Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Side Alegria Hotel & Spa - Adults Only - All inclusive

5 out of 5

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 94 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 94 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Fatma

6 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten was goed, personeel heel vriendelijk en heerlijk rustig geen kleine kinderen.
4 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

John Pierre

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
De kamer was super,maar het eten was zeer slecht,smakeloos en koud.
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel vlak bij het strand
De annexkamers die niet heel groot zijn maar toch heel mooi met een mooie badkamer met geweldige douche liggen tussen het hoofdgebouw en het strand , bij zeer warm weer een lastige klim (trappen) naar het hotel om te gaan eten of iets te drinken aan een van de meerdere bars ,maar aangenaam dicht bij het leuke privestrand met aangenaam strandbar waar je koele en lekkere softdrinks en pils kan drinken en waar er ook dagelijks gerechten en fruit in een degelijk buffet geserveerd werd. De kamer werd dagelijks netjes opgepoetst met telkens verse lakens en handoeken en het bedienend personeel in het restaurant was uitermate vriendelijk en behulpzaam veel lof voor deze mensen, wat van het personeel achter de balie in de lobby niet gezegd kan worden, eerder een arrogante houding. De bungalows met 4 kamers (2 grote met keuken en 2 kleine (annex) kamers) tussen het hotel en strand alsook het zwembad wat erg prive aanvoelt omdat je er soms alleen ligt alsook de tuin errond was meer dan ok , echter het bijgebouw bedoeld als bar ligt er verlaten bij alsook het tuinmeubilair rond het zwembad is aan vervanging toe en krijgt zeker te weinig aandacht. Al bij al supervakantie gehad voor de prijs die wij er voor betaald hebben !!! Wel vrij veel problemenb gehad met de wifi -->rampzalig

6/10 – Redelijk

Songül

Reisde met een groep
Hab mehr erwartet für vier Sterne

10/10 – Uitstekend

Zoran

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ich komme wieder.Alles bestens.
8 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sabrina, Königswinter

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Laura

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Richard

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Only the maid was friendly. Food was bland and not varied enough. Non alcoholic drinks were horible
11 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

fernando

7 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

zsolt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pihenés side-ben
A hotel tágas,jó elhelyezkedésü.A szobák is szépek,minden igenyt kielegítenek. A ételek minősége,a választék viszont nem egy illik a prémium kategoriaba.a személyzet sem felkészült,inkább 4csillagos a szinvonal.viszont jó az ár-érték arány.
7 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!!!!!!!!!!!!!!!/!!!!/////!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 nachten verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Ahmet

1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Monika

Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Every thing was under one roof.there was no need for me to go outside for.
7 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

ELENA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

CHRISTOPHER

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Alegria Hotel Side..
All inclusive but stopped serving Alcoholic drinks at 23:00. The food was OK but certainly not wow.. They cater for Russians and Germans mostly so no English channels on the TV.. It's certainly not a 5 Star Hotel.. I would sat more 3 - 4 the most.. Recommend a room with sea view too... The Side museum and Harbor with Greek ruins is well worth a visit.
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Gray, London

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and the food was great and plenty of choice and always fresh. Staff were great. Outside of the bar was quite noisy for a couple of nights. Mainly Russian and German. All ill say is that the Germans were nice and polite and quiet. Would definitely stay again, great place.
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

karen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel great price hot out of season.
Nice hotel but not 5 star. Room on the 4th floor with sea view was great although I think in the season could be quite noisy as a bar next door that was not open Access to the beach is easy and plenty of shops around Food was good in the hotel great breakfast and lunch evening meal was a bit repetitative but great value. Hood selection of drinks and all the service staff were very helpful and friendly. Not really an English hotel more German and Russian....so people not that friendly. Great spa treated myself to a few sauna haman and massage treatments. Small indoor pool for out of season very handy. Room cleaned every day with fresh towels and kettle with tea coffee in the room. Animation team very good. Only negatives is not really anywhere for a single female to go to in the evening out of season. Also reception guy very rude not welcoming.
7 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Marzena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wspaniały pobyt
Wspaniałe miejsce na pobyt, hotel tylko dla osób dorosłych, piękne lobby, smaczne posiłki, codziennie zmieniana pościel i ręczniki. Obsługa bardzo przyjazna, codziennie oferta jakiejś rozrywki.Bardzo blisko do morza, w pobliżu dużo sklepów. Piękna jest część antyczna miasta, blisko do Alanya i Antalya. Cudowne miejsce, po prostu nie chce się wracać.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van guest relation op 10 feb 2019
Thank You very much for your review. . :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Muharrem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İyiydi personel biraz sorunlu.mutfaktaki bayan ela
10 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Master, Schweiz

Negatief: Netheid
Als Reisender Vater mit seinem Sohn schwierig in diesem Hotel. Ich denke es liegt an der Kultur und man spezialisiert sich auf die klassische all inklusive Reisende Familie mit Vater Mutter Kind. Hast du keine Frau dabei wirst du ignoriert. Das Einchecken verlief schon sehr desinteressiert. Egal wie spät es ist kann man einen klassischen Ablauf erwarten und nicht alles erfragen. Wir haben das beste aus unserer Zeit gemacht aber werden nicht wieder in dieses Hotel kommen.
6 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Luan

