Een binnenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Zafiro Rey Don Jaime

4 out of 5
Zafiro Rey Don Jaime
Puig Mayor, 4, Calvia, Balearic Islands

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 468 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 468 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 468 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 468 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 468 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel, goede faciliteiten en goed eten nette kamers
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Gérant de l'hôtel op 20 okt 2019
Merci d'avoir pris le temps de laisser une si belle critique concernant votre récent séjour. Je suis ravi de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons vous accueillir à nouveau à Majorque bientôt. Bien cordialement, Daniel Menéndez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sasa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Rey don Jaime Hotel General Manager op 10 jun 2019
Dear Sasa, Thank you for taking the time to leave such a lovely rating regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Daniel Menéndez

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was echt super hotel, meer ultra All inclusieve . Een echte aanrader
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Rey Don Jaime Hotel General Manager op 28 mei 2019
Dear Expedia User, Thank you very much for sharing your opinion and giving us 5 points! We are very happy to know that we are a super hotel with a very good all inclusive. We hope to see you again very soon. Best regards from sunny Mallorca. Daniel Menéndez

8/10 – Goed

P.G.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie, goed bed en snelle WiFi
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Rey Don Jaime Hotel General Manager op 10 jun 2019
Dear P.G.M., Thank you very much for sharing your opinion. We are very happy to know that you like our location next to the Santa Ponsa beach, our beds and the fast wifi. We hope to see you again very soon. Best regards from sunny Mallorca. Daniel Menéndez

10/10 – Uitstekend

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel op centrale locatie. Kamers zijn ruim en goed ingericht en de bedden zijn comfortabel. Bij half pension zitten de drankjes bij het avond eten inbegrepen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kom hier al 4 jaar.
14 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Rey Don Jaime Hotel General Manager op 22 mei 2019
Dear Marielle, Thank you very much for sharing your opinion and giving us 10 points. We are happy that you enjoyed your stay with us and that you have already visited us 4 times! We hope to see you again very soon. Best regards from sunny Santa Ponsa. Daniel Menéndez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder was dat ik iedere dag moest wachten op mijn gluten vrije broodje. Twee keer was dit mislukt en duurde het heel lang en hadden de anderen hun eten al op
10 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Rey don Jaime General Manager op 17 mei 2019
Dear guest, Thank you very much for sharing your opinion. We are glad to know that everything was to your liking. We regret that you had to wait for your gluten-free bread. It doesn’t take us too long to have it ready (usually about 12min) but I appreciate this. Next time please just let the team know in advance so you won’t have to wait for your bread. I hope we can welcome you back again soon. Best regards, Daniel Menéndez

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel vlakbij t strand met fijn zwembad.
Hotel is inderdaad gehorig maar met oordoppen gaat t goed. Buffet is uitgebreid en voor elk wat wils.
7 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Hotel Manager Zafiro Rey Don Jaime op 2 jul 2018
Dear Anonymous: Next time you come back, ask us for a quite room. And thank you very much for good review about the food. We hope to see you again!!! Kind regards from our sunny Mallorca

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel met voor elk wat wils
Een hotel dat ik aan zou raden voor verblijf op Mallorca
10 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Hotel Manager op 19 mei 2018
Dear Anonymous: Bedankt voor het aanbevelen van ons hotel. Herinneringen van Mallorca naar Nederland

