ZEN Rooms Camelot Hotel QC

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van SM North EDSA

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Restaurant
Zitruimte lobby
Zitruimte lobby
Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed | Een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden, gratis wifi
Bezienswaardigheid

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
35 Mother Ignacia Ave, Diliman, Quezon City, Manila

In de buurt

  • Tomas Morato Ave - 3 min. lopen - 0.3 km
  • SM North EDSA - 3 min. rijden - 2.2 km
  • TriNoma - 3 min. rijden - 2.5 km
  • St. Luke's Medical Center - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Araneta Coliseum - 5 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Manilla Laong Laan - 7 min. rijden
  • Station Quezon Avenue - 8 min. lopen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Beech - ‬4 min. lopen
  • ‪Borro - ‬5 min. lopen
  • ‪Cafe Via Mare - ‬5 min. lopen
  • ‪Kandle Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Buffalo's Wings N' Things - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Hotel in de buurt van SM North EDSA
ZEN Rooms Camelot Hotel QC bevindt zich in de buurt van Rizal Park en Amerikaanse Ambassade en biedt extraatjes zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie, vergaderruimtes en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers van ZEN Rooms Camelot Hotel QC zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en bureaus

Gesproken talen

Engels en Filipijns

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: PHP 1000
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen PHP 500 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: PHP 1000.00 per accommodatie, per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor vroeg inchecken: PHP 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: PHP 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot QC
Hotel ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
Quezon City ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel
Hotel ZEN Rooms Camelot Hotel QC
Zen Camelot Qc Quezon City
Zen Camelot Qc Quezon City
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Quezon City
ZEN Rooms Camelot Hotel QC Hotel Quezon City

Veelgestelde vragen

Wat kost het om bij ZEN Rooms Camelot Hotel QC te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij ZEN Rooms Camelot Hotel QC?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van PHP 1000. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij ZEN Rooms Camelot Hotel QC uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt ZEN Rooms Camelot Hotel QC?

Dit hotel ligt in Diliman, op 2,9 km van SM North EDSA en binnen 15 km afstand van Rizal Park en Manila Ocean Park. Ook Amerikaanse Ambassade en Manila Bay liggen binnen 15 km afstand. Station Quezon Avenue ligt op 8 minuten lopen en naar Station GMA-Kamuning is het 20 minuten lopen.

Beoordelingen over ZEN Rooms Camelot Hotel QC

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 14 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Leonora

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Satisfied Happy nice staff

10 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

bradley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

VALUE

GOOD VALUE
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
hotel is little bit old style. average in total rate 👌👍
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Aleydie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

APRIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Rajat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Rooms are dirty, pillows and linen is all old

Rooms are dirty, they donot clean rooms daily, the staff is rude
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Mitsuaki

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

(-。-;

I am not satisfied with their food lobby and the Wi-Fi I cannot use properly , very slow . staying there for 7 days. :(
6 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
室内備え付けの金庫は故障しており、結局チェックアウトまで修理されなかった。バスタブの栓も直してもらえなかったので部屋を変えてもらった。wifiは一度に1台のガジェットしか使用できないので複数のガジェットを使用する場合非常に不便。
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

RoSe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SO COMFORTABLE.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fairly central to most places in the area around Timog Avenue. Interesting decor, trying to give an old English pub feel complete with dark wood paneling, heavy carpet and knights armies plus swords. There’s a convenient supermarket across the building. There’s a pub/restaurant within premises. The photos presented in Expedia - we feel - misrepresented the room given to us. To be clear, the actual room was - disappointingly - a lot smaller. I’m not sure if this was misleading advertising or should have been the case of caveat emptor. We were initially given one key card because (not verbatim) “this is what guests get” - but I pressed that it is so hot in the room that it didn’t seem unreasonable to ask so as to provide good amenity to us, their customer. The staff - to their credit - gave us a blank card to plug into the key card receiver which allowed us to run the cooling unit non-stop - ah what relief from the unrelenting heat of Manila. Only three towels provided, one for our feet. Insufficient considering how poor the drainage design of the bathroom thus most of the time our feet are wet. The Toilet even clogged up but to the staff’s credit, they had this fixed promptly - thanks team. Car park (undercroft) was sometimes full but the team down there were pretty good at balancing and making things work. This review sounds like a free for all whinge but the ‘hotel’ needs serious investment to bring it up to standard a bit.
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just fine

Pleasant but the only thing i dont like is that their was no service water serve, so we drink the bottle of water in the fridge which was charged to us, they said why didn't we ask! I don't think we need to, it should be automatic. And when we ask they don't have it instantly.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Randy, California, USA

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel & furnitures are dated but functional and adequately clean. Staff were very helpful. During my stay, the area was experiencing water shirtage & interruptions but the hotel contibue to have strong water flow. Hot water, hiwever, wasn’t adequately hot. Overall, it was a very good value for the aamoynt I paid.
1 nacht verbleven in maart 2019