Vlak bij het strand, een gratis shuttleservice van/naar het strand

Beoordelingen van HYB Eurocalas

4 out of 5
HYB Eurocalas
Carrer de la Cala Antena, s/n, Calas de Mallorca, Manacor, Mallorca

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 222 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dorrit Petronella Henrica Maria van den

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great, except the guests (most English) and the restaurant (very big en lots of noise).
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 28 okt 2023
Dear guest, Thank you for your recent visit to HYB Eurocalas and for sharing your feedback, which included an 80% rating. We appreciate your insights and are pleased to hear that most aspects of your stay were great. We are glad to learn that you enjoyed the cleanliness, property conditions, and facilities, as well as our staff's service and amenities. Your positive feedback is a testament to the hard work and dedication of our team. We understand your concerns about the noise in the restaurant and the mix of guests. We continually work on improving the guest experience and will take your feedback into consideration. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to your next visit. If you have any specific suggestions to enhance your future stays, please do not hesitate to share them with us. Best wishes, Andreu Pascual and all the team at HYB Eurocalas.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was geen gratis wifi verbinding (voor all-inclusief 4 sterren verwacht je dat wel). Kwaliteit van het eten viel tegen en als iets op is wordt het niet altijd bijgevuld. Als er iets op de grond valt wordt er niet schoon gemaakt. Weinig service. Er wordt slecht in de kamer schoongemaakt. We waren met 5 personen, maar er waren maar 3 bedden en 1 slaapbank voor 1 persoon. Er over geklaagd maar ze deden er niks aan. Wel voor 5 personen betaald. Niks te doen in de omgeving. Om naar de winkels te gaan moet je 1 uur reiden. 15 minuten lopen om naar een paar souvenirs winkeltjes te gaan.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 29 okt 2019
Thank you for your comments. We will try to improve the thinks that you comment. Thank you for choosing us to enjoy your holidays.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 27 sep 2019
Gracias

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 2 jul 2019
Gracias por su tiempo. Esperamos verle pronto de nuevo con nosotros.

8/10 – Goed

wesley, oostende (belgie)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotell met kinderen
Zeer tof hotel, aan te raden voor gezinnen met kinderen,onze pluspunten zijn:het zeer lekkere en gevarieerde eten,de kuisvrouwtjes die zeer goed hun werk doen...kamers waren tot in de kleinste hoekjes proper en pyjama’s en knuffeltjes van de kindjes lagen terug mooi op hun hoofdkussen😊,het personeel in het algemeen waren zeer vriendelijk!,de animatie was zeer goed vooral voor de kinderen!!top!!,de 3 zwembaden zijn ook leuk!!onze minpuntjes zijn:de zeer slechte WiFi....we zijn 2018,er zou toch overal WiFi beschikbaar moeten zijn!!ook 4g was niet goed te nemen!!,volgende punt is mss persoonlijk maar wij houden niet van die voorgemaakte cocktails,weinig alcohol in!!kortom een zeer aan te raden hotel!!zeer mooi strandje op 200meter (cala Antena)👍👍
7 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor gezinnen, eten is super, meer dan 3 sterren waard.
Reactie van Multimedia op 26 jan 2017
Beste gast, ik dank u hartelijk voor uw positieve reactie over HYB Eurocalas. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en we de mogelijkheid hebben willen om het opnieuw te ontvangen. Een warme groet

10/10 – Uitstekend

Saskia, Almere

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne plek
We hebben een heerlijke vakantie gehad. Zeer vriendelijk personeel! Het eten was echt super en ook afwisselend. Prima locatie in de buurt van het strand. Veel voorzieningen, zoals zwembad, voetbalveld, tennisveld, tafeltennistafel, speeltuin en nog meer. De benodigdheden om deze activiteiten te doen, kunnen kosteloos worden geleend. Het enige minpuntje waren de bedden.... Maar dat zou voor ons absoluut geen reden zijn om er niet meer heen te gaan.

