Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor M3 Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, bad, uitzicht op stad laden

Standaard eenpersoonskamer, bad, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 108, 26th Street betw 82nd & 83rd, Aungmyaetharsan Township, Mandalay
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

New Wave Hotel
New Wave Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 20 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MMK 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
M3 Hotel Mandalay
M3 Hotel
M3 Mandalay
M3 Hotel Hotel
M3 Hotel Mandalay
M3 Hotel Hotel Mandalay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over M3 Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 jan 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
GABRIELA
Reisde met een groep
25 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
GABRIELA
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
頼りになるスタッフに感謝
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Flora
9 jan 2019
Positief: Personeel en service
Flora
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Cloe
25 dec 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
나쁘지않아요.
Cloe
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean room. Very simple breakfast.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
yass, 日本
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アットホームな 優しいホテルです
yass
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
MARIE-PAULE
25 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


MARIE-PAULE
6/10 – Redelijk
Jason
20 feb 2018
Positief: Personeel en service
Slightly less than satisfactory.
Jason
10/10 – Uitstekend
Geon Young
31 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very good hotel
Geon Young
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
アックン, NAGOYA JAPAN
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテル快適
アックン
2 nachten verbleven in december 2017
4/10 – Matig
LJM, Singapore
6 jan 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cockroach in bathroom
LJM
4 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
DAEJI
11 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DAEJI
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Roger
17 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location but great service
Roger
8/10 – Goed
amarjit
31 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel for short stay
amarjit
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok for the money. Good staff.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
AnhTuan
20 jan 2017
Positief: Personeel en service
AnhTuan
6/10 – Redelijk
Karl
18 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Karl
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
george
14 jan 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a good 3 star hotel
george
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M3 = a decent hotel in the heart of Mandalay
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Sawangwan
22 dec 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
โรงแรมสะอาด และ สะดวกในการเดินทาง ใกล้ตลาดค้าส่ง
Sawangwan
10/10 – Uitstekend
utai
6 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
utai
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Four Seasons Resort SeychellesHotel en Restaurant de FortunaGrand Hyatt BaliJudd HotelAxel TWO Barcelona - Adults OnlyLocanda Dell'AngeloHotels met airconditioning in Noordwijk aan ZeeVilla's HeerhugowaardW BarcelonaVan der Valk Sélys Liège Hotel & SpaHotels in PraagSerways Hotel RemscheidParticuliere vakantiehuizen OosterhoutHotels in Saas-FeeHotels met sauna in PortugalParador de Aiguablava
Vakantiehuizen