Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel Marrakech Le Semiramis

4 out of 5
Hotel Marrakech Le Semiramis
Semlalia BP 525, Route de Casablanca, Marrakech

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 168 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 306 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 241 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 152 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 135 van 1002 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Anwar

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De douche kop was kapot, het bed veelste hard, en roomservice belachelijk, er waren geen glazen op kamer dus je moest uit plastic bekers drinken. Ook wordt je beneden voor de deur zo intimiterend aangekeken door de beveiliging vanaf 20 meter dat je aan komt lopen dat het heel ongemakkelijk binnen komen is. Je mag ook geen drinken bestellen op de kamer en de volgende dag betalen ze willen het geld gelijk zien en BOVEN AL. Was en is de wifi SUPER slecht, valt om elke meter die je loopt uit, en zelfs als je stilstaat kan die wegvallen. Maar vooral het ongemak in dit hotel is een probleem. Hoe je wordt aangekeken van de beveiliging tot aan de staff. Ik kom er niet meer terug.

2/10 – Ontzettend slecht

Nabila

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel vies en verouderd hotel. Zouden die moeten sluiten!!!
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Miriam

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vreselijk!!! Niet naar toe komen!! Geen service! Klantonvriendelijk! Kamers zijn vies! Airco blaast warme lucht! Verschrikkelijk verblijf!! Zoveel spijt dat we voor dit hotel gekozen hebben.
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Aziz

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stink hotel, airco doet het helemaal niet en het is heel warm in de hotel, je kan bijna niet slapen. Ouwe voorziening vooral de tapijt en gordijn die stinken, slecht onderhoud. Ik raad iedereen aan om niet naar deze hotel te komen.
5 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg centraal gelegen, bijna overal 10 min. Zwembad was prachtig, super veel natuur. Kamers waren een beetje oud, maar werden wel schoongemaakt.
9 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Manager op 12 okt 2019
Geachte klant; Wij willen u bedanken voor uw reactie op uw verblijf in ons hotel. We hopen je weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten. Med Bahassou manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Parisa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was echt een verschrikkelijke verblijf! Nooit zo’n slecht hotel gezien. Het geld wat we ervoor hebben betaald is zeker niet waard! Ik koos een hotel ivm airco, anders zou ik met mijn gasten bij mijn goede vriendin kunnen verblijven! Ik boekte hotel erbij puur voor de airco. Wat zijn de minpunten van het hotel: -Airco deed het niet -Douch was kapot -Na 2 dgn was de wc stuk -Kamer werd niet goed schoongemaakt -Ze kwamen soms niet om de kamer schoon te maken -we waren 3 personen en kregen elke keer handdoeken voor 2 personen -Er lag eten op tafel werd niet opgeruimd tijdens de schoonmaak beurt van de kamer -Als je binnen kwam in de kamer was altijd erg benauwd en riolering geur, zelfs de serveerster toen ze eten bracht had dat opgemerkt en gezegd tegen ons - Roomservice bijna nooit bereikbaar en de Receptie ook slecht bereikbaar of als ze opnemen dan heb jij je zij niet af gaan ze je doorverbinden en soms naar de verkeerde afdeling - de foto’s met de werkelijkheid is gewoon slecht - koelkast zeer slecht klein en oud - hele hotel heeft echt een opknapbeurt nodig is echt oud en kamers zien er totaal niet mooi uit!! - totaal plaatje echt slecht !! Goede punten: -personeel vriendelijk -zwembad is wel mooi en leuk en rustgevend -dichtbij de stad met taxi ongeveer 10 min
9 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Manager op 28 okt 2019
Madame Parisa, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen na uw verblijf in Marrakech, de SEMIRAMIS. Het spijt ons dat de service en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en we vragen u onze oprechte excuses te aanvaarden. We willen u graag de beste kwaliteit service bieden voor uw volgende verblijf; daarom is uw mening zeer waardevol. U kunt erop vertrouwen dat de nodige maatregelen worden genomen om de kwaliteit van de genoemde diensten te verbeteren. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen uw vertrouwen te herwinnen tijdens uw volgende verblijf. Met vriendelijke groeten Med BAHASSOU Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was heel weinig dat ik goed vond. Mijn slechtste hotelervaring ooit 😏
7 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
helaas geen 4 sterren waard, is een oud hotel, helaas geen waterkoker op de kamer, bedden waren prima, iedere dag wel schoonmaak. personeel aardig.
8 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Rita