8/10 – Goed

Valen, Gorinchem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met goede all-inclusive voorzieningen
Heerlijke vakantie gehad in Calles de Mallorca. Het hotel heeft twee zwembaden met veel ligbedjes. De kamers zijn prima en ook de schoonmaak doet goed zijn werk. Grootste pluspunt zijn het eten en drinken. Er is op elk moment van de dag een ontbijt,lunch of dinerbuffet open en anders is et nog de snackbar. Elke dag wordt het menu van deze eetgelegenheden aangepast zodat je niet de hele week hetzelfde eet. Andere pluspunt zijn de lekkere (ook all-inclusive)cocktails die je kunt halen in de bar!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Juanes. Assistant Manager op 5 dec 2023
Thank you for your time.

6/10 – Redelijk

David

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good and bad equally.
Rooms and staff were great. Some areas are a bit tired looking. Big outside bar entertainment area is nice but indoor facilities aren’t enough for a hotel of this size, (5 Blocks of 8 floor buildings). Food was poor apart from breakfast. Dinners were cold and freshly cooked choices were overcooked pork or fish every evening. Pizza oven made sure that was an option every night.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Juanes. Assistant Manager op 5 dec 2023
Thank you David. Our staff will be happy about your words. Hope see you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Michaela

5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Juanes. Assistant Manager op 5 dec 2023
Thank you for choose our hotel to enjoy your holidays.

10/10 – Uitstekend

Gülyana

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mostly it was good . But smoking at pool areas was not ok. And 2 times when they change our towels it was old hair in the new ones
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 26 okt 2023
Dear guest, Thank you for choosing HYB Eurocalas for your recent stay, and for taking the time to provide your feedback. We're pleased to hear that you had a mostly positive experience. We're happy that you enjoyed your time at our hotel. However, we apologize for the inconvenience caused by smoking in the pool areas and the issue with the towels. Your feedback is important to us, and we will certainly address these concerns to ensure a more pleasant experience for all our guests. Your feedback helps us improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, where we can make your stay completely hassle-free. Best wishes, Andreu Pascual and all the team at HYB Eurocalas.

6/10 – Redelijk

Spulber Alin

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Juanes. Assistant Manager op 5 dec 2023
Thank you for your time.

6/10 – Redelijk

Michaela

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In die Jahre gekommenes Hotel mit sehr freundlichen und hilfsbereiten Mitarbeitern. Das Benehmen der Hotelgäste ist unterirdisch. Es wird den ganzen Tag Alkohol getrunken und genau so verhalten sich die Leute. Mit einem Familienhotel hatte das für uns nichts zu tun. Es ist dauerhaft laut und überall stinkt es nach Alkohol und Cola. Die Leute verfüttern ganze Hotdogbrötchen im Poolbereich an die Tauben. Im Restaurant wird keinerlei Rücksicht auf andere Gäste genommen. Es sieht aus wie in einem Schweinestall. Keiner kommt auf die Idee, das was auf den Boden gefallen ist wieder aufzuheben. Die Angestellten kommen so schnell gar nicht hinterher. Die Zimmer sind voll in Ordnung und dem Preis angemessen. Super Kinderpool mit Rutschen. Super Animation mit Minidisco. Das Essen ist abwechslungsreich, an der Snackbar aber eher auf das englische Publikum ausgelegt. Das Hotel und das Personal an sich hat uns gut gefallen. Es war eher das Umfeld. Die Hausbucht war mit Algen verschmutzt. Gebadet werden konnte nicht. Das war sehr schade.
12 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Andreu Pascual und das gesamte Team vom HYB Euroca op 27 sep 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr über Ihr nettes Feedback zu unserem Essen. Wir sind stets bemüht sicherzustellen, dass wir alle Ernährungsbedürfnisse und Geschmäcker berücksichtigen, indem wir viele köstliche Optionen anbieten, und wir freuen uns sehr zu lesen, dass Sie es genossen haben, bei uns zu speisen. Wir freuen uns sehr, dass unser gesamtes Personal sowie unser Animationsteam dafür gesorgt haben, dass Sie Ihren Urlaub in vollen Zügen genießen. Sie werden zweifellos stolz sein zu hören, dass ihre Bemühungen auf so schöne Weise gewürdigt wurden. Wir sind enttäuscht zu erfahren, dass Sie Probleme mit dem Umfeld hatten. Leider sind nicht alle Gäste in Bezug auf Sauberkeit und Ihr Benehmen gleichermaßen respektvoll und dafür entschuldigen wir uns. Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir werden dafür sorgen, dass Ihre Anmerkungen dem zuständigen Management zur Kenntnis gebracht werden, damit es die notwendigen Anpassungen in den Bereichen vornehmen kann, die Sie in Ihrer Bewertung hervorheben. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen bei einem weiteren Aufenthalt. Andreu Pascual und das gesamte Team vom HYB Eurocalas.

