Economy tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, balkon, uitzicht op oceaan | Een minibar, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen van Novina

3 out of 5
Novina
Fareedhee Magu, Malé

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 120 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Landon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible / tiny room — comfy bed
The advertised picture versus our actual room where two totally different things. The room we booked was the size of a normal hotel room...the room we actually got could hardly fit a full size bed and not in great shape (though the bed was surprisingly comfortable).
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

LauriAnn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One good night in Male!
Room was almost European sized, but it makes sense considering everything has to fit within the size of the island. The bed was very comfortable- we both commented on it! The room was VERY clean and the air conditioning was the best I’d felt in the Maldives. The staff were incredibly helpful and friendly. One even walked us to the boat we needed for an excursion to ensure we made it to the right spot. The staff truly made the experience wonderful and I would stay here again in a heartbeat! Thanks for the great stay Novina!
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal hilfsbereit bei Nachfrage, allgemein aber nicht sehr freundlich. Zimmer sehr klein und unsauber, Wände sehr dreckig, sehr hellhörig. Das Bad gingegen war gut und schien sauber. Preis-Leistung stimmt einfach nicht überein. Für 70€/Nacht erwarte ich definitiv mehr
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

kin chong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good value
A good hotel if you want to save some money on accomodation in the maldives. The room is nice and the breakfast is Ok. I stayed two night.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Serhat

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel with good location
Great location in Male. Very close to Jety 1 where the boats go from. Very nice staff. The rooms are okei.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Kaoru

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Sherwan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Mary lorelei

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Love, Maldives

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Need to improve the facility especially the door lock, and alao the staff
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Tapani, Espoo

Reisde met partner
Positief: Netheid
Haimme kohtuuhintaista hotellia yhden yön tarpeisiin. Tämä hotelli soveltui siihen hyvin. Siisti ja hyvä sijainti. Valittu perushuone pieni ja ikkunaton, mutta hyvin varusteltu. Jatkossa ottaisin hieman paremman kuin tällaisen perushuoneen ja ainakin jos olisin useamman yön. Hotellin yhteydessä oleva ravintola tarjosi hyvän illallisen, aamupala tyypillisen vaatimaton.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

magali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hotêl pour une nuit
Bonne location pour le marché aux poissons et l'accès aux speedboat pour Rasdhoo. A 15min en taxi ou en bâteau de l'aéroport. Très bon petit déjeuner avec un excellent service. Bon acceuil Très bruyant, chambre et salle de bain basique. Conseil reserver son ferry par ses propres moyens. Dans l'ensemble bon hôtel pour une nuit.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
還算可以的住宿。
三間房其中有一間沒有熱水,而且那間房內插座只有一個。 有兩間房明顯有點霉味(潮濕的味道)。 早餐跟服務人員都很不錯,位於市區附近店家很多。
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy and convenient. Last minute reservations.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The staff is helpful. They helped me arrange a car to the airport on the public holiday.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Irma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Capos!
Este fue ub hotel que tome de Emergencia en Male, si tendrían 10 estrellas se las podría con muchisimo gusto!!!! Me ayudaron al detalle en todo!!!!! Yo tenua problemas con el lenguaje y ellos se involucraron tanto en que yo este bien y eso al estar fuera en otro país, dice mucho de las personas que trabajan alli, al dia siguiente volví y volvería siempre, la habitacion super limpia, impecable todo!!!!! Me voy contenta por la ayuda recibida!
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Adriana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Limpo e bem localizado, mas muito pequeno
Equipe atenciosa e prestativa. Quarto limpo, mas muito pequeno para o valor. Área de banho não possui porta de vidro, água espalha para o quarto, que já é pequeno. Recomendo para quem precisa ficar 1 noite na capital para depois se deslocar até o aeroporto.
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jimmy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No internet in room. Breakfast only one glass of juice and one pancake it’s it. All night religious singe, not possible to sleep.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Saleh

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Niceau propreté c'était parfait, mais niveau superficie c'était presque un placard, même pas de place pour poser nos affaires, on a dû se servir du coin du lit pour poser nos sacs, et faire attention à ne pas se cogner en se déplaçant pour se preparer dans cette chambre, aucune ouverture du tout, lair ne circulait presque pas 😁
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfort stay
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
We arrived in Male late so stayed here for a night before going to a resort. The room was small, it smelt very nice! Breakfast was good and the area felt safe. We didn’t organise a transfer but happened to see a man with a Novina sign at the airport and he led us to the hotel’s taxi which was very convenient!
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Hema

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Joshua

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
早餐不錯
早餐不錯,房間有點小,步行到碼頭不到十分鐘
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Airport Transfer badly organised Lack of communication
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Nelson

