Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Savoy





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
31 aug - 1 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer laden

Standaard vierpersoonskamer
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(63 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(42 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Nygatan 10-12, Mariehamn, 22100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per persoon (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 30 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Åland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Savoy Mariehamn
Savoy Mariehamn
Hotel Savoy Hotel
Hotel Savoy Mariehamn
Hotel Savoy Hotel Mariehamn
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Savoy
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Ronny
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ronny
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Pål
22 jun 2025
Pål
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Johan
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Arne
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Arne
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Lars
15 mei 2025
Lars
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Seppo
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seppo
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jenny
Reisde met familie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jenny
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Eija
30 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ulosteen hajua tuli ikkunasta huoneeseen.
Eija
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Ari
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jääkaapin puute
Ari
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jaana
24 apr 2025
Jaana
3 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Kai Roger
24 apr 2025
Kai Roger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
gustav
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gustav
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Jenny
23 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ligger centralt
Jenny
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lars Börje
Reisde met een groep, Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars Börje
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tero
Zakenreiziger
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tero
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Kim
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Trevligt med gammalt
Kim
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Johan
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Sari Lind
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sari Lind
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Maria
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Linus
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linus
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tord
5 apr 2025
Tord
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tero
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tero
2 nachten verbleven in april 2025