Fotogalerie voor Maldron Hotel Manchester City Centre





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(40 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Waterkoker
Digitale zenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(57 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Waterkoker
Digitale zenders
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Misschien vind je dit ook leuk

voco Manchester City Centre by IHG
Stadscentrum van Manchester
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.555 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Charles Street, Manchester, England, M1 7DF
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Maldron Hotel Manchester Cathedral Quarter
Maldron Hotel Manchester Cathedral Quarter
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Bar
9.2 van 10, Fantastisch, 590 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: GBP 100 per accommodatie, per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: GBP 1.20 per accommodatie, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
De vermelde borgsom geldt voor boekingen van 10 kamers of meer.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. GBP 13.50 voor volwassenen en ca. GBP 7 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: GBP 17 per dag (op 20 meter afstand; 24 uur geopend)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maldron Hotels
Maldron Manchester City Centre
Maldron Hotel Manchester City Centre Hotel
Maldron Hotel Manchester City Centre Manchester
Maldron Hotel Manchester City Centre Hotel Manchester
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maldron Hotel Manchester City Centre
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
8,6
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 mei 2025
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thomas
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
George
Reisde met een groep
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jacob, Groningen
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacob
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Stanislav
Reisde met een groep
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanislav
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Michel
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michel
3 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Ibadullah
13 jun 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ibadullah
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Manolito
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manolito
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
R
15 dec 2023
R
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Yves
Zakenreiziger
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern, clean with a nice bar and restaurant.
Yves
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Tara
Reisde met partner
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tara
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Gemma
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemma
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Jasmine
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasmine
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Micheal
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Micheal
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Sophia
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sophia
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
George
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
George
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
danny
Reisde met partner
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
danny
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Natalie
9 sep 2025
Natalie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Frantzdy
7 sep 2025
Frantzdy
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kerrie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerrie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
NGO CHEUNG OWEN
28 aug 2025
Positief: Netheid
NGO CHEUNG OWEN
4 nachten verbleven in augustus 2025