Architectuur

Beoordelingen van Luna Blanca Resort & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Luna Blanca Resort & Spa - All Inclusive
Kumköy Bulv. No:89, Manavgat, Antalya

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 261 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Laila, Velsen Noord

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een kamer met uitzicht op zee geboekt maar kreeg een kamer met uitzicht op zwembad. Niet alle restaurants waren open. Ook keuzes in restaurant waren beperkt. Verder was service heel goed. Hotel heel netjes. Personeel heel vriendelijk.
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 31 mrt 2022
Dear Laila, Thank you for this contribution. We are very pleased that you enjoyed your stay with us so much and that we were able to convince you with our service. You have received the booked standard room, sea side. We hope to see you again soon to welcome us. Luna Blanca Hotel

8/10 – Goed

Ünal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NVT
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 4 nov 2021
Thank you

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor het geldt was het goed
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 12 okt 2021
Thank you very much for choosing our Hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Het eten was goed gevarieerd, echter krappe etenstijden wat weinig ruimte geeft voor activiteiten buiten de deur. Tijdens het eten ben je afhankelijk van het personeel dat een drankje voor je brengt. Als het heel druk is, kan dat lang duren. Mooi schoon hotel, fijne binnenzwembad, gezellige lounge. De omgeving was in december afgestorven.
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Online Marketing Manager op 23 jan 2020
Geachte Gast, Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Het doet ons plezier om te lezen dat u uw vakantie genoten heeft. Hopelijk zien we mekaar nog een keer in Luna Blanca Resort & Spa. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Online Marketing Manager op 8 nov 2019
Dear Guest. Thank you for taking time on sharing your review. We are proud to hear that you liked our hotel rooms. We hope to welcome you back to Luna Blanca in the future. Best regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Online Marketing Manager op 26 aug 2019
Thanks for taking the time to leave feedback! Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations. We would like to know if there was any problem so we can improve for future guests. Kind Regards

8/10 – Goed

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Zeer goed hotel
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Online Marketing Manager op 15 dec 2018
Beste Pieter, Hartelijk voor het plaatsen van een review en de mooie complimenten. Wij gaan uw feedback zeker mee nemen! Tot ziens in het Luna Blanca Hotel. Hartelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Pieter, Brugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer leuk, gezellig hotel Prijs/kwaliteit heel voordelig Kindvriendelijk, vele faciliteiten Ruime keuze vaneten Kamer heel netjes De moeite waard om terug te keren
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Online Marketing Manager op 15 dec 2018
Beste heer Pieter, Hartelijk dank voor uw recente verblijf in het Luna Blanca Hotel. We waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf. Feedback van onze gasten is voor ons heel erg waardevol. Hartelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Nice hotel but not Excellent
The food was almost the same every day. The entertainment was boring, the rooms were clean but there were no blankets. Spa timr was limited until 19.00. Location is good close to shops.
6 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Online Marketing Manager op 24 nov 2017
Thank you for taking time on sharing your review. Your concerns have been taken in consideration. We have blankets and if you wanted it was given immediately. We have open buffet at restaurant to suit all tastes. We value and appreciate your compliments, suggestions or complaints in order to improve our services and we would be honored to have you return to our hotel in the future. Kind Regards

6/10 – Redelijk

Hotelgast juli, .

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht hotel ver van het strand, eten vreselijk
Op de fotos leek het alsof het hotel zich dichtbij het strand bevind. Dit is echter niet zo. 15 min lopen. Het eten is slecht, koud slecht bereid en de borden zijn vies. We zijn ziek geworden van eten en hebben 2 dagen een ziekenhuis doorgebracht. Personeel is vreselijk, onvriendelijk en maakt ondeling ruzie waar de gasten bij zijn. Al met al. Ik raad het niemand aan!!!!!! Zonde voor je geld.
Reactie van Hotel Management op 28 okt 2016
Dear Guest, Thank you for taking time on sharing your review. Your concerns have been taken in consideration and will be shared with the related department managers of our hotel. We will get in action about the issues that you have mentioned for future improvements. Best Regards.

