Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.00 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 10002308
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyona Hijra Hotel Hotel
Kyona Hijra Hotel Makkah
Kyona Hijra Hotel Hotel Makkah
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Kyona Hijra Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Kyona Hijra Hotel te parkeren?
Bij Kyona Hijra Hotel kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Kyona Hijra Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Kyona Hijra Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt Kyona Hijra Hotel?
Dit hotel ligt in Al Misfalah, binnen 2 km afstand van Abraj Al Bait-toren, Grote Moskee van Mekka en Kaaba. Ook Abraj Al Bait Hajar Tower en King Fahad Gate liggen binnen 2 km afstand.
Beoordelingen over Kyona Hijra Hotel
Beoordelingen
4,2
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 12 beoordelingen
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 12 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 12 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 12 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 12 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
7
3,6/10
Netheid
3,4/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
3,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
mohamed
20 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not good
mohamed
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Amjad
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Personeel en service
The hotel was fine. Staff was good. 26 min walk from Haram. The windows of the hotel are not sound proof, therefore, we were disturbed by the sound of vehicles.
Amjad
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Hassan
5 apr 2025
Negatief: Netheid
Place was not good was not bad
Hassan
12 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
muhammad jahangir
Reisde met een groep
4 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muhammad jahangir
7 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Amna
Reisde met familie
2 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth the price I paid.
Staff very rude and not helpful at all. They have a trolley for the luggage but it seems like they don’t like to use it and they have it locked. I had 5 bag when I got to the hotel, taxi dropped us about 10 min away from the hotel as road was blocked for cars and when requested they refused to give the trolley we had to carry them ourselves and take them to the room. When leaving the hotel again we requested and they refused to help, asked them if we could borrow and returned after leaving the bags in the car and the answer was a rude NO.
Rooms are not worth the price. Bathroom had lots of mosquitos and rooms are very tiny and not very clean. No room service either. Some bedsheets and pillow cases were dirty.
Travel from the hotel to Haram is about 20-25 min could take about 40 as sometimes roads very very busy.
Overall not worth the price.
Amna
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Abdullatif
Reisde met een groep
29 mrt 2025
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was not a quiet as expected. It was so noisy and the room was not clean at all. Also the service was terrible and no good communication.
Abdullatif
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Barre
26 mrt 2025
Negatief: Personeel en service
10 min walk from Haram mosque
The hotel it's very well situated for its price. 10 minute walk to the main mosque Haram all the kind of shops 5 minute walk, restaurants 3 min walk. But unfortunately, it's missing of service the AC not working properly for hundred dollars a night I will give 3/5 they could have done much better.
Barre
2 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
George
Reisde met familie
23 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comment Expedia, vous osez proposer de tels « hôtels »?
À l’arrivée « l’hôtel » ne trouvait pas notre réservation et a fait le même coup à d’autres touristes qui avaient également réservé avec Expédia. La chambre était degeulasse avec des infiltrations d’eau, pas d’essais, pas de ménage, et l’eau de la douche qui allait sur les prises et interrupteurs quand on se lavait. Le chauffe-eau était dans la salle de bain. Chambre de 10m2 et extrêmement bruyant.
Plus jamais.
George
3 nachten verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sm
Reisde met familie
22 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sm
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Youssouf
20 mrt 2025
Youssouf
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Abohind
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen