Beoordelingen van Side Royal Style Hotel

5 out of 5
Side Royal Style Hotel
Evren Mahallesi 28 Sokak No 3, Manavgat, Manavgat, Antalya

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 26 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 26 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hakan

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ahmet Gökhan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harika
Çok güzeldi ama tavuk hindi ağırlıklı bir restaurantları var. Balık ve kırmızı et de her öğün var fakat lezzetli değil
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

burak

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Malgorzata

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel super, obsługa, wyżywienie, czystość na 5 ., animacje codzienne, występy, muzyka na żywo. Hotel tętni życiem. Pobyt w komfortowych warunkach. Na pewno wrócę.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van SevilayCAN op 30 aug 2023
Many thanks, We will be happy to welcome you again in our facility. Next year see you.Best regards.sevilay

10/10 – Uitstekend

ilkem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van SevilayCAN op 24 jul 2023
Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Liliana

Negatief: Personeel en service
10 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Huseyin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van SevilayCAN op 1 jun 2023
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz.

8/10 – Goed

Perry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This large property was at full capacity during my stay - so it was crowded and noisy. However, the all inclusive nature of the tarrif was great - with all food and drinks included in the room rate - and there were plenty of options available. The onsite entertainment provided every night, while not really my cup of tea, seemed to be enjoyed by others - and was extremely noisy - so there was no avoiding it even when in your room. Still, my room was spacious, comfortable and clean - so all in all, a good stay.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van SevilayCAN op 24 mei 2023
Dear guest,Thank you very much for your comment.We will be happy to host you again. have a nice day.Side Royal Hotels Team.

10/10 – Uitstekend

Athar, Guelph

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast and Meals Buffet were excellent .. plenty of choices ... evening entertainment was good. For the evening entertainment one had to stuggle to get hold of seats. Management should provide adequate seating arrangement.
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Kathrin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Essen war immer warm, es gab auch täglich wechselnde Specials und es war immer für jeden etwas dabei und ansprechend hergerichtet. Zimmerreinigung war super und freundlich.
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van sevilcan op 19 okt 2022
Vielen Dank für Ihre netten Kommentare. Wir werden uns freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

KENNETH T

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Place to stay
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van sevilcan op 18 okt 2022
thank you.

8/10 – Goed

Jutta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr familier, alle sehr freundlich und zuvorkommend.
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van sevilcan op 18 okt 2022
thank you.

8/10 – Goed

Priscilla

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Service und die Hotelbediensteten in allen Bereichen sind sehr zuvorkommend, hilfsbereit und freundlich. Die Einrichtung in der Hotelanlage sowie in den Zimmern ist sehr gut gepflegt, was man von einem relativ neuen Hotel auch erwarten kann.
9 nachten verbleven in september 2022
Reactie van sevilcan op 18 okt 2022
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Marie

8 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Veselin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Nana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will definitely go back
It was amazing!
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van sevilcan op 1 aug 2022
Thank you.

6/10 – Redelijk

Katharina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

ABDUL W

8 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I have no words - UPS - I have a lot of words.
The front desk told us when we arrived that we were going to eat at another hotel - just opposite. Which I became quite negative about. After all, this was the hotel I had booked. But it turned out that his English was not so good - the hotel is large and built in 2 houses, we had to stay in the other building which was contiguous and had its own restaurants. Wauw, also so nice, no matter where we arrived. the food, the service, the rooms. As a couple and with our friends, we have stayed in many all inclusive hotels. This beats everything. Thank you for a wonderful experience. PIA BOEGELUND
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

ABDULLAH

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van rez op 25 feb 2022
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

osman ali

Zakenreiziger
yeme içme berbat
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Yusuf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastik 😀
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van SEVİLAY CAN op 17 aug 2020
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz. Görüşleriniz bizim için önemlidir! Tekrar görüşmek dileğiyle.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
DO NOT GO TO THIS HOTEL IF YOU ARE OF COLOUR THE MANAGER IS RACIST AND EVERYONE STARES AT YOU LIKE YOU ARE AN ANIMAL ! I WAS DISGUSTED WITH THE WAY WE WAS TREATED THE MANAGER TOLD THE TAXI DRIVER TO TAKE THE MONEY FIRST WHICH NEVER HAPPENS ON OUR LEAVE ! WILL NEVER RETURN
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van etx-Sevilcan6 op 19 dec 2019
We will not accept this false statement, slander and hostility. Every year as a hotel we welcome companies from over 30 different countries to over 40,000 guests of different nationalities. The hotel management and the team welcome all guests equally. No guest, no matter what nationality and skin color, is racially hostile. We have a lot of guests with a darker complexion. But none of our guests has been hated by our management or staff so far. We would like to know more about this accusation. Because we cannot remember a situation in which we should have reacted to xenophobia. Yours sincerely Hotelmanagement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019