Een seizoensgebonden buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Guadalmina

Hotel Guadalmina
Urb. Guadalmina Baja, S/N, Marbella, Andalusia

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 361 van 855 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 370 van 855 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 855 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 855 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 855 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Geweldig
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Pilar Marín, Guest Experience Manager op 28 sep 2022
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback!Geweldig dat u een geslaagd verblijf heeft gehad!Hartelijke groet,Pilar Marín, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Super
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Pilar Marín, Guest Experience Manager op 26 sep 2022
Beste Stefan,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Pilar Marín, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Carl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay. 5 star hotel
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Andrés Tamayo, Guest Experience Department op 10 aug 2022
Dear Carl, Thank you very much for your kind feedback. We are delighted that you had such an enjoyable stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. We look forward to welcoming you back for another memorable experience. Best wishes, Andrés Tamayo, Guest Experience Department

8/10 – Goed

Wilma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel alleen jammer dat er geen koffiezetapparaat op de kamer is Verder prima horen met een zeer goed ontbijt
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Andrés Tamayo, Guest Experience Department op 7 jul 2022
Beste Wilma, Bedankt voor uw review. Het doet ons veel plezier te lezen dat u tevreden was met uw accommodatie en dat u genoten heeft van de vriendelijkheid van het personeel en van het lekkere ontbijt. Uw opmerking over de koffiefaciliteiten wordt genoteerd. Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet, Andrés Tamayo, Guest Experience Department

8/10 – Goed

Eveline

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele fijne ontbijtzaal met luxe ontbijt inclusief champagne. De dinerzaal ziet er hetzelfde uit zonder gordijnen, fantasieloze stoelbekleding en marmeren vloer. S'avonds is het koud bij de ramen want bekleding ontbreekt. Personeel is behulpzaam totdat er meer mensen komen.Eten is goed. Afzuiginstallatie (fan) werkt niet in de kamer. Maar alles is superschoon.
5 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Fatma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Op de website van Expedia staat dat het hotel geen receptie heeft, dat is wel het geval.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Damian Zanoguera General Manager op 5 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your comments about your stay. We look forward to your response. Kind regards,

8/10 – Goed

Maria

Positief: Personeel en service
Er mag wel eens at gemoderniseerd worden!
Verouderde wel hele ruime kamer. Bedden niet top! Tv en lichten deden het niet, werd daarna wel gemaakt. Prima ontbijt en aardige mensen.
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Damián Zanoguera General Manager op 14 jan 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your comments about your stay in our Hotel. We inform you that all our rooms had been supervised by our Housekeeping Department and we regret to know that you had any inconveniences during your arrival. Nevertheless, we are happy to read that our team solved the problem quickly and we will take note of your comments in order to improve our service. We hope to see you soon in our Hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi ruime kamer en goed ontbijt. Mooie ligging
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Damián Zanoguera - General Manager op 13 dec 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your comments about your stay in our Hotel. It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to see you soon in our Hotel in the near future. Yours sincerely

8/10 – Goed

Wim, Regio Zwolle / Havelte

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie pal aan zee Ontbijtzaal met spectaculair uitzicht Goed ontbijt Prettige wellness Mooi zwembad Vriendelijk personeel Minder: ongezellige diner ruimte Koude stenen vloeren
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Damián Zanoguera - General Manager op 25 nov 2019
Dear Mr De Wim, Thank you for your nice comments about your stay in our hotel. It has been a pleasure to have you stay with us and we hope to see you soon in our hotel in the near future. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige wat tegen viel was de service in de restaurant 's avonds bij het eten. Zeer traag en de a la carte keuze beperkt. Verder was alles goed met uitzondering van de zitbank in de hotelkamer. Die was oud en versleten en zat echt niet, Verder was hotel heel goed en wij gaan zeker nog terug. Ook zullen wij andere mensen deze hotel aanbevelen.
9 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Damian Zanoguera - General Manager op 26 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much for your time spent writing us your comments about your stay. We are very sorry to hear that your experience at our Hotel has not been the one expected. Hopping your impression gets better in a possible next stay with us. Your faithfully

