Royal Pearl Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Mandalay

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Pearl Hotel

Exterieur
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden
Lobby
Lobby
Buffet

Populaire voorzieningen

  • All-inclusive
  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Een sofabed
Privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Een sofabed
Privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droger
Privébadkamer
Waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 196, 29th St., Btw 80th & 81st St., Chan Aye Thar Zan Township, Mandalay, 11221

In de buurt

  • Yadanarpon Diamond Plaza - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Jade Markt - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Paleis van Mandalay - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Mahamuni Boeddhatempel - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Kuthodaw-pagode - 6 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Mandalay - 4 min. rijden
  • Mandalay (MDL-Mandalay Intl.) - 48 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shwe Khaing Barbecue (III) - ‬7 min. lopen
  • ‪Hotel Queen Sky View Bar - ‬8 min. lopen
  • ‪V Cafe - ‬9 min. lopen
  • ‪Top Choice - ‬8 min. lopen
  • ‪Soe Soe Mont Ti @ 84Street - ‬13 min. lopen

Over deze accommodatie

Royal Pearl Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Royal Pearl Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een stomerij/wasserijservice. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een businesscentrum en een restaurant en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, fietsverhuur en meertalig personeel
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, gratis kranten en een lift
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Royal Pearl Hotel bieden gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches
  • Televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Royal Pearl Hotel. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn) en Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.30 uur
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2012

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MMK 20000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MMK 20000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Pearl Hotel Mandalay
Royal Pearl Hotel
Royal Pearl Mandalay
Royal Pearl Hotel Hotel
Royal Pearl Hotel Mandalay
Royal Pearl Hotel Hotel Mandalay

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Royal Pearl Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Royal Pearl Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Royal Pearl Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Pearl Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Pearl Hotel all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar ligt Royal Pearl Hotel?

Dit hotel in Mandalay ligt binnen 15 minuten lopen van Winkelcentrum Man Myanmar Plaza, Cultureel Museum & Bibliotheek en Zegyo-markt. Ook Shwekyimyint Paya en Setkyathiha Paya liggen binnen 15 minuten lopen. Station Mandalay ligt op 22 minuten lopen.

Beoordelingen over Royal Pearl Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 49 van 116 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 50 van 116 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 116 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 116 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 116 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zeer goed hotel restaurant kan beter!

Het hotel is goed gelegen en de service is uitstekend. Kamer was ruim en net en de opmaak verliep vlot en correct. Er is een wisselkantoor in het hotel dat de juiste koers toepast. Wij waren hier vijf nachten en zouden er terugkomen. Het restaurant is niet op het niveau van de andere diensten. Meestal waren de gerechten lauw, ook bij het ontbijt. En je krijgt niet wat het menu vermeldt: vervang vegetable door ajuin vb backed fish with celeri = vel gestoofde ajuin met wat groene bonen en weinig uitgedroogde vis - kip met basilicum = veel ajuinen, paprika en bonen geen basilicum en weinig kip. Doe zoals alle gasten en ga eten bij Shan MaMa om de hoek, super schotels!
5 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Keenan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ac unit was bad other than that everything was good
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ken, Denver

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location and clean. Bathroom could have an update, but acceptable. Staff is super good. After being ripped off by a tutu driver, the hotel front desk helped booked a nice driver who took us to see 4 cities with a reasonable price for the second day.
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Nils

Positief: Netheid

Correct sans plus

Depuis que nous sommes en Birmanie, nous séjournons dans des hôtels de catégorie semblable, et nous avons trouvé que le pearl hôtel était le moins bien. Le petit déjeuner est pauvre, hormis le riz et les nouilles. Nous avions une chambre au 8eme étage, nous avons entendu les machines à laver tourner jour et nuit.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

marie chantal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent accueil

Choisir une chambre dans les etages haut a cause du bruit de la rue ,mais pas la 801 car sous piece des petits dej .avions choisi grande chambre avec vue sur ville.rapport qualite prix ok Personnel au top .arrivee tardive .ils nous ont fait des noodles a la demande .sans avoir dautres clients . Tres attentifs nous ont reserve le transport pour bagan .prix raisonnable et confort suffisant. Situe a 2 pates de maison du shan mama bon restau pas cher
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mun Yew

