Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel HM Ayron Park

5 out of 5
Hotel HM Ayron Park
C/ Trasimeno, 7, Palma de Mallorca, Balearic Islands

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 162 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 287 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 287 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eunice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great time. The hotel is clean and the staff is friendly. The breakfast and dinner are both buffet and have many options. The food was very nice. Parking is possible by the hotel but it’s not a lot of parking and parking on the street is always full. Other than date, the hotel is great and I’d stay there again.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer fijn hotel alles keurig
Reactie van HM Ayron Park Team op 4 mei 2023
Dear Linda,We are glad that you enjoyed your stay with us! We hope to see you again soon! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Maria Veronica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel! Kamers schoon. Voldoende bedjes bij het zwembad (april). Alleen jammer dat er bij de Spa zoveel ouders met kinderen zijn. Is niet bepaald relaxen dan. Tevens moet er gebeld worden voor een massage. Dat is niet aanwezig in het hotel. En dan voor 1 persoon per keer. Voor de rest alles top!! Zeker het ontbijt.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 25 apr 2023
Dear Maria Veronica,Thank you for taking the time to write your opinion about our hotel. We are sorry that the Spa dind't meet your expectation. Your comment helps us improve! We are happy to know that you overall enjoyed the hotel and we hope to see you soon again.

8/10 – Goed

Josephus, Helmond

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, uitstekende matrassen. Het schoonmaken van de vloer in de kamer moet beter. Er liggen veel haren op de grond nadat de schoonmaakster is geweest.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van HM Ayron Park Team op 5 sep 2022
Dear guest,First of all, thank you for staying at HM Ayron Park hotel.We have take note about all your comments and we will try our best to improve everyday.Hope to see you again soon! :)Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Radjesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi net hotel! Geen negatief punt te bedenken.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van HM Ayron Park Team op 11 jun 2022
Dear Radjesh, Thank you so much for your rating! We hope to see you again soon :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aardig hotel
Goede busverbindingen naar centrum Palma de Mallorca Mallorca is tegenwoordig een wielrenners eiland. In het hotel zaten er begin april zo'n 150/200 Als je een auto wil huren om het eiland te verkennen kom je ze overal tegen met uitzondering van de snelwegen. Het is hier en daar daarom wel voorzichtig manoeuvreren
4 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Not Provided

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles in allem ein gutes Hotel, jedoch eher ein vier Sterne, anstatt ein Fünfsternehotel wie angegeben. Das Essen war eher mittelmäßig, aber eine tolle Bar auf dem Dach mit fairen Preisen und tollem Ausblick.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein rundum gelungener Urlaub
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Svitlana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Очень хороший уютный отель в которм останавливаемся уже 5 раз. Как всегда вежливый персонал , отличный сервис , прекрасные котели.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dominik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr schönes Hotel ! Bester Service , bestes Frühstück ! Tolles Zimmer !
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest relations manager op 8 apr 2024
Lieber Kunde, Vielen Dank für Ihre gute Bewertung, wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Besuch genossen haben und wir freuen uns darauf, Sie wieder zu begrüßen, Mit freundlichen Grüßen. Diana.

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HM Quality Manager op 8 apr 2024
Dear Markus, Thank you for the good rating, we are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will be looking forward to welcome you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Raghoovanshsing

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alicia

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest relations manager, op 8 apr 2024
Dear Alicia, Many thanks for your excellent rating. We are more than happy to know that you were pleased with your services. We will be looking forward to welcome you in the future. Best regards. Diana.

6/10 – Redelijk

Anna-Lena

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HM Quality Manager op 8 apr 2024
Dear customer,Thank you for choosing HM Hotels and for your feedback. We regret that our services did not meet your expectations and that you were unable to rate us higher. In order to improve and provide a better experience for all our guests, we would appreciate it if you could share your comments with us. Thank you again for your visit.Best regards,Diana,HM Hotels Quality Manager

8/10 – Goed

hiromasa

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
オフシーズンなので周囲のお店が閉まっていた
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Torsten Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HM Quality Manager op 8 apr 2024
Lieber Kunde, vielen Dank für Ihre hervorragende Bewertung. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unseren Dienstleistungen zufrieden waren. Wir würden uns freuen, Sie auch in Zukunft bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen. Diana.

