Poolbar

Beoordelingen van Hotel Don Pepe Gran Meliá

5 out of 5
Hotel Don Pepe Gran Meliá
C/. Jose Melia, S/n, Marbella, Malaga

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 337 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 518 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 518 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Michael, Wassenaar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heerlijk verblijf ib een echt 5* hotel
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Abel López Ybarra (Guest Experience Manager) op 3 okt 2021
Dear Mr. Michael, First of all, thank you for choosing Hotel Don Pepe, Gran Meliá for your stay in Marbella and reviewing your experience with us. We feel sincerely happy to know that you fully enjoyed your experience with us, our greatest goal is your satisfaction and knowing we achieved that leaves us feeling very proud. We look forward to welcoming you back to your home in Marbella: Hotel Don Pepe, a Gran Meliá Hotel! Greetings from the heart, Abel López Ybarra Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Resul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Abel López Ybarra (Guest Experience Manager) op 27 mei 2021
Dear Mr. Resul, thank you for choosing Hotel Don Pepe for your stay in Marbella and reviewing your experience with us. We are glad to know you enjoyed your overall experience! We will keep on working in order to improve and offer our guests five stars stays. Mr. Resul, we look forward to welcoming you back to Hotel Don Pepe, Gran Meliá. Greetings from the heart, Abel López Ybarra Guest Experience Manage

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Kamers zeer klein en niet schoon ! Gedateerd en te duur voor zijn waar Rest is prima
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Abel López (Guest Experience Manager) op 9 mrt 2020
Dear Guest, First of all, I would like to thank you for taking your time and sharing your recent experience with us at Hotel Don Pepe. I am truly sorry to know about your disappointment as the experience you have shared does not represent our very well recognized standards. Furthermore, we do thank you for your honest feedback, on which we base our improvement and our learnings in order to exceed our guests' expectations. I can assure you that the Management and Housekeeping Department are aware of the situation assuring measures in order to avoid any similar experience in the future. Furthermore, I would love you to give us a further opportunity to show you the value of our real service. Please, do not hesitate to contact us directly, it will be a pleasure helping you find a room that best suits your requests. Once again, apologies for the inconveniences. I am, as the rest of the team, sincerely looking forward welcoming you back soon! Greetings from the heart, Abel López Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Abel López (Guest Experience Manager) op 7 dec 2019
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing Hotel Don Pepe for your stay in Marbella and for sharing your experience with us and Expedia's followers! We are glad to know you are enjoying your overall experience with us. We remain at your entire disposal for anything you may require. Greeting form heart,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
het was uitstekend ......................................................................................
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Hotel Management op 13 mrt 2019
Dear Mr./Mrs., Please let me express wholeheartedly our sincere gratefulness on behalf of the entire team of Gran Meliá Don Pepe for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and the rest of Expedia's community. We are very happy reading through your words that you´ve had an “excellent” stay! Thank you for your words of recognition, we highly value your high score together with the wonderful feedback! Our mission is to exceed our guest’s expectations! We are all sincerely looking forward to welcoming you back soon to your home in Marbella: Gran Meliá Don Pepe! Greetings from the heart, Abel López (Guest Experience Manager)

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel alleen de badkamer douce is spekglad. Super restaurants
2 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel alleen onaangename geur in de hal dmv air verfrissers en de douce is spek glad een echt min puntje. Super restaurants top
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel aan de kust
Heerlijk hotel. Gekozen voor Red Level. Zeker de moeite waard!

8/10 – Goed

Godelief

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
leuk hotel met prachtig zwembad en goede faciliteiten

8/10 – Goed

Carla, Oostende

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel vlak bij het strand
Zeer verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Ligt zeer centraal.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig zicht op zee, aangenaam.
Alles top! Personeel, netheid, super ontbijtbuffet, veel aangename ruimtes . zalig relaxen aan het zwembad. Prachtige kamers met zeezicht en aangenaam balkon. De kamer en badkamer zijn aan de kleine kant.