8/10 – Goed

Gulcicek

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Ali

5 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mine

4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

MOHAMMADYASIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van UYSAL op 7 jul 2023
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar ağırlamak dileği ile

8/10 – Goed

Altug

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van UYSAL op 7 jul 2023
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar ağırlamak dileği ile

10/10 – Uitstekend

Elvis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van UYSAL op 7 jul 2023
Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.Sizleri tekrar ağırlamak dileği ile

2/10 – Ontzettend slecht

Florian

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Starke Hygienemängel, Aufenthalt abgebrochen
Wir raten strengstens ab vom Luna Blanca. Wir haben die Aufenthalt abgebrochen und streiten gerade um die Rückerstattung. Starke Hygienemängel, unseriöses Personal, Sicherheitsbedenken. Diese Bude wird einem 5-Sterne Standard keinstenfalls gerecht (höchstens 3 Sterne). Ein paar Beispiele (siehe auch Fotos): - Insekten im Obst (bei uns war es ein Käfer, beim Nachbartisch am Vortag ein Wurm) - ein Zimmer stank weil kein Siphon in der Dusche war. Die Katzen waren auch im Essensraum. - Bei der Begrüssung wurde bereits dringend der Safe empfohlen (weil mal wohl dem Personal nicht traut). - Der Minibar-Chef (Minibar ist nur Limonade) hat uns ernsthaft gefragt ob wir ihm Kleingeld in einen Schein wechseln können (Trinkgeldtechnik). - Der à la carte-Gutschein ist stark eingeschränkt weil das Restaurant ja so gut wie nie auf hat - Das Internet fiel häufig aus - Das Personal ist äusserst unseriös, die Massagegutscheine (10 min) dienten nur dazu aggressiv weitere Stunden zu verkaufen - Zimmer dreckig (Spinnenweben, unter dem Bett) - Lippenstift auf Tasse Ich empfehle aufgrund der Erfahrung dieses Hotel zu meiden. Wir haben Hotels.com auch empfohlen Luna Blanca zu blockieren. Es erscheint wie Betrug, dass Luna Blanca unter 5-Sterne verkauft. Für das gleiche Geld gibt es viel bessere Alternativen. Die Umgebung ist industriell. -
Insekten im Obst
Höllischer Gestank aus Dusche, da kein Siphon
Katzen im Restaurant
Dreckiges Hamam
8 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Martin Josef

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren mit der Unterkunft sehr zufrieden,nur schade das zum Schluss nur noch wenige Gäste im Hotel waren wodurch die Auswahl weniger wurde.

8/10 – Goed

Rejhana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist super gelegen. Für Familien toll gemacht, nicht so gross. Das Essen war sehr lecker, die Auswahl war für uns super. Der Strand war sehr sauber und der Sand sehr fein. Super Weiterempfehlung.
8 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Keshang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
SPA excellent, Food looked almost same everyday only little change, Staff at service good but could be better trained with guest hospitality, Room cleaning team very, very nice and a cute touch of Swan deco i liked it. Airport transfer should have been included in price even cheaper travel agency provide it, I had to pay 120 euro for transfer. maybe i will travel next time with other agency. I would give 7.5/10
6 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Delhia

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très sympathique, avec tout de même quelques équipements qui ont bien vieillis… Attention le personnel n’est pas Polyglotte, ils parlent l’Allemand et pas l’anglais malheureusement. Le service est sans plus mais les commodités très bien.
9 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Valbona

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gefallen hat mir das Ambiente, die Umgebung. Die Service leistungen da war ich nicht zufrieden, die Kellner nahmen deine Bestellung an aber bis das Getränk da war, verging eine Langezeit😒 Sonst war es sehr erholsam…
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Arife

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel und sehr nettes Personal Super viel Auswahl an Essen, für jeden was dabei
7 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geoffrey, sale Cheshire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was genuinely lovely. We arrived at around 11.30 pm, placed in a smaller room than requested until 12am the next day and reallocated to a larger family room, but it was not the room we requested as we asked for a sea view. Overall, we had a pleasant stay.
14 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Milan

13 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Kelly Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The animation team were very friendly and happy to help with anything
10 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LUNA BLANCA op 17 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your rating our hotel. We look forward to welcoming you again. Please stay healthy and all the best. Kind regards Luna Blanca Hotel Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Ivan Joselito Ortega