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooi en schoon hotel
Een prima hotel dicht bij het strand, centrum en het uitgaansgebied. Nette en zeer schone kamers. Een minpunt is wel het personeel achter de receptie meerendeels is zeer onvriendelijk.
8 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Claire, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel. Even better than we expected.
The rooms were clean and big enough for the two of us. We had a nice balcony with a view on the pool. They cleaned the room every day. The hotel had 2 pools. One at the top which is 18+. This made it very quiet and relaxing but if you wanted to play or swim more distances there was a large pool downstairs. Everyday an animation team was busy here for as well children and adults to make sure you won't be bored. Next to the pool is a podium where performances were entertaining you every night. Some were good, some were okay. The food in the hotel was some days better than others. But overall good. It had a lot of alternation which we thought was very nice. Everyday is another surprise when you walk to the dining room. The hotel also has a restaurant next to the pool. We ate here once. It was okay but we expected a bit more. The hotel has a great location. You have to walk down one road and than you find yourself in a street full with little shops, supermarkets and restaurants. The road is next to the beach so some of the restaurants have an awesome ocean view. If you want to have drinks at night you have at the other side a lot of bars where you can drink cocktails for not a lot of money. If you are looking for a holiday with night clubs and dancing, this is not the place. Prices were at the hotel and in whole Santa Ponca far less than we expected. We had an amazing holiday in an amazing hotel.
6 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Piet en Wil, Beverwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topper
Zeer goed hotel met vooral een fantastisch ontbijt. Zeer goed en vriendelijk personeel.
9 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Esther, Zaandam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Entertainment, all inclusive massa.
Prima hotel als je van groot en veel houdt. Zowel aantal gasten, all inclusive en entertainment hoef je je geen moment te vervelen. All inclusive prima te doen. Periode dat wij er waren 90% bejaarden die zich geen moment door de aanwezigheid van goed personeel en entertainment hoefden te vervelen. Wel zeer gehorige gangen door afwezigheid vloerbedekking geen demping, kamers over het algemeen vrij gehorig. Prima badkamer en elke dag verschoning handdoeken. Tip huurauto omdat het eiland teveel moois te bieden heeft.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een leuk, net, gezellig hotel.
Heel leuk hotel, goed verzorgd, met lekkere maaltijden. Gunstig gelegen, op 5 minuutjes wandelen van het strand. Fijn was ook dat er nog animatie was zo laat op het jaar! Wij hebben er een heel leuke week gehad!
Uitzicht vanaf het adults-only zwembad
Het zwembad beneden.
Uitzicht naar het strand!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlak bij het strand en het centrum.
Mooi hotel, kamers waren leuk ingericht, mooi beddengoed, heerlijke badkamer met allerhande toilet benodigdheden zoals tandenborstel, tandpasta, scheermesje etc., leuk zwembad, wel wat veel ligbedjes dicht tegen elkaar. Super ontbijt en diner. Hotel zit erg dicht bij het strand. Centrum is klein maar gezellig.

8/10 – Goed

Wesley H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rustige vakantie met zen twee
Het is een zeer aangenaam hotel. Mooie kamer met alle nodige comfort. Vriendelijk personeel en animatie. Zeer lekker eten! Wij hadden voor de All in formule gekozen: deze was zeer uitgebreid. Als ik toch een heel klein minpunt zou moeten noemen: spijtig dat je enkel smiddags buiten kan eten. Maar voor de rest perfect hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Jammer dat er geen gratis wifi was en dat je moest
Nette hotel mooie activiteiten en alleen jammer dat er geen gratis wifi was en dat je moest betalen voor het gebruik van de koelkast verder is het een aanrader!

8/10 – Goed

Maria Fernanda

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
La atención del personal excelente, la limpieza muy mala
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Guadalupe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn’t like the view of my room.
6 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Lind

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing I would say in a negative way is...was not told about this hotel being cash free, & the limit on charges made to the room key which is 200 euros, although once the 200 is paid you can start again. Otherwise lovely clean hotel & friendly staff. Food great. Close to the beach
7 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

hayley anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was our second visit, the first being 5 years ago. It really lived up to our memory, lovely staff, great food and lovely hotel. Not much going on for kids (less than our last visit) so a good job my daughter is now 11 and quiet happy in the pool etc
7 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely hotel with great staff
The hotel is lovely. The staff are very helpful, it is clean, well located and any issues are quickly fixed. The breakfast buffet was lovely with a wide choice. I think some of the decor could do with a refresh but overall it was very nice
7 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nikolaj

