Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Viva Blue & Spa

4 out of 5
Viva Blue & Spa
Carrer Passeig De Bateman, S/N, Muro, Balearic Islands

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 194 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 355 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 355 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed zeer tevreden over het eten en netheid, hellaas werkte de spa niet goed. Sauna stond niet aan, stoombad ook niet.
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Subdirector op 16 sep 2019
Beste gast, Bedankt voor je feedback op Expedia. Het is geweldig om te lezen dat je verblijf zo goed was. Over de sauna en de Turkse bad, ze hebben een tijdschema. Het spijt ons als u niet op de hoogte was. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen om uw verblijf nog aangenamer te maken. Beste wensen, Uw Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our Royal terrace was amazing! Also the staff was wonderfull! the we where free during our studytrip we really could relax!!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Subdirector op 20 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for this nice review. It's great to know that you have enjoyed the Royal Terrace. We hope to host you again in a near future. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Subdirector op 30 mrt 2019
Dear guest, Thank you very much for the perfect score. We are happy to know that you had a greaty stay. We hope to host you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

8/10 – Goed

niels, hoogezand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig resort, geen handoekje leggen, geen ongure schranspartijen bij het eten. Bij restaurant wordt er goed rekening gehouden met allergieen. Kinderbad is wat vreemd geplaatst en kouder dan het grote zwembad. Appartement was netjes, bed lag super, dit in tegenstelling tot hoe de bank zat.
7 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Uw Hotel Viva Blue & Spa Team. op 22 sep 2018
Geachte heer Niels, Bedankt voor uw feedback op deze website. We zijn erg blij om te horen dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed tijdens uw recente vakantie in Viva Blue & SPA. We zullen ons hele team laten weten wat je mooie woorden zijn. We zijn erg trots op ons team. We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen om uw verblijf nog aangenamer te maken! Beste wensen,

10/10 – Uitstekend

Klaas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke vakantie
Prima hotel en locatie ten opzichte van het strand. Wel zakkenrovers actief in de omgeving van het hotel!!

8/10 – Goed

Tami, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Viva Blue Mallorca
Vriendelijke personeel en goede voorzieningen. Kindvriendelijk.

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superb
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Sharmistha Mithu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved pretty much everything about our stay at Viva Blue. It is very family friendly and my 5/8yr olds loved the entertainment and activities. Huge shout out to chef Victor who was absolutely amazing, my daughter is coeliac and this was our first trip away since diagnosis, he made it very easy, showed us all the gluten free options, and even offered to cook options for her from scratch which he did 3 evenings. Certainly there were some things that pointed to being too busy (slow service esp in el patio), and some housekeeping quibbles, but we really enjoyed our stay
7 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour en Octobre
Très bon séjour dans cet hôtel. Le point négatif : * manque d'intérêt pour les activités du club enfant et pas assez de renouvellement pour 1 semaine
6 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Noreen

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
Very disappointed with attitude of reception staff when we spoke to them about the difficulty experienced due to the cycling race 312 that was been held should have been advised this was on before we arrived at the hotel
5 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Søren

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Really good hotel and acitivities for kids. Lively Beach 5 min walk away. Service in restaurant and bar was slow and unpolite.
8 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Tom

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familievenligt
Meget fint og familievenligt sted til en særdeles rimelig pris
5 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Joanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful friendly staff, we upgraded our room on arrival to one with a hot tub, it was perfect We will be back
3 nachten verbleven in september 2021

4/10 – Matig

andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
There was no hotel parking as advertised, only street parking. No coffee or tea in rooms. Nothing at all is included. Food was mediocre and the hotel grounds were good.
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Anesu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fun for all the family!
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Viva Blue & Spa op 30 aug 2021
Dear guest, Thank you for giving us a perfect review and for recommending our hotel Viva Blue & Spa to other travelers. We are sure that all our staff enjoyed attending to your needs. We hope to welcome you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is great, but made fantastic by the staff. All staff from the waiters, bar staff, cleaners and gardeners are all extremely friendly and attentive. Be aware that you are only allowed to eat at the A la Carte restaurant once during the week within your all inclusive deal. This was not something I was made aware of until I tried to book a table for the second time.
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel Viva Blue & Spa op 30 aug 2021
Dear guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are really happy to hear that our hotel met your expectations during your recent holiday at Viva Blue & SPA. We will let know all our team about your nice words. We are very proud of our team. So that all our clients can enjoy a dinner à La Carte, it is included for every 7 nights in AI. We are sorry that you were not informed correctly. We are looking forward to welcoming you again to make your stay even more pleasant! Best Regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Svante

