Vlak bij het strand, wit zand

Beoordelingen van Hotel Sant Jordi

4 out of 5
Hotel Sant Jordi
Grua, 5, Palma de Mallorca, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 117 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raquel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helemaal top, perfecte service… het was een prachtig hotel voor een mooi prijsje, het zat goed centraal.. ontbijt was goed en lekker.. leuke bar is open tot snachts dus dat is top.. leuke mensen en een perfect hotel zeker een aanrader! TIP huur een fiets bij de boulevardpers kan je overal komen voor maar €6 per dag
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Alex, conserje del hotel op 28 jul 2021
Dear Mrs. Raquel: The hotel manager and staff thank you for your kind comments. We take note of your suggestion and will do our best to improve. Kind regards: Alex, hotel concierge

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Lukas

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The hotel is clean and I was quite happy with the facilities, except one factor that was central to my booking THIS hotel: despite listing that there was a hot tub, this is not the case. When asked, the staff indignantly told me that the jacuzzi section of the unheated pool was “hot”. It was an unfortunate misunderstanding and misleading listing information, but I cannot believe the indignance of someone to tell me that a 15 degree pool was “hot.”
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van HSJ op 3 apr 2024
Thank you very much for your comments, they are very important to us as they help us to improve every day. We are sorry for any inconvenience you may have had. We wish you a good day.

8/10 – Goed

Volker

Positief: Netheid
im grossen und ganzen ok.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Vasilios

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Begrüßung beim Einchecken. Badezimmer etwas zu klein, aber ausreichend,dafür die Dusche sehr angenehm.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jerry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Stay
Great stay at the Hotel Sant Jordi, good breakfast - we dindnt have evening meal but was always busy. A little noisy from the road.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Cesar

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Anar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevligt och bra hotell
Ett jättetrevligt hotell med sköna sängar, tysta rum, bra frukost och mycket trevlig personal i både receptionen och frukostmatsalen. Det enda negativa vi har att säga är att det var en ganska otrevlig lukt i badrummet (rum 207), tänk en blandning av mögel och svett, som krävde att vi hade badrumsdörren stängd hela tiden för att inte förpestar resten av rummet. I övrigt upplevde vi dock både rum och badrum som rent och fräscht.
4 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Sin Yee

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The air condition leaks for ALL NIGHT.. terrible The shower water is not stable at all, sometimes very HOT water comes out, and then turn to cold water.. We are living at 3/F floor, once you get out from the lift, there are a step just in front of it, we think it is dangerous if you did not notice it. The breakfast is ok. Overall, not a good experience for us.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

anna

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Aurelien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personnel sympathique
Hôtel proche de la plage, nous avons réservé une nuit avant le départ et nous étions aussi proche de l'aéroport donc très pratique.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Willow M

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful place to reset after a long flight from California, U.S.A. My Spanish is very, very basic, and there was ease for me to ask, if we could speak English. Thank you, for your hospitality.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Giman

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
친절하고 좋은데 방음이 안됨. 옆방이 너무 시끄러워도 방법이 없음.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

oliver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
High Standard …. A Standard most 4 star hotels in Spain don’t have
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Lyudmyla

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice customer service

8/10 – Goed

martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to the airport and public bus to downtown was only a 10 minute ride. Close to beach.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 17 okt 2022
Thank you very much for your words, they mean a lot to us. Have a nice day.

8/10 – Goed

Francesca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Luca Marco

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Katie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very helpful and friendly.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 5 aug 2022
Thank you so much for your kind comments. See you soon, have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Nawel Chaïneze

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe établissement
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 28 jul 2022
Muchas gracias por sus comentarios.

8/10 – Goed

maryse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was hesitant at first with the property and the location, but it turned out to be a nice hotel. It’s walking distance to the beach. My room was very nice with balcony. Hotel has a nice pool and gym. I hate that the pool was closed by 6pm. The hotel also has a very nice dining hall that provides full service dining with outside seating. Great buffet service. Great Wi-Fi - reliable.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 22 jul 2022
Thank you very much for your kind comments, we are glad that you enjoyed your stay, you can swim in the pool until 8pm due to Balearic regulations. Have a nice day.

