Losta Sahil Evi 2

Hotel voor zon, zee en strand

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Losta Sahil Evi 2

Terras
Exterieur
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Exterieur
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Op privéstrand
  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning

Kameropties

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Dagelijkse huishoudservice
Laptopwerkplek
Mobiele toegangssleutel
  • 15 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Double Room, Garden View

Hoogtepunten

Airconditioning
Gratis babybed
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Kledingkast of kast
Laptopwerkplek
Een kluis
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Gemecit Dist.. No: 9, Selimiye VIllage, Marmaris, Mugla, 48700

In de buurt

  • Natuurmonument Cipres van Bayir - 14 min. rijden - 13.6 km
  • Turgut-watervallen - 14 min. rijden - 11.3 km
  • Kızkumu Strand - 20 min. rijden - 17.7 km
  • Strand van Turunç - 32 min. rijden - 28.6 km
  • Icmeler-strand - 34 min. rijden - 30.1 km

Lokaal vervoer

  • Dalaman (DLM-Internationale luchthaven Dalaman) - 141 min. rijden

Restaurants

  • ‪Selimiye Sardunya Restaurant - ‬9 min. lopen
  • ‪Top Roasters - ‬11 min. lopen
  • ‪Paprika Cafe - ‬9 min. lopen
  • ‪Naxos Beach Club - ‬7 min. lopen
  • ‪Karadut Kahve Evi - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Losta Sahil Evi 2

Hotel vlak bij de zee
Met voorzieningen zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een koffiebar/café en een bar kom je niets tekort bij Losta Sahil Evi 2. Haal je strandkleding maar alvast tevoorschijn, want dit hotel biedt een privéstrand en ligstoelen aan het strand. Het plaatselijke restaurant Losta Sahil Evi Restauran serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Koffie/thee in de lobby en parasols
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Losta Sahil Evi 2 bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • (kleding)kasten, gratis baby-/kinderbedjes en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Luchthavenshuttle op verzoek
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 08.30 uur tot 11.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Losta Sahil Evi Restauran

Gezinsvriendelijk

  • Gratis babybed
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Aan een privéstrand
  • Strandparasols
  • Strandstoelen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • 1 trede naar de ingang
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Tegelvloer in de kamer
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Klamboes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Mobiele toegangssleutel

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en middernacht geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 12.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn elk jaar gesloten buiten het seizoen. Ze zijn gesloten van 30 april tot 1 november:
  • Het strand
  • Één of meerdere eetgelegenheden
  • Het parkeerterrein

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 55 per voertuig

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Losta Sahil Evi Hotel Marmaris
Losta Sahil Evi Hotel
Losta Sahil Evi Marmaris
Losta Sahil Evi 2 Hotel Marmaris
Losta Sahil Evi 2 Hotel
Losta Sahil Evi 2 Marmaris
Losta Sahil Evi 2 Hotel
Losta Sahil Evi 2 Marmaris
Losta Sahil Evi 2 Hotel Marmaris

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Losta Sahil Evi 2?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Losta Sahil Evi 2 te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Losta Sahil Evi 2?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Losta Sahil Evi 2 uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Losta Sahil Evi 2?

Dit hotel in Marmaris ligt aan het strand en bevindt zich binnen 20 km afstand van Turgut-watervallen, Kızkumu Strand en Çiftlik-strand. Ook Natuurmonument Cipres van Bayir en Orhaniye Moskee liggen binnen 20 km afstand.

Beoordelingen over Losta Sahil Evi 2

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 19 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 19 beoordelingen

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Oguz

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Samiye

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Yeliz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
odalar ve ortak alanlar temiz .calisanlar yardimsever ve güleryuzlu. manzara muhteşem .sakin ve gezilecek yerlere yakin
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ömer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güleryüzlü personel tertemiz miss gibi bir otel müthiş manzara
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

burçin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Herşey güzeldi.