6/10 – Redelijk

Patrick, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Te duur navenant het gebodene
Na veel beoordelingen op internet gelezen te hebben, hebben wij dit hotel voor een week geboekt. We verbleven eind juni 2015 met 2 volwassenen en 1 kind van 2 jaar.Toen we aankwamen in de ontvangstlobby dacht ik van waauw dat gaat goed komen hier, het straalde luxe en rust uit. Mijn enthousiasme slonk echter met de minuut en met de dag. Het hotel is 50 jaar oud en dat merk je onder andere aan de kleine kamers, het zijn afmetingen uit die tijd, de kamers zijn echt krap, ondanks het feit dat ik bewust een grotere Supreme kamer geboekt had. De badkamer is erg klein, als je naar het toilet moet struikel je bijna over het bidet. De wastafels hangen erg laag en doen je denken aan 50 jaar geleden. Het mooie (seaview) uitzicht wat ons op de website voor een supreme kamer met zeezicht werd voorgespiegeld, was in werkelijkheid een kamer pal boven het terras met uitzicht op een joekel van een boom. Toen we ons ongenoegen uitten over het uitzicht en het terras mochten we na een dag verhuizen naar een andere supreme kamer, die één etage hoger gelegen was, maar ook daar nog steeds het uitzicht op die ontzettend grote boom dus het uitzicht was alles behalve mooi. De zwembaden zijn fantastisch. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Een absolute afknapper waren de badlakens voor op de ligbedden, die leken wel 20 jaar oud. Wat ook echt tegenviel zijn de prijzen voor de versnaperingen aan het zwembad, je betaalt 6 euro voor een colaatje en 18 euro voor een Angus (ham)Burger.....

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
inderdaad leuk bij het strand
badkamers te klein maar ze gaan ze wel vernieuwen , aan te bevelen zijn de superior kamers wel 125 duurder maar prima badkamers bedjes op het strand 25 is te duur

8/10 – Goed

Pieter, Tikburg

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mooie locatie,aan zee,mooie tuin,goede restaurants
Prijs/kwaliteit verhouding beetje scheef,ik had het er wel voorover!

10/10 – Uitstekend

Sieger S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Erg goed
Mooi klasse Hotel. Wel iets ouder. Kamers zijn zeer schoon en er word zelfs 'savonds nog gevraagd of je schone handdoeken nodig hebt. Mooi zwembad met veel en goede ligbedden. Als via het zwembad naar de boulevard loopt zit je met 7 min in het centrum en aan de boulevard van Marbella. Wij komen hier in de zomer zeker nog een keer terug. Het hotel is wel duur met de consumpties maar dat is het wel waard.

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gunstig gelegen, nabij centrum en aan het strand.
goed hotel met mooie ligweide en andere voorzieningen

10/10 – Uitstekend

Aad, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Geweldig hotel met zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk personeel. Super ontbijt, heerlijk zwembad en de locatie is perfect. Ideaal om over de boulevard te flaneren of naar het centrum van Marbella te lopen. En onder het hotel zit een geweldige lunch -borrel en koffiebar onder welk management ook een prima Japans restaurant wordt bestierd. De badkamer was wat aan de (te) kleine kant en kan wel een opknapbeurt gebruiken maar voor de rest voldoet het aan zijn vijf sterrenstatus. Wat overdreven om een fors bedrag voor parkeren te vragen voor hotelgasten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hier komen we zeker terug!
Eind juni 2014 verbleef ik met mijn man naar volle tevredenheid een week in Grand Melia Don Pepe. Het personeel is heel vriendelijk, het hotel heel goed onderhouden en heel erg luxe. Het ontbijtbuffet is uitmuntend. Ik kan het iedereen aanraden.

8/10 – Goed

Rob, Leidschendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In alle opzichten tophotel, alle 5 sterren waard.
Fantastisch ontbijtbuffet, mooie kamers, voldoende (comfortabele) stretchers bij het zwembad en goede service alom.

6/10 – Redelijk

C, regio Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed gelegen tov strand en wandelboulevard
Goed gelegen hotel, relatief dicht bij oud Marbella, Hier en daar wel aan vernieuwing toe, reeds enkele renovaties doorgevoerd wat het totaal zeker ten goede komt. Helaas zonder bericht vooraf buitenbad in renovatie, is toch mede sfeerbepalend. Algemeen: aangenaam personeel, hulpvaardig, goede sfeer. Tarieven van consumpties redelijk fors.

