Exterieur

Beoordelingen van Kayamaris Hotel

4 out of 5
Kayamaris Hotel
Siteler Mah 256 Sok No 4, Marmaris

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 9 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 9 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Daniele

Positief: Netheid, personeel en service
Bella posizione vicino alla spiaggia, personale cordiale e simpatico. Difficoltoso arrivarci perche non sulla via principale.
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Mustafa

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Hulki

5 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Viorel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the hotel is realy awesome, BUT, have you ever seen a terrible bathroom? real old room,i was really disgusted by room and bathroom. unfortunately the hotel does not have real pictures of the rooms with sea view, food was 50\50 all the same, staff is really nice and they do the best. when i saw the room and bathroom i wanted to cry, cause money that we spend for this hotel, was just a waste. really liked the sea view and mountain
4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Rabih

Ok
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Kadir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zum Glück Kayamaris gewählt
Wir hatten einen hervorragenden Aufenthalt im Kayamaris. Das Personal war sehr hilfsbereit und hat sogar dabei geholfen Touren zu buchen. Vor allem Frau Cansin am Empfang und Herr Birol waren sehr zuvorkommend. Die Köche verstehen etwas von ihrem Handwerk, sehr leckere Gerichte. Einziger Abzug für den Service war das beim Frühstück die Damen vom Service alle an einem Ort standen und unter sich gesprochen haben, statt das Frühstücksbuffet auf Vollständigkeit zu prüfen und die Herren im Abendservice mehr damit beschäftigt waren mit den Gästen zu flirten.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Kayamaris Hotel Management op 21 mei 2023
Lieber Kadir,Vielen Dank für all Ihre netten Kommentare. Wir werden versuchen, uns in Zukunft zu verbessern und dabei ihre Beschwerden zu berücksichtigen. Grüße,

10/10 – Uitstekend

Courtney

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
My stay was absolutely brilliant staff were amazing very welcoming go out of there way to help bar staff were brilliant local shop one site are very friendly no pressure. Rooms were spotlessly clean plenty of room also a good choice of food alway found something could complain m. Very peaceful hotel very good location 1 minute from the beach I will definitely be returning next year. Overall AMAZING YOU WONT REGRET ❤️
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van MUSTAFA KAHYA op 17 okt 2022
Thank you very much for your nice reviews about our hotel.Hope to see you next year

2/10 – Ontzettend slecht

Hawraa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad experience in it
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van KAYA MARIS HOTEL op 4 jun 2022
Dear Robert; First of all thank you for taking the time to review your stay with us. Looking forward to seeing you again soon. Kaya Maris Hotel Management.