8/10 – Goed

Danny

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 8 sep 2023
Thank you Vincent for your review. We are pleased to see that you had a nice holidays with us.

10/10 – Uitstekend

Pau

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Encantador
Nos ha encantado, hotel para ir con la familia, sobre todo con los niños
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 29 aug 2023
Nos Alegra mucho ver que ha disfrutado de su estancia con nosotros. Muchas gracias.

8/10 – Goed

vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was great for Families and lots of entertainment.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 16 aug 2023
Thank you Vincent for your review. We are pleased to see that you had a nice holidays with us.

8/10 – Goed

Anabel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hotel correcto, muy adaptado para niños, con 3 Piscinas y animación casi todo el dia. La comida buffet es basica pero correcta. Las instalaciones un poco viejas pero la limpieza està bien.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Juanes. Subdirector HYB Eurocalas op 12 aug 2023
Anabel, gracias por elegirnos para sus vacaciones. Esperamos volver a verla pronto con nosotros.

10/10 – Uitstekend

Iván Santos

7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Juanes. Subdirector HYB Eurocalas op 12 aug 2023
Nos Alegra mucho ver que ha disfrutado de su estancia con nosotros.

2/10 – Ontzettend slecht

Nermina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gross
Horrible!! My bed was broken, lose and moving if you slightly touched it and had big yellow stains on sheets and pillow. We got another room to sleep in for the night in another building. The next day at lunch time, they still did not fix bed or even change the dirty sheets. We had to complain 3 times before anything was done. One expects that dirty sheets would be a priority. I felt grossed out the rest of our stay. We got another room the next day, but it was too late, everything just felt dirty. On another note, they have a kiddy pool with slides. Our kids found poop in two different locations on the slide, when we told them this, they asked the lifeguards to check, they didnt find it, and because of that they did not close down and clean it. There is water pouring on the slides from above, we mentioned it probably got flushed with the water, but the water is still contaminated. They chose to not listen and not clean the pool. We did not use this pool after that. Disgusting. Overall they did not take action on cleanliness as one would expect. The resturant is super noisy and the food was bland. I do not recommend this hotell at all.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Recepción op 9 jul 2023
Hello Nermina,We're sorry if their holiday wasn't what they expected. We always receive very good marks for cleanliness, andthe facilities are cleaned and disinfected daily and several times. The pools keep a daily cleaning and disinfection record that we can show in reception and it is all correct.We immediately went to see what was there when we were informed and saw nothing, the lifeguard told us there was nothing.Thank you for your feedback and we will take this into account in order to improve our services.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Francisco José Jiménez

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estuvimos 4 noches y la estancia fue óptima en un resort con un precio muy razonable. El personal es simpático, habitación reformada y limpia, cama cómoda, comida de notable calidad. Buenas piscinas, toboganes para los niños, mesa de pingpong, canchas de fútbol sala y baloncesto. Situada a pocos minutos de Cala Domingo, una de las más bonitas de Mallorca. A mejorar, los espectáculos de animación nocturnos -demasiado orientados a niños muy pequeños-, el horroroso café de los desayunos y el ruido tremendo de la lavandería. Pero en general, notable alto. Ah, gracias a Aida, del servicio de checkout, fue todo un amor...
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Juanes. Subdirector HYB Eurocalas op 12 aug 2023
Muchas gracias por sus comentarios. Esperamos volver a verle pronto con nosotros

8/10 – Goed

Raul Gerardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good choice for the whole family
An excellent choice for the whole family, in my opinion a bit under staffed but they do magic and a great jobb, very friendly and polite staff. The rom was clean and spacious with nice view. The food was very good and varied, we stayed 11 nights and we would definitely go back sometime. One thing to have in mind is the elevator, very small to handle that volume of guests but if you take the stairs as a work out, you'll be fine.
11 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Juan Esteban. Adj. Manager op 2 jul 2023
Thank you for your comments.