10/10 – Uitstekend

Wiebke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein sehr schönes, stilvolles Hotel mit tollem Service. Leider dürfen Kinder bis 16 Jahren den beheizten Innenpool nicht nutzen, und draußen war es noch zu kalt. Ansonsten ein rundum toller Aufenthalt.
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Enes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Loréna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

REBECCA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing friendly staff, beautiful hotel and great location. Everything was perfect
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel with 5 different pools! Food and staff is excellent :)

10/10 – Uitstekend

Shunya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Silvia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigentlich hatten wir eine Flasche Wein im Angebot auf dem Zimmer ! Dies erfolgte leider nicht …
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gisela Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está retirado del centro de palma , con coche a 15 minutos, en Enero todo cerrado alrededor. Pero el hotel está muy bien , en recepción nos recibió Adela , súper atenta y muy simpática , la zona de spa está genial aunque subiría la temperatura de la piscina a falta de jacuzzi . El restaurante muy bien, el desayuno buffet muy completo y la cena también buffet con variedad y buena calidad , se paga la bebida aparte , la atención es excelente,los camareros muy atentos.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Luigi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera e bagno spaziosi, letto comodo, struttura nuova e confortevole, personale gentile e disponibile
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Weiter zu empfehlen, hatte Glück mit meinem Zimmer 1717 👍
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 30 nov 2023
Guten Tag Thomas,Vielen Dank für Ihre Bewertung! :)Wir hoffen, dass wir Sie im Hm Ayron Park wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Jibran

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Boris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 23 nov 2023
Dear Boris,Thank you very much for your rating! We hope to see you soon in HM Ayron Park! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

christine a

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir wussten, dass sich das Hotel direkt an der Partymeile befindet. Darum war es um das Hotel herum total tote Hose, praktisch alles war geschlossen. Aber das betrifft ja nicht das Hotel. Wir würden aber nie einen Aufenthalt im Hotel in der Hochsaison buchen
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 30 nov 2023
Guten Tag Christine, Vielen Dank für Ihre Bewertung! :)Wir hoffen, dass wir Sie im Hm Ayron Park wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurztrip November
Wir waren das dritte Mal innert kurzer Zeit im Hotel. Leider wird das nicht vermerkt. Dieses Mal hatten wir ein schreckliches Zimmer. Genau gegenüber des Putzraumes. Um 6.50 Uhr knallte die Türe der Putzfrau mehrere Male, so dass dann auch für uns Tagwach war. Mit entspannen und ausschlafen war nichts. Zudem konnte man die Temperatur im Zimmer nicht regulieren. Die Heizung war auf 28 Grad eingestellt. Es war immer sehr heiss im Zimmer. Als wir an der Reception nachfragten hiess es: Sie müssen halt die Balkontüre offen lassen.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 22 nov 2023
Guten Tag Markus, Wir bedauern, dass Ihr letzter Aufenthalt nicht so zufriedenstellend war wie die vorangegangenen. Wir werden mit der Wohnungsabteilung über die Lärmbelästigung sprechen, damit dies nicht mehr vorkommt. Was die Zimmertemperatur betrifft, so wird ab dem 1. November die Heizung in allen Gebäuden automatisch aktiviert, da dies als kalte Jahreszeit gilt, so dass es nicht möglich ist, die kalte Klimaanlage zu aktivieren.Wir hoffen, dass wir Sie wiedersehen, damit Ihr Aufenthalt so zufriedenstellend wird wie die vorherigen. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Horst

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Innenpool ist zu klein
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 19 nov 2023
Guten Tag Horst,Zunächst einmal vielen Dank für Ihren Aufenthalt im HM Ayron Park. Wir hoffen, Sie hatten einen insgesamt angenehmen Aufenthalt.Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Im November gut besucht
Wir haben gesagt für 4 Sterne wäre es okay. Dass das Hotel aber 5 Sterne hat wussten wir am Anfang noch nicht. Für 5 Sterne ist es ein ganz schönes Massenlager Wer einen Platz beim Frühstück haben möchte sollte vor 9 Uhr erscheinen. Danach herrscht ein Kampf
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 22 nov 2023
Guten Tag Markus,Zunächst einmal vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir hoffen, Sie bald wieder im HM Ayron Park begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Reinhold

