Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Le Val Fayt





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Satellietzenders
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Je vindt Hotel Le Val Fayt in Manage. Centrumkanaal en Dijle zijn een goed voorbeeld van het natuurschoon van de omgeving en wat andere attracties in het gebied zijn bijvoorbeeld Centre Aquatique Le Point d'Eau en Collegiale Saint-Hadelin de Celles. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Spiroudome of Stade du Pays van Charleloi op het programma heeft staan.

Rue de la Croyere 21, Fayt-lez-Manage, Manage, 7170
In de buurt
- Centrumkanaal - 2 min. rijden - 3.3 km
- Louvexpo - 5 min. rijden - 5.0 km
- Centre Aquatique Le Point d'Eau - 5 min. rijden - 5.3 km
- Kasteel van Seneffe - 6 min. rijden - 6.0 km
- Paira Daiza-dierentuin - 34 min. rijden - 42.4 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Presto.It - 3 min. rijden
- La Manageoise - 2 min. rijden
- Cook'n frites - 3 min. rijden
- Happy wok - 14 min. lopen
- La tradizione - 2 min. rijden
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 10 per persoon
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Val Fayt Fayt-lez-Manage
Hotel Val Fayt
Hotel Val Fayt Manage
Hotel Le Val Fayt Hotel
Hotel Le Val Fayt Manage
Hotel Le Val Fayt Hotel Manage
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Le Val Fayt
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
1 aug 2021
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Werner
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werner
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
arne
25 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
arne
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
valerie
17 mei 2022
valerie
2 nachten verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
christian
25 feb 2022
christian
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Alexandre
Zakenreiziger
23 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandre
1 nacht verbleven in mei 2021
4/10 – Matig
Thierry
Zakenreiziger
6 jun 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout change!!!!
Thierry
4 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Thierry
Zakenreiziger
10 mei 2021
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
A night in a monastery!
Thierry
5 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
VALERIE
Zakenreiziger
30 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Au top.... a refaire sans modération..


VALERIE
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
VALERIE
29 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top




VALERIE
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Thierry
Zakenreiziger
25 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reposez-vous dans un bel endroit
Thierry
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
marc
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marc
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
marc
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marc
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Nicolas
Zakenreiziger
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
correct
Nicolas
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Marc
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
PHILIPPE
Zakenreiziger
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PHILIPPE
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
HANS
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une experience à revivre au plus vite!
HANS
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Serge
24 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Serge
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Veronica
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Veronica
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Daniel
14 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Stéphane
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphane
3 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Pasi
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
Pasi
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Karim
16 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karim
1 nacht verbleven in december 2018