10/10 – Uitstekend

Raul Gerardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomended for a family vacation
The hotel is a very good choice when traveling with kids. It is impressive what the personnel do to keep all guests happy, very polite, it seems that they are under staffed but KUDOS to them. The room was very clean and giod size for us 3, nice view. The one which gets the bad review is the elevator, to small for the volume of people at the hotel. The atmosphere is good for the entire family.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Juan Esteban. Adj. Manager op 1 jul 2023
Hola Raul,Thank you for your comments about our staff. We are pleased to know that you enjoyed your holidays.Best regards

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Juan Esteban. Adj. Manager op 29 jun 2023
¡¡¡Genial David!!!Nos alegra mucho que haya disfrutado de sus vacaciones con nosotros.Saludos.

8/10 – Goed

Tom

Reisde met partner
bar staff were very friendly. food was better than expected given some of the reviews. Pool area was loud but that is expected as a family hotel.
8 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Juan Esteban. Adj. Manager op 22 jun 2023
Thank you for your coment Tom.

10/10 – Uitstekend

Sian

7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Juan Esteban. Adj. Manager op 14 jun 2023
Thank you Sian for your review. We are pleased to see that you had a nice holidays with us.

8/10 – Goed

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 14 jun 2023
Thank you for booking with us. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Positiv: Großartiger Service und Personal; Überraschend gutes Essen; All Inclusive hat Spaß gemacht; Pools sind reichlich vorhanden und sauber; Schneller Check In und Out; Hotel hat eigene Bushaltestelle; Transfer zum Strand Cala Domingos; Kids Club ist in Ordnung; Kinderdisco etc am Abend; Zimmerservice kommt jeden Tag Negativ: Anlage ist im Prinzip gut in Schuss, aber erwas in die Jahre gekommen, das Apartment aber war schon hart an der Grenze. Auch recht hellhörig. In Summe war es ein sehr schöner Aufenthalt. Wir hatten durch Angebote und einen Gutschein gerade mal 1100 für 9 Tage All Inclusive für drei Personen bezahlt. Das ist natürlich schwer in Ordnung und tröstet über den Zustand hinweg. Wir würden glaube ich sogar nochmal wiederkommen.
9 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 26 mei 2023
Lieber Stephan,es ist eine Freude, Ihre Meinung nach Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu lesen.Wir freuen uns sehr, dass unser gesamtes Personal sowie unser Animationsteam dafür gesorgt haben, dass Sie Ihren Urlaub in vollen Zügen genießen. Sie sind sehr engagiert und geben täglich ihr Bestes, damit auch unsere jüngsten Gäste eine wundervolle Zeit im Urlaub haben! Sie werden zweifellos stolz sein, zu hören, dass ihre Bemühungen auf so schöne Weise gewürdigt wurden. Viele unserer Gäste finden, dass unsere Küche eigentlich einen Extra Stern verdient hätte. Jeden Tag bereiten unsere Showköche frisch Gegrilltes, Gebratenes und Gekochtes zu. Und die Speisekarte wechselt täglich, sodass wir unseren Gästen an jedem Urlaubstag bei uns ein kulinarisches Highlight bieten. Unser Poolbereich und der Pool werden zur Freude unserer Gäste in tadellosem Zustand gehalten. Vielen Dank, dass Sie es bemerkt und positiv kommentiert haben.Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Zimmer nicht Ihren Wünschen entsprach. Wir bitten unsere Gäste, direkt unser Rezeptionsteam zu informieren, sobald sie etwas finden, das nicht ihren Erwartungen entspricht. Dies ermöglicht es uns, die Angelegenheit an Ort und Stelle zu lösen, und in den meisten Fällen gelingt uns dies auch erfolgreich. Je nach Auslastung zu diesem Zeitpunkt hätten wir Ihnen auch eine alternative Unterkunft anbieten können, die Ihren Bedürfnissen besser entsprochen hätte.Nochmals zum Abschluss, danke!Andreu Pascual und das gesamte Team vom HYB Eurocalas.

4/10 – Matig

Sandro

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Speisesaal zu laut und zu chaotisch, schmutzig und unübersichtlich
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HYB Eurocalas op 20 mei 2023
Danke für Ihre Kommentar.