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Remco

Heerlijk verblijf. Ruime kamer en vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
mooie tuin
ietwat gedateerd maar mooi rustig hotel met een mooie tuin en zwembad
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel toe aan een groot onderhoudsbeurt
Personeel bij de receptie wilde ons oplichten bij het betalen van toeristenbelasting ipv 33 dh vroeg ze 50 dh. zonder factuur. Eten is over het algemeen matig, Pizza is zeer slecht
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noit noit Noit meer
Dit is een hotel, waar ik Nooit meer naar terug zou komen. En het is ook zeker het geld niet waard. Ten eerste: werken de airco’s niet, er zijn ook geen handdoeken beschikbaar bij het zwembad. Riolering geuren door heel het hotel. Geen parkeerplaats die voldoende is voor alle verblijvers. Roomservice en het restaurant was erg slecht, je moest uren wachten op het eten/ drinken. Dit zijn al een paar belangrijke dingen, die Een ‘4’ sterren hotel eigenlijk allemaal wel/ niet zou moeten hebben. Of Wat je eigenlijk helemaal niet zou moeten opvallen, als het zo’n goed hotel Is, Zonder problemen meer zal ik ook niet meer Noemen. Het ‘4’ sterren hotel daar kan je meteen een ‘2’ sterren hotel van maken. Want meer is Het ook niet waard. Deze laatste dagen van de vakantie, waarvan ik dacht te verblijven in een mooi hotel. Zoals op de foto’s te zien, en Zoals het hotel Zelf dat 4 sterren heeft. Zijn en waren een werkelijke leugen, want dit was niet Bepaald een mooie afsluiter van de vakantie.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Oud hotel, vriendelijk personeel, goede service, zwembad is top
9 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd
Gedateerd door geldgebrek, denk ik. Hamam was al een tijd niet in gebruik, rook muf. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Het dineren raad ik niet aan. Ongezellige sfeer en slecht eten.
7 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Nienke, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk verblijf voor gezin
Heel erg vriendelijk personeel, vers buffet en mooi schoon zwembad. Prachtig groene tuin met bloemen en palmbomen en prima kamers.
9 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for Money
Prijs past bij de staat waar het Hotel in verkeert.
5 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles is ok.
Hotel is niet ver van de stad ongeveer 10 min met taxi. Lekker zwembad en aardig personeel. Als je een auto henbt wordt deze ook 24 uur bewaakt door beveiligers. Ontbijt is ook lekker. 2 weken lekker weer gehad en een beetje rondgereisd op mooie plekken van Marokko.
14 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Pieter, Wageningen

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd hotel met veel achterstallig onderhoud.
Dit hotel moet echt een volledige en grondige opknapbeurt krijgen!Het zwembad heeft op de rand gevaarlijk scherpe afgebroken tegels.Ook op de stenen trappen van de brug over het zwembad is dit het geval.Toen het op een avond hard regende constateerde ik op minimaal 4 plekken op de openbare ruimtes lekkages.Heb dit bij de receptie doorgegeven.Het plafond van de badkamer en wc heeft een afgebladerd en bruin verkleurd plafond.Het gordijn voor het balkon kan niet volledig dicht omdat de gordijnrails aan 1 kant uit de muur los hing.We hadden half pension en onze eerste diner was absoluut niet lekker.Het leek net een opgewarmde magnetron maaltijd. Hierna hebben we mogen deelnemen aan het lopend buffet. Gelukkig was dit van een betere kwaliteit.Toen wij incheckten bij de receptie werd ons verteld dat ze voor ons voor de eerste nacht geen kamer konden aanbieden en dat we in een ander hotel onze nacht moesten doorbrengen.Toen we het adres kregen en daar heen gereden waren kregen we in dat hotel te horen dat we in een ander hotel moesten zijn met bijna dezelfde naam.We zijn terug gegaan naar Hotel Le Semiramis en nadat we een vrouwelijke manager gesproken hadden en verteld had dat we voor niets naar dat hotel waren gereden en niet nog naar een ander hotel wilden rijden, hierop reageerde de manager dat ze binnen 2 a 3 uur een kamer voor ons zou kunnen regelen voor 1 nacht. In deze kamer hebben we 7 nachten doorgebracht. De start was dus erg vervelend. Personeel is erg behulpzaam.
7 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Fouzia EDDAMI, Chargée de Mission op 12 mrt 2018
Cher Monsieur Pieter, Nous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour à hôtel Marrakech le Sémiramis. Nous avons bien pris en compte votre commentaire et nous sommes sincèrement navrés des désagréments que vous avez lors de votre séjour chez nous Nous espérons regagner votre confiance lors d'un prochain séjour. Cordialement

8/10 – Goed

jack, alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hey was pracjtig
Mooi hotel het enigste wat ik minder vond dat we een aantal keer hadden aangegeven dat de kamer te koud is er is gebeld naar de technische dienst meer ze waren niet geweest.
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Fouzia EDDAMI, Chargée de Mission op 12 feb 2018
Cher Monsieur Jack, Nous vous remercions d’avoir partagé votre commentaire sur Expedia. Nous vous informons que nous apprécions recevoir les impressions de nos visiteurs et les lisons toujours avec la plus grande attention. Et nous tenons à vous assurer que les membres de notre équipe travaillent habituellement très fort afin d’offrir un accueil chaleureux et une expérience de séjour inoubliable à nos visiteurs. N’hésitez pas de nous contacter pour un prochain séjour. Cordialement.

