Golden City Light Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Jade Markt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden City Light Hotel

Zitruimte lobby
Een 32-inch ledtelevisie met kabelzenders en een televisie
Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Kameruitzicht
Luchtfoto
Receptieruimte

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een slaapbank
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Een regendouchekop
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een regendouchekop
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Een slaapbank - eenpersoons
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouchekop
Een haardroger
  • 504 m²
  • Max. aantal: 1
  • 12 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 50,77th Street, Between 34th&35th St, Chanayetharzan Township, Mandalay

In de buurt

  • Yadanarpon Diamond Plaza - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Jade Markt - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Mahamuni Boeddhatempel - 4 min. rijden - 2.6 km
  • Paleis van Mandalay - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Kuthodaw-pagode - 7 min. rijden - 6.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Mandalay - 9 min. lopen
  • Mandalay (MDL-Mandalay Intl.) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Karaweik Cafe - ‬8 min. lopen
  • ‪Nova Coffee - ‬9 min. lopen
  • ‪Shwe Khaing Barbecue (III) - ‬17 min. lopen
  • ‪Shwe Muse Shan Noodle - ‬11 min. lopen
  • ‪Shwe Pyi Moe Cafe - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden City Light Hotel

Hotel in de buurt van Jade Markt
Golden City Light Hotel bevindt zich in de buurt van Mahamuni Boeddhatempel en Paleis van Mandalay en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een stomerij/wasserijservice. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een lift en een geldautomaat/bankservice
  • Een receptieruimte, een kluis bij de receptie en een portier/piccolo
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Golden City Light Hotel bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn) en Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice van/naar het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In de bergen
  • Terras

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2014
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kranten op werkdagen
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MMK 7.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MMK 15000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: MMK 15000.00 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor extra bed: MMK 7.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden City Light Hotel Mandalay
Golden City Light Hotel
Golden City Light Mandalay
Golden City Light
Golden City Light Hotel Hotel
Golden City Light Hotel Mandalay
Golden City Light Hotel Hotel Mandalay

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden City Light Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Golden City Light Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden City Light Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden City Light Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Golden City Light Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MMK 15000 per voertuig.

Waar ligt Golden City Light Hotel?

Dit hotel ligt in de bergen, binnen 5 km afstand van Jade Markt, Mahamuni Boeddhatempel en Paleis van Mandalay. Ook Shwenandaw Klooster en Kuthodaw-pagode liggen binnen 10 km afstand. Station Mandalay ligt op 9 minuten lopen.

Beoordelingen over Golden City Light Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 24 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jeroen, Middelkerke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer

GCL needs to up it's game.

Nice hotel and friendly staff but there are a few issues. Hot water was extremely patchy for one. Sometimes it would be fine, sometimes it would run out quickly and sometimes there just wasn't any. Not really acceptable for a hotel in this price range. There was also a recent problem with the elevator (not much fun if you are on the fifth floor) though this had been fixed when we were there. It lasted long enough that management had put up a sign in the lobby. Also, the 2 sattelite channels are chosen centrally and then sent to the rooms.

8/10 – Goed

SIMONE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Clean, small, good value.

I stayed overnight only before getting on the Mandalay ferry. The place was small and very clean. Good for one person but a squeeze for two. The service staff were willing but incompetent. They couldn't find my booking and had no record of my payment. They failed to book me a car from the airport after promising to do so. However, all these things were fixable and my tuk tuk was ready and waiting in the morning.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใกล้ตลาดแหล่งซื้อสินค้า มีห้างสรรพสินค้าใกล้ๆ มีร้านอาหารสามารถเดินไปรับประทานได้ เดินทางท่องเที่ยวสะดวก ไม่ไกลจากแหล่งท่องเที่ยวมากนัก
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

gordon, melbourne, australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Well located for both old and new Mandalay

Staff were very attentive with especial thanks to Mr Chou who was informal tour operator extraordinaire.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Kenichi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

朝食がおいしい

ドミトリーに五泊したが、とても快適。毎日シーツチェンジしてくれるし、何よりブッフェスタイルの朝食がとても良かった。WIFIは一日数時間途切れるが、繋がればサクサクといった微妙な状況。
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Andrea

Negatief: Personeel en service

Not all it first appear!

