Kaani Lodge
Pension met een restaurant, op loopafstand van Maldives Islamic Centre
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, privébadkamer laden

Standaard eenpersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, privébadkamer laden

Standaard tweepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Kaani Goalhi, Malé, 20059
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Champa Central Hotel
Champa Central Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
7.4 van 10, Goed, 64 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 2 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. USD 8 voor volwassenen en ca. USD 8 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kaani Lodge
Kaani Lodge Male
Kaani Male
Kaani Lodge Malé
Hotel Kaani Lodge Malé
Malé Kaani Lodge Hotel
Hotel Kaani Lodge
Kaani Malé
Kaani
Kaani Lodge Malé
Kaani Lodge Guesthouse
Kaani Lodge Guesthouse Malé
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kaani Lodge
Beoordelingen
6,4
6,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
5,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
19 jun 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
ANINDYA SUNDAR
12 feb 2020
night stay at MALE
ANINDYA SUNDAR
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
ARUN
7 jan 2020
ARUN
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
abdelaziz
Reisde met familie
28 sep 2019
Positief: Netheid
abdelaziz
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Simon
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient and pleasant stay.
Simon
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
ALEXANDRE
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service
HOTEL DE UMA NOITE
ALEXANDRE
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Sam, Vancouver, Canada
Reisde met partner
2 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sam
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Janet
19 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sasha
22 jan 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sasha
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
chihkai
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有緣再見
chihkai
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
t33, 日本
9 jun 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
リーズナブルで親切
t33
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Asirawathana
30 mei 2018
Positief: Personeel en service
ที่พักสำหรับรอเครื่องบิน
Asirawathana
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
HSIN YI
21 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
還可以
HSIN YI
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
HSIN YI
18 mei 2018
Positief: Personeel en service
住一脕還可以
HSIN YI
1 nacht verbleven in mei 2018