Positief: Personeel en service
Im Spa Bereich richt es schrecklich nach Chlor ,der Innenpool ist viel zu klein und das Dampfbad ist eine Woche außer Betrieb das geht nicht in einem 5 Sterne Haus
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 19 nov 2023
Guten Tag Reinhold, Zunächst einmal vielen Dank für Ihren Aufenthalt im HM Ayron Park. Wir hoffen, Sie hatten einen insgesamt angenehmen Aufenthalt. Wir werden den Spa-Bereich überprüfen und das Problem mit dem türkischen Bad wurde gelöst. Wir entschuldigen uns, wenn Ihnen dadurch Unannehmlichkeiten entstanden sind. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Sigrid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 nov 2023
Dear guest, Thank you for your rating! We hope to see you soon in HM Ayron Park hotel! :) Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Maria Carmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantástico
Una estancia maravillosa. Unas instalaciones estupendas, muchas comodidades, el personal muy atento. Un fin de semana de relax fantástico
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 nov 2023
Buenos días Maria Carmen,Muchísimas gracias por su valoración!Esperamos verla pronto de nuevo en HM Ayron Park!Saludos,

6/10 – Redelijk

Katharina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ok but not a 5* Hotel
The staff is very friendly! But for me it isn’t a 5* Hotel - max 4*. The bathroom is not clean in the corners, the furniture has heavy signs of use. The bed is confortable as well as the pillows. The food is good espacially the breakfast! A big minus - we had the room where the sun is shining all day through the window and therefore it was to hot in the room as the air conditioner was not working due to the regulation of the hotel!
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 nov 2023
Dear Katharina,First of all, thank you for your comment. We have taking note of everything and we will try to improve.Kind regards,

8/10 – Goed

Ross

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good access to biking and good bike storage never worried about my bike getting stolen All staff very helpful
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 nov 2023
Dear Ross,Thank you very much for your comment and your rating.We hope to see you soon in HM Ayron Park hotel!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Per

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 nov 2023
Dear Per,First of all, thank you for choosing our HM Ayron Park hotel and for your rating.We hope to see you soon!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super und nah am Megapark.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 6 nov 2023
Dear Marc,Thank you very much for your rating. We hope to see you soon in HM Ayron Park hotel! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 26 okt 2023
Dear Lars,Thank you for your rating! We hope to see you soon in HM Ayron Park hotel!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Vitor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything at this hotel is very excellent ! Really enjoyed our stay there and would be happy to be back again
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 18 okt 2023
Dear Vitor,First of all, thank you very much for your rating.We hope to see you soon in HM Ayron Park hotel!Kind regards,

6/10 – Redelijk

Robynn

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 okt 2023
Dear Robynn,Thank you for staying at HM Ayron Park. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely getaway
Spent 6 nights in this hotel. Very nice hotel, we liked everything: room, breakfast, variety of pools (2 in the rooftop, 2 in 'main pool area' and 1 pool in spa). Very clean and modern. Special mention for nice fresh fruits every morning! Couple minutes of walk frol the lovely beach. Only 1 elevator was working which was a bit annoying since the hotel was pretty crowded but no big deal. Only downside was the area, but doesnt have anything to do with the hotel. Area is German party area especially at night, during day we really liked the beach. I'd recommend renting car and going to Palma and other areas/malls since the surroundings didnt really convince us to spend our evenings there. Other than that, really positive first time experience in Mallorca, would def return! 😊
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 15 okt 2023
Dear guest,Thank you very much for your rating! We hope to see you soon in HM Ayron Park!Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Das Hotel hat keinen fünf Sterne Standard. Im gesamten Hotel gibt es einen Aufzug.Daher gibt es oft lange Schlangen vor dem Fahrstuhl. Die Umgebung ist ganz schön. Keine Weiterempfehlung!
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 18 okt 2023
Guten Tag Natalie, Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt aufgrund des Aufzugs nicht zufriedenstellend war. Ich möchte Ihnen nur mitteilen, dass dieses Problem seit gestern bereits behoben ist.Wir hoffen, Sie bald im HM Ayron Park zu sehenMit freundlichen Grüße,

10/10 – Uitstekend

Kosovë

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist super. Die Gegend am Strand eher weniger. Aber mit einem Auto erreicht man in kürzester Zeit supertolle Strände und Buchten.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 9 okt 2023
Guten Tag Kosove,Vielen Dank für Ihre Bewertung! :)Wir hoffen, dass wir Sie im Hm Ayron Park wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Vijay Muralidhar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property, friendly personnel, clean facilities. We had a great stay. The only issue was with the elevator, only one of the two was working at any given time.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van HM Ayron Park Team op 9 okt 2023
Dear Vijay,Thank you very much for your rating! We apologise for the inconveniences regarding the lift. We are working hard to have it resolved as soon as possible. We hope to see you soon in HM Ayron Park! Kind regards,