Firstly on arrival looks very nice, then on closer inspection needs a lot of TLC,they advertise lots of things included like city view(none)tea coffee facilities in toom(none)bottled water(none)mini bar(none)robes and slippers(none) Says has bath and shower, no bath, in fact none of the things they say they have and are included actually are...they're none existent! Complete false advertising! When tried to ask about this the staff unhelpful initially and said not their fault, they would change me to better room(to a better standard which I paid for) but wanted to charge me more,then said my booking wasnt paid for at all but it clearly was! Free wifi advertised as 'all areas' again not true, it's occasionally in the lobby and restaurant...when it works at all...Free dinner? You have 2choices, rice or noodles and have to pay for drink with it , even the free water and tea/coffee they advertise...ask for a taxi, they tell you price, then it's more when it arrives. After several compliments on all of the above, some of the staff very attentive and did try to provide what was booked and paid for. It if you're not one to speak out then you get a room with a wa and nothing included as they say. Breakfast was ok, cooked food breakfast and dinner all like warm at best. I was only there two nights or I would have moved hotels for all the hassle it took to get what was supposed to, or even close to it...streets filthy,smelly,waste food and flies, floods too when rains, be warned!
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Vale, Delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

nice hotel, very good location

over my expectation, very good breakfast and personal. The rooms are very confortable
2 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Close to city malls and night market street food

We booked via expedia but was charged more later. The staffs replied that it was system error. The room, breakfast, location were nice over than expectation. Quiet friendly and hospitality staffs.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4/10 – Matig

sea

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Be careful, you may have to pay double

We booked 2 beds in 4 beds dormitory for 2 nights (4-6 April) and paid the price of 20+USD. When we arrived, the reception said there was a mistake made by Expedia (or may be themselves but definitely not by us). The price we paid is just for 1 person for 2 nights (which means 10+USD per night). They ask us to pay 20+USD more and look down on us by words asking us "do you think it's possible to pay 5+USD per person per night?". It's actually possible as they are selling private room for 20+USD. We agreed to pay if they will give us private room but then again they said it's full and we need to add 10USD more per night to get the even better room. Be careful if you book this hotel. The boy at the reception is quite well-trained to insist you to pay more and more when it's not even your mistake. No e-mail inform is about this earlier at all, it may be what they plan to do to charge more money. Other than that, location is good, hotel is clean and other staffs are friendly, trying to help the best they can.

4/10 – Matig

Joseph

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

Not A Quiet Hotel

I have stayed here three times over the last two years and usually find it pleasant! However, Nasa's business model is changing and lots of tour groups now with mostly Chinese guests. I was put on 17th floor in very small room and had to listen to other guests slamming doors until 2am. When I approached the front desk and also called, nothing was done. Lobby is overcrowded and loud with the tour groups so stay somewhere else!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Hotel

The hotel is centrally located and close to everything. The rooms are small but very comfortable. The AC and Wifi worked very well. Staff are friendly.

6/10 – Redelijk

Birgitte F, Aldinga Beach, South Australia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we had 4 nights at the Golden city hotel, we were on the 4th floor (meals on the 6th floor) and for two days of the 4 the elevator did not work. On our return to the hotel on the second day they told us it was fixed only for us to be stuck in it for about 10min on the 4th floor until my husband forced the doors open by pulling them apart. When I told the staff they found it rather amusing. Would not stay again.

8/10 – Goed

Sui Wah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in the city centre close to shopping area. The only drawback is the Air-conditioner in the room is not cool.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bra läge i Mandalay.

Otroligt trevlig personal. Hjälpte till med taxi, buss, transfer mm. Bytte till ett bättre rum när vi först fick ett utan fönster som dessutom luktade illa.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

God service og fint hotel

Lækkert hotel med god morgenmad og god service. Personalet var venlige og meget hjælpsomme til at arrangere ture mm. God morgenmad!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent staff , genuine and helpful

Hotel is situated slightly south of grand palace. One could walk there in 30min or take a cab like we did. The staff is the gem of this hotel, they go extra miles to help us to book taxi, day trip and our bus ticket to Yangon. I would rate 110% for the 3 girls working in reception. Thanks a lot for ur help.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The staff was very friendly. Did feel at home and they are ver honest. They do not try to rip you off. Burmese people are very honest and humble.

8/10 – Goed

Pakamart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

regis, paris

Positief: Netheid, personeel en service

je recommande

Hotel presentant un bon rapport qualité prix, pas très loin d'un centre commerciale, idéal pour remplir le frigo de la chambre de boissons. Localisation pas trop mal, et personnel a l’écoute, pour le prix je recommande il y a un accès wifi depuis la chambre, la douche est correcte, la clim pas trop mal. En gros un endroit pour dormir qui fais le travail (si je repasses ds les environs, je penses y refaire un saut)

6/10 – Redelijk

judit

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay while you're doing some sightseeing in the city and around. Rooms are good, with a really nice bed, but the showers weren't warm. But that's more an Asian thing I guess. Breakfast was really nice and the staff aswell. There English is not the best, but they try to help you with everything. The free bikes are amazing for sightseeing in the city!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Becomes a good hotel once you arrive inside of it, from the outside and the entrance of the buliding it seems like you have arrived in one of those old buildings that can be found all over yangon.

8/10 – Goed

Gustaf, Bangkok

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great service!

Great service. We came late for breakfast and everything was put away, but they still cooked up for us! It is right in the middle next to the big malls.