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Larm, ældet, beskidt og uprofessionelt
Sengen havde beskidt lagen og sengetøj ved ankomst. Vi var trætte og magtede ikke at klage indenfor de første 10 min, så vi besluttede os for at det ville blive fikset i morgen når rengøringen kom forbi. Vi blev meget forfærdede da vi kom tilbage til de samme langer, rengøringen havde bare redt sengen.. vi klagede og ventede i lobbyen på at de ville gøre rent (igen). Da vi kommer op på værelset er sengen stadig beskidt, og er blot blevet redt igen. Klamt. Vi får at vide at de intet kan gøre da det er sent. Vi har nu brugt 2 timer i lobbyen på ingenting. Jeg beder om et nyt værelse med rent sengetøj, men det er ikke muligt. Udover det, var der så meget larm. Man kunne ikke nyde sin morgenmad, sove om aftenen eller ligge ved poolen, da hotellet havde ladet flere fodboldhold af børn booke sig ind. Der var fodboldbørn overalt uden opsyn. Vi valgte et 4-stjernet hotel for at holde ferie, ikke for at blive vækket om natten af børn der løber på gangene og spiller fodbold. Det var langt fra ferie. Vi kunne ikke slappe af nogen stedet på hotellet fordi der var så meget larm. Jeg havde læst tidligere anmeldelser om dette, men tænkte at det umuligt kunne være så slemt. DET ER DET! Stol på de mange anmeldelser. Den ene i receptionen var meget nedladende og uforstående, hvorimod en nyansat beklagede meget og hjalp os. Vi blev lovet kompensation med nedslag i prisen. Det har de ikke overholdt. Vi venter stadig at få vores penge retur.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager op 2 mei 2023
Hej Nikolaj,tak for at dele din oplevelse med os.Vi beklager meget de problemer, du oplevede med hensyn til rengøring og støj under dit ophold. Vi vil tage dine kommentarer op med vores rengørings- og vedligeholdelsespersonale for at sikre, at sådanne problemer ikke gentager sig i fremtiden. Vi vil også gøre vores bedste for at håndtere støjniveauet, især når vi har grupper af gæster, såsom fodboldhold, der bor hos os. Vi vil gerne understrege, at vi løbende arbejder på at forbedre vores faciliteter og service, og vi sidst renoverede hotellet i 2014. Vi vil også gerne undskylde for den manglende kompensation, og vi vil se nærmere på dette for at sikre, at det bliver løst korrekt.Vi håber, at du vil give os en chance for at vise dig vores forbedringer og byde dig velkommen tilbage til vores hotel i fremtiden.Pep AlemanyZafiro Rey Don Jaime, General Manager

8/10 – Goed

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing I would say is that the seats in the dining area are very tired and most of the couches were torn
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen, Manchester

8/10 – Goed

Denis

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unless many other Mallorca hotels this one proposed hot drinks at dinner which is amazing. I liked the mattresses and pillows, I think those were ideal for comfortable sleep. The building is nicely located. All my daily issues were quickly addressed so I'd like to highlight the front desk team work. I understand that it was impossible to resolve the technical issue for the week i spent there, but being in room with constant 60db level rumble of pool filter upstairs is causing headache. Sleeping is impossible with it. You should rethink the architecture of technical things you have.
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Marco, Chur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles in Ordnung und wir würden jederzeit wieder dahin in die Ferien fahren.
7 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Philippe

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
État de la baignoire mauvaises, robinetterie à trop gros débit. Tout le reste est bien
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Celine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon emplacement, la mer accessible à pied. Le personnels de l hôtel très agréable. Point négatif le squattage des transats les gens deposent leurs serviettes est s'en vont à 9h30 j'ai voulu allait me baigner et la aucuns transats de disponible et 10 personnes était entrain de se baigner alors qu'il doit y avoir à moins une centaine de transats. CELA SERAIT TOP QU'IL EST DES CONTRÔLES
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Cesar Colas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
su variedad, su complejo, habitaciones amplias, la ubicacion tan buena, la comida exquisita, el personal agradable. Lo de menos fue dos dias de limpieza de la habitacion
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Roland, Frankfurt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Am besten hat mir der Poolbereich auf dem Dach gefallen, sehr freundliche Barkeeperin Aroa und chillige Atmosphäre. Das Essen in beiden Restaurants Buffet und Pool/A la Carte ist super.
8 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Bjørnar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Torbjørn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Sven

5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Neil James

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value accommodation. The rooms are a bit dated but good central location in Santa Ponsa which has a fair few shops and bars nearby along with a quiet beach.
5 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Allan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gone downhill
Arrived late at night and unpacked to discover soaking wet bed. Informed reception and they didnt know where the problem came from. Took 3 days to dry out. Had a balcony that overlooked a flat roof which people used to get to their friends rooms. Stayed here previously and was a lovely place. Not so much now.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager op 4 jul 2022
Dear Allan, Thank you for taking the time to share your review. We regret that your stay fell short of your expectations. Feedback from our returning guests is always welcome and we thank you for bringing these concerns to our attention. Please rest assured that we have shared your comments with the relevant teams for future improvements. We hope that you will allow us the opportunity to welcome you back in future. Best regards, Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager

