour suite à votre séjour dans notre hôtel.C’est un plaisir de lire que tout se soit bien passé, sachant que notre priorité est la satisfaction de tous nos clients.Nous aurons plaisir à vous revoir prochainement parmi nous.Bien cordialement, Prisca

6/10 – Redelijk

Ron

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kamers zijn matig, een renovatie zou geen overbodige luxe zijn. Service restaurant goed, eten goed
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Fanny op 28 sep 2022
Hello Sir, Thank you for taking the time to share your experience with us.We are happy to have given you a pleasant time in our hotel and hope to see you again soon with us.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Lianca

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben er overnacht met 2 kinderen. Kamer was ruim, netjes met een heerlijk bed. Mooie badkamer met bad en douche. Super fijn dat er een zwembad bij zit. Lekker ontbijt. Prima hotel als je op doorreis bent.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Fanny op 13 aug 2022
Hello Mrs, Thank you for your comments about your stay in our hotel. It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will share your appreciation with our team. Your satisfaction is the best reward for our staff who work day after day to offer you a perfect service. We hope to see you back with us soon. Best regards,

6/10 – Redelijk

paula van

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn armoedig. Het stonk erg in onze kamer, de mdw hebben dit opgelost
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Fanny op 13 aug 2022
Hello Mrs, Thank you for taking the time to write to us following your stay at Novotel Mâcon Nord. We are sorry you had a smell in your room, we will talk about it to our housekeepers. We hope we will welcome you for your next stay at Macon. Best regards

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Fanny op 13 jul 2022
Bonjour Monsieur, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer un agréable moment dans notre hôtel et espérons vous revoir bientôt parmi nous. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Fanny op 26 jun 2022
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour suite à votre séjour dans notre hôtel et sommes ravis de lire que tout se soit bien passé. Nous aurons plaisir à vous revoir prochainement parmi nous. Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, handig voor onderweg. Ligt vlak naast de autoroute.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Fanny op 6 apr 2022
Hello Sir, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy to have given you a pleasant time in our hotel and hope to see you again soon with us. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunstig gelegen voor iemand op doorreis, vriendelijk onthaal, correcte en ruime kamer, uitgebreid en gevarieerd ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Fanny op 11 feb 2022
Hello Sir, It was a pleasure to read your comment regarding your stay at our hotel! Thank you very much for this feedback that I will quickly share with the team. We will see you soon. Best Regards,

8/10 – Goed

Moulay Lahcen

1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging voor doorreis naar het zuiden
Top ligging, ideaal voor reis naar het zuiden met 2 kleine kinderen. Ruim ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Fanny op 28 aug 2021
Hello Mrs, The whole team joins me in thanking you for your feedback and your comments following your stay at our hotel. It’s a pleasure to read that everything went well, knowing that our priority is the satisfaction of all our customers. We look forward to seeing you again soon with us. Best regards,

8/10 – Goed

Naomi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel voor onderweg. Het is een beetje gedateerd.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Fanny op 28 aug 2021
Hello Mrs, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy to have given you a pleasant time in our hotel and hope to see you again soon with us. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een beetje gedateerd, maar wat een service. Een geweldig buffet vol met heerlijkheden, een fantastisch ontbijt, goede service. Zeker een aanrader voor een tussenstop op weg naar de zon.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Fanny op 28 aug 2021
Hello Mrs, Thank you for your comments about your stay at our hotel. It is with great pleasure we receive your compliments. Also, we will to share your appreciations with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work everyday to give you the best service. We hope to see you again soon with us. Best regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vergane glorie
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Arjan

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Aanrader met een OK restaurant
Zeer geschikt hotel voor overnachting onderweg. Voordeel dat er een restaurant is. Kwaliteit maaltijden is goed. Personeel is vriendelijk. Het hotel ziet er, vooral aan de buitenkant, maar hier en daar ook binnen wat gedateerd en haveloos uit. Een opfrisbeurt zou heel goed zijn en meer recht doen aan de status van dit hotel.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Véronique op 18 jul 2021
Beste Arjan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij je een fijne tijd in ons hotel te hebben bezorgd en hopen je snel weer bij ons te zien. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud bollig hotel. En de muren van de wc waren vies. Zat waarschijnlijk 💩
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

stefan, Nijmegen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel heeft achterstallig onderhoud, ziet er verlopen uit. Niet verwacht van een 4* Novotel. Ontbijt was matig. Diner niet genomen ivm eerdere matige ervaringen.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Yvonne, Heiloo

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel voor als je op doorreis bent. Ligt vlak bij de snelweg. Fijn voor de kinderen dat er een klein zwembad bij is.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Stefsn, Nijmegen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Staat van onderhoud is matig. Niet 4 sterren waardig. Ontbijt was matig... niet 4 sterren waardig. Hotel is gewoon verwaarloosd. Personeel bij de balie zeer vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

