Eenvoudige studio (Premier) | Privékeuken | Een mini-koelkast, kookgerei, borden en bestek

Beoordelingen van Prince Plaza II Hotel

3 out of 5
Prince Plaza II Hotel
101 Dela Rosa Street, Legaspi Village, Makati

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 128 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 88 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 350 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 350 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Daniel

Negatief: Netheid, personeel en service
De hotel kamer was niet proper de lakens waren vuil de handdoeken vuil veel lawaai we zijn maar 2dagen gebleven van de 6 die betaalt waren dit was de slechtste ooit ik ben al 6maal in prince plaza 2 geweest en nu zal ik uitkijken naar een ander hotel
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Edra op 11 sep 2019
Thanks for staying with us. We will address this directly

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff are very friendly. The pool is not long enough to swim laps, just nice enough for children to swim in. The gym is just a room with dumbbells, an elliptical trainer and a stationary bike that’s over 20 years old. No air conditioning in the exercise room, just a fan and open window.The rooms do need renovation but the location makes up for the outdated rooms. This hotel is right next to Green Belt 5, which has many fine restaurants, coffee/dessert and places to shop. Glorietta Mall is a short walk away. The room I was in was clean and the air conditioner worked fine. I would recommend this place.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paraluman, Nedlands

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love it. One of my fave areas. Will stay again
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Edward

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property looks haunted. The rooms are worst! Air conditioner are too old and not working. False advertisement. The photos looks good but in reality it’s worst. I just don’t like the way they did it to me. Transferring one room to another because everything is malfunctioning. I even want to transfer to a better hotel. They didn’t even give any inconvenience compensation very sad.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Edward op 4 apr 2024
Good day Sir.We would like to apologize for the inconvenience you have experienced while staying at Prince Plaza II. At St. Francis Hotels, we take pride in ensuring our customer’s satisfaction. Unfortunately, there are several shortcomings on our part which resulted to unpleasant stay. Upon thorough review of the situation, we have narrowed the cause to some circumstances that we have already been working on improving.We hope that you will still continue visiting us in the future even though this current stay was not a pleasant one. Hoping for your understanding.Thank you.Sincerely yours,Edward Dewey E. BoatmunRooms Division Director

6/10 – Redelijk

Mary Grace

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location. But hotel furniture (e.g. chairs) requires immediate updating.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Romeo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceeded my expectations. Staff are efficient and helpful.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Evelyn Ferrer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wi-Fi is strong, A/C was perfect and hot water in the shower was excellent and location was unbeatable. Staff were all very friendly and nice.
12 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Bathroom Smell
Great location and friendly service. The hotel is dated and needs upgrading. I have stayed there previously and did not have the problem I encountered on this recent trip. The master bedroom bathroom had an bad smell that housekeeping could not get rid of. It was likely coming up through the drainage.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Orlando

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

HIDEKI

5 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Aaron

Positief: Personeel en service
Just a bed for the night.
Room was very dated with limited facilities. No bedside light, so you had to have the main light on to read and when going to sleep, get out of bed to switch it off. Room facilities included a very old looking cooktop that sat on the bench. No dishcloth or tea towel provided. Air conditioner had external parts right next to the room, so very noisy if left on overnight. Staff were very friendly and helpful, pool was excellent!
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Carlson

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Kenneth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, clean and convenient access to businesses.
3 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jose

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Michellene

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is outdated. Will need major remodeling.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

PERCIVAL KEMPIS,

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have been staying at Prince Plaza II because we feel safe. The staff are very professional,helpful and friendly. Very convenient to many shopping places, restaurants, beauty salons, banks, church at Greenbelt, walking distance to department stores, boutiques and restaurants. 20 minutes to airports depending on traffic.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Naoko

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
I left a tip, but I thought it was great that I didn't receive it. The room was clean and spacious.
6 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Pete T

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nonconsistency of replacing condiments of coffee, cream, and sugar as provided daily... had to call for room service for the past two days of my stay.
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

dean, Bangna

3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Yuji

Positief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

shigeru, sakai

Reisde met partner
グリーンベルトモールが目の前で少し行くと ランドマーク、SMマカティとショッピングには すごくいい場所です。 24Hジョリビーも歩いて5分くらいの場所に。 アキノ空港からグラブタクシーで350p、イントラムロスまで350p位です。
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Yuji

Positief: Netheid, personeel en service
The area is convenient
12 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Room old and needed to upgrade and replaced the bed BUT other than love it with Hot water, spacious area with refrigerator and stove. Definitely booking again.
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Yuji

12 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Jeanette, Sierra Madre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was very spacious and comfortable. However towels and amenities are really lacking. They need to bleach those towels!
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

wakako

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物は古いですが、清潔でキッチンも付いているので長期滞在向けです。
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Glen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Scott

2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for the money, next door to upscale mall with alot of dining choices, rooms needs updated, but overall a/c, hot water, wifi pool great
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Yuji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for long stay. Though it may not look excellent at first, is satisfying in the end.
13 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mylene

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid this hotel at all cosr.
The room was very very dirty and dusty. It wasnt clean at all. You can see it on the floor, tables etc. All the bed sheets were dirty and disgusting! I woke up and all my body were itchy. Elevator safety is also questionable. Totally not recommendable. Avoid.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Orlando

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My check-in was very pleasant. The person at the front desk was very friendly and helpful.
3 nachten verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Yuji

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This time they gave me a room full of small ants. Room cleaning was not served on daily basis even though I requested.

8/10 – Goed

Jose Roberto

3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the kitchenette.
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Orlando

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Yuji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for long stay
4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Yuji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good enough
5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Merfe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay
Strategic location, just a walking distance going to greenbelt mall.i like the kitchenette..i cooked our meals. Kitchen utensils are provided.. telephone, refregerator and big size cabinet are provided. And there's a small dining area ..we eat our foods comfortably. Only that the aircon is not functioning well. The room is so spacious like it .
Spacious room and there is a dining area. We eat our food with comfort..love it
I love cooking . So i like this kitchenette..kitchen utensils were provided.
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Jerry

2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

JINALINE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Russell Scott

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meh at best
Rooms are old and quite worn down, which I can live with. However, the housekeeping was horrible. They only clean the room once every 3 days and then don't do a particularly good job. Once, they took my towels and didn't replace them. Also, they did not replace enough water throughout.
7 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Great place
2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

ANNABELLE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Place is clean and towels are new . but the stove is not working well we are not able to drink hot water in the room .
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Milagros

6 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Flor, Los Angeles

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The unit that we stayed did not have hot water in the bedroom bathroom. The place is old and the furnitures specially sofas are dirt stained and filthy. They still use a kettle to heat water for coffee on a electric stove. This hotel need to be renovated and some fixtures are too old and falling apart. They actually are using keys to open the door instead of keycards.
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Ulf

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ok , men inte mer
Krånglig och omständig incheckning , bokade två olika rum , betalade via hotels .com med kort , men blev tvungen att betala det ena rummet på plats en gång till , för min ena bokning fanns inte sa dom i receptionen , när jag ville ha tillbaka pengar för den bokningen som jag vlev tvungen att betala två gånger , så tog han i receptionen fram ett mail ( som visade sej vara min bokning ) och talade om / visade att avbokning inte återbetalas , han försökte alltså blåsa mej på pengar , sedan fick jag hjälp av en annan i receptionen som skulle fixa återbetalning till mitt kort men det skulle dom ha betalt för ( deras bank krävde det ) sa hon , jag har fortfarande inte fått några pengar
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

LOH

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020