Hotel Moti Mahal

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en gratis ontbijt in Mangaluru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Moti Mahal

Lobbylounge
2 restaurants, Indische gerechten
Lobby
Een buitenzwembad
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een strijkplank/strijkijzer

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Falnir Road, Mangaluru, Karnataka, 575001

In de buurt

  • Forum Fiza Mall - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Mangaladevi Temple - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Kudroli Gokarnath Temple - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Mangala-stadion - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Tannirbhavi-strand - 16 min. rijden - 9.8 km

Lokaal vervoer

  • Mangaluru Central Station - 10 min. lopen
  • Mangalore (IXE-Internationale luchthaven Mangalore) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Asian Patio (TAP) - ‬3 min. lopen
  • ‪Town Table - ‬4 min. lopen
  • ‪Hotel Malabar - ‬5 min. lopen
  • ‪Brick House - ‬3 min. lopen
  • ‪The Good Galette - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Moti Mahal

Hotel in Hampankatta
Als je bij Hotel Moti Mahal verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een terras. Laat je op-en-top verwennen in de sauna of het stoombad en geniet van een massage. Geniet van Indische gerechten en meer bij de twee plaatselijke restaurants. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en een bankethal
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een lift en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 90 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Televisies met kabelzenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.00 uur
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Madhuvan
  • Mangala
  • Mehfil
  • Taichin

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen; kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Moti Mahal Mangalore
Hotel Moti Mahal
Moti Mahal Mangalore
Hotel Moti Mahal Hotel
Hotel Moti Mahal Mangaluru
Hotel Moti Mahal Hotel Mangaluru

Veelgestelde vragen

Is Hotel Moti Mahal voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Moti Mahal?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Moti Mahal te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Moti Mahal?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Moti Mahal uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag.

Waar ligt Hotel Moti Mahal?

Dit hotel ligt in Hampankatta, binnen 15 minuten lopen van Bejai Museum, Shri Sharavu Mahaganapathi Temple en St. Aloysius Chapel. Ook Masjid Zeenath Baksh(Jumma Masjid) en Forum Fiza Mall liggen binnen 2 km afstand. Mangaluru Central Station ligt op 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Moti Mahal

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 32 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Janardhanan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good hotel

Nice hotel in the centre of the city. Quick check in. Nice staff. Good restaurant.
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Vikas

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer

Average stay for the Price

We stayed for 1 night at Moti Mahal during last week of December. Its good for 1 night stay, bit on an expensive side. (around 4k fot normal room) Rooms are very old, curtains were dirty, even our room door was not working properly so they fixed it when we checkedin at 4pm. Service and frony desk are very slow. The breakfast is below average with no taste at all. Hotel has Good parking space. The elderly lady taking care of Room Service/Breakfast was very helpful in coordinating with other departments.
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service! The staff is the best. Thank you for your help and warm welcome
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Ramprabu Raja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

JessicaM, Bloomington, in

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the staff and the suite was incredibly spacious and comfortable. Loved the high ceilings and windows all around. Great location
5 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Dominic

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

It could have been a lot better

Great location for the central station, which is what we wanted. The food in the restaurant was very tasty and promptly served. The breakfast was also good too with plenty of choice. The main problem for us was that the hotel seemed unaware of our reservation until we had to show them our email confirmation. We were then taken to a room and both of us went straight to sleep after a long haul flight from London. We were woken after 30 minutes to be told they had put us in the wrong room! We had a choice of paying 2000 Rupees extra, or moving into another room. I was given no choice at all really - the bed was being used, we hadn’t slept for 24 hours so rather than get involved in an argument I opted to pay extra. All in all it left me feeling that we had not been treated very well by the front of house staff. Some more thought about customer service should have been applied.
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Below average for the price

Supposedly one of the best hotels in mangalore. Rooms are just average - some of them quite old and in need of desperate renovation. Wifi is horrible during the day. Breakfast is ok. Staff lack professionalism.
4 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Keith

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Not at all recommended

Motimahal had been one of the best hotels in Mangalore since the past few decades, and close to my heart. Having stayed at this place multiple times, I feel sad to say it isn't the same anymore. During our last stay in Dec 18, our ordeal began with no parking available. After parking on the adjacent road, we waited for close to two hours for a room to be assigned. The room provided during this stay felt gloomy, despite the recent renovation. The AC remote failed to work properly, with the technician admitting there weren't spare remotes for the AC. The sheets had stains. The wifi wasn't working, and as IT staff left for the day we had to wait till morning. The food in the restaurant was good, and so were the pool facilities. The major problem caused was the late night loudspeaker music next to swimming pool, which would have gone past 12am had the police not arrived. The staff of the hotel justified the party music till 11:30pm, as it being a private party from hotel guests. How the staff justified disturbing other room guests and neighbourhood building households with blaring music is beyond me. The late night music was something that affected the health of my parents badly, as they could not sleep and their health was affected. Would not recommend this hotel to anyone anymore after this experience.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Shyamal

