Mediterrane gerechten

Beoordelingen van Hotel Hospes Maricel & Spa

5 out of 5
Hotel Hospes Maricel & Spa
Carretera de Palma-Andraxt, 11, Cas Català, Calvia, Mallorca

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 228 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 356 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 356 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van 0 op 10 apr 2019
00

8/10 – Goed

Jean, Mallorca

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
SpA faciliteiten waten gesloten vanwege onderhoud. Dit was natuurlijk vervelend omdat we juist voor dit hotel hadden gekozen vanwege de SPA
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Rafael de Luque - General Manager op 10 dec 2018
Beste gast, Bedankt voor je review. Onze excuses voor het sluiten van onze jacuzzi. Hopelijk kunnen we je weer verwelkomen en onze spa laten zien wat de beste is, Excuses opnieuw

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel met super ontbijt, zwembad op balkon was wel erg koud .
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Jorge Mateu op 28 nov 2017
Dear Mrs. Jolanda, Thank you for taking the time to share your experience with us. I am very glad to know that you enjoyed the stay and the brakfast at our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you again in a close future. Best regards, Veronique Timsonet GM Hospes Maricel & Spa*****

8/10 – Goed

Yvi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Achterzijde hotel wordt gebruikt als film locatie
Prima hotel. Op het moment dat wij er waren werden er voor de BBC filmopnamen gemaakt voor een nieuwe serie met in de hoofdrol Hugh Laurie (Dr. House). De locatie is daar bijzonder geschikt voor. De buurt waarin het hotel is gelegen is niet bijzonder. Met name de spa is uitmuntend te noemen. Verder zijn er té weinig parasols rondom het hotel, die de gasten kunnen gebruiken. Bij het zwembad - met een fantastisch uitzicht op de Middellandse Zee - kan het bij een volledige bezetting van het hotel erg druk zijn. De ligbedden staan dan (te) dicht op elkaar. Uitwijken naar de groene weide bij de spa is dan zeker een optie. Het ontbijt is fantastisch. Er kan ook van de kaart besteld worden. De menukaart voor het diner is niet groot, het eten is prima. Het personeel (zowel bij de receptie als in de bediening) is erg vriendelijk en service gericht. Een deel van het bedienend personeel (met name de trainees) spreekt weinig tot slecht Engels. Dat kan wel eens tot een probleempje leiden, dat overigens door een ander personeelslid dan weer prima werd opgelost. Het personeel van de receptie spreekt goed Engels. 1 x per week is er een jazz avond met diner. Voor het overige kunnen de avonden wisselend ingevuld worden.
Reactie van Jorge Mateu op 10 aug 2015
Dear Yvi, Thank you for taking the time to write a comment about your stay with us at the Hospes Maricel & Spa. We take your opinion seriously, because it helps us to improve our services. We are glad you enjoyed the views, the service and the breakfast. Hopefully you will visit us soon again, to see the improvements we are making every day. Kind regards, Jorge Mateu GM Hospes Maricel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel, een fantastische ligging aan zee
Prachtig oud gerenoveerd hotel aan zee. Één van de mooiste plekjes van Mallorca. Professioneel personeel en zeer vriendelijk. Spa aan de overkant van de weg. Ontbijt is uitgebreid en prima in orde.
Reactie van Jorge Mateu op 21 mei 2015
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to write such a positive comment of our hotel. We are very glad that the staff and the hotel met your expectations. It is our goal to make our guests feel comfortable during their stay. We hope to welcome you again for a relaxing weekend with us at the Maricel. Best regards, Jorge Mateu GM Hospes Maricel & Spa.

10/10 – Uitstekend

Elsbeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met fantastisch uitzicht op superlocatie! Ideaal voor een romatisch verblijf. Laat de kinderen thuis, want daar is het hotel niet geschikt voor. Dreamersroom met zeezicht is een aanrader, wel duurder, maar het geld absoluut waard. Met balkon, nog duurder, maar een plaatje...De huurauto kwam prima van pas voor interessante uitstapjes. Op Mallorca is genoeg te beleven, voor ieder wat wils.