10/10 – Uitstekend

Colleen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very enjoyable stay
Staff were spot on and polite, the drinks were cheap we only had room only. We stayed in 327 and had a view of residential area and the mountains behind which was nice a peaceful especially at night. We used the main pool which was busy with 'reserved' sun beds by 10am but always managed to find 2 together. The roof top pool was nice but no shade so we stayed away. Nice quick walk to the beach and shops and cleaning standards were spot on. If you're after a quick break dont look any further, was a tad worried having read some of the poor reviews but ignore them and book this great hotel.
4 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Giacomo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comoda e vicino al lungomare
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van B op 1 aug 2022
Ciao Giacomo, grazie mille per il tuo commento. Siamo molto contenti di sapere che ti sei trovato bene nel nostro hotel. Speriamo di rivedervi presto e poter rendere le tue vacanze a Maiorca indimenticabili! Un saluto e a presto!

10/10 – Uitstekend

Giacomo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben servita, 3 piscine una aperta una sull'attico e una spa al chiuso
8 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Celine, Rutherglen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Mark

4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

graham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Graham and Jue 2022
Not enough staff. Long que for restaurant and bar. Noise stag and hen parties. Not what we have become used to for the last years
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager op 25 mei 2022
Dear Graham and Jue. Thank you for leaving us this review of your recent stay. It is always a pleasure to welcome returning guests, although we are sorry to read that we did not meet all your expectations. We regret to hear that the hotel and bar were busy due to the large group of people that were staying with us at the time, and we apologise for any inconvenience. Additionally, we are sorry your time with us was not as relaxing as we would have liked and regret that you did not inform us at the time. Our team would have been more than happy to have looked into this and taken any necessary action. We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards, Pep Alemany Zafiro Rey Don Jaime, General Manager

10/10 – Uitstekend

graham

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jolly Boys 2022
Visit several times a year. With a group from the pub and also as a couple. Always excellent service although the entertainment not that great.
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Thelma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family Trip
Hotel is a great location, 2 minute walk to the beach... and McDonalds! Rooms are cleaned daily and beds are very comfy. We had breakfast & dinner in our booking and the food was excellent. Reception staff are very helpful. Only negative side, our room faced the industrial area of the hotel so machinery noise continued all night.. not great if you are a light sleeper.
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

GUILLOT

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le all inclusif est parfait tout est réellement compris. Les buffets sont de qualités, , c'est un grand hôtel mais le service est impeccable. Je recommande pour la qualité/prix
3 nachten verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

UweSegelhorst, Bremen

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ist das ein Scherz !!!!!!!! Das Hotel war geschlossen !!!!! Warte immer noch ,dass sie mich kontaktieren !!!
8 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Ihr Team von Zafiro Hotels op 10 apr 2020
Lieber Uwe, vielen Dank, dass Sie Ihre Meinung auf Expedia mit anderen Reisenden geteilt haben. Wir möchten die Gelegenheit nutzen, um klar zu stellen, dass Zafiro Hotels mit allen Kunden/Gästen per eMail kommuniziert hat - auch mit solchen, die über andere Kanäle gebucht haben, wie beispielsweise in Ihrem Fall - um sie über die Entscheidungen zu informieren, zu denen wir aufgrund der aktuellen Situation gezwungen waren. Uns liegt auch die Bestätigung vor, dass Sie unsere eMail Nachricht erhalten haben, in der Sie über die vorübergehende Schließung unserer Einrichtungen gemäß dem königlichen Dekret der spanischen Regierung informiert wurden. Beachten Sie bitte auch, dass unser Callcenter - Team unermüdlich daran arbeitet, alle Anfragen so schnell wie möglich zu beantworten. Sicher werden Sie verstehen, dass das Aufkommen ganz erheblich zugenommen hat. Wir bedauern zutiefst, dass Sie Ihre Ferien nicht wie geplant haben antreten können. Und wir hoffen, dass wir alle schon bald wieder zu normalen Verhältnissen zurückkehren werden und dass wir Sie dann bei uns empfangen und die Erfahrungen austauschen können, die uns gerade so intensiv beschäftigen. Bis dahin laden wir Sie herzlich ein, die Zafiro Hotels Website und unsere social media Netzwerke zu besuchen, um über die neuesten Nachrichten auf dem Laufenden zu bleiben. Herzliche Grüße,