8/10 – Goed

ISABEL Patricia, Gondomar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is good , good location for people who rent a car and want to explore calas Dinner and breakfast area is very small for all the people, tables empty and don't have distancing The bar closes early No place to eat nothing after dinner Internet only free in common areas, for have it in rooms you need to pay
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Juanes. Jefe de recepción op 4 okt 2022
Dear Patricia.Thank you for your visit.

10/10 – Uitstekend

Barry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable visit
Enjoyed my stay at Eurocalas, friendly staff, clean, great pools, nice food.
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Juanes. Jefe de recepcion. op 26 sep 2022
Thank you Barry.We are very happy you enjoyed your holidays with us.See you soon again.

10/10 – Uitstekend

Verónica

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Juanes. Jefe de recepción op 4 sep 2022
Muchas gracias, Verónica. Nos complace mucho saber que ha disfrutado su estancia con nosotros.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay. Minor areas for improvement.
Great stay, was disappointing staff at the pool did not know how to use the chair lift as I could have done with assistance getting in and out of the pool. I would also suggest that when borrowing bats and balls etc that a room number is given to ensure return, my daughter tried to play table tennis many times but the bats had not been returned which was frustrating. Cesar is an excellent asset to the hotel, he has a lovely way with him and was very pleasant and great at his job.
8 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Juanes op 12 aug 2022
Thank you for your review. We are happy that you enjoyed your stay with us and will check your coments about the chair lift. Next time please contact us at reception. Thank you in advance.

6/10 – Redelijk

Karoline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel - but terrible restaurant environement
Nice hotel - the room was newly renovated amd had a very nice balcony. Unfortunately, we were placed in a connecting room i.e. there is a door (closed and locked of course) between the rooms. This door was paperthin and when you have a lot of families living in the hotel this creages chaos when trying to get kids to sleep at different times. The food was nice, but the restaurant itself was a disaster. The noise level in the open gigantic room placed in what felt like a basement was horrible and we actually dreaded each meal.
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Juanes op 2 aug 2022
Thank you for your review Karoline. We will check your comments about the restaurant and we are happy that you like our hotel. Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Domenic

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider hat nix gepasst. Animation für Kinder oder Abends war eine Katastrophe. Becher oder die Teller sehr Dreckig. Essen war in der Snack Bar absolut schlecht. Jeden Tag das selbe.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Juanes op 17 jul 2022
Sehr geehrte Dominic Zunächst einmal vielen Dank für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Meinung über das Hotel abzugeben. Wir bedauern sehr, dass Ihre Meinung zum Essen im Hotel nicht zufriedenstellend war. Normalerweise loben uns alle Hotelgäste für die Qualität und Vielfalt unserer Speisen. Da wir eine Speisekarte mit mehr als 200 Gerichten haben. Wir haben auch tägliche Unterhaltung für Kinder und Erwachsene. Jeden Tag gibt es mehr als 10 verschiedene Aktivitäten und es tut uns leid, dass sie für Ihre Meinung nicht ausreichen. Wir werden weiter daran arbeiten, uns zu verbessern und unseren Kunden weiterhin den besten Service zu bieten. MfG

10/10 – Uitstekend

Janina Adelgund

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En general super contentos con el hotel y comida.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Juan Esteban Maldonado. Jefe Recepcion. op 22 jun 2022
Gracias Janina por su comentario. Nos alegra mucho que haya disfrutado de su estancia con nosotros.

8/10 – Goed

Helen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 tolle Pools, genug Liegen, tolles Essen
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Juan Esteban Maldonado. Jefe de recepción op 10 jun 2022
Danke schön und bis nächste mal. MfG

8/10 – Goed

jaime

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Juanes. Jefe de recepción. op 31 mei 2022
Gracias por su estancia con nosotros JAime

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Juanes. Jefe de recepción. op 17 aug 2021
Gracias por su comentario. Nos alegra mucho que haya disfrutado de su estancia en el hotel. Esperamos vorver a verles pronto.