10/10 – Uitstekend

Leonie, Brussel, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maricel
Zeer goed hotel, het is ons erg bevallen! Kamer wordt twee keer per dag opgeruimd/schoongemaakt. Prachtig uitzicht en rustige omgeving - iedere ochtend wakker gemaakt met het geluid van de golven. Heerlijk zwembad en heerlijk ontbijt en lunchkaart. 1 min puntje is dat je voor een flesje water van 33cl 4 euro betaald... gelukkig kan je aan de overkant van de straat gewoon een 1.5L fles kopen voor 2 euro!

6/10 – Redelijk

Stepan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hospes Maricel is well aware that there are few five-star hotels on Mallorca with direct access to the sea and therefore charges its guests accordingly. Unfortunately, the facility does not deserve a five star rating. From the inside, the hotel looks dated and not at all luxurious. Drawers hanging wonky, loose wall fixtures, defect sockets, quickly clogged washbasins and a generally slightly run-down appearance. The breakfast buffet is boring and repetitive each day. No creativity, no variation in the dishes served. There are barely any typical Mallorcan dishes on offer. You have to ask the waiters for freshly squeezed orange juice every time. The coffee comes from an automatic coffee machine; no sign of a portafilter machine. And yet the hotel charges 30-37€/person for the breakfast. Furthermore, I still don't understand why a separate "better" multi-course breakfast is offered. Just improve the damn buffet... I also have no understanding for the exorbitant prices for snacks and drinks at the pool. 6€ for a coke or water at a room rate of approx. 400€-500€/night? Seriously? The next Eroski Market is five minutes away by car. Lastly, we need to speak about details: 1) On arrival at a luxury hotel, I expect a glass of champagne as a welcome drink and not the much cheaper Cava. 2) The complimentary still water (sparkling is apparently not offered at all) that is brought to you every evening tastes like filtered tap water. Would a bottle of mineral water be too expensive
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ricky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They went above and beyond. Awesome hotel and awesome staff.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hospes Maricel & Spa***** op 30 apr 2024
Dear Mr. Ricky,We sincerely appreciate your kind comment. We are pleased to hear that his experience at our hotel was impressive and that our staff was able to provide him with exceptional service. His satisfaction is our priority and it fills us with joy to know that we meet his expectations.We hope to welcome you again in the future and continue to exceed your expectations with each visit.Sincerely,Jasmine GarciaFront Desk

10/10 – Uitstekend

Asma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Marcel was just amazing! Very clean hotel with an outstanding ocean view! Mehdi at the front desk was amazing and upgraded us to a beautiful room! Will definitely be back!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hospes Maricel & SPA***** op 21 jan 2024
Dear Mrs. Asma, Thank you so much for your kind words regarding your last stay at our Hospes Maricel & SPA*****!It is simply always our objective to offer the best experience for our guests, and we are very happy to hear that you indeed enjoyed your time with us.We also thank you for your kind words about the service you received from our colleague, Mehdi. We will be sure to share with him your comments, which will surely make him very happy.Once again we thank you for this wonderful opinion, it was a pleasure for us to read it and we hope we get the chance to be at your service again soon. Kind regards from Mallorca, Rianna MageanuHospes Maricel & SPA***** Reception

10/10 – Uitstekend

Carsten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne Lage. Ruhig und direkt am Meer. Hervorragendes Essen, insbesondere haben uns die Espresso Martini ausgezeichnet geschmeckt. Sehr freundlicher Service von allen Ecken beginnend beim Empfang, begleitend bis zum Zimmer und endend beim Essen. Herzlichen Dank an alle.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hospes Maricel & Spa***** op 17 jan 2024
Guten Morgen!wir wissen Ihren freundlichen Kommentar sehr zu schätzen. Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserer schönen Lage am Meer genossen haben und dass Sie die Ruhe, die wir bieten, erleben konnten.Es freut uns zu hören, dass Sie unser Essen ausgezeichnet fanden, insbesondere die Espresso-Martinis. Wir bemühen uns, Ihnen unvergessliche kulinarische Erlebnisse zu bieten, und Ihre positiven Kommentare sind eine Ermutigung für unser Küchenteam.Darüber hinaus freuen wir uns über Ihr Lob für den Service unseres Personals, von der Rezeption über das Zimmer bis hin zum Essen. Freundlichkeit und Liebe zum Detail sind grundlegende Aspekte unserer Service-Philosophie, und wir freuen uns, dass wir dies erreicht haben.Wir werden Ihren Dank an unser gesamtes Team weiterleiten. Wir sind Ihnen dankbar, dass Sie sich für unser Haus entschieden haben und Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Vielen Dank für Ihre Zeit und dafür, dass Sie unser Gast waren.Mit freundlichen Grüßen,Jasmine GarciaRezeption

