Jl. Jenderal Basuki Rahmat No.85-87, Malang, East Java
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 13 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 13 beoordelingen" "
8 - Goed
9
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 13 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
7,4/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service, great breakfast
The hotel was modern, very clean, and the service was excellent. We arrived at 10 AM - more than four hours before check in time - and were able to leave our bags at the desk while we explored a bit. When we came back at noon we figured we were still too early so we just sat in the lobby to wait. Then, one of the front desk staff approached us and gave us the key to our room without us even having to ask! The buffet breakfast was also delicious and changed daily. We loved the 6th-floor pool with views of great city too. Plus, it was an easy walk from the train station.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Agus Wijaya op 2 apr 2019
Thank you for staying with us
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
baik
baik
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Agus op 20 feb 2019
Terima kasih telah menginap di Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang
Kami tunggu kedatangan Bapak/Ibu kembali
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Agus op 4 apr 2019
Dear Mr/Mrs,
Thank you for staying with us
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauvais
J'ai fait plusieurs reddoorz et c'est le pire, l'enregistrement pas prêt du tout la place est dure à trouver et la senteur se l'eau de la douche.. tu ne sais pas si tu te laves ou si tu te sali encore plus...
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Agus W op 24 jan 2019
Thank you for your review and thank you for staying with us.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Made, Jakarta
5 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like the location, comfort room, relatively new hotel. But the BF not many choices ... so ... the value of money in this hotel not good ya
Made
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Agus op 12 nov 2018
Good Morning,
Thank you for staying with us, and thank you for your review
and apologize for any inconvenience that has occurred to you
Good Morning,
Thank you for your review
We apologize for the inconvenience that has occurred to you
and we will improve the quality of our cleanliness
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 okt 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
New hotel in the heart of the city
I kind of set my expectation in the beginning of the trip, so wasn’t surprised with the hotel. Although a swimming pool makes a nice touch. The room was a bit small to put luggages for 2 people, however comfy bed and not to mention it’s located right in the middle of the city. Highly recommend!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Agus Wijaya op 1 nov 2018
Good Morning,
Thank you for your review and Thank you for staying with us.
We are waiting for your next arrival at our Hotel
8/10 – Goed
made, jakarta
15 okt 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
Location of the hotel in the middle of the city
The floor is not clean enough
Lot of the ANT in the floor and in the bed ... make scary to sleep ( they / the ant could be entering the hear or nose ) it is dangerus if lot of antnin the room
made
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Agus Wijaya op 1 nov 2018
Good Morning,
Thank you for your review
We apologize for the inconvenience that has occurred to you
and we will improve the quality of our cleanliness
8/10 – Goed
Anthony
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Raissa, Jakarta
6 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Lokasi strategis,deket alun2,toko oen,gereja katedral. Kalau laper tengah malem ada McD di dekatnya sekitar 300meter
Staff hotel ramah,kolam renang agak sempit, breakfast so so,gak banyak pilihan makanan but it’s ok buat isi perut.
overall ok.