Hotel Restaurant Stern
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Mannheim
Fotogalerie voor Hotel Restaurant Stern





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Mannheim City - Hauptbahnhof by IHG
Lindenhof
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 256 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Seckenheimer Hauptstrasse 130, Mannheim, 68239
Over deze accommodatie
Hotel Restaurant Stern
Vergelijkbare accommodaties

Holiday Inn - the niu, Square Mannheim by IHG
Holiday Inn - the niu, Square Mannheim by IHG
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.4 van 10, Zeer goed, 361 beoordelingen
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 3.50 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 11.90 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Restaurant Stern Mannheim
Restaurant Stern Mannheim
Hotel Restaurant Stern Hotel
Hotel Restaurant Stern Mannheim
Hotel Restaurant Stern Hotel Mannheim
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Stern
6,8
7,6
Netheid
7,0
Locatie
7,8
Personeel en service
7,0
Milieuvriendelijkheid
6,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Reinhard
15 feb 2024
Reinhard
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Heinz Jürgen
Zakenreiziger
25 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Entäuschend
Heinz Jürgen
5 nachten verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jonas
12 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonas
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Wolfgang
15 nov 2019
Positief: Netheid
Wolfgang
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Kuno
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach gut
Kuno
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Steffen
12 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steffen
1 nacht verbleven in december 2018