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Could have been a Better Stay

The hotel location is very good. Service is generally acceptable but this stay had one unpleasant experience during breakfast. This was my 3rd stay. During breakfast, I was toasting bread when the staff asked me to take a seat and they will serve me. When it was ready, they serve to another guest!!! That guest just took it without question. When I told that guest that was my toast he got defensive and spoilt my morning. If the staff had been paying attention and serious about their service, this would not have happened.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Ganesh, チェンマイ

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
駅、ゼージョー市場ともに徒歩で10分以内。インド人エリアと中国人エリアの境にある感じで周囲に飲食店が多い。ホテル自体はできてからかなりの年数がたっていると思われるが、掃除などは行き届いている。バスタブもついているが、自分の泊まった部屋はなぜか夜はぬるま湯しか出ず、お湯につかるのは朝~夕方に限られた。水量もあまり多くない。朝食はそれほど種類は多くないが、日によってはモヒンガーがあったりして10日余りの滞在で飽きることはなかった。フロントも総じてサービスがよく、レンタルバイク、車での1日ツアー手配などもやってくれる。自分は便の関係でホテルを14時に出て空港に向かったのだが、13時半まで部屋を追加料金なしで使わせてくれた。 雰囲気的には20年くらい前のタイの中級ホテルといった感じだが、トータルで言えばかなりお値打ちのホテルだとも思う。
8 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

christine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon hôtel

Deux jours mais cela à suffit hôtel agréable propre mais peu de choses autour
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rooftop balcony!

Good Wi-Fi, comfortable bed and friendly staff. Have breakfast on the rooftop terrace.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Service war hervorragend. Tagesausflüge und andere Aktivitäten konnten wir vor Ort buchen. Das Zimmer war sehr sauber. Der Verkehr ist etwas laut, aber das ist Großstadt bedingt.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Mats

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Helt OK!

Inte ett ställe man bor på för närområdet, man åker bil till sevärdheter utanför Mandalay! Enkel restaurent på översta våningen med några platser utomhus.
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Netheid
Hotel und Zimmer sind Ok. Frühstück miserabel. Gute Lage und Umgebung, man konnte viele Orte einfach zu Fuss erreichen.
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Comfortable room, OK location

The room was spacious, the bed was comfortable with good pillows, and the internet worked well (around 14mbps). The breakfast was good, a decent selection of food, some western but mainly Asian. There's a nice rooftop terrace to dine in, but the menu doesn't have much Myanmar cuisine which was disappointing, especially as there aren't many restaurants or shops near the hotel. But other than the location, it was a comfortable stay and the staff were friendly.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel.

Great hotel. Lovely people. Good location.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
市中心 很推薦的投宿飯店 很友善的客服人員
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gond jocatinm. good staff
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

YU-CHIEH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good hotel

Very good hotel
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gutes Hotel

Ordentliches Hotel mit gutem Service in zentraler Lage

10/10 – Uitstekend

Tony, Quebec

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel 5 minutes walk from train station.

Second visit to this hotel. Staff are attentive and their English is surprisingly good. Clorox to popular restaurant Shan Na Na that is always busy with locals and tourists. BBQ restaurant 5 minutes walk away.
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Yu Fai Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店在市區, 外出買東西, 吃東西也算方便。 最特別是在酒店頂層吃早餐, 可飽覽整個市區風境。 價格算是合理
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Gerald r

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do you know the way to Mandalay

The girl at the front desk was very smart and helpful (and funny at times). I thought the hotel was a good value. The breakfasts were only so-so.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good value.

This was a very good value for money. The room was large and clean, the location was fine, although not great, the breakfast was great, the staff were extremely friendly and helpful. Moreover, all girls working in the hotel were pretty, if that makes a difference.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

juan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ubicacion centrica, cerca de la estacion de tren. habitacion es muy espaciosa. baño limpio, ventanas no tanto. personal muy amable y eficiente. el primer dia las sabanas no estaban limpias del todo. aun y asi,.recomendable y volveriamos seguro
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Karen

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2017