Hotel Trio Indah 2 Malang
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Malang
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Trio Indah 2 Malang





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Terras
Airconditioning
Lcd-televisie
Wasmachine
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Terras
Airconditioning
Lcd-televisie
Wasmachine
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Terras
Airconditioning
Lcd-televisie
Wasmachine
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Terras
Airconditioning
Lcd-televisie
Wasmachine
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Brigjen Slamet Riadi 1-3, Malang, 65112
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

GETS Hotel
GETS Hotel
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
7.6 van 10, Goed, 23 beoordelingen
De prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: IDR 250000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Trio Indah 2 Malang
Hotel Trio Indah 2
Trio Indah 2 Malang
Trio Indah 2
Trio Indah 2 Malang Malang
Hotel Trio Indah 2 Malang Hotel
Hotel Trio Indah 2 Malang Malang
Hotel Trio Indah 2 Malang Hotel Malang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Trio Indah 2 Malang
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Jan, Antwerpen, Belgium
11 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, aanrader
Jan
8/10 – Goed
Tess
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tess
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
J
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in a funky area
J
5 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Chantal
1 mrt 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour 1 nuit pour le Bromo pas plus.




Chantal
4 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
lylie, france
5 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon emplacement
lylie
2 nachten verbleven in mei 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dengan ruangan yang nyaman
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Chris
10 okt 2016
Negatief: Comfort kamer
Chris
8/10 – Goed
Theresia
5 okt 2016
Theresia
8/10 – Goed
Artha Nugraha
4 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yang nyaman dan murah
Artha Nugraha
8/10 – Goed
Hendro, Bekasi, Jawa Barat
2 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Malang yang menyenangkan
Hendro
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 jul 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Good hotel at malang
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Gautier, GP
14 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueillant, centre ville à 15min.
Gautier
10/10 – Uitstekend
soegeng
8 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice stay
soegeng
4/10 – Matig
Jozsef, Budapest
10 mei 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Disappointed
Jozsef
8/10 – Goed
Indah, Surabaya
26 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Indah
8/10 – Goed
Nelly Tity
21 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nelly Tity
8/10 – Goed
krist, bali
20 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten