Deluxe kamer, 1 queensize bed | Een minibar, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd

Beoordelingen van Hotel Ava Cuneta

2.5 out of 5
Hotel Ava Cuneta
2 Cuneta Avenue, Behind Heritage Hotel, Pasay, Manila

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 155 van 621 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 238 van 621 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 138 van 621 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 621 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 621 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Meindert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een motel met garageboxen op de begane grond met kamers erboven. Handig om ongezien met een partner te kunnen zijn. Maar de faciliteiten zijn goed en de locatie is prima. Dicht bij de Mall of Asia en de luchthaven. Het eten is matig maar alles is goedkoop. Dus voor ons was het toch een uitkomst om een aantal dagen te kunnen overnachten.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Albertus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan beter
De kamer is groot en ziet er netjes uit. Inchecken ging problematisch en duurde lang. Op de 2e dag geen aanvullende flessen water. Er is roomservice voor ontbijt en overige maaltijden. Vaat wordt echter niet dezelfde dag opgehaald wat uiteindelijk gaat ruiken na een dag. Dit kan beter.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van eas op 20 dec 2019
Dear Albertus, I would like to apologize for the inconveniences that you experienced during your stay. We are now taking steps to improve our processes and service. We are glad that you find our rooms nice and neat. We look forward to serving you again soon. Best Regards, Buboy Siervo Asst. General Manager Victoria Court Cuneta

10/10 – Uitstekend

Earl, Dumaguete

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sheer luxury at a budget price
What can I say, you should see it yourself. First very short distance from the airport ( all terminals) and they have a service car that can bring you there in no time. faster better and of course reliable unlike taxi that always have the intention to pull your legs coming or going to the airport. The welcome is gracious , one feels " at home",. Welcome drinks, SPECIOUS rooms, some look even like an apartment, most resemble a so called " studio type ". very large and brand new Flat screen ( LG) TV, 100 channels and one special adult channel. extreme clean sheets and large shower. all amenities there.The room can be cooled down in no time ,thanks to the oversize and silent A/C. Great menu card, normal prices ,wide variety on dishes and plenty of good drinks. Service is at the highest level possible , One orders and in a couple of minutes you get it. Breakfast either Filipino or a nice " build your self" Omelette. Made with ham, cheese, chicken fillet or pork sausage and a variety of crispy vegetables. After having the first one of that , I said to my wife... Can,t wait for the one of tomorrow Mind you even pets are welcome......!!
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Ruf Cuenca op 6 nov 2017
Dear Earl It was a pleasure to have you as our guest here. We are delighted that you had a good experience. We appreciate your feedback and we hope to serve you again soon. Have a great day. Ruf Cuenca General Manager

4/10 – Matig

injured travel, Australia

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Vreemd hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een "passant" hotel
tegenstrijdig met de gegevens vermeld in uw website is dit een echt hotel voor een verblijft voor enkele uurtjes met uw vriendin, het is een echt passanten hotel ik had dan ook nog een kamer zonder raam, er is geen ontbijt beschikbaar, dag en nacht aan en buiten rijden van wagens die voor enkele uren wat plezier komen beleven, een tegenvaller

2/10 – Ontzettend slecht

Ryo

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I entered the room, there were several cockroaches moving around. I had planned to stay for four consecutive nights, but I immediately left and booked another accommodation. I didn't stay, but I didn't receive a refund.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ruperto, Lanai City

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's always a pleasure staying at this hotel. Make sure you read the package description carefully. The site says free self parking, but there is no parking available except with the rooms that comes with a parking garage. On the site its the upgraded room is p200 more. On site we paid p900. If you have your own auto get the garage at booking.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Andrew

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roaches everywhere
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Charity

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is nice and safe.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Charity

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was excellent
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Travis

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Rone

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Very nice staff, my only complain is the roaches. Great staff and security lady was awesome
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura praticamente hotel a ore acqua sporca e fredda condizionatori rumorosi a questo aggiungiamo che è sul sentiero di avvicinamento all’aeroporto di Manila con aerei in atterraggio praticamente ogni 15 minuti. Personale e servizi totalmente assenti bisogna scendere alla reception per avere la colazione .
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

PRINCE JASON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Well Accommodating
very satisfied with the cleanliness of the room and excellent service.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Niina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is build up of car carages. No window at room. Location next to airport, so much noice 24/7 of planes. Area is not nice.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy visit from a Dane
When we arrived it didnt look of much from outside, and it was a bit hard to find fore the taxidriver. But dont get fooled by the outside apparence, the room was really nice and big, within wifi, Netflix and roomservice Super service, very helpfull, and kind personal. If you want a cheap room with high standard, close to the airport. Only 250pesos by Grap taxi. This is it fore you!!
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

VAN

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Faye

5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Christopher

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
This property definitely feels like a place where a business man brings his hourly girlfriend for a few hours. The staff also kept asking for my room number every time I left the room.