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maten var kanon på resorten. Mycket smidig incheckning. Otroligt trevlig personal.
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van General Manager op 26 aug 2021
Kära gäst, Tack så mycket för din kommentar. Vi hoppas att vi ses snart på vårt hotell. Vänliga hälsningar, Ditt VIVA Blue & Spa Hotel-team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was really nice. Our room was nice, besides my kids uncomfortable bed. They had a pull up sofa and it wasn’t that great. Other than that, we were happy with our stay. The buffet food was delicious. However for those on diet like myself was hard to say no to the food and alcoholic drinks, so If you’re on diet of some sort, I suggest you don’t book all inclusive. The staff was terrific. They’re very attending and helpful, especially the waiting staff at the buffet. They were ‘flying’ to get our drinks, refills, and made sure everything was okay. The waiting staff surely makes a difference on a hotel stay especially when you’re all inclusive and they’re always there to help you from kids wanting things non stop to preparing capuccino on the go. I would definitely come back to Palma. And I can surely see myself living there. Very safe and beautiful little towns. Thank you Palma for your hospitality:)
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Viva Blue & Spa Team op 13 aug 2021
Dear guest, Thank you for your excellent feedback It is amazing to know that we were able to deliver on your expectations during your recent holiday and you think our staff is very attending and hepful, this is the most important for us Our goal is always to receive comments like yours, we are satisfied. We are looking forward to welcoming you again to make your stay even more pleasant. Best Regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Gero

5 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel agréable, chambre grande, infrastructures au top! Insonorisation presque inexistante
8 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Subdirector op 14 jul 2021
Cher invité, Merci pour votre avis. Nous sommes très heureux d'apprendre que notre hôtel a répondu à vos attentes lors de vos récentes vacances au Viva Blue & SPA. Nous ferons connaître à toute notre équipe vos bons mots. Nous sommes très fiers de notre équipe. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour rendre votre séjour encore plus agréable ! Meilleures salutations, Votre équipe Hôtel Viva Blue & Spa.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Hotel Viva Blue & Spa op 13 aug 2021
Dear guest, First of all, thank you for the time you have taken to share the score. We truly regret to learn about the left impression of our establishment. We would like to have more information in order to improve. We sincerely hope do have the opportunity to receive you back again and assure you of our most attentive care and service during your next stay with us. With warmest regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team

8/10 – Goed

Alexander Kristian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
skønt med børn
Rigtig dejligt hotel med gode værelser og masser for børn. Grundet Corona var oplevelsen anderledes men det er ikke hotellets skyld. Deres buffet var gennemsnitlig men frokost var rigtig god.
7 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Subdirector op 8 aug 2020
Dear guest, Thank you very much for your comments. We hope you stay soon with us again. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist ziemlich in die Jahre gekommen. Unser Zimmer war nicht gut gereinigt.
12 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Subdirector op 18 jul 2020
Sehr geehrte/r Frau/Herr, vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub gewählt haben. Es tut uns sehr Leid zu lessen, dass der Aufenthalt nicht Ihren Wünschen entsprochen hat. Gerne versichere ich Ihnen, dass Viva für Servicestärke und Kundenfreundlichkeit steht und wir immer versuchen unserem Gast ein aussergewöhnliches Urlaubserlebnis zu gestalten. Wir bedauern sehr, nicht Ihren Erwartungen entsprochen zu haben. Wir nehmen alle Ihre Kommentare zur Kenntnis. Wir werden unser Bestes zum verbessern.Wir hoffen, Sie vielleicht zu einem anderen Zeitpunkt von unserem Haus überzeugen zu können und verbleiben mit freundlichen Grüssen, Ihr Hotel Viva Blue & Spa Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles hat gut gepasst. Nur die Gastronomie war teilweise sehr unfreundlich! Wenn man aber auf Verpflegung im Hotel verzichtet, alles topp!
7 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Subdirector op 11 mrt 2020
Dear Guest, We are really happy that you have enjoyed our hotel. We hope to welcome you soon again. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