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Rooms not worth the value

This was just an average hotel though it was published as a three star property. The rooms were bad though big. Just old fashion. No AC temp control. Cement floor. Not worth the value that we charged. We had booked deluxe double room but were given ordinary double room on the fifth floor. The same room on the fourth floor was good. May not be true but feeling cheated on the deal. Default definately not recommend this property to anyone. Thanks
3 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

blanche

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good ad comfortable.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Vinit, Bangalore

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice hotel but could be better.

Moti mahal is a nice hotel situated in CBD of mangalore. Has all amenities required by a 5 star hotel. Food is expensive and service a bit lousy compared to modern standards. Rooms are spacious but some basic etiquettes like a first aid kit seemed missing. Also had an harrowing experience when 3 days before my travel was asked if i could move to a different hotel. I did not expect such behavior by a renowned hotel reason given was their rooms were being furnished ( true in the sense some of the rooms were undergoing refurbishment) but very unprofessional to ask guests to change at last minute. Overall a nice experience but could have been much more better.
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Dorai, Petaling Jaya

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel friendly staff

I stayed at this hotel in december 2017 when i visited mangalore for a wedding. The hotel is well located centrally. The staff are nice and friendly (particular mention is made of Ms Shruti a reception staff). Breakfast was nice and the attached south indian restaurant served good food at very reasonable prices. The only minus was that one reception staff (male) rejected my request for a slightly extended check out time. I understand it could be policy but he could have been more considerate.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Premal Corti, Borgo San Lorenzo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ottimo soggiorno!

Il nostro soggiorno è andato molto bene, abbiamo trovato il personale molto gentile e disponibile, camera pulita ogni giorno e molti servizi aggiuntivi offerti.
3 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
need to upgrade the hotel and more variety for breakfast

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Management level are shot

Not a good place to stay food was worse than I ever had

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible Hotel Gym closed on Sunday's, Pool fealth

Pool non operative When I called for Gym reception said it is open and guided Later when I somehow reached through wears pathway security said we close on Sunday's Most people use Gym on weekend Reception was not keen to open it. No manager wanted to talk . They said manager will contact after 8.30 am No one seem to be interested to keep the hotel reputation Not suitable to stay either for business or leisure travel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I stayed at this hotel in July 2016. It does not have a great reputation from the past. However, the hotel has been completely refurbished and everything seems brand new. Rooms were spotlessly clean, laminate flooring, high quality tiling in the bathroom. It is an excellent 3 star hotel. It is right in the heart of Mangalore on Falnir Road and central to everything. Disregard the bad reviews - they are probably by people who experienced it before it was refurbished.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Average Hotel

The doors were not working for suite I booked in. Welcomed by a dead cockroach :(

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

stayed in suite room

rooms were untidy......had a dead cockroach in the toilet!! very rude staff..... unprofessional room service.......wifi is non existent.......over priced.......bad experience!!!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Early check-in request - charged for a whole day!

We checked in early, requested for a room for shower but were instead given our rooms (2 as booked). The next morning we were told that the check-out time was 6:15AM and not noon. We were charged for a whole room Rs.2800 when checking out at noon. The staff behind the desk wasn't even courteous or willing to breakdown the charges levied. Also, had booked 2 king bed rooms but were given 2 single bed rooms. Overall, the stay was disappointing. Will not repeat despite having to go to Mangalore every 3 months or so.

6/10 – Redelijk

Desider, Mumbai

Strictly okay. Nothing great.

It was for the first night after our wedding. It was satisfactory but I thought it was expensive considering the location and city.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Stay away from Moti Mahal

We found that the room we got was in a dilapidated situation. The room was stinking. The toilet door was broken down. The drapes and bed linen were all very old not at all acceptable in any way. Spoke to the reception and the supervisor came and took us to another room which was in a better shape. They offered another room but charged double the price.

6/10 – Redelijk

Krishnan, coimbatore

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Moti Mahal

it was ok but nothing great to write home about

8/10 – Goed

simon, london

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

OK Hotel.

Hotel is on Mother Theresa Road 2 minutes walk from centre of city. Good hotel, free breakfast n wifi. NOTE, very low balustrade in corridors and windows are wooden frame single glass so careful where you lean and walk. I would definetly stay here again if I were to revisit city.