8/10 – Goed

Marielle, Waalre

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel.
Fijn comfortabel hotel met veel gezellige zitjes, roale tuin met veel gelegenheid om te zonnebaden. Heel vriendelijk personeel die alles doen om het je naar de zin te maken. Kamers wat klein maar goed verzorgd en netjes. Super lounge bar naar beneden bij het strand!

10/10 – Uitstekend

ronald, miami beach

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topklasse
Hotel ligt ideaal , vlak bij het strand en het centrum van Marbella . Personeel vriendelijk en behulpzaam . Ontbijt van uitzonderlijke klasse . Goed werkend GRATIS internet . Keurige kamer , niet groot wel heel comfortabel .

10/10 – Uitstekend

gerard, venlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig

10/10 – Uitstekend

Ben

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

W.Blaauw

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe relaxhotel met prachtige tuin en zwembad.
Practisch qua ligging t.o.v. centrum Marbella. Prachtige tuin met ligbedden, kussens en handdoeken.Uitermate vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Eigenlijk gewoon de perfecte locatie.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super netjes en comfortabel
Erg goed hotel, goede service tegen goede prijs. Vooral het mooie lounge cafe Cappucino aan het strand, vlakbij het hotel (is er onderdeel van) is bijzonder goed.

8/10 – Goed

Michel, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kamer te klein
Over het algemeen een zeer prettig hotel. perfecte ligging aan het strand en loopafstand van centrum. Personeel zeer vriendelijk. (Personeel aan de receptiebalie wat minder). Ontbijt is zeer compleet en goed, met mooi vers fruit. De kamers zijn echter te klein.

10/10 – Uitstekend

Wilmer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Wilmer op 18 apr 2024
Dear Wilmer, We appreciate your evaluation regarding your stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá in Marbella. We are delighted that you had a great stay, and we hope to welcome you back soon. Best regards, Guest Experience Team

6/10 – Redelijk

Juan, Chula Viata

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and smalls rooms
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 7 apr 2024
Dear Juan, Thank you very much for taking the time to leave comments regarding your recent stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá. It is always a pleasure to receive your feedback. We will take note of your additional comments regarding the size of the room. We hope to be able to welcome you back soon to your home in Marbella. Greetings from the heart, Guest Experience Team

8/10 – Goed

danny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location. Heart of Marbella waking distance to lots of restaurants and bars.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Your recent stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 13 feb 2024
Dear Mr Danny, Thank you very much for taking the time to leave feedback regarding your recent stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá in Marbella. We are thrilled to learn that you enjoyed your sty with us and were able to make the most of the ideal central location. We all hope to be able to welcome you back again soon. Best regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Giselle

We enjoyed our stay , excellent location
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Team op 28 jan 2024
Dear Giselle, On behalf of the entire team of Gran Meliá Don Pepe it is a real pleasure to express you our most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and Expedia's community! We are thrilled to know that you had a pleasant experience with us, and were able to enjoy the comfort of our rooms, and friendly service of our staff. We hope to welcome you back soon to Marbella! Greetings from the heart, Guest Experience Team

4/10 – Matig

Eric, green cove springs

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A ruined new years. The hotel recommended its partner restaurant, cappuccino as a casual place to eat as we didn’t want the fanfare. When we went to eat at 8pm the were not even open. So we went back to the horror hotel that refused to serve us bc the kitchen closed at 8 and it was 8:12. Never again.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 17 jan 2024
Dear Mr. Eric,On behalf of the whole team of Don Pepe, Gran Meliá it is a real pleasure to transmit you our most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and the rest of Expedia.com's community.In relation to your comments, we would like to inform you that your feedback has been seriously taken into consideration in order to improve our service. We hope to have the opportunity to welcoming you back again to offer you an unforgettable experience in the hotel Don Pepe, Gran Meliá. Greetings from the heart, Guest Experience Team

8/10 – Goed

Carlos Enrique, Boqueron

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean property, breakfast was very good.very good location from old town
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Thank you for your feedback op 9 feb 2024
Dear Mr. Enrique, Thank you very much for taking the time to leave your feedback regarding your stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá in Marbella. We are all thrilled to hear you enjoyed your stay with us, and hope to be able to welcome you back again soon. Best regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Lars Mads