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impresionante trato detodo el personal sin excepcion. Un hotel maravilloso ,con unas vistas unicas, y un equipo humano a la altura de todo ello
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hospes Maricel & Spa***** op 2 jan 2024
Estimado Sr. Juan,Agradecemos sinceramente sus elogios. Nos alegra saber que disfruto de un trato impresionante por parte de nuestro personal y que encontró nuestro hotel maravilloso, con vistas únicas. Estamos encantados de que haya experimentado un servicio a la altura de sus expectativas.Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en el futuro. Si hay algo específico que le gustaría destacar o mejorar, no dude en hacérnoslo saber.Agradecemos su preferencia y le enviamos un cordial saludo.Atentamente,Jasmine García, Recepcion. Hospes Maricel & Spa*****

10/10 – Uitstekend

Preeti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Views 😍
Great customer service from staff from management, cocierge, spa, housekeeping and restaurant. Views and location are amazing. Breakfast has everything you need.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hospes Maricel & Spa***** op 6 jan 2024
Dear Preeti,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We are thrilled to hear about your positive experience, and we appreciate your kind words.It's wonderful to know that you found our customer service to be excellent across various departments, including management, concierge, spa, housekeeping, and the restaurant. We take pride in providing a high level of service, and your recognition is truly rewarding for our team.We're delighted that you enjoyed the stunning views and the convenient location of our hotel. Additionally, it's fantastic to hear that our breakfast offerings met your expectations with everything you needed.Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming youBest Regards, Jasmine GarciaReception

6/10 – Redelijk

Henry

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Carmel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly Staff
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hospes Maricel & Spa***** op 27 nov 2023
Dear Carmel,Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you found our staff friendly. Providing excellent service is a priority for us, and we appreciate your recognition.We look forward to welcoming you again in the future. If you have any specific feedback or suggestions, feel free to share them with us. Your satisfaction is our goal.Warm regards,Jasmine Garcia, Guest Assistante.

10/10 – Uitstekend

Alberto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnificent!
Magnificent! Espectacular views of the bay, easy to swin in the sea, beautiful terraces! And impecable service!
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 24 okt 2023
Dear Mr Alberto, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us.I'm delighted to hear that you found our staff friendly and that you enjoyed the amazing view from your room. Your positive comments about our service are truly appreciated, and we are thrilled that our team made your stay enjoyable.We hope to have the opportunity to welcome you back!Kind regards,Daniela HutuAssistant General Manager

10/10 – Uitstekend

GRAZIELA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O hotel e altamente recomendado, pela localização, pela vista, pela piscina. Atendeu plenamente a expectativa
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 26 aug 2023
Prezada Sra. Graziela, A equipe do Hospes Maricel & Spa gostaria de agradecer-lhe por ter escolhido o nosso hotel na sua última visita a Mallorca. Estamos muito felizes em saber que você apreciou sua estadia no nosso hotel.Esperamos poder recebê-la novamente no Hospes Maricel & Spa ou em algum dos nossos nove hotéis na Espanha.Atenciosamente,Daniela HutuSubdirectora

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Avoid the room next to elevator, it is noisy Check in takes over 45 mins
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 15 jul 2023
Dear Guest,The Hospes Maricel & Spas team would like to thank you for trusting us in your last visit to Mallorca.On the other hand, we would like to apologize for not having fulfilled your expectations. More importantly, we will continue to place upmost priority on training and developing our front desk associates to ensure that they are always able to deliver services to the satisfaction of our guests. Your comments and suggestions are much appreciated as they indeed crucial in supporting our improvements efforts. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa.With warm regards from sunny Mallorca. Daniela HutuAssistant General Manager

10/10 – Uitstekend

JINYOUNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 15 jul 2023
Greetings from the Hospes Maricel & Spa.Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay.Dear Guest,We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa.With warm regards from sunny Mallorca. Daniela HutuAssistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jorge