8/10 – Goed

Stefano

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Vera

4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Heike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Neu renoviert
Ein freundliches neu renoviertes Hotel mit gutem Frühstück, aber leider an der Hauptstrasse.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 29 jun 2022
Vielen Dank für Ihre Kommentare. Wir entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Haben Sie einen guten Tag.

2/10 – Ontzettend slecht

slawomir, chicago

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice location. However, the hotel has SERIOUS problems with their AC system. The first night 3 passengers from different rooms were complaining about the AC. All of us had 28 C in the rooms. We stayed at the loony waiting for them to reset the system and it didn’t work. We had to try to sleep with almost 30 C in the room. You cannot even open the windows because of the mosquitos. That was the first day. The second day I asked if they repaired it and the ensure that everything was ok but at midnight we had again 28 C in the room. I went down to the reception and they have me no answer. They had just two other available rooms but they had the same problem with the AC!!! We didn’t have a choice to sleep for a second time without AC. This was a very bad experience. Maybe I could have understood one day problem but two days in a row is bad. I would never stay here again. Impossible to have some rest here
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 22 jun 2022
Thank you very much for your kind comments, we apologize for any inconvenience you may have had.

8/10 – Goed

Miomir

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles gut
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel Sant Jordi op 21 jun 2022
Vielen Dank für Ihre Kommentare.

8/10 – Goed

Geneviève

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angenehmer Aufenthalt, Hotel sauber u gepflegt, reiches Frühstücksbüffet, am Zimmerservice gibts noch ein wenig Verbesserungspotenzial!
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Annett, Recepción op 17 mei 2022
Sehr geehrter Kunde, Sehr geehrter Herr Radtke, Zuerst möchten wir uns bei Ihnen bedanken für die Bewertung. Dies gibt uns im Hotel die Möglichkeit zu verbessern. Ihr Kommentar ist und freut uns. Hinweise helfen uns immer. Für die Unannehmlichkeiten entschulden wir uns. Wir hoffen, Sie hatten eine schöne Zeit bei uns. Mit freundlichen Grüssen Hotel Sant Jordi

8/10 – Goed

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy amables el personal y las instalaciones muy bien repetiremos seguro
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Bruno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excelent option. staff is great
well.. this hotel is just 100m from the beach, and 10 minutes from the airport by car/taxi... as it's close to the airport we can hear the planes taking off, although that's minimum.. the hotel is in good condition, the staff is amazing and the food is good!! the breakfast is really good and fresh.
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Alex, Hotel-Concierge op 25 okt 2021
Dear Mr. Bruno: The management and the hotel staff thank you for your kind comments. Thanks and best regards: Alex, hotel concierge.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Sant Jordi op 25 okt 2021
Thank you for your comments. Have a lovely day.

2/10 – Ontzettend slecht

Saima

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Forfærdelig ophold å
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Hotel Sant Jordi op 25 okt 2021
Vi beklager de gener, du måtte have haft. Vi håber at tilfredsstille dig næste gang. Hav en god dag.

8/10 – Goed

Samanta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Steven

5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Marek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rozhodne se vratime!
Vse bylo na jednicku, velmi prijemny personal!
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Alex, conserje del hotel op 19 sep 2021
Vedení hotelu a zaměstnanci vám děkují za laskavé komentáře. S přátelským pozdravem: Alex, hotelový správce.

8/10 – Goed

Kraemer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel, neuf, mais quelques souci
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Alex, Hotel concierge op 19 sep 2021
La direction et le personnel de l'hôtel vous remercient pour vos commentaires. Nous ferons de notre mieux pour nous améliorer. Cordialement: Alex, concierge de l'hôtel.

