Hotel Queen Mandalay
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Mandalay
Fotogalerie voor Hotel Queen Mandalay





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.456, 81st St.; Bet: 32nd x 33rd St., Chan Aye Thar Zan Township, Mandalay
Over deze accommodatie
Hotel Queen Mandalay
Vergelijkbare accommodaties

The Hotel Nova
The Hotel Nova
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 20 beoordelingen
De prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
20 dec - 21 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. MMK 5 per persoon
- Toeslag voor extra bed: MMK 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Queen Mandalay
Queen Mandalay
Hotel Queen Mandalay Hotel
Hotel Queen Mandalay Mandalay
Hotel Queen Mandalay Hotel Mandalay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Queen Mandalay
7,8
Goed
8,0
Netheid
7,6
Locatie
8,6
Personeel en service
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 sep 2023
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
W
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
W
6 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
JR
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JR
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
おじさん, 福島
25 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
おじさん
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
shogo
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shogo
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
T
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
T
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Daniel, Indiana
Reisde met een groep
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 dec 2016
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Patrick
19 sep 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
8/10 – Goed
Ryan
20 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer