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Damián Zanoguera - General Manager op 19 okt 2019
Dear Guest, Thank you for your rate. We hope to see you soon in our Hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer mooie ligging , kamers mogen opgefrist worden .
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Damián Zanoguera - Director General op 15 sep 2019
Dear guest, Thank you very much for your comments about your stay in Hotel Guadalmina. We will take all of them into consideration for future improvements. Yours sincerely, Damián Zanoguera - General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
De superiorkamer was niet de kamer van de site wij hebben gereclameerd. Erg verouderd en kapotte stoel en bank. Locatie was mooi en het eten zowel buffet als van de kaart is matig. De lunch in de locatie op het strand was daarentegen goed.
9 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Damián Zanoguera - Director General op 11 sep 2019
Dear guest, First of all, thank you very much for the time spent writing your comments and impressions about your stay in our Hotel. Your comments are welcome as they help us to improve our service, we will take all your comments into consideration. It is a pity not to have known this information to improve your impression during your stay with us. We hope you can give us another opportunity and provide you the best service. Yours sincerely, Damian Zanoguera - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Damián Zanoguera - Director General op 5 sep 2019
Dear guest, Thank you very much for the time spent in rating us. It has been a pleasure to have you stay with us and we wish to see you soon in our Hotel in the near future. Your sincerely, Damián Zanoguera- General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Damián Zanoguera - Director General op 25 aug 2019
Dear guest, Thank you very much for rating us. It has been a pleasure to have you stay with us and we wish to see you soon in our Hotel in the near future. Yours sincerely, Damian Zanoguera - General Manager

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Damián Zanoguera - Director General op 30 jul 2019
Dear guest, Thank you very much for the time spent in rating us. It has been a pleasure to have you stay with us and we wish to see you soon in our Hotel in the near future. Your sincerely, Damián Zanoguera- General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Damián Zanoguera - Director General op 4 jul 2019
Dear guest, Thank you very much for the time spent in rating us. It has been a pleasure to have you stay with us and we wish to see you soon in our Hotel in the near future. Your sincerely, Damián Zanoguera- General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige lokatie, vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar!
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Damián Zanoguera - General Manager op 17 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your nice comments about our Hotel and staff. We are very proud of their work. All Guadalmina staff reminds at your entire disposal for future bookings. Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

dennis winston

Positief: Netheid
Jammer dat niet gratis van het parkeer terrein gebruik kan maken, was een paar jaar geleden wel. 14,00 per dag belachelijk. Bed op strand moet als hotel gast ook voor betalen. Ik had geen balkon.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Damián Zanoguera - General Manager op 28 mei 2019
Dear Mr Winston, Thank you for the time spent writing your comments about your stay in our Hotel. Concerning your comments about the price of our parking and sunbeds by the beach, we think that we have a suitable price for a 4 stars hotel in the Costa del Sol. We look forward to your response in a possible next stay with us. Yours sincerely

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie. Goed onderhouden. Goed ontbijt, lunch en diner. Het enige wat minder was dat de bedden erg hard waren en de kussens te zacht. Voor de rest perfect.
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Damián Zanoguera - General Manager op 6 mei 2019
Dear Guest, Thank you for your review about your experience in our Hotel. We will take all your comments into consideration for future improvements. We hope to see you soon in our Hotel in the near future. Yours sincerely

6/10 – Redelijk

HennieMulder

Positief: Netheid, personeel en service
De afstand tot het centrum Marbella is te ver.Een shuttle busje zou niet verkeerd zijn
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Antonio Valerga - General Manager op 26 feb 2019
Dear Mr Mulder, Thank you for your time spent writing your comments about your stay. We take all your suggestions into consideration for future improvements. We hope to see you soon in our Hotel in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige omgeving waar t hotel ligt.aan golfbaan en rustige wijk.
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Antonio Valerga - General Manager op 7 sep 2018
Thank you very much for the time spent in rating us. It has been a pleasure to have you stay with us and we wish to see you soon in our Hotel in the near future. Regarding our prices, let me explain that all prices we offer are in line with the hotels and beaches market. Beaches are publics and do not belong to the hotel, for that reason we have to pay for having them. Your sincerely, Antonio Valerga - General Manager

8/10 – Goed

Jack, Volendam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, aan het strand
Het hotel is top! Het strand is minder, vol stenen etc. Ook minder dat je als hotelgast 6,- moet betalen voor zo’n simpel strandbedje. Consumpties aan zwembadbar vrij prijzig, 6,- voor een slap plastic glas bier. Bediening is goed, kamers top, hygiëne is goed, alles heel schoon. Tuinen worden prima bijgehouden. Bij ons verblijf was het lekker rustig dus echt goed uitgerust
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Mavi Márquez - Guest Relations op 26 jun 2018
Dear Jack, Thanks for taking the time to share your prestiged opinion about your stay at Gualdamina Hotel & Golf Resort. We take pride in giving outstanding service every customers and we're overjoyed to recieve your compliments and appreciation. We hope to see here again Your sincerely, Antonio Valerga - General Manager

8/10 – Goed

Sandra, Oosterbeek

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijne plek in rustige wijk, aan het strand
Hotel Guadalmina ademt luxe. Er zijn veel bruiloften, leuk om te zien. Het is een echt verwenhotel met een ontbijtbuffet waar je U tegen zegt.
9 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Antonio Valerga - General Manager op 2 okt 2017
Dear Mrs Sandra, Thank you very much for your comments about your stay. We will take note of all your suggestions and comments about your impressions in order to improve our service. We hope to see you soon in our Hotel in the near future. Yours sincerely,

8/10 – Goed

angelique, Houten, the netherlands

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very Nice stay. The sofa was very old.
IT was A very Nice hotel. Nice pool. Good and compleet bathroom
10 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Antonio Valerga - General Manager op 23 sep 2017
Dear Guest, thank you very much for the time spent writing your comments about your stay in Hotel Guadalmina. We inform you that we will take all your comments into consideration for future improvements. Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

ivrs, brussels

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nice hitel
Good hotel but beed to be restored - food nothing special - not enough beach chairs...
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van General Manager op 31 jul 2017
Dear Guest, Thank you very much for your comments about your stay in Hotel Guadalmina. We will take all of them into consideration for future improvements. Yours sincerely, Antonio Valerga - General Manager

8/10 – Goed

raymond, hoofddorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustieke Guadalmina
Mooie en rustieke locatie met heerlijk zwembad aan het strand Zeer vriendelijk personeel en niks is teveel

8/10 – Goed

Dany C.

Positief: Netheid, personeel en service
Prachtige locatie iets afgelegen,auto nodigom te verplaatsen, geen accommodatie in omgeving
Hotel heeft vernieuwing nodig:verf van de (lift)deuren,bad nog ouderwets met afschuwelijke plastieken gordijn. Lekker eten mooie locatie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Harry, den Dolder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen, auto nodig
Hotel zeer voorkomend! Elke verzoek wordt met veel inzet ingewilligd! Prachtig gelegen aan golfbaan op het strand! Ligt op einde schiereiland, wat heerkijk rustig is, maar auto is wel gemakkelijk om vetier/winkels/restaurants op te zoeken

8/10 – Goed

L, knokke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en rustig gelegen hotel, aan golf en strand
Heel vriendelijk personeel ! spreken ook Engels. Mooi hotel , ruime nette kamers , met buitenterras. Comfort (Haardrogers : verouderd). Alles net en goed onderhouden , alsook ook de tuinen, zwembad en terras . Groot terras met zicht op zee , golf en/of zwembad alwaar men uitgebreid kan ontbijten (zeer ruime en heerlijke keuze) Lunch of diner binnen of op terras mogelijk : keuken matig, neem bij voorkeur,Spaanse gerechten. Heel rustig, niet lawaaierig . We zijn heel tevreden . We genoten een zeer aangenaam verblijf in guadalmina Spa en golf resort. Vriendelijke golfprofessoren.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime nette kamers, mooi uitzicht
Het hotel ligt wat afgelegen van faciliteiten als winkeltjes, waardoor je afhankelijk bent van wat het hotel te bieden heeft. Naast een barretje voor wat drankjes en ijsjes (prijzen liggen hoog) is er niets te krijgen en dat is een nadeel. Tip voor het hotel: regel goede koffie. Er is een automaat (ongeacht of je koffie bij je ontbijtbuffet neemt of los besteld voor 3.70 per kopje) en het smaakt naar chocomelk. Wij zijn elke ochtend met onze huurauto naar een naastgelegen dorpje gegaan om drinkbare koffie te halen. Voordeel aan de ligging van het hotel is dat je een mooi uitzicht hebt over de golfbaan en de zee. Geeft een rustgevend gevoel. Een huurauto is wel een aanrader. Algemene voordelen: ruime nette kamers, elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Een perfecte douche die altijd heerlijk warm water geeft. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Nadelen/verbeterpunten: beperkt aantal faciliteiten op het complex, handdoekenterreur bij het zwembad, waardoor alle golfers pas ergens in de middag op hun geclaimde stoel gaan liggen, kosten voor de strandbedjes op het eigen strand (6 euro per stoel) en kosten voor het parkeren (6 euro per dag).

10/10 – Uitstekend

Erik, Noordwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op perfecte lokatie
Alles in het hotel was prima verzorgt, kamer, restaurant, zwembad en zelfs bij uitchecken om 1800 uur was er een uitstekende mogelijkheid om te uitgebreid te douchen en je verkleden. Enige minpunt was het 's morgens neerleggen van handdoeken op ligbedden om je plaatsje veilig te stellen ondanks dat mensen soms bijna de hele dag afwezig waren.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super mooi resort/hotel en goed personeel
top weekje geweest met heerlijk zwembad, lekker eten en heerlijk wandelen/shoppen

8/10 – Goed

richard, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel op mooie locatie aan zee
Keurig nette ruime kamer. Wel wat gedateerd, maar wel schoon en goed onderhouden. Ontbijtbuffet voldoende, maar je krijgt er geen "wauw" gevoel b ij.

8/10 – Goed

Yolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor kort verblijf. Behulpzaam, informatief, restaurant ok, ontbijt ok.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Golf hotel
Kamers niet warm te stoken zwembad niet verwarmd kinderen mogen niet in de Spa ook al is er niemand plus is de golfbaan en het ontbijt is gewoon erg goed

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fantastisch vakantiegevoel
je bent er welkom, vriendelijk, goede keuken, mooie ruime nette kamers, direct aan zee en golfterrein - geen uitgangsbuurt - ligt aan de zee op het einde van een zeer exclusieve villawijk minpunt : als je op stap gaat heb je vervoer nodig

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
goed / ruim voldoende
goed middle class beach hotel met goed beach restaurant, waardering 7 out of 10

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HEEL GOED WE KOMEN TERUG
super goed gelegen hotel, geen kinderanimatie, daar zijn we niet rouwig om. Kaart restaurant is heel karig, maar daarvoor kan je overal in de omstreken terecht. Heel vriendelijke en behulpzame mensen.
ZICHT VAN OP TERRAS RESTAURANT

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Ik heb dit hotel goed ervaren, alles ziet er netjes uit. De kamer was goed verzorgd en schoon en je kon er goed eten, iets aan de dure kant maar wel goed. Het is vooral een familiehotel maar je kunt er heel goed tot rust komen. Het enige nadeel van dit hotel vond ik persoonlijk dat het niet echt dicht bij het centrum ligt, dus om ergens te komen kan je het beste een auto hebben want ik ging elke dag met de taxi en dat werd wel prijzig. Maar voor de rest is dit een mooi hotel en zeker waard om een keer heen te gaan.

8/10 – Goed

JFG, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een absolute aanrader.
Voor de tweede keer bij dit hotel geboekt. Net als de eerste keer in Guadalmina een prima verblijf van twee weken gehad. Logies en ontbijt. Nog nooit zo'n goed en uitgebreid ontbijt in een hotel meegemaakt, zelfs champagne. De kamer werd elke dag schoongemaakt en toen de fohn defect raakte werd deze onmiddellijk voor een nieuwe vervangen. Verder gatis wifi, kluis, airco en handdoekenservice. Het hotel is gelegen in een villawijk. Om de schitterende omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wij zijn wel tevreden over
Wij hebben 3 maal a la carte gegeten in het restaurant, alle gerechten waren te zoutig en de entrecote was taai. Wel vriendelijke personeel. Het is moeilijk te vinden daar de hotel geen adres heeft( straat en huisnummer)

8/10 – Goed

Peter, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke vakantieweek in hotel Guadalmina
Hotel Guadalmina ligt enigszins geisoleerd aan zee, een kwartiertje rijdend vanaf Marbella. Het complex is komend vanuit Marbella nogal lastig te vinden (zeker in het donker). Het is het beste om komend uit de richting Marbella de afslag Benahavis (wit bord) te nemen en bij de rotonde in tegengestelde richting de snelweg onderdoor te gaan om deze vervolgens weer in de andere richting te volgen. Na een paar honderd meter verschijnt een bord met de afslag Guadalmina. Vanaf dat moment staan er borden naar het hotel. Het ontbijt is geweldig en het hotel heeft een groot zwembad. De in eerste instantie toegewezen kamer hebben wi,j omdat deze qua uitzicht enigszins tegenviel, ingeruild voor een mooiere/grotere kamer.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met zwembad aan het strand.
Een mooi hotel. Kamers prettig gelegen. Zwembad aan het strand. Lekkere ligstoelen met handdoekenservice. Uitstekend ontbijtbuffet, er zijn zelfs bubbels!

8/10 – Goed

kees, Zaandijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sfeervol Hotel
Hotel mooi gelegen, uitstekend ontbijt met fantastisch uitzicht op zee en golfbaan. Minpunt slechte koffie uit automaat en geen binnenzwembad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GEEN BINNENZWEMBAD VOOR KINDEREN
We hebben deze reis geboekt om nog lekker even van de zon te genieten en te kunnen zwemmen met de kinderen,in een binnenbad aangezien het al nov is. Blijkt dat het binnenzwembad alleen voor de SPA gasten is en niet voor kinderen Dit was een enorme tegenvaller. Verder het hotel was mooi, goed verzorgd en mooie ligging aan het strand, maar dat zwembad was echt een minpunt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel!
Door wegwerkzaamheden moet er iets omgereden worden maar er staan genoeg borden die de weg naar het hotel wijzen, een auto is wel aan te raden anders is de keus zeer beperkt, zeker als je niet voor het golfen komt. De kamer die wij hadden was niet heel ruim maar wel met een royaal balkon met zitje en een prachtig uitzicht, het meubilair is wat gedateerd,bed was ok. De badkamer prima,en alles was schoon. wij hadden constant wifi bereik maar dit wordt niet voor alle kamers gegarandeerd. Onbijt is zeer verzorgd, mooi zwembad met handoek service, gelegen aan privé strand, de tuinen zijn mooi verzorgd.Nu waren er veel vliegen maar dat is niet iets waar het hotel iets aan kan doen.