10/10 – Uitstekend

Ovidiu Mircea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles super
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Sant Jordi op 25 okt 2021
Danke für deine Kommentare.Haben Sie eine schönen Tag.

10/10 – Uitstekend

loetitia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Sant Jordi op 25 okt 2021
Thank you for your comments. Have a lovely day.

10/10 – Uitstekend

Andrea

5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Orlando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nada que decir , quedamos satisfechos con mi novia , comida , recepción, limpieza, cuarto, muchas gracias
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Alex, conserje del hotel op 19 sep 2021
La dirección y el personal del hotel le agradecen sus amables comentarios. Atentamente: Alex, Conserje del hotel.

8/10 – Goed

marie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfaisant
Sejour correct, neamoins il faut savoir que les bains a remous de la piscine ne fonctionnent pas et suite a un depart tot le matin on a demandé des petits dejeuners a emporter, un peu décu niveau des quantités minimes.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Sant Jordi op 25 okt 2021
Désolé pour le dérangement. En raison de la réglementation COVID actuelle, nous n'avons pas été en mesure de mettre l'hydromassage en service. Nous vous souhaitons une bonne journée.

10/10 – Uitstekend

Katarzyna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Baaardzo udany pobyt
Bardzo przyjemny hotel, ladne pokoje, świetne położenie i pyszne posiłki
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Alex, hotelowy konsjerż. op 19 sep 2021
Kierownictwo hotelu i personel dziękują za miłe uwagi. Z poważaniem: Alex, hotelowy konsjerż.

8/10 – Goed

Inès

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Alex, conserje del hotel op 19 sep 2021
La dirección y el personal del hotel le agradecen sus amables comentarios. Atentamente: Alex, Conserje del hotel.

10/10 – Uitstekend

Patrícia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Alex, conserje del hotel op 19 sep 2021
La dirección y el personal del hotel le agradecen sus amables comentarios. Atentamente: Alex, Conserje del hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Die Zimmer sehen an sich ganz gut aus (beim Blick aufs Meer sieht’s wunderschön aus) und sind recht neu. Nur leider sehr schmal und man hat wenig Platz, vor allem ist das Bad sehr eng und der Zugang in die Dusche ist direkt hinter der Tür, sodass man erst die Tür zu machen muss und dann erst in die Dusche kann. Die Zimmer sind sehr hellhörig. Check-in ist um 13:00, wir kamen aber erst um 14:20 zum Check-in an, bis da war noch alles in Ordnung, doch als wir ins Zimmer kamen, welches offen stand, war nichts gemacht, es war nicht sauber, kein Bett gemacht und einfach nicht fertig. Also durften wir noch eine ganze Stunde warten. Zwar gab es essen und trinken umsonst aber das macht es auch nicht wieder gut. Die Betten sind zweiteilig, steinhart und einfach ungemütlich. Der Putzservice ist wünschenswert. Auch wenn man drei Tage keinen Service in Anspruch genommen hat, wird nur ein Teil der Handtücher erneuert( die übrigens extrem nach Essig riechen), der Mülleimer (nur ein kleiner im Bad) geleert und das Bett, mit der alten Bettwäsche, gemacht. Es wird nicht sauber gemacht, weder im Bad (wo der ganze Sand landet vom Strand), noch im Gang oder am Bett. Zudem ist der Putzservice auch morgens sehr laut und nicht besonders freundlich.
6 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

MICHELE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Audrey

3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Lukas

Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Das Hotel befindet sich an einer relativ guten Lage. Das Abendessen war leider kalt und die Auswahl gering (wir hatten nur an einem Abend da gegessen) aber Alles in Allem ein gutes Preis-Leistungsverhältnis
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Alex, conserje del hotel op 29 jul 2021
Sehr geehrter Herr Lukas, Wir freuen uns über Ihre Kommentare. Mit freundlichen Grüßen: Alex, Hotel-Concierge

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2021