6/10 – Redelijk

Cristian, Mallorca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No había agua caliente en la ducha no nos pudimos asear
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Subdirector op 11 mrt 2020
Apreciado Señor Cristian, Muchas gracias por su valoración y comentario. Le pedimos disculpas por la situación que nos comenta. Esperamos que nos vuelva a dar una oportunidad para demostrarle que el nuestro es un gran hotel con un gran servicio. Saludos cordiales, Su Equipo del Hotel Viva Blue & Spa.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 8 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much. We appreciate that you give us the best score. We hope to see you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Anitha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra semesterhotell
Trevlig personal överallt
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 21 nov 2019
Kära gäst, Tack så mycket för dina vänliga kommentarer med hänvisning till vårt hotell. Hela teamet tackar dig för dina hälsningar och är mycket glada att höra att du gillade att besöka oss. Kommentarer som din fyller oss med tillfredsställelse för att vi har uppnått det syfte som vi arbetar hårt dag efter dag. I ditt fall verkar det som om vi har uppfyllt dina förväntningar. Det finns ingen bättre belöning för oss. Vi hoppas att du kommer tillbaka mycket snart så att du kan känna dig bekväm med oss igen. Vänliga hälsningar, Ditt Viva Blue & Spa Hotel-team.

8/10 – Goed

Tomi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 8 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much. We appreciate that you give us the best score. We hope to see you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Toni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 21 nov 2019
Apreciado huésped, Muchas gracias. Apreciamos que nos de la mayor puntuación posible. Esperamos recibirle de nuevo bien pronto. Saludos cordiales, Su Equipo del Hotel Viva Blue & Spa.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 8 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much. We appreciate that you give us the best score. We hope to see you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 8 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much. We appreciate that you give us the best score. We hope to see you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great pool, gym and bike facilities. Friendly and helpful staff. The food was, in general, pretty good. Looked to be great for families, too, with lots of activities and staffers who genuinely loved kids. Recommended for families and triathletes. The biggest downside was the location next to a large wetlands and the resulting plague of mosquitoes.
9 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 8 nov 2019
Dear Guest, Thank you very much. We appreciate that you give us the best score. We hope to see you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 29 okt 2019
Cher client, Merci beaucoup pour la note parfaite. Nous avons eu le plaisir de vous offrir un séjour agréable. Nous espérons vous accueillir à nouveau. Cordialement, Votre équipe de l'hôtel Viva Blue & Spa

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the endless space, welcoming staff & cleanliness of the hotel. The hotel offers lots of space with varying amenities such as adults/kids pools, 24 hour gym & lots of activities!
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 27 okt 2019
Dear guest, Thank you very much for the good score. It was our pleasure to offer you a nice stay. We hope to welcome you again in the future. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Katrin, Berlin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben das tolle, umfangreiche Frühstück und den sehr guten Service sehr genossen. Nur die Cocktails und die Sangria abends an der Bar haben uns nicht umgehauen. Wir würden wieder kommen.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 29 okt 2019
Sehr geehrter Gast, Wir haben uns über Ihr Feedback sehr gefreut! Vielen Dank dafür! Wir hoffen, dass Sie für den nächsten Urlaub wieder in unser Hotel kommen. Mit freundlichen Grüssen, Ihr Hotel Viva Blue & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefales
Hadde også denne gangen et fantastisk opphold på Viva Blue. Frokosten er helt toppers.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 30 okt 2019
Kjære gjest, tusen takk for den perfekte poengsummen. Det var vår glede å tilby deg et hyggelig opphold. Vi håper å ønske deg velkommen igjen i fremtiden. Med vennlig hilsen, ditt hotell Viva Blue & Spa Team

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 23 okt 2019
Sehr geehrter Herr/Frau, Danke dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre Eindrücke während des letzten Aufenthaltes in unserem Hotel Viva Blue & SPA mitzuteilen. Es tut uns sehr leid, dass Ihren Urlaub bei uns nicht zu Ihren vollsten Zufriedenheit war. Wir hoffen, Sie vielleicht zu einem anderen Zeitpunkt von unserem Haus überzeugen zu können und verbleiben. Beste Grüße, Ihr Hotels Viva Blue & Spa TEAM.

