Kaani Lodge

3.0-sterrenaccommodatie
Pension met een restaurant, op loopafstand van Maldives Islamic Centre

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kaani Lodge

Vlak bij het strand
Receptie
Dineren
Zwembad
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer, privébadkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 19 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, privébadkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Tempur-Pedic
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kaani Goalhi, Malé, 20059

In de buurt

  • Hulhumale Veerbootterminal - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Chaandhanee Magu - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Sultan Park - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Maldives Islamic Centre - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Vismarkt van Malé - 9 min. lopen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Male (MLE-Internationale luchthaven Velana) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Meltz - ‬2 min. lopen
  • ‪Food Corner - ‬3 min. lopen
  • ‪Muchas Gracias - ‬1 min. lopen
  • ‪Palm Deck Garden - ‬3 min. lopen
  • ‪Cafe'ier - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Kaani Lodge

Pension in de buurt van Maldives Islamic Centre
Kaani Lodge biedt faciliteiten zoals een koffiebar/café en een restaurant aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit pension de volgende voordelen:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Gratis kranten en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Kaani Lodge zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 26 inch met premium tv-zenders
  • Plafondventilatoren, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 8 voor volwassenen en USD 8 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Gebouwd in 2008
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Tempur-Pedic-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 26 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Plafondventilator
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 10 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 6.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 2 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. USD 8 voor volwassenen en ca. USD 8 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kaani Lodge
Kaani Lodge Male
Kaani Male
Kaani Lodge Malé
Hotel Kaani Lodge Malé
Malé Kaani Lodge Hotel
Hotel Kaani Lodge
Kaani Malé
Kaani
Kaani Lodge Malé
Kaani Lodge Guesthouse
Kaani Lodge Guesthouse Malé

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kaani Lodge?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Kaani Lodge te parkeren?

Bij Kaani Lodge kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kaani Lodge?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Kaani Lodge uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Kaani Lodge?

Dit pension ligt in het centrum van Malé, binnen 10 minuten lopen van People's Majlis en Maldives Islamic Centre. Ook Hulhumale Veerbootterminal en Nationaal Voetbalstadion liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Kaani Lodge

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 54 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 54 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sara

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Posto basic dove state

Pensione per dormire molto basic. Ci siamo fermati per dormire qualche ora prima del nostro volo. Personale molto gentile. Il posto é davvero vecchio e mal tenuto. Non lo consiglierei per soggiorni oltre la notte.
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is located in Male' which is a pro in itself. The staff were friendly when checking in. They didn't do anything extraordinary to make you feel welcome, which is not common for the Maldives. The hotel lobby wall was water damaged and had mold. The smell was foul. On Friday during prayer time, I was locked in the hotel with no way to leave. The main door was locked. When the staff returned they proceeded to put the blame on me as the customer. They weren't even apologetic to the extent that it was said it was hotel policy to lock the customer inside of the hotel on Friday. This could of been solved with a simple apology, or leaving an extra key for the customer; however, they proceeded to ignore me for the rest of the stay. For this reason, its better to stay at another hotel.
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

ANINDYA SUNDAR

night stay at MALE

stay was ok
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

ARUN

1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No upper sheet, no soap, no toilet paper and it was impossible to adjust or turn the air com off.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

abdelaziz

Reisde met familie
Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フェリー港から徒歩5分のところにあり、コンパクトな部屋の作りです。
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Convenient and pleasant stay.

We arrived very early in the morning but was still able to check in. This small hotel is conveniently located near the ferry terminal to the airport. Basic but comfortable.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

ALEXANDRE

Positief: Netheid, personeel en service

HOTEL DE UMA NOITE

Hotel bem simples, só para quem chega a noite em Male e precisar esperar pelo transporte no dia seguintes as ilhas. Fiquei chateado porque mandei dois email perguntando se eles poderiam providenciar um transfer do aeroporto ao hotel e não obtive resposta. Peguei um taxi mesmo. Mas depois a equipe demonstrou simpatia e até ajudou a levar as malas para o embarque para as ilhas. O café da manhã é simples, mas valeu. Não se pode exigir muito pelo valor que está se pagando. Mas o quarto é simples, com bom colchão, roupas de camas regulares e um potente ar condicionado. Não tem elevador e são quatro andares.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Good stay except I was asked for flight details - I replied via Expedia and by email but didn't receive a reply so I had to get a taxi from airport instead of hotel shuttle.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Sam, Vancouver, Canada

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They had a nice breakfast served on a rooftop with a view of the city. Very nice!
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awasome services great staff location is good near beach
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in went well..property itself- a bit of let down as i stayed in Kaani group before and what i have experienced was far from what i thought.. room was good size however bed side table looked like it survived a lot.. one of electric sockets was broken what for me is big health and safety risk.. rail on corridor was broken and when someone walked trying to hold it - it was making massive noise.. breakfast - im used to buffet not portion of food brought to table.. you cant choose breakfast.. you eat what is given..Wi-Fi doesn't work above reception level.. massive let down.. in overall i can give only 2 out of 5 .. good to stay for one night only but not worth the price in my opinion.. and does not matter if its Male or other place.. i think building need a bit of interior refurbishment :(
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Janet

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smutsiga sängkläder, smutsiga handdukar, trasiga fönster som var tejpade med papp, de hittade inte min bokning, äckliga gamla filtar som täcke, inget varmvatten i duschen, slitet och äckligt
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sasha

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very poor wifi connection ruined my entire business trip.
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

chihkai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

有緣再見

距離到機場島的碼頭很近,旁邊就有超市,員工很友善,下船就是郵局。
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

t33, 日本

Positief: Personeel en service, comfort kamer

リーズナブルで親切

リーズナブルですので、簡素な部屋です。 しかし、スタッフがとても親切です。 wi-fiが部屋で使えないのが難点で、フロントで使用できますが、とても遅く、 メールをチェックするのがやっとで、ホームページ閲覧には不向きです。
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Asirawathana

Positief: Personeel en service

ที่พักสำหรับรอเครื่องบิน

ผมเป็นการเข้าพักเพื่อรอเครื่องกลับในเช้าวันต่อไป จึงไม่ได้คาดหวังความสะดวกสบาย ความสวยงามของที่พักมากเท่าไร โดยรวมผมคิดว่าพอใช้ได้ เดินจากท่าเรือเฟอรี่สนามบินไม่ไกล แต่เจ้าหน้าที่ของโรงแรมเป็นมิตรดีครับ wifi ไม่แรงพอที่จะใช้ในห้องพัก ใช้ได้ดีที่ล๊อบบี้ ปล. หากจะไปพักกรุณาเตรียมปลั๊กแปลงหัวอังกฤษไปใช้ด้วย
1 nacht verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

HSIN YI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

還可以

很在意細節的人不適合住
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

HSIN YI

Positief: Personeel en service

住一脕還可以

房間很多地方需要改善,沒有煮水壺,吹風機,但員工親切服務
1 nacht verbleven in mei 2018