Poolbar

Beoordelingen van Sequoia Hotel Manila Bay

3.5 out of 5
Sequoia Hotel Manila Bay
Block 2 Lot 15 Aseana City Business Park, Parañaque

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 49 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Terry.

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Adrian

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quick stay
One night stay near the Manila Airport before traveling to the next city. Nice hotel and very good breakfast.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Diarmuid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Yousra

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay and staff was friendly.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Yousra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed the stay, was a clean environment,
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Alexandra

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located next to a vacant lot. It took the staff 30 minutes to check me out because someone had to inspect the room first. They insist on a 2000 peso deposit but were unable to place a hold of that amount on my visa debit card and insisted I either use a credit card or cash. I only had 1000 so they kindly took that. The room itself was very clean and comfortable and equiped well. On the e-bike staff were pleasant and helpful apart from the checkout experience and they let me check out one hour later.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

YOSHINORI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
新しくてホテルそのものは綺麗なのは良いけど、ハウスクリーンの時、シーツを取り換えてくれないのには衝撃を受けました。 代わりになるホテルがあれば二度と宿泊したくないですね。 人をなめてる。
6 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Christopher

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Friendly staff.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Cheryl

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

YOSHINORI

6 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Zhilong

3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

ByungJu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grab good
Good service.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Shawn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Can do better !!!!
Remotes had dead batteries, very little power coming from aircon. Hallway extremely warm. No coffee in room as well
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

raney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

imants

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Absolutely the worst expierirence in last 5 years
Terrible expierience. Front desk staff either can not or would not resolve problems created by their own booking system.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

John

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Conrad, Grand Coulee

Reisde met partner
The motel charge me 900ph peso For a smudge on a towel . I have never been charge at any hotel for such a little thing and i have stay at 100s of motel. Bad not to return.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

SAKI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
空港から近いので深夜着便や早朝発便には便利。
バスタブは無いものの綺麗。 ドライヤーが部屋に備え付けがなく、フロントに電話して依頼するも、フィリピン人あるあるか、なかなか届かず。 (もう一度電話してやっと持ってきてもらえた) セブンイレブンがホテルに隣接していたが現金しか使えなかった。
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Vicente M.

5 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Lars-Åke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

YASUSHI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は新しく、設備も充分整っていて非常に快適に思えましたが、下水配管の問題だと思いますがトイレの匂いが部屋に戻ってきてました。日本人特有の匂いに敏感問題を言われると反論は出来ませんが、僕は海外LCCの機内と共通の臭さを感じました。
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

SANDER

3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Henry

1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Cherise, Saskatoon

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Staff were rude and the hotel nickel and dimes you severely regardless of the room pkg purchased. None of the amenities were Available and the lounge/restaurant in the hotel was understaffed and were unable to understand menu items pointed to never mind prepare them. Very disappointed with the staff and surrounding area. And heads up, do not use the towels or shower mat as I was charged cleaning fees for these basic items. Not impressed at all
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

colt, Okinawa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
・とても綺麗なホテルです。立地も良く、かなり巨大なショッピングモールが近くに2つあり、1つ(アヤラモール)は歩いていけます。またすぐ隣には巨大なカジノ兼子供も遊べるアミューズメント施設があります。しかし今はコロナの為、残念ながら私は行けませんでした。 ・ホテルのすぐ近くにコンビニ(ミニストップ)があります。少し歩くとファストフードの店やコンビニが沢山あります。 ・窓からの景色は今はあまり良くありません。現在目の前で大きな工事中です。工事が終わると今度は景色がビルになるでしょう。   ・写真ではプールがありますが、どこにプールがあるのか分かりませんでした。エレベータにも案内が出ていませんでした。謎です。 ・1階のレストランは少し高いですがとても美味しいです。ただしこちらも恐らくコロナの為、閉まるのが早く、19時頃に行くと閉まっていました。   ・ホテル自体はやや奥まった場所にあり、ホテル周辺は街灯が少なく、また所々で男が4、5人固まってお、治安が悪化している今、夜に出歩くのは少し怖い場所にあります。 車を使うか、Grabでデリバリーを使った方が良さそうです。
6 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 10 aug 2020
Good day Sir, Thank you for staying with us and for taking time out of your schedule to give us your feedback of our property. We regret to hear that you had a few uncomfortable incidences during your stay. Rest assured that we have taken note of all your comments and we are working on further improving our services. We hope that you would still consider staying with us in the future. Thank you and we look forward to once again having you as our guest.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sequoia hotel staff was very accommodating
5 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 10 aug 2020
Good day Sir, Thank you for staying with us and for taking time out of your schedule to give us your feedback of our property. We hope that you would still consider staying with us in the future. Thank you and we look forward to once again having you as our guest.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 10 aug 2020
Good day Sir, Thank you for staying with us and for taking time out of your schedule to give us your feedback of our property. We regret to hear that you had a few uncomfortable incidences during your stay. Rest assured that we have taken note of all your comments and we are working on further improving our services. We hope that you would still consider staying with us in the future. Thank you and we look forward to once again having you as our guest.

10/10 – Uitstekend

akito

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コロナ検疫の為滞在
Covid19 の影響により部屋の掃除もなく、床が汚れていた。自分で掃除した。ホテル自体は新しくいいと思う。近くにはカジノしかなく、飲食店は中にあります。ただコロナで全て閉鎖されています。非常事態なので帰り不便ですが、通常ならそこそこのホテルです。空港まで10分です。モールまで10分です。
4 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 10 aug 2020
Good day Sir, Thank you for staying with us and for taking time out of your schedule to give us your feedback of our property. We regret to hear that you had a few uncomfortable incidences during your stay. Rest assured that we have taken note of all your comments and we are working on further improving our services. We hope that you would still consider staying with us in the future. Thank you and we look forward to once again having you as our guest.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
ok stay
tv not working and no tea or coffee provided
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 10 aug 2020
Good day Sir, Thank you for staying with us and for taking time out of your schedule to give us your feedback of our property. We regret to hear that you had a few uncomfortable incidences during your stay. Rest assured that we have taken note of all your comments and we are working on further improving our services. We hope that you would still consider staying with us in the future. Thank you and we look forward to once again having you as our guest.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
the property is new and is walking distance to restaurants and has convenience store thag is verg accessible
3 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 10 aug 2020
Good day Sir, Thank you for staying with us and for taking time out of your schedule to give us your feedback of our property. We hope that you would still consider staying with us in the future. Thank you and we look forward to once again having you as our guest.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 9 jun 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. We are pleased to inform you that continuous efforts are being made to further improve our service and facilities so we greatly appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight place
Given the circumstance that we the Covid 19 pandemic only a few staff were around, the hotel was kept clean at comfortable and staff were friendly and helpful. Room was comfortable.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Karen op 9 jun 2020
Good day Ma'am/Sir, Thank you for trusting us to be your home during this time and for taking time to leave us a review. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Keith

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le restaurant est trop cher mais l’hôtel est neuf et de bonne qualité. La climatisation Mitsubishi est parfaite. Pour la nourriture aller au Ayala mall en face
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Karen op 18 mrt 2020
Good day Sir/Madame, First and foremost we would like to thank you for choosing to stay with us and for taking time to leave us your feedback. For the most part we are glad that you enjoyed your stay. We have noted your concern and will surely make the necessary adjustments. Hope to see you next time until then take care and stay safe.

10/10 – Uitstekend

GEMM, Chicago, IL USA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Obviously a new property but really nice how it's built was well thought off, perfect beds, sheets, shower, fridge, interior (unfortunately all is missing is a coffee).
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Karen op 18 mrt 2020
Hi Gem, Thank you for choosing to stay with us and for taking time to leave your review. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again. Stay safe.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Karen op 18 mrt 2020
Good day Sir/Madame, Thank you for choosing to stay with us and for taking your time to leave a message. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to see you soon. Take care and stay safe.

10/10 – Uitstekend

JD, California

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1. Property is brand new 2. Great customer service 3. Hotel is smooth and clean- keep it up
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van SEQUOIA HOTEL MANILA BAY op 10 mrt 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Booking for family
I have recently made a booking for 4 adults
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 6 mrt 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We regret to hear that we were unable to meet your expectations and for that we apologize. Please allow us to inform you that we are continuously improving our services as well as our facilities and your feedback is greatly appreciated. We hope that this will not hinder you from availing of our services in the future. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is amazing and I love my stay! The staff are courteous, respectful and nice. Food is a bit expensive. It's a walking distance to Ayala mall and City of Dreams and lots of places to eat nearby. The hotel is new and very clean.. I would love to stay here again and love to recommend this hotel to my family and friends. Thank you and more power! God bless!
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 2 mrt 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

8/10 – Goed

Dragona, Koblenz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is fairly new and it is well maintained. It would have been nice if they have a breakfast buffet hall like other hotels. And that their pool bar serve drinks.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 27 feb 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. We are pleased to inform you that continuous efforts are being made to further improve our service and facilities so we greatly appreciate your feedback. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

ANDREI M M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 27 feb 2020
Good day Sir Andrei, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 27 feb 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
It’s clean,WiFi is good,staff are friendly,close to everything,
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 27 feb 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel - best in this priceclass. New, clean and good location.
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 27 feb 2020
Good day Ma'am/Sir, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Kristine Joane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the hotel looks relatively new and you can find everything what you need for in it. the beds are comfortable too and its near restaurants and malls
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Karen op 13 feb 2020
Good day Ms. Kristine, First and foremost we would like to thank you for staying with us and for taking the time to leave a review. We are glad that you enjoyed your stay. Once again, thank you for staying with us and we hope to see you soon.