6 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Annika

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fint hotell på underbart läge. Pool vid havet med toppenservice. Frukosten motsvarande inte förväntningarna och frukostpersonalen kunde gjort bättre ifrån sig. Rummet stort och fint men badrummet inte välstädat. Förväntningarna på ett hotell i den prisklassen införlivades inte.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 16 okt 2022
Dear Mrs Annika,Greetings from the Hospes Maricel & Spa.Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay.We would like to apologize for not having fulfilled your expectations. We have made detailed notes of your useful recommendations about improving our breakfast and our cleaning to ensure that our staff is always able to deliver best services to the satisfaction of our guests. Be assured that we will share your comments with our Heads of Department to review your experience at our hotel and improve our service. Your comments and suggestions are much appreciated as they indeed crucial in supporting our improvements efforts. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa.With warm regards from sunny Mallorca. Daniela HutuAssistant General Manager

8/10 – Goed

Jerome

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lage Lage
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 9 okt 2022
Lieber Herr Jerome,herzlichen Dank für diese tolle Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen der Besuch bei uns gefallen hat und wir hoffen, Sie schon bald wieder willkommen heißen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Daniela HutuAssistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was absolutely stunning! Would highly recommended. Staff was super friendly and accommodating and the location is fabulous. We’ll be back!
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 9 okt 2022
Dear Mrs Laura,The Hospes Maricel & Spas team would like to thank you for trusting us in your last visit to Mallorca.We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and could experience the genuine hospitality and service from our team and the quality of our hotel. Our team is undoubtedly one of the aspects we are most proud of.We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again at any of our nine Hospes Hotels in Spain.Yours sincerely,Daniela HutuAssistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Fay

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elegant tranquil with wonderful views. With the treatment rooms open to the ocean, the Spa is a fantastic experience.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 18 aug 2022
Dear Guest, We would like to express our appreciation for the comments you have made about your recent visit, it is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your experience at the Hospes Maricel & Spa hotel. We continually strive to offer the best quality and ensure that all of our guests return home with beautiful memories. Once again we thank you for this wonderful opinion, it has been a pleasure for us to read it and we look forward to serving you again soon. Greetings, Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Dean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 18 aug 2022
Dear Guest, The Hospes Maricel& Spa team would like to thank you for trusting us in your recent visit to Mallorca. We are delighted to learn that you fully enjoyed your stay with us. Again we would like to thank you for your feedback and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you very soon at any of our nine Hospes Hotels in Spain. Yours sincerely, Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Martha E

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Riccardo

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property and staff.
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 10 apr 2022
Dear Guest, The Hospes Maricel & Spa´s team would like to thank you for trusting us in your last visit to Mallorca. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and could experience the genuine hospitality and service from our team and the quality of our hotel. The staff is undoubtedly one of the aspects we are most proud of. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again at any of our nine Hospes Hotels in Spain. Yours sincerely, Daniela Hutu Assistant General Manager