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All was great
9 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LUNA BLANCA op 17 aug 2022
Vielen Dank für Deine TOP Bewertung, wir haben uns sehr darüber gefreut. Natürlich auch für die Vergabe der Höchstpunktzahl. Es freut uns sehr, dass es Dir so gut bei uns gefallen hat und so hoffen wir auf ein Wiedersehen! Wenn sie nochmal wieder kommen, bitte schreiben Sie eine Nachricht, wenn Sie Zimmerwunsch haben. Wir haben noch ein bitte, können sie noch eine Bewertung auf Holidays Check abgeben? Wenn es möglich ist. Bis dahin schicken wir Dir sonnige Grüße aus Luna Blanca Team! Luna Blanca Hotel Gästebetreuung Manager

6/10 – Redelijk

Abdul

5 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

TARLOK SINGH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Nice place to visit and Hotel service is very Good
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 2 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your rating our hotel. We look forward to welcoming you again. Please stay healthy and all the best. Kind regards Luna Blanca Hotel Guest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

WAEL JAMAL

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel bad
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 26 jul 2022
Dear Guest, We understand that you are very upset about an issue, but we feel that we are not a hotel that deserves a 1.0 rating. We try to correct our little mistakes based on all the comments. Comments on this topic are very important to us. But this is the first time we receive a comment that everything is bad. We hope that we will have the opportunity to meet again. Luna Blanca Hotel Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was in a great location the staff were so friendly and couldn’t do enough for you and their service was second to none consistently. There is an option to take up a Hammam which is free! And we would thoroughly recommend to try the experience from the trained staff within the Luna Blanca we also followed up directly after with a full body massage from the excellent “Spa Team” led by Erkan which was a payable extra but completely worth it and made you feel so relaxed after! The food was excellent and whatever type of traveller you are you can go and eat 22 hours a day in one of the many restaurants on offer whether your an early bird or a late riser. The “all inclusive” part of the property was fantastic as the drinks alcoholic or non alcoholic were all of a good brand and no additional payment for most drinks (premium wine and champagne an additional charge) having said that the wines on offer red or white were of a top quality. Also Ice-creams available too! The rooms were serviced and thoroughly cleaned daily to a high standard with mini bar (non alcoholic) a part of your “all inclusive” All public areas immaculately maintained too! There is also a service which is great and part of your all inclusive which is pool/beach towels run under a simple but effective manner included in the “all inclusive” Thanks Luna Blanca!
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 23 jun 2022
Dear Guest, Thank you very much for your rating of our hotel. It is always an honor for our guests to have a relaxing and enjoyable time. We look forward to welcoming you again. Please stay healthy and all the best. Kind regards Luna Blanca Hotel Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Nejra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr schön und sauber. Die Mitarbeiter sind alle sehr freundlich und zuvorkommend. Ich habe das Hotel bereits zum 3.Mal gebucht und würde es wieder machen, da ich sehr zufrieden bin. Es gibt eine sehr große Auswahl an Essen.
10 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 20 jun 2022
Vielen Dank für Deine TOP Bewertung, wir haben uns sehr darüber gefreut. Natürlich auch für die Vergabe der Höchstpunktzahl. Es freut uns sehr, dass es Dir so gut bei uns gefallen hat und so hoffen wir auf ein Wiedersehen! Wenn sie nochmal wieder kommen, bitte schreiben Sie eine Nachricht, wenn Sie Zimmerwunsch haben. Wir haben noch ein bitte, können sie noch eine Bewertung auf Holidays Check abgeben? Wenn es möglich ist. Bis dahin schicken wir Dir sonnige Grüße aus Luna Blanca Team! Luna Blanca Hotel Gästebetreuung Manager

10/10 – Uitstekend

Rusmira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super schön, alle Mitarbeiter sehr freundlich und hilfsbereit.
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 11 jun 2022
Wir danken Ihnen dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es war eine Freude für uns Ihre Rückmeldung zu lesen und zu wissen, dass wir in der Lage waren, Ihre Erwartungen zu erfüllen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Luna Blanca Hotel Gästebetreuung Manager

10/10 – Uitstekend

Yakup

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Perfekt
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 10 jun 2022
Hallo Bodo, vielen lieben Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Luna Blanca Hotel Gästebetreuung, Manager

