Hostellerie Reeb
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Marlenheim
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hostellerie Reeb





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Familie suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Kamer (Special Offer)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2, rue Albert Schweitzer, Marlenheim, Bas-Rhin, 67520
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel du Centre
Hôtel du Centre
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 134 beoordelingen
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
19 jul - 20 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9.00 per persoon
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostellerie Reeb Hotel Marlenheim
Hostellerie Reeb Hotel
Hostellerie Reeb Marlenheim
Hostellerie Reeb
Hostellerie Reeb Hotel
Hostellerie Reeb Marlenheim
Hostellerie Reeb Hotel Marlenheim
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostellerie Reeb
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Karlo
Reisde met familie en kleine kinderen
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karlo
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Anne
3 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het kan niet beter
Anne
1 nacht verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 jun 2016
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net te ver van Straatsburg
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Hans, Achel Belgie
5 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriedelijk hotel en personeel
Hans
10/10 – Uitstekend
Yongxiang
11 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yongxiang
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
Zakenreiziger
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
Zakenreiziger
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable
Eric
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ronak
Zakenreiziger
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronak
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Pascal
5 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel Reeb
Pascal
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Arnaud
Zakenreiziger
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnaud
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Eric
22 nov 2023
Eric
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Naoki
3 okt 2023
Naoki
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jacques
10 sep 2023
Jacques
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Andrew
6 jul 2023
Andrew
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Cammarata
15 jun 2023
Cammarata
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Pascale
23 apr 2023
Pascale
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
jean-françois
24 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean-françois
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Patrick
Zakenreiziger
1 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Olivier
Zakenreiziger
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Olivier
26 okt 2022
Olivier
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Corinne
28 aug 2022
Corinne
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Fanny
Reisde met partner
11 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fanny
2 nachten verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Fabrice
Zakenreiziger
27 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fabrice
1 nacht verbleven in mei 2022