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, excellent service, excellent restaurants in a beautiful setting.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Thank you for your feedback op 30 nov 2023
Dear Mr Mads, Thank you very much for taking the time to leave feedback regarding your recent stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá in Marbella. We are glad to read that you had an excellent experience with us, and were able to enjoy our restaurants and central location. We all hope to be able to welcome you back to your home in Marbella very soon. Best regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great weekend in soth Spain
Great beach hotel with several great restaurants. Will definitely go back
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Expereince Team op 23 okt 2023
It is a pleasure to thank you on behalf of the entire team at Hotel Don Pepe, Gran Meliá for the time invested in sharing your experience with us and the followers of Expedia.com. We are pleased to know that you were able to appreciate the truly privileged location of our hotel. We hope to have a future opportunity to welcome you back to Marbella. Heartfelt greetings, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Zain Manhal

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Photos online don’t do it justice. Staff were incredible
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience Team op 13 okt 2023
Dear Mr. Manhal, Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at Hotel Don Pepe, Gran Meliá. All the team are thrilled to hear that you had a pleasant experience, and we greatly appreciate your compliments to our wonderful staff who work tirelessly to create special memories for our guests. We hope to be able to welcome you back very soon to your home in Marbella. Greetings from the heart,

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful service
I visited this wonderful hotel to celebrate my sister's 50th birthday, and we were so pleased with the overall service. This hotel is truly a gem! The decor is stylish and the gardens and pool area were so well maintained. The hospitality staff were truly amazing and made my sister and i feel so welcomed and special. We send our sincere thanks to Isabel who was an exceptional host and always made time to stop and chat to all the guests. And the whole hospitality team, including our waiters Flores and Sylvia who always went above and beyond to serve us at breakfast. Such wonderful service. Thank you Gran Melia!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 7 okt 2023
Dear Lisa,On behalf of the whole team of Hotel Don Pepe, Gran Meliá it is a real pleasure to transmit you our most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience.It is truly a pleasure for us to know that you enjoyed a pleasant stay and we will continue working with the same service philosophy to create new experiences to surprise our guests.We are all looking forward welcoming you back soon to Hotel Don Pepe.Best regars,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Roland

Positief: Netheid, personeel en service
Schönes Hotel an ausgezeichneter Lage, etwas in die Jahre gekommen, Badezimmer zu klein, passt nicht zum hohen Preis. Frühstück gut aber immer das gleiche.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 1 okt 2023
Dear Mr. Roland,It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Hotel Don Pepe, Gran Meliá for taking your time as for sharing your last experience with us and Expedia's followers.We are thrilled you loved our location in the sea front promenade. Moreover, we would like to inform you that your feedback have been seriously taken in consideration. We all hope to welcome you back to Hotel Don Pepe.Best regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

EUAN ARTHUR

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff, lovely gardens, close to Marbella Old Town, large pool, excellent breakfast
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 24 sep 2023
Dear Mr. Arthur,First of all, thank you for choosing Hotel Don Pepe for your stay in Marbella and reviewing your experience with us.What a pleasure to read your flattering comment. We feel sincerely happy to know that you fully enjoyed your experience with us, our greatest goal is your satisfaction and knowing we got to exceed your expectations leaves us feeling very proud.We look forward to welcoming you back to your home in Marbella: Hotel Don Pepe, a Gran Meliá Hotel. Best regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Rodrigo

