Royal Yadanarbon Hotel
Hotel met 3 restaurants en gratis ontbijt in Mandalay
Fotogalerie voor Royal Yadanarbon Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer laden

Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 1 slaapkamer, privébadkamer, uitzicht op stad laden

Superior Twin kamer, 1 slaapkamer, privébadkamer, uitzicht op stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden

Traditionele driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Traditionele slaapzaal, gemengde slaapzaal, gedeelde badkamer laden

Traditionele slaapzaal, gemengde slaapzaal, gedeelde badkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Badjassen
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36, 89th Road, Between 22nd & 23rd Str., Aung Myay Thar Zan Towhship, Mandalay
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Iceland
Hotel Iceland
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.8 van 10, Goed, 38 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor kabelinternet in gemeenschappelijke ruimtes: MMK 1500 per uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MMK 12.00 per voertuig
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: MMK 12.00 (van 5 tot 18 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: MMK 10.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal Yadanarbon Hotel Mandalay
Royal Yadanarbon Hotel
Royal Yadanarbon Mandalay
Royal Yadanarbon
Royal Yadanarbon Hotel Hotel
Royal Yadanarbon Hotel Mandalay
Royal Yadanarbon Hotel Hotel Mandalay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal Yadanarbon Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Djm
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Djm
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
AtitC
Reisde met partner
17 sep 2019
Positief: Personeel en service
AtitC
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Sara
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service
Sara
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Kumi
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
本当に良かった
Kumi
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
jacques
2 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jacques
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Heitor
2 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice cost-benefit
Heitor
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Mathilde
8 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very great experience !!!
Mathilde
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Emilia
12 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Emilia
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Nattharee
8 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nattharee
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Laurence
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel. Personnel adorable.
Laurence
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Natta
20 nov 2018
Natta
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes günstiges hotel in mandalay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
shigepyon
1 apr 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
泊まるだけなら全く問題なし。 あと、冷蔵庫もある。
shigepyon
1 nacht verbleven in maart 2018