10/10 – Uitstekend

Liz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Juanes. Jefe de rece`pción. op 2 aug 2021
Muchas gracias por su tiempo. Esperamos volver a verles pronto con nosotros.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Lisa, Italia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine belle ma molto sporche perché la struttura contiene tantissimi ospiti molti stranieri che non hanno cura di tenere pulito. Il ristorante è il bar vicino alla piscina sono abbastanza puliti e complessivamente si mangia bene. Baby club molto buono ragazze simpatiche e che ci sanno fare coi bimbi
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 10 mrt 2020
Carissima Lisa; Grazie mille per avere scelto il nostro Hotel, siamo felici che vi ha piacutto la vostra vacanza da noi. Arrivederci, aspettimao presto.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Très bel établissement Personnel et animateurs très sympathiques et professionnels Le seul problème : les chambres ne sont pas bien insonorisées et les voisins très bruyants et beaucoup d’aller retour dans les couloirs la nuit Nous n’avons pas pu nous reposer
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 30 okt 2019
Merci pour vos commentaires. À bientôt.

8/10 – Goed

Mirka

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ok family resort
Good for families with kids, otherwise would go elsewhere. All inclusive was practical and the buffet food good. In October the pool water was already too cold.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 28 okt 2019
Thank you for your comments. See you soon again.

10/10 – Uitstekend

K., Berlin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist absolut empfehlenswert - für Familien mit Kindern! Allen anderen könnte es zu laut und trubelig sein. Unser Appartement war renoviert und sah wertig aus. Der Kühlschrank der Küchenzeile war uns zu laut, dank All inklusive benötigten wir ihn nicht und stellten ihn aus. Das Essen war reichhaltig und in den 6 Tagen abwechslungsreich. Der Dschungel-Pool kam bei den Kindern gut an, Mini Disco natürlich auch. Shuttle zum Strand funktionierte einwandfrei. Das Personal war freundlich.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HYB Team op 21 okt 2019
Sehr geehrte Kunden, danke für Ihre nette Email. Wir freuen uns sehr dass Sie Ihre Aufenthalt bei uns genossen haben und bedanken wir ganz herzlich. Wir wünschen Ihnen eine tolle Zeit und hoffentlich dürfen wir Ihnen nochmals persönlich begrüssen. Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Kinderfreundlich, feines Essen, frisch zubereitet
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 19 okt 2019
Sehr geehrte Kunden, danke für Ihre Bewertung und nettes Feedback. Wir freuen uns dass Sie zufrieden mit unserem Hotel und Leistungen sind. Hoffentlich haben wir wieder die Gelegenheit Sie begrüssen zu dürfen. Wir wünschen Ihnen eine tolle Zeit und viele sonnige Tage.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 15 okt 2019
Thank you for visiting us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
för småbarnsfamiljer
ett bra hotell för familj med mindre barn. Skulle inte åka hit utan barn. Fina rum, något slitet. Superfina omgivningar med strand! Maten på buffén är väldigt bra för all-inclusive. Det som drar ner på betyget är den väldigt ljudnivån under matserveringen. Stor öppen yta med väldigt många småbarnsfamiljer. Kvällsunderhållningen hörs på hela området så det är högljutt fram till 22.30.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 6 okt 2019
Sorry for not answer in your language but thank you for your opinion

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft ist für Kinder jeden Alters ideal: Wasserspielplatz mit vier Rutschen, Fußball- und Volleyballfeld, Bodenschiessen, Wasserball, große Pools mit untschiedlichen Wassertiefen von 0 bis 190 cm, Spielplatz , etliche Fahrgeschäfte ( jeweils 1€ einwerfen), Animation von Aqua Gymnastik bis Zumba. Snackbar mit Selbstbedienung. Personal stets sehr freundlich und mehrsprachig. Calas de Mallorca ist nicht so schön. Kleine Details wie ein Schrankleiste sind kaputt gewesen. Der Kühlschrank im Zimmer befindet sich im Kleiderschrank, und zwar so, dass entweder der Kleiderschrank nicht schließt oder dass der Kühlschrank kompliziert seitlich zu öffnen ist. Bei Ankunft im Zimmer war der Kleiderschrank nicht zu benutzen. Eine der Schiebetüren war völlig ausgehängt. Die Klimaanlage war defekt und wurde erst nach Aufforderung an der Rezeption wieder in Stand gesetzt. Die Reinigungskräfte sind freundlich und haben sehr ordentliche Arbeit gemacht.
13 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HYB Eurocalas op 17 sep 2019
Vielen Dank