10/10 – Uitstekend

Ambreen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel blew me away, absolutely fabulous. Cannot fault anything. Amazing
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 17 mei 2022
Dear Guest, Thank you very much for your rating of our hotel. It is always an honor for our guests to have a relaxing and enjoyable time. We look forward to welcoming you again. Please stay healthy and all the best. If you come back again, please write a message if you have a room request. Kind regards Luna Blanca Hotel Guest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Karolina

7 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed Junaid

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property, clean, very kind friendly staff, delicious food! If you’re looking to do exertions book with Ali he sits on a stand just outside hotel at the mall entrance
6 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 13 mei 2022
Dear Mohamed Thank you very much for your rating of our hotel. It is always an honor for our guests to have a relaxing and enjoyable time. We look forward to welcoming you again. Please stay healthy and all the best. If you come back again, please write a message if you have a room request. info@lunablancahotel.com Kind regards Luna Blanca Hotel Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Arno

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super. Sehr nettes Personal. Tolles Essen und saubere Einrichtung
9 nachten verbleven in april 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 5 mei 2022
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung zu unserem Hotel. Es ist uns immer eine Ehre, unsere Gäste eine erholsame und vergnügliche Zeit zu ermöglichen. Wir würden uns sehr freuen, Sie wieder bei uns willkommen zu heißen. Bitte bleiben Sie gesund und weiterhin alles Gute. Wenn sie nochmal wieder kommen, bitte schreiben Sie eine Nachricht, wenn Sie Zimmerwunsch haben. Wir haben noch ein bitte, können sie noch eine Bewertung auf Holidays Check abgeben? Wenn es möglich ist. Mit freundlichen Grüßen Luna Blanca Hotel Gästebetreuung Manager

10/10 – Uitstekend

Alfred

4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Markus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel würde es immer wieder buchen und weiter empfehlen. Das Personal ist sehr zuvorkommend und professionell.Von A-Z hat alles gestimmt.
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 18 apr 2022
Lieber Markus, Wir möchten uns recht herzlich bei Ihnen für Ihr äußerst freundliches, ehrliches sowie sehr positives Feedback bedanken und für die sechs ganzen Sonnen bedanken wir uns um so mehr. Das Wohlergehen unserer Gäste liegt uns sehr am Herzen. Es würde uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen & verwöhnen zu dürfen. Bleiben Sie wohlauf und weiterhin alles Gute. Mit freundlichen Grüßen Luna Blanca Hotel Gästebetreuung Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed our stay at Luna Blanca. Room was comfortable, food was good and the staff were helpful.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 27 jan 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your positive and motivating feedback on Trip advisor following your recent visit. First, we are very happy to be able to host you in our legendary hotel. It was a true pleasure for us to read your thoughtful comment, and we are glad to hear that we were able to meet your every single expectation in overall. We hope to welcome you back soon again and provide you the finest Turkish hospitality again here at the Luna Blanca Hotel. We wish you a nice day. Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Andrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Omid Ahmad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war perfekt. Gerne wieder
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 3 dec 2021
Vielen herzlichen Dank für Ihre Bewertung zu unserem Hotel. Es ist uns immer eine Ehre unsere Gäste eine erholsame und vergnügliche Zeit zu ermöglichen. Wir würden uns sehr freuen Sie wieder bei uns willkommen zu heißen. Mit freundlichen Grüßen Luna Blanca Hotel Gäste Betreuung Manager

8/10 – Goed

faten

7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 27 nov 2021
Dear Guest, Thank you very much for this beautiful contribution. We are very pleased that you enjoyed your stay with us so much and that we were able to convince you with our service. We are happy to give you Feedback to our staff. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Bettina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war super, Sauberkeit top, modern, freundliche Mitarbeiter. Immer wieder gerne
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 22 nov 2021
Vielen Dank für deine Bewertung. Wir freuen uns, dass du eine tolle Zeit bei uns verbracht hast und gerne wieder kommst. Bis zum nächsten Mal schicken wir dir viele sonnige Grüße.

10/10 – Uitstekend

Enrico

7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Björn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles super
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van LUNA BLANCA HOTEL MANAGEMENT op 12 nov 2021
Vielen Dank für deine Bewertung. Wir freuen uns, dass du eine tolle Zeit bei uns verbracht hast und gerne wieder kommst. Bis zum nächsten Mal schicken wir dir viele sonnige Grüße.