8/10 – Goed

Jesse

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Affordable. Good value. The staff was very friendly. Check-in was fast and simple. The room was very clean. Hard floors. I like that the room has no window since I try not to adjust to the local time zone. Adequate through-the-wall AC. No bathtub is expected for the room I chose for the price I paid. Clean shower. A jacuzzi is available for their higher-end rooms. Walking distance to Baclaran Church and adjoining market if you are able to blend in with the locals and willing to take the risk/adventure. Their room service menu is slightly average, and food delivery service from nearby restaurants like Grab is another option. Best accessed via taxi or their shuttle. Not easy to locate if commuting.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Maria Lorelie

Reisde met een groep
The window was open and not in good condition.Needs repair for customer’s safety.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Nobuyuki

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
部屋の内装がとても綺麗で良かった。 スタッフも礼儀正しく対応してくれた。 テレビはYouTube、ネトフリなども見れた。 朝食やチェックアウトも内線で行うことができた。 ただ、部屋に入ると回線が届かなくなり、ホテルのWiFiを使用しなくてはいけない。Wi-Fiは遅いことが苦でした。
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Micah

Positief: Netheid, personeel en service
Older place but well taken care of. Room was clean and nice but unfortunately no fridge or microwave in room. Their room service is great
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Winston

I loved the landscape of the property
7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Seems downhill
It's been about 4vyear since I stayed here, because of COVID. I like the area and it's close to the mall and the VA Clinic. I noticed the name changed so it must be under new management. It seems the upkeep hasn't been done. The rooms did not see as nice as before.
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
Testing AVA
OK room, need to pay extra for additional blankets. Water in jacuzzi had an odor to it, kept me from fully enjoying it. Cooked to order breakfast was a plate of corn beef. OK, but not a fulfilling breakfast.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Isabelita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall stay is good staff is very friendly and accommodating the room is clean, walking distance to large shopping areas, particularly in baclaran the only thing missing is there is no microwave we cannot reheat left over food.
3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Vincent

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Lawrence Daniel

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Gerardo Jr.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice place
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Go-to Hotel
This is my go-to hotel for the first few nights after I arrive in Manila. It is close to the airport, provides prompt room service (although the menu has shrunk since pre-covid), and ensures privacy. The personnel are all friendly.
3 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Luc david

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
J avais réservé chambre avec lit queen. J ai recu une avec 2 lit simple coller. Ils m ont donné une chambre avec le bon lit. Toutefois une chambre fumeur!
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Lourdes Regin

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

JOBEL

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Robbie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

marlon

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
close to the airport and mall of asia. has romm service
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

JOSHUA WILFRED

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were exceptionally good ml
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Angelo

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Doug

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les acces au chambre par l extérieur.
4 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Curtis

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
NO TELL HOTEL
First let me say that the staff were polite and the rooms were clean. Parking spots were private garages under your rooms. Now for the negative. 1- they do not issue keys to guests. If you leave when you return you need to get a employee to open your door. If they are busy you could be standing and waiting for 20-30 minutes. 2- they advertise free Wi-Fi but the rooms my group had were internet dead zones. Even cell phones would not work because of not getting a signal. 3- the hotel was basically a "NO TELL HOTEL" if you wanted company for the night or even a few hours all you had to do was walk to the end of the driveway.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel for Sex
This is a place where people go to meet for S-E-X.
5 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Roseviminda

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
MoMol
It's an alright hotel just to have a place to sleep at, but it's where people go to meet each other to do the dirty.
5 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the staffs attitude, I don't like will not provide a face towel and not enough soap and tooth paste.
10 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Duty Manager op 15 aug 2021
Hi Sir, Thank you for the feedback on the property, glad to know that you like how the staff served you during your stay.I will take a look at your comment regarding the face towel and adding toiletries. Looking forward to serving you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything good
10 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Duty Manager op 6 aug 2021
Hi Sir /Madam, Glad to hear that everything is good during your stay.Looking forward to serving you again. With much appreciations Alvin Pilar Senior Duty Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed have some bugs ( was itching the whole time of my sisters stay) complained to the manager and told her maybe from the plane. The hotel management did not do anything about it.
9 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They did not clean the room the whole 10 days that we were in the hotel. No toilet papers, tissues, no hand and face towels. I had to change my bed linens and do the housekeeping. Not an ideal environment, the ads is very misleading.
10 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Duty Manager op 10 jun 2021
Hi Sir/Ma'am! We apologize for not so good experience during your stay.As for the cleaning of your room, may I asked if the purpose of your stay is for quarantine? If that so, in order to ensure the safety of our guest and staff we tried to minimize the exposure with each since we are still battling the unseen virus.However, for guest who already tested negative in their covid test, we surely extend our assistance in providing quality service. Thank you for your feedback, we'll take this to find new ways to improve our service despite the current situation of pandemic.

10/10 – Uitstekend

MICHAEL JOSEPH

2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021