8/10 – Goed

sarah, amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, nette kamers.
Wij hebben 4 leuke dagen gehad. Het zwembad was mooi en groot. Soms is het water aan de koude kant. Ontbijt was goed!
Reactie van Fouzia EDDAMI op 23 dec 2017
Chère Madame Sarah, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous prenons bien en compte vos différentes remarques pour améliorer nos services. Au plaisir de vous recevoir une prochaine fois. Fouzia EDDAMI Chargée de Mission

8/10 – Goed

Jessica, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Hotel in buitenwijk
We zijn vriendelijk ontvangen. We kwamen in een rustige tijd er was veel (misschien) teveel personeel dus we waren snel ingecheckt. De koffers werden naar onze kamer gebracht en iedereen was erg vriendelijk. Het hotel zelf is gelegen in een buitenwijk. Lopend naar bezienswaardigheden is te doen maar ver, we deden veel met een taxi. Er staan genoeg taxi's voor het hotel. De hotelkamer is wat gedateerd met wat achterstalligonderhoud maar dat heb ik tot toe bij alle hotels in Marrakech in deze prijsklasse gezien. Wat ik echt een tegenvaller vond was het bed. Het lag echt verschrikkelijk. De kamer is schoon en de douche was erg lekker. Het was fijn dat er een apart toilet was. De algeme ruimtes in het hotel (receptie, restaurant, bar etc) zagen er erg mooi uit. De tuin en het zwembad waren prachtig. We hebben elke dag er lekker gezeten, buiten werkt de WiFi beter dan binnnen. Maar voor zwemmen zelf was t helaas te koud. Het ontbijt was ok. Lekker dat er iemand ommeletjes en gebakken eieren stond te maken. De keuze was redelijk, ik heb ik Marokko wel eens beter ontbijt gehad maar slecht was t niet. Al met al ben ik tevreden over t hotel vooral in verhouding met de prijs die je betaald.
Reactie van Fouzia EDDAMI op 23 dec 2017
Chère Madame Jessica, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire un retour. Nous prenons bien en compte vos différentes remarques pour améliorer nos services. Au plaisir de vous recevoir une prochaine fois. Fouzia EDDAMI Chargée de Mission

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede bedden, elke schoongemaakt, personeel mag wel iets gastvrijer zijn

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is in slechte staat geen 4 steren waard en lobby personeel is arrogant

4/10 – Matig

Aziz, Holland

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet meer wat het is geweest
Airco en telefoon deden het niet. Restaurant was erg slecht.

4/10 – Matig

Caroline, Ewijk

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voldeed niet aan onze verwachtingen
Foto's op site zagen er goed uit. Airco was veelbelovend met de temperarturen in Marrakech. Echter deze was bij lange na niet voldoende, eerste dag zelfs kapot. Personeel hotel niet behulpzaam. Hotel zeer slecht onderhouden, afgebladderde muren. Ontbijt was regelmatig te weinig, werd slecht aangevuld. Zwembad netjes en verzorgd, lekker gezwommen en afgekoeld. Tuin mooi aangelegd. Balkon goed, leuk uitzicht op zwembad/tuin.

6/10 – Redelijk

Mohcine, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service
Aangename plaats

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
7.5 heerlijk hotel na het drukke stadsleven
Prettig verblijf mooi zwembad

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf in Hotel Semiramis
Goede ontvangst. We kwam wat eerder binnen en we mochten vanaf 13.00 uur de kamer in. De kamers heeft wat achterstallig onderhoud, de kamer zijn netjes schoon maar de mobieler is oud. De zwembad is mooi en schoon, de SPA en Hamman is prima. De personeel zijn vriendelijk.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Rustige wijk, prachtige tuin
Gedateerd hotel, alles enigsinds versleten maar de tuin is prachtig en het zwembad ook. Personeel is niet heel vriendelijk. Bus 1 neemt je voor 4 dirham mee naar het centrum. Heel handig!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, centrale ligging
Goed hotel, aangename ligging. Vriendelijke mensen. Prijs / kwaliteit verhouding perfect. Ik kom zeker nog een keer terug naar dit Hotel.