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do not stay here
Awful. The room was dirty. Walls and bed linens were stained. There were ants on the danishes at Breakfast. When we tried to check out they tried to make us pay extra taxes and airport transfers even though we showed them that both were included in the price we paid to hotels.com. The manager was not here to help. He demanded that we pay or he would charge put card. Very unhappy.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money. The hotel is very central in the bustling Male. Room was small and clean but that is what we expected. Arrived four hours early and happy to pay US$15 to have room right away on a very hot day. Breakfast was good with choice of cerials, toast and an egg breakfast. Free shuttle to the airport was great.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Olimark Jon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice & convenient transit hotel in Male
We stayed in Lovina for our first and last night in Maldives. Free hotel transit was very handy. We also used their luggage storage for our big suitcases so we could travel to the islands light. Novina is conveniently located close to the jetty. There are quite a few restaurants and shops close to the hotel. Our room was small, without window but clean and equipped with everything we needed. The hotel staff are polite and helpful. We would stay again.
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Aamupala ok, muuten ei vastannut odotuksia
Hotelli ei vastannut yhteenkään kolmesta e-mailista jotka lähetin koskien lentokenttäkuljetusta (hotels.comin viesti, hotellin oman kotisivun kautta, sähköpostitse lähettämääni). Menin hotelliin omakustanteisesti lautalla ja taksilla. Vastaanotossa kukaan ei pahoitellut tilannetta vaan vastaus oli yrititkö soittaa? En yrittänyt, ilmeisesti oma virheeni... Huone oli pieni ”kaupunkinäköalalla” joka oli yhtä kuin toisen talon seinä ikkunan edessä, ja jos kurkotti ikkunasta niin näki kadulle. Lakanoissa oli useita pesussa lähtemättömiä tahroja. TV-kanavien toimivuus sekä aamupala olivat hyvät. Aamulla kuljetuksen piti tulla hyvissä ajoin klo 9.30 koska silloin oli myös toisten majoittujoiden kuljetus (oma veneeni lähti klo 10.00), mutta klo 9.45 ei autoa näkynyt ja selitys oli ettei auto aina pääse tulemaan ajoissa?!? Matkaa lähtölaiturille ei ollut kuin max 4 min kävely, mutta matkatavoiden kanssa olin ajatellut kuljetuksen olevan kätevämpi, mutta koska en halunnut jäädä veneen kyydistä niin kävelin lopulta laiturille tavaroideni kanssa. Hotellin asiakaspalvelusta ei jäänyt positiivista kuvaa, tästä syystä peruin matkani viimeisen yön varaukseni kyseiseen hotelliin. Kuvat jotka hotellista ovat ilmoituksessa, ovat hyvin tyylitelty versio todellisuudesta. Koska oma huoneeni oli ”kaupunkinäköalalla” niin hotellin parvekkeelliset huoneet ovat kadulle päin, kadulle jossa on aamusta iltamyöhään auto/skootteriruuhkaa joten melua riittää.
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
狭くてコスパ悪し
とにかく狭い。写真とまったく違います。空港送迎も前日に予約していたにも関わらず、ホテルの都合で時間が遅れ、危うくフライトを逃すところでした。
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Wing Yee Winnie

Negatief: Personeel en service
never again
Hotels.com stated that they have 24hrs transit from airport, I emailed them twice before departure but no one reply. I called Hotels.com at the airport and they told me the transit was closed. I have to go to the Novina by taxi. The hotel is tiny and the room is small. The hotel is nearby the Islamic Center, the public announcement @ 5:00AM woke me up. I asked them help to contact my resort to pick me up in next day morning but in vain. I have to wake up @6am and wait in the airport and contact myself. The breakfast provided is cheese sandwiches, 1 boiled egg and an orange only.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Anneli, Perfekt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En kort natts vistelse
Bara en övernattning vid sen ankomst till Maldiverna. Kanonfin frukost. Malé var annars inte någon. Vidare trevlig huvudstad vad jag upplevde.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Lia

Positief: Netheid
Offensive Food Odors
Convenient hotel if you need an overnight in Male prior to going to a resort as it’s close to the airport and to the speedboat jetty. The woman who met guests at the airport was really nice and so was the front desk staff. They helped arrange transport to another island. But...when I walked into the hotel the food odor hit me like a wall..it was horrendous, stifling. It was like a thick, humid, hot blanket. The air wasn’t circulating making it hard to breath. We all have food odors after cooking something pungent but we open a window or something. The odor encompassed the room as well. I didn’t even open my luggage in hopes the odor wouldn’t permeate my clothes. Don’t know if the odor was a one-off or if it always smells that way. Room was tiny. Only the length of a queen bed. Ok for one night. The breakfast was lackluster. Stale toast, a few mini muffins, cereal and a bit of fruit. As I was leaving I saw the staff giving someone eggs and tea. Not once did they walk over to my table and offer those to me so I didn’t know it was available. They stood behind the counter just chitchatting the whole time. Would not stay again.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

LING CHUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's a really good hotel, especially the breakfast and free transfer. But the Wi-Fi is a little weak.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good. But wifi is a little difficult to connect.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location very friendly and helpful staff,we had problem with wifi connection I don’t know it was only that time or usual, otherwise it was good.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a nice place! Thank you for a great stay with nice comfortable rooms
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never seen such small rooms in my life time... And they push you out according to there convenience...they forced us to leave room by 7.30 in the morning to catch a flight by 11. Later we found that they have booked rooms for other guests.there behaviour is pathetic.
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コンパクトながら清潔で使いやすい部屋。チェックインやチェックアウト、移動時の対応なども良く、朝食も美味しい。 なぜか部屋にある電気ケトルがそのままではコンセントに入らず、持参したBFアダプターを使用しなければならなかった。 アメニティはシャンプー、ボディシャンプー、ハンドウォッシュのみ。 早朝のアザーンの音量は凄まじく、びっくりする。
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Antti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vahva suositus
Lentojen kanssa tuli vähän säätöä vähän ennen puolta yötä ja otin tämän nopeasti, kun oli sivuston päivän tarjous. Olimme hotellilla noin 0:00. Palvelu oli todella ystävällistä ja auttavaista. Huone oli siisti ja tilavakin. Lähdimme aikaisin, joten meille järjestettiin oma aamiainen + lentokenttäkuljetus samaan edulliseen hintaa. Erittäin positiivinen kokemus.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Ale

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Tiny room for two people without windows. Even if we had just 2 rucksacks we didn’t have the space to put them. Dirty floor
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This place isn't hygenic and the rooms are carelessly cleaned up
2 nachten verbleven in december 2018