Positief: Netheid
Tre stjerne hotell
Generelt sett på alle områder var det ikke noen å skryte av Maten var det veldig dårlig, jeg ville tro at selve hotellet er egen til tre stjerne hotell
15 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Vitaliy

Positief: Netheid, personeel en service
Небольшой отель среднего качества
Отель небольшой, в целом не впечатлил. Не у моря, к морю возит автобус - хотя по фото производится впечатление, что отель большой и у моря. В целом все, что нужно - есть. За многое просят доп.плату, например, за полотенца и мороженое.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Andreyi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Guest Relation op 30 okt 2018
Thank you very much Dear Andreyi. :)

8/10 – Goed

Doris, Großostheim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nebengebäude in Strandnähe, Haupthaus über 70 Stufen erreichbar. Rund um Hotel viele Shoppingmöglichkeiten.....
9 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hübsches Hotel noch halbwegs nah zum Strand
Hübsches Hotel noch halbwegs nah zum Strand Der Strand selbst ist sehr schön und Side jedes Jahr eine Reise wert
13 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Guest Relation op 28 sep 2018
Herzlichen Dank ihre bewertung und mühe. Wir freuen uns sehr wenn sie nochmal unsere hotel besuchen. mfg

4/10 – Matig

A.

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Everythings is with Money
English: All day same eatings and beside this everything ist with Money... German: Es gibt jeden Tag das selbe essen und alles andere kostet Geld so wie frische Handtücher für den Strand
8 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Anettka

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt dåligt!!!!!
Hotel kan ha max3* men står som 5*. Nån måste kolla detta, dåligt bemötande, katastrof service och minsta fråga till personal får man som svar vet ej!!!!! Rekommenderar att Aldrig åka till detta hotel om man vill ha rent i rummet, god mat och service .
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Guest Relation op 16 sep 2018
We are sorry that you were not happy in our Hotel. Maybe next time we can host you in our hotel . Kind Regards

8/10 – Goed

Sevket, Charleroi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon Qualité prix
J'étais logé dans des bungalow annexe entre l hôtel et la mer assez calme. L inconvénient pour moi étais de remonter à l hôtel pour les repas. Mais pour le prix c étais assez correct.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Guest Relation op 16 sep 2018
Thank You very much for your review. Kind Regards

2/10 – Ontzettend slecht

sinan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

öznur

5 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

HAKKI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Guest Relation op 16 sep 2018
Thank You very much .

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
5* Hotel mit Wellness in Strandnähe
Wir (Mann 64 Frau 62) waren nun das 2. mal im Hotel Allegria und sind wieder zufrieden gewesen. Die Zimmer sind sauber, werden täglich gereinigt. Das Essen ist abwechslungsreich und gut. Die Wellness Angebote sind zum Teil kostenlos und das Freizeitangebot ist vollkommen ausreichend. Das Personal spricht überwiegend deutsch und ist freundlich. Zum Strand sind es 10 min Fußweg, gibt aber auch in der Saison einen Shuttle Service. Insgesamt ist das Hotel zu empfehlen, da das Preis-/Leistungsverhältnis stimmt.
5 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van side alegria customer service op 31 aug 2018
Ganz Herzlichen Dank für ihre bewertung. Mfg

8/10 – Goed

Erdogan, OSLO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bra hotel
god mat og rent men dårliig animator de går som spøkelse de må endre animator animatotion tid kveld 15 minutter dans av en animator det var helt håplos og man orker ikke å se på det.
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

peter, stuttgart/ alanya avsallar seit 15jahren

Positief: Netheid
Urlaub mit freunden
das hotel ist vom preisleistungsverhältnis sehr gut.auch die lage ist gut.das essen war ebenfalls vielseitig.personal ist nett und hilfsbereit. alles in allem weiter zu empfehlen.wir haben den nächtsten (IST 3X)Aufenthalt schon geplant.
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Justyna, Oslo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotel
Godt mat mye forskjellig, god plass for å slappe av, godt for familie med barn, rent,
4 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
a great place to spend days or weeks out of season
Alegria hotel was a large fully equipped hotel Easy to find well situated in Kumkoy part of Side very clean , great friendly and accommodating staff Well laid out and presented meals good variety and quantities Suitable for all tastes throughout day and night supplemented by a variety of non and alcoholic drinks definitely a return visit is called for Price unbelievable
5 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

peter, avsallar/alanya tr

Positief: Personeel en service
gutes hotel preis leistung stimmen
wir waren 4personen und hatten einen schoenen urlaub.jederzeit wieder
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sonbaharda Allegria
Dönem ve fiyat itibariyle çok iyi dengelenmiş hizmet ve fiyat.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Margarita

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
В этом отеле качество отдыха напрямую завит от номера.Цена одинаковая, условия как небо от земли.Условия в брони не учитываются. При заселении на двоих взрослых женщин давали сингл с одной кроватью,типа других нет,хотя делала бронь на две раздельные и номер дабл.После часа разбирательств дали очень хороший.Но нервы потрепали. Обслуживание по нац.признаку:сначала немцы потом русские.В баре бадяжат спиртное до состояния воды только для русских.Пробовали сразу и тут же меняли.Это было неприятно. А в целом чисто уютно,соотношение цена качество.За такую цену поеду не задумаюсь
2 nachten verbleven in november 2017