Een buitenzwembad

Beoordelingen van Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang

3 out of 5
Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang
Jl. Jenderal Basuki Rahmat No.85-87, Malang, East Java

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 13 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 13 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service, great breakfast
The hotel was modern, very clean, and the service was excellent. We arrived at 10 AM - more than four hours before check in time - and were able to leave our bags at the desk while we explored a bit. When we came back at noon we figured we were still too early so we just sat in the lobby to wait. Then, one of the front desk staff approached us and gave us the key to our room without us even having to ask! The buffet breakfast was also delicious and changed daily. We loved the 6th-floor pool with views of great city too. Plus, it was an easy walk from the train station.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Agus Wijaya op 2 apr 2019
Thank you for staying with us

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
baik
baik
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Agus op 20 feb 2019
Terima kasih telah menginap di Whiz Prime Hotel Basuki Rahmat Malang Kami tunggu kedatangan Bapak/Ibu kembali

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Agus op 4 apr 2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for staying with us

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mauvais
J'ai fait plusieurs reddoorz et c'est le pire, l'enregistrement pas prêt du tout la place est dure à trouver et la senteur se l'eau de la douche.. tu ne sais pas si tu te laves ou si tu te sali encore plus...
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Good
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Agus W op 24 jan 2019
Thank you for your review and thank you for staying with us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Made, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like the location, comfort room, relatively new hotel. But the BF not many choices ... so ... the value of money in this hotel not good ya
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Agus op 12 nov 2018
Good Morning, Thank you for staying with us, and thank you for your review and apologize for any inconvenience that has occurred to you

8/10 – Goed

hsueh ching

Positief: Netheid, personeel en service
乾淨便利的住宿飯店
住宿的房間剛好在餐廳下方,很早就會有機器的運作聲音,會有點吵。飯店附近有家按摩店,還不錯.走路約10分鐘的路程有超市及大型購物中心. 早餐可選擇的東西很少,不推薦。
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Agus Wijaya op 1 nov 2018
Good Morning, Thank you for your review We apologize for the inconvenience that has occurred to you and we will improve the quality of our cleanliness

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
New hotel in the heart of the city
I kind of set my expectation in the beginning of the trip, so wasn’t surprised with the hotel. Although a swimming pool makes a nice touch. The room was a bit small to put luggages for 2 people, however comfy bed and not to mention it’s located right in the middle of the city. Highly recommend!
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Agus Wijaya op 1 nov 2018
Good Morning, Thank you for your review and Thank you for staying with us. We are waiting for your next arrival at our Hotel

8/10 – Goed

made, jakarta

Negatief: Netheid, comfort kamer
Location of the hotel in the middle of the city
The floor is not clean enough Lot of the ANT in the floor and in the bed ... make scary to sleep ( they / the ant could be entering the hear or nose ) it is dangerus if lot of antnin the room
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Agus Wijaya op 1 nov 2018
Good Morning, Thank you for your review We apologize for the inconvenience that has occurred to you and we will improve the quality of our cleanliness

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Raissa, Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Lokasi strategis,deket alun2,toko oen,gereja katedral. Kalau laper tengah malem ada McD di dekatnya sekitar 300meter Staff hotel ramah,kolam renang agak sempit, breakfast so so,gak banyak pilihan makanan but it’s ok buat isi perut. overall ok.
3 nachten verbleven in februari 2018