8/10 – Goed

Expedia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hervorragend
Wir sind rundum zufrieden. Sehr freundliche, zuvorkommende Kellner, eine große Auswahl beim Frühstück / Abendessen. Kostenlose Parkplätze und überwiegend "zivilisierte Gäste". Spa Programm ist ebenfalls vorhanden - kleines Whirlpool, Schwimmbecken (Indoor + Outdoor), Sauna und Dampfbad
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 23 okt 2019
Sehr geehrte/r Frau/Herr, Danke dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre Eindrücke während des letzten Aufenthaltes in unserem Hotel Viva Blue & SPA mitzuteilen. Wir freuen uns dass Sie ihren Aufenthalt genossen haben. Es war für alle unsere Mitarbeiter eine freude, Sie in unserem Hotel begrüssen zu dürfen. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen hier im Viva Blue. Beste Grüße, Ihr Hotels Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr sehr freundliches Personal, wunderschöner Strand, lecker Essen
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 22 okt 2019
Sehr geehrter Gast, Wir haben uns über Ihr Feedback sehr gefreut! Vielen Dank dafür! Wir hoffen, dass Sie für den nächsten Urlaub wieder in unser Hotel kommen. Mit freundlichen Grüssen, Ihr Hotel Viva Blue & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 20 okt 2019
Dear guest, Thank you very much for the perfect score. It was our pleasure to offer you a nice stay. We hope to welcome you again in the future. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 16 okt 2019
Dear guest, Thank you very much for the perfect score. It was our pleasure to make you happy. We hope to welcome you again in the future. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

8/10 – Goed

Maija, Latvia

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minus was that the wc door can’t cloused and WiFi bad conections in rooms
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Subdirector op 14 okt 2019
Dear guest, Thank you very much for your opinion. We like to know that you enjoyed the stay with us. We take note also about your comments and will check how to improve. We hope to receive you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Rebeca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 7 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much. We appreciate a lot that you give us the best score. We hope to see you again soon. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

YUNHO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
자꾸 생각나는 비바블루. 그립다.
비바블루에서 지내는 것을 강력하게 추천합니다. 하루하루 지내다보면 비바블루 매력에 빠져들게 됩니다. 아이들에게는 그저 천국이고 조식은 환상적입니다. 특히, Justin이 만들어주는 오믈렛과 계란후라이는 잊을 수가 없습니다. 스텝직원들의 헌신적인 서비스 또한 감동을 줍니다. 비바블루는 사랑입니다. 아멘.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 7 okt 2019
친애하는 손님, 대단히 감사합니다. 우리는 당신이 우리에게 최고의 점수를 제공 주셔서 감사합니다. 곧 다시 기를 바랍니다. 친애하는, 호텔 비바 블루 & 스파 팀.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 29 sep 2019
Dear Guest, We are really happy that you give us the highest possible score. We hope to welcome you soon again. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 29 sep 2019
Dear Guest, We are really happy that you give us the highest possible score. We hope to welcome you soon again. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 29 sep 2019
Dear Guest, We are really happy that you have enjoyed our hotel. We hope to welcome you soon again. Best regards, Your Hotel Viva Blue & Spa Team.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage der Unterkunft ist hervorragend. Man gelangt in knapp 5 Minuten über eine nicht allzu sehr befahrende Straße (Zebrastreifen vorhanden) zum für Kinder perfekten Strand. Das Zimmer was wir zuerst bekamen, entsprach nicht unseren Vorstellungen und war sehr verlebt. Gegen einen Aufpreis von 10€ pro Nacht konnten wir in den renovierten Block 2 umziehen. Die Zimmer hier sind hervorragend. Wir hatten eines in Richtung Pool. Die Abendveranstaltungen sind sehr laut (bis ca. 22 Uhr) und die Balkontüren halten die Lautstärke in keinster Weise ab. Wir wollten aufgrund unseres Babyphones, welches wir so draußen nutzen konnten, allerdings ein solches Zimmer. Die Poollandschaft ist sehr schön und gut gepflegt, allerdings ist das Wasser sehr kalt. Das Essen (wir hatten All-In) ist gut. Es ist viel Junk-Food dabei, aber es finden sich wirkliche Schätze. Die Ribs waren klasse, der mexikanische Abend am Buffet war super. Für die Kinder war immer was dabei. Alles in allem ein gutes Buffet. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Allerdings muss man als All-In Gast auf sich aufmerksam machen, wenn man neue Getränke erhalten möchte. Das All-In Paket im Allgemeinen ist super! Abschließend der aller wichtigste Tipp!!! NEHMEN SIE MÜCKENSPRAY MIT!!!! In der Abenddämmerung sind die Mücken überall
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Subdirector op 2 okt 2019
Sehr geehrte/r Frau/Herr, Danke dass Sie sich die Zeit genommen haben uns Ihre Eindrücke während des letzten Aufenthaltes in unserem Viva Blue & SPA mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie in unser Hotel genossen haben. Wir nehmen auch Ihre Kommentare zur Kenntnis. Wir werden unser Bestes zum verbessern. Wir hoffen auf ein baldiges Wiedersehen hier im Hotel Viva Blue. Beste Grüße, Ihr Hotels Viva Blue & Spa Team.