K, coevorden

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Netjes ontvangen, vriendelijk personeel. Nette kamers. Ontbijt was prima
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Arjan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig en praktisch
Goed hotel met ruime schone kamers. Uitstekend te gebruiken als stopover naar het Zuiden. Jammer dat het restaurant voor diner pas de volgende dag open zou gaan ivm de Corona maatregelen. Dit werd bij de boeking helaas niet vermeld (ook niet te vinden op de eigen website van het hotel). Eerdere ervaringen met het restaurant zijn prima !
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij autostrade .ideaal op doorreis. Restaurant eerder beperkte kaart. Ontbijt uitstekend
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Véronique op 21 nov 2019
Hallo mevrouw, mijnheer Wij danken u voor uw terugkeer na uw verblijf in ons hotel. Het is een genoegen om te lezen dat alles goed is gegaan, en dat u de faciliteiten en het voorgestelde comfort evenals de ontbijtformule kunt waarderen. Voor het diner, sorry dat je niet kon vinden wat je wilde eten tussen de 6 voorgerechten, 12 warme gerechten en 6 desserts van ons herfstmenu. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Véronique op 28 okt 2019
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes heureux de vous avoir fait passer un agréable moment dans notre hôtel et espérons vous revoir bientôt parmi nous. Bien cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
Goede keuze voor deze prijs
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Véronique op 28 okt 2019
Hallo , Wat een plezier om uw commentaar te lezen over uw recente verblijf in ons hotel! Hartelijk dank voor deze feedback die ik snel met het team zal delen. Tot gauw. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Bvt

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Gratis arcade spelletje en tafelvoetbal voor de kinderen. Ontbijt goed verzorgd en lekker.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Véronique op 28 okt 2019
Hallo Het hele team bedankt me voor uw feedback en uw opmerkingen na uw verblijf in ons hotel. Het is een genoegen om te lezen dat alles goed is gegaan, wetende dat onze prioriteit de tevredenheid is van al onze klanten, groot en klein en blij dat onze nieuwe spellen je in staat hebben gesteld om een goede avond met je familie door te brengen. Graag tot ziens.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Véronique op 28 okt 2019
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris de votre temps pour rédiger votre commentaire concernant votre récent séjour dans notre hôtel ! Merci beaucoup pour ce retour que je vais partager rapidement avec l'équipe. A très bientôt parmi nous. Cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima overnachtings hotel. Prettige bediening, ook restaurant was zeer redelijk. Onze hond mocht ook mee het restaurant in. De staat van onderhoud aan de buitenkant is zeer slecht, daar moet echt iets aan gedaan worden. Echter van binnen is het erg gezellig en modern. Dit hotel is een aanrader.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Véronique op 29 sep 2019
Mevrouw, mijnheer,Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om terug te komen na uw verblijf in ons hotel en zijn verheugd te lezen dat alles goed is verlopen.Ons hotel maakt deel uit van een renovatieprogramma, we zullen u graag de verbeteringen laten zien die zullen worden aangebracht om uw verblijf nog aangenamer te maken.Graag tot ziens.

8/10 – Goed

roger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Zeer goed hotel voor doorreis
Het hotel is zeer goed gelegen voor een doorreis, ook op 4 km van een Leclerq benzinestation. Spijtig dat er nog steeds tapijten vloerbekleding is in de kamers.Afgesloten parking is een voordeel. Personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijtbuffet is overheerlijk
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en schoon goed ontbijt (beetje aan de prijs). mooie kamers lekker gekoeld bij aankomst. Zou nog fijner zijn als de familie kamers 2 vertrekken hebben. zodat je niet tegelijk met de kinderen naar bed hoeft. voor de rest prima service .
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van F op 5 sep 2019
Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Mâcon Nord erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Frédéric

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Het hotel is zeer gedateerd en is niet te herkennen als Novotel kwaliteit. Echter, met ons gezin geslapen en gegeten, precies wat nodig is onderweg, daarvoor voldoende. Grote teleurstelling toen bij aankomst het zwembad niet toegankelijk bleek te zijn. Daarvoor hadden we notabene dit hotel uitgezocht! Hiervoor ontvingen we na beklag geen gepast excuus noch compensatie.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Frédéric op 2 sep 2019
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Novotel Mâcon Nord. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Novotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend, Frédéric

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van frederic op 31 aug 2019
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Cordialement. Frédéric

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Frédéric op 31 aug 2019
Madame, Monsieur, Bonjour, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Cordialement. Frédéric

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
het eten was ontzettend slecht zowel het diner als het ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Frédéric op 2 sep 2019
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in Novotel Mâcon Nord. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij Novotel, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend, Frédéric

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede stopplaats
Geweldige stopplaats om door te rijden naar het zuiden van Frakrijk. Direct aan de autostrade maar in de slaapkamer hoor je daar niets van.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Frédéric op 2 sep 2019
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Frédéric

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Komen hier al vele jaren om te overnachten op onze reis naar Zuid-Frankrijk. Altijd goed anders zouden we niet terug komen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019