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Thank you for your feedback op 21 sep 2023
Dear Mr Rodrigo, Thank you very much for taking the time to review your most recent stay at Hotel Don Pepe, Gran Meliá, in Marbella. We are thrilled that you had a pleasant experience with us, and hope to be able to welcome you back again soon. Greetings from the heart, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 16 sep 2023
Dear Guest,On behalf of the whole team of Hotel Don Pepe, Gran Meliá it is a real pleasure to transmit you our most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and the rest of Expedia's community.It is truly a pleasure for us to know that you enjoyed a pleasant stay and we will continue working with the same service philosophy to create new experiences to surprise our guests.We are all looking forward welcoming you back soon to Hotel Don Pepe!Best regars,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Margrethe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is very good here. Breakfast as well. Bu what happen with the bacon at the breakfast ? Boild bacon ???? Should be fried bacon, please next time.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 23 aug 2023
Dear Mrs. Margrethe, Firstly we would like to thank you for choosing the Don Pepe, Gran Meliá and for sharing your experience after your visit. We are thrilled you loved the hotel breakfast. We are sorry about the boiled bacon, we will transmit your message to see if we can prepare it next time better. We hope we see you soon at your home in Marbella. Greetings from the heart. Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Cesar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything great
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 17 jul 2023
Dear Mr. Cesar,On behalf of the whole team of Don Pepe, Gran Meliá it is a real pleasure to transmit you our most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and Expedia.com's community.We all hope to welcome you back soon! Greetings from the heart, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

afsaneh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property with excellent service
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 2 jun 2023
On behalf of the whole team of Gran Meliá Don Pepe it is a real pleasure to transmit you my most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and the rest of Expedia.com's community.With regards to your comments, we are all truly happy and proud of your satisfaction as well as for your recognition! Specially, your mention to our service!We all hope to welcome you back soon, what we are all truly looking forward! Greetings from the heart, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
What can we say more. The best treatment ever. Thanks
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 1 jun 2023
Dear Thomas,On behalf of the entire team of Hotel Don Pepe, it is a pleasure to thank you for taking your time and sharing your last stay with us and the Expedia’s followers!With regards to your comments, we are all truly happy and proud of your satisfaction as well as for your recognition.We look forward to welcoming you back very soon to your home in Marbella.Best regads,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Connor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and beautiful property for the area. Felt like a nice resort.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 1 jun 2023
Dear Mr. Connor,It is a real pleasure to thank you for taking your time and sharing your last stay with us and the rest of Expedia’s followers.With regards to your comments, we are all truly happy and proud of your satisfaction as well as for your recognition.We look forward to welcoming you back very soon to Hotel Don Pepe, Gran Meliá.Best regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in great location with good restaurants internally and in the area.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 21 mei 2023
Dear Mr. Michael,It is a real pleasure to thank you on behalf of the entire team of Gran Meliá Don Pepe for taking your time as for sharing your last experience with us and Expedia's followers.In relation to your comments, I am sincerely happy regarding your likeness of the location of the hotel, as well as, the restaurants facilities! Moreover, I would like to inform you that your feedback have been seriously taken in consideration. Mr. Michael, we all hope to welcome you back to Gran Meliá Don Pepe! Greetings from the heart, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bueno el baño demasiado pequeño
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Don Pepe, Gran Meliá op 12 mei 2023
Estimado Sr. José, ¡Gracias por habernos elegido para su estancia en Marbella! Su opinión es muy importante para nosotros y nos alegra enormemente saber que ha tenido un buen comienzo. Sr. José, estamos a su entera disposición para lo que pudiera precisar. Un saludo, Abel López Ybarra Guest Experience Manager

8/10 – Goed

meleigy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 21 apr 2023
Dear Meleigy,On behalf of the entire team of Hotel Don Pepe, it is a pleasure to thank you for taking your time as for sharing your last stay with us and the Expedia’s community.In relation to your comments, we are sincerely happy to know you enjoyed your stay with us. Moreover, we would like to inform you that your feedback has been seriously taken into consideration.We are all looking forward to welcoming you back soon to Hotel Don Pepe!Best regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

mary

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a fabulous hotel and the property is beautiful. In addition the food was top rate. Staff was very kind and helpful as well. One of the best places I have ever stayed!
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Greetings from Hotel Don Pepe, Gran Meliá op 18 apr 2023
Dear Mary,Good afternoon from the sunny Marbella!On behalf of the entire team of Hotel Don Pepe, Gran Meliá it is a real pleasure to express you our most sincere gratefulness for taking your time and sharing your experience at the hotel with us and the rest of Expedia's community!We are sincerely happy regarding your likeness of our location, breakfast and, specially, your mention to our service. We are glad to read that you enjoyed your stay with us.We are all sincerely looking forward to welcoming you back soon to your home in Marbella.Best regards,Guest Experience Team