6/10 – Redelijk

Claudia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hatte mir etwas mehr erwartet
Während meiner Mallorca-Reise wollte ich mir unbedingt eine Nacht in diesem altehrwürdigen Hotel gönnen, in dem schon diverse Stars übernachtet haben. Deshalb habe ich auch ein Zimmer im Altbau gebucht. Leider war das Ganze etwas enttäuschend, denn vom Charme des alten Hotels war da nichts mehr vorhanden. Die Zimmer sind sehr modern eingerichtet, aber der Komfort blieb hier leider teilweise auf der Strecke. Beispielsweise gaben die supermodernen Lampen nur wenig Licht ab, und der Klorollenhalter war so angebracht, daß es unmöglich war, Papier abzureißen, ohne sich a) um 180° zu verrenken und b) dabei die Rolle vom Halter zu ziehen und auf den Boden fallen zu lassen. Immerhin war das Bett sehr bequem, und mit kostenlosem Wasser, etwas Schokolade und einem (allerdings ziemlich verknitterten) Amenity Kit fühlte man sich schon einigermaßen willkommen. Von der als Silber-Vorteil angepriesenen kostenlosen Flasche Wein war allerdings weit und breit nichts zu sehen. Punkten kann das Hotel mit dem spektakulären Außenpool, der allerdings bei meinem Aufenthalt noch nicht geöffnet war. Ein Spa-Bereich ist auch vorhanden, allerdings im Neubau auf der anderen Seite der Straße, zu erreichen über einen etwas seltsam anmutenden "Tunnel". Wenn man im Altbau wohnt, muß man also im Bademantel eine kleine Wanderung unternehmen. Der Pool dort eignet sich eher zum Planschen, aber nicht zum Schwimmen; dazu ist er einfach zu klein.
Außenpool
Zimmer im Altbau
Aussicht ("Bergblick")
Wasser + Schokolade
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 24 mrt 2022
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus und unsere Serviceleistungen zu bewerten uns uns Ihre persönlichen Eindrücke mitzuteilen. Wir nehmen Ihre Empfehlung sehr ernst an und bedauern für die Unannehmlichkeiten aus dem Zimmer. Was das Personal betrifft, nehmen wir Ihre Empfehlung sehr ernst und werden uns bemühen, damit sich das Personal verbessen kann. Unser Ziel ist es, die Erwartungen unserer Gäste nicht nur zu erfüllen, sondern diese nach Möglichkeit sogar zu übertreffen. Vielen Dank, dass Sie Ihre Kommentare mit uns geteilt haben, damit wir Ihr Feedback mit den verschiedenen Abteilungsleitern besprechen und somit eine Wiederholung der selben Fehler verhindern können. Wir würden uns sehr freuen, Sie schon chauve wieder in unserem Hospes Maricel& Spa begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Susan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stunning location, beautifully maintained property and the staff are exceptional.
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 19 feb 2022
Dear Guest, The Hospes Maricel & Spa´s team would like to thank you for trusting us in your last visit to Mallorca. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and could experience the genuine hospitality and service from our team and the quality of the hotel. Our team is undoubtedly one of the aspects we are most proud of. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you again at any of our nine Hospes Hotels in Spain. Yours sincerely, Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place, as usual.
Great stay, but it always is here.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 19 feb 2022
Dear Guest, The Hospes Maricel& Spa team would like to thank you for trusting us again in your recent visit. We are delighted to learn that you fully enjoyed your stay with us. Again we would like to thank you for your comments and your stay. We are looking forward to have the pleasure of welcoming you very soon at any of our nine Hospes Hotels in Spain. Yours sincerely, Daniela Hutu Assistant General Manager

6/10 – Redelijk

Trygve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 19 feb 2022
Dear Guest, Greetings from the Hospes Maricel & Spa. Thank you for taking the time to share your experience on Expedia of your recent stay with us. We have made detailed notes of your useful recommendation. Your feedback is much appreciated as it is indeed crucial in supporting our improvements efforts. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa. With warm regards from sunny Mallorca. Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Location, sehr freundliches Personal und toll gelegen
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Carla Cuevas op 22 dec 2021
Dear Mr. Michael, Your kind feedback is very appreciated. We are very happy to see that you enjoyed your stay with us. Thank you again for your kindness. I remain at your entire disposal for any further requests. Kindest regards, Carla Cuevas

6/10 – Redelijk

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Rayford W

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maricel Love
A Thanksgiving getaway to the Mediteranean meant a luscious off-season week at this wonderful palace draping the coastline on the Bay of Palma. Terrace room upgrade with dramatic sea views plus exquisite breakfast and engaged service provided for a delightfully memorable stay. Will return, period!
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Carla Cuevas op 7 dec 2021
Dear Mr. Rayford, Thank you very much for kind feedback, it is very appreciated. We are very happy to see that you enjoyed your stay with us, the views and breakfast. We will be delighted to welcoming you for the next time you visit us. I remain at your entire disposal for any further requests. Kindest regards, Carla Cuevas

10/10 – Uitstekend

Christer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Carla Cuevas op 29 nov 2021
Dear Mr. Christer, Your kind feedback is very appreciated. I am very happy to see that you enjoyed your stay with us. We remain at your entire disposal for any further assistance you may need. Kindest regards, Carla Cuevas

10/10 – Uitstekend

Mika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel with wonderful views! Staff was very helpful and nice in every situation. We enjoyed our stay and do recommend this hotel. We spend 7 days here.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 30 okt 2021
Dear Guest, We would like to express our appreciation for the comments you have made about your recent visit, it is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your experience at the Hospes Maricel & Spa hotel. We continually strive to offer the best quality and ensure that all of our guests return home with beautiful memories. Once again we thank you for this wonderful opinion, it has been a pleasure for us to read it and we look forward to serving you again soon. Greetings, Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Carla Cuevas op 19 okt 2021
Dear Mrs. Yvonne, Your kind feedback is very appreciated. We are very happy to see that you enjoyed your stay with us. Thank you again for your kindness. I remain at your entire disposal for any further requests. Kindest regards, Carla Cuevas