Her odanın kendine ait büyük bir balkonu var. Kaldığımız oda gayet güzel ve temizdi. Otel çalışanları her daim ilgili ve güleryüzlüydü. Otele ait iskelenin odamızın 30-40m. önünde olması bizim için bir artıydı. İskelede kalan herkes için şezlong,şemsiye ve havlu vardı. Otel merkezden biraz uzak ancak yürüme mesafesinde, bu bizim için sorun olmadı çünkü otel çevresinin sessiz ve yaya trafiğinden uzak olması hoşumuza gitti. Otelin bulunduğu bölgede tekne sayısı çok olmasına rağmen deniz temizdi. Kahvaltılar güzel ve doyurucuydu. Ancak böyle güzel bir otelin misafirlerine oldukça bakımsız ve yetersiz bir otopark alanı sunması oldukça üzücü ve rahatsız edici.
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Sedat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Emine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Şubat ayında gitmemize ve sahilevinde kalan tek müşteri olmamıza rağmen herşey düşünülmüştü ve son derece samimi, sıcak davranışlarla karşılaştık. Lokasyon olarak hemen denizin yanıbaşında olması, odadan muhteşem bir manzarayla karşı karşıya kalmanızı sağlıyor ( üst katta ve denize bakan odada kalmıştık). Ahmet bey ve Hasan beye ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.
5 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

CMason, London

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
I booked this place 3 months earlier and the confirmation stated that no further confirmation is required and payment will be made at the hotel. I also sent a message to the hotel informing that we will be arriving in the late afternoon. Therefore when we arrived at the hotel by 7pm, I was surprised to find out that our room was already given away! The manager explained that he tried to contact me the day before (there was no voicemail or emails) and when he tried to charge my credit card (not sure why, unless a customer is no show), he realised that my card has expired (which has just been renewed), and therefore decided to cancel our booking! He also explained that he has checked this with Expedia who agreed with the cancellation. When I then called Expedia, they had no record of this and explained that they would never cancel a booking without contacting me first (which they haven’t). The manager then showed us a sub-standard room at their sister hotel, which we accepted to stay at for that night (at no cost with my insistence) and moved on the next day. The thing that annoyed us the most was not what has happened, but how the hotel manager handled the situation. During the whole conversation, he kept explaining why he was right in cancelling and feels comfortable as he covered himself with Expedia ( he even accused me for putting invalid card details) and there was never a word of apology for the inconvenience caused and absolutely no focus on customer experience.
7 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Elçin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tatilimizin Hiç Bitmemesini İstedik :)

Öncelikle otelin sahibine ilgili ve alakalı tavrı için, Otelin yönetimine ve çalışanlarına ise işletmecilik kalitesinden ödün vermeden hizmet sunmayı başardıkları için teşekkür ederiz.Hepsi çok çalışkan, dürüst ve efendi çalışanlar. Otelin olanakları ile ilgili olarak; denizi bir harika, kahvaltısı fazlasıyla yeterli, hele 5 çayı ikramları şahaneydi. Sessiz sakin huzurlu bir tatil planlıyorduk. Tam anlamıyla da bunu yaşayabildik. Yemekleri ve mezeleri de çok lezzetliydi. Akşam restorantı da gayet keyifliydi. Bize göre Selimiye' de güzel ve kaliteli bir tatil için gidilebilecek tek adres Losta Sahil Evi. Tatil yeri araştıran ve gitmeyi düşünen herkese tavsiye ederiz.
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Yigitcan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Kadri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MUHTEŞEMM !

Mükemmel KONUMU , şık tasarımlı tertemiz ODASI ve özenle seçilerek hazırlanmış KAHVALTISI ve her detaya sevgilerini de eklemeyi ihmal etmeyen tüm LOSTA Ailesi ! Şükranlarımızı sunuyoruz, tekrar görüşmek üzere....
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Ozge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tatil deyince akla ilk gelen...

Sezon başlamadan gittik ve kusursuz dört gün geçirdik. Öncelikle doğa, deniz harika. Otel tertemiz. Çalışanlar ve sahipleri ailecek hep birlikte yazlığa gelmişsiniz duygusu yaşatıyor. Fiyat bu kaliteye göre çok uygun. Her isteğinize güler yüzle çözüm bulunuyor. Şiddetle öneriyoruz. Hatta biz sezonu orada açtığımız gibi orada kapatmak istiyoruz☺️
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Kadri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal, sehr guter Service, saubere Zimmer, Restaurants gut zu Fuß erreichbar, sehr schöne Aussicht, sehr gutes Frühstück, bestens zu empfehlen.
5 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Small, comfortable hotel with wonderful staff in a lovely little town.
7 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2017