8/10 – Goed

Per

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Besviken !
Levde absolut inte upp till pris och förväntning !
8 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 3 okt 2021
Dear guest, Thank you for choosing to stay with us at the Hospes Maricel& Spa during your recent visit to Mallorca. We deeply regret not having met your expectations. It is of utmost importance for us to be informed of the reasons why we were unable to live up to our potential. Your feedback allows us to improve, to ensure that we are always able to deliver services to the satisfaction of our guests. We hope to have another opportunity to welcome you back for a more all-round enjoyable experience more in-line with the standards we aim to achieve. Kind regards, Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Brent

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had another fantastic stay at the Hospice Maricel and missed not being able to travel there over the past 12 months. The staff were lovely as always and they made sure everything was taken care of. The stay was perfect and we are looking forward to going back again next summer
6 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 24 sep 2021
Dear Mr Brent, The Hospes Maricel & Spa´s team would like to thank you for trusting us again in your last visit to Mallorca. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and could experience the genuine hospitality and service from our team and the quality of the hotel Our team is undoubtedly one of the aspects we are most proud of. We are delighted that we had the opportunity to be at your service again and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa. With warm regards, Daniela Hutu Assistant General Manager

8/10 – Goed

Clare

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is beautiful. The food excellent. However for a 5 star hotel the service is poor. The worst service is reception. Disorganised. Confused and rude. Disappointing
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Javier Hierro op 10 sep 2021
Dear Claire. Thank you for sharing your feedback after your recent stay with us. Our aim in the Hospes Maricel & Spa is to fulfill our guest expectations, and in this case we have fallen short. Please accept my deepest apologies.  Rest assured that your feedback has been shared with the appropriate department leaders, and we will review what went wrong during your stay, to improve our processes and avoid it from happening again in the future. We hope to welcome you back in Mallorca in the near future and be able to exceed your expectations.  Kindest Regards,

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 24 sep 2021
Dear Mr Mark, The Hospes Maricel & Spa´s team would like to thank you for trusting us in your last visit to Mallorca. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and could experience the genuine hospitality and service from our staff. Our team is undoubtedly one of the aspects we are most proud of. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa. With warm regards from sunny Mallorca. Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Palma
All in all, a great hotel, perfect and friendly service. Great pool / sea area
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 11 aug 2021
Dear Guest, We would like to express our appreciation for the comments you have made about your recent visit, it is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that you enjoyed your experience at the Hospes Maricel & Spa hotel. We continually strive to offer the best quality and ensure that all of our guests return home with beautiful memories. Thank you for your wonderful feedback on the service you received from the team members. We will share your kind words with them, which we are sure that will mean a lot to them. Once again we thank you for this wonderful opinion, it has been a pleasure for us to read it and we look forward to serving you again soon. Greetings, Daniela Hutu Assistant General Manager

6/10 – Redelijk

Mikael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Hospes Maricel& Spa op 24 sep 2021
Dear Guest, The Hospes Maricel & Spa´s team would like to thank you for trusting us in your last visit to Mallorca. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us and could experience the genuine hospitality and service from our staff. Our team is undoubtedly one of the aspects we are most proud of. We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa. With warm regards from sunny Mallorca. Daniela Hutu Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing views & great service
Lovely hospitality and staff. Beautiful views of the sea. Breakfast was very nice too with a view of the sea. Would come back.
6 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Carla Cuevas op 22 jul 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Carla Cuevas op 30 jun 2021
Dear Mr. Aaron, Your kind feedback is very appreciated. I am very happy to see that you enjoyed your stay with us, please I kindly ask you to let us know how can we improve to make your stay much better. Thank you again for your kindness. I remain at your entire disposal for any further requests. Kindest regards, Carla Cuevas

10/10 – Uitstekend

Catharina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Carla Cuevas op 17 jun 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Carla Cuevas op 8 jun 2021
Dear Mr. Jan, Thank you very much for your feedback. We hope you have enjoyed your stay with us, and we hope to see you again in the near future. Best regards, Carla Cuevas