6/10 – Redelijk

ina en tessa, W

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel met zeer vriendelijk personeel
Vanaf dit hotel ben je met de taxi binnen 10 minuten in de Medina. Taxi zijn erg goedkoop. Ca. 20-40 dirham. Ligt eraan of je kunt onderhandelen of niet ;-) Hotel is wel aan een renovatie beurt toe. Desondanks schoon en netjes. Wij legden elke dag 20 dirham fooi neer voor de schoonmaakster en bij terugkomst was alles Spic en span en lakens mooi gedrapeerd met rozenblaadjes! ! Mooi zwembad met handdoeken service en tuin met ligbedden. Kortom, waar voor je geld want ze zijn niet duur!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima gezinshotel!!
Goed verzorgd, schoon!! Boek met ontbijt en lunch voor avondeten kun je beter de stad in gaan!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oude bekende
Wij kwamen al jaren regelmatig in dit hotel maar er is een nieuwe eigenaar en het is wel een beetje aan onderhoud toe. Fijn zwembad en mooie palmtuin. Veel van het personeel kenden we nog en hebben ons echt verwend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Le Seminaris
Prima hotel net buiten de Medina gelegen in Marrakech

8/10 – Goed

Mieke, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel met mooi zwembad
Het is een mooi hotel met een heerlijk zwembad erbij. Het ontbijt en de andere maaltijden zijn goed, alleen waren er een paar lampen kapot op de kamers, we hadden er 2. Ook waren er een paar haakjes los van de gordijnen en dat staat wel slordig .

10/10 – Uitstekend

Mohsin, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed hotel
Een heel mooi en net hotel. Vriendelijk personeel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
voor de prijs goed
Geen 4 sterren maar dat geldt voor bijna alle hotels in Morocco: één ster minder. Alles is aanwezig maar staat van onderhoud kan wat beter. Toiletbril zit zo scheef dat er nauwelijks op te zitten valt, eerst verkeerde kamer bij andere sleutel werkte niet. Ontbijt lijkt veel maar is matig, niet slecht. Voor de prijs-kwaliteit echter goed. Kamer is ruim. Ruim opgezet hotel. Met vriendin één kamer is altijd een wereldprobleem in heel Marokko, maar het slaagde redelijk makkelijk (2e kamer huren). Mooi zwembad. Bidet werkte niet.

6/10 – Redelijk

Bouchra

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel très accueillant Les chambres laisse à désirer L’hôtel est très bruyant
8 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

bravo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Heureusement que le personnel est gentil car restaurant vide travaux autour de l hotel mais tres jolie piscine et beau jardin pas de bar a la piscine comme decrit
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

NAIMA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre, très calme et personnel très accueillant d’une gentillesse sans nom. Pas proche de la médina donc il faut prendre un taxi mais hôtel facilement accessible. Je reviendrai avec grand plaisir !
7 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Katherine

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel toujours bien entretenu . Personnel très agréable . Piscine très propre avec la personne des serviettes toujours agréable depuis des années et au petit soin des clients, chambre très agréable et propre, jardin impeccable. Un endroit vraiment reposant et tranquille malgré les travaux qu’il y a en ce moment . C’est vraiment un endroit que j’apprécie énormément pour me reposer dans un endroit magnifique et surtout très propre . À très bientôt
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Dominique

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
fuite dans les toilettes, forte odeur d'égout. Une seule serviette pour 2 personnes!!!. Chambre sale, rideaux qui tombent et ferment mal. porte fenêtre très dure. Mauvaise connection télévision.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jubayer

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Experience! Beware both guests and Hotel.com
DO NOT BOOK THIS PROPERTY. We had two major issues related to amenities: No hot water and No air-conditioner or heating. The receptionist was the rudest guy we ever met. When we complained about these two issues, told us . We probably would have left, had we not been ill on that day. However, another guy comes in and promised us to give another room on day 2. On day 2, we were told that the manager was not there yet and asked us to wait. Day 2 was gone. On day 3, not having a bath for 3 days due to lack of hot water, and sleeplessness due to the lack of proper heating, we dared not to ask anymore and decided to leave the hotel before our schedule. We claimed a refund for our last two days, but according to Hotels.com the property denied the request. And there are a number of minor issues: broken toilet seat, tissue holder.. electronic door key-card that does not work most of the times, toilet and bathroom doors that do not close properly…… Hotels.com has been supportive, but Hotels.com should ban this property from their list. The way I see it, I paid Hotels.com for 3 nights of my stay with a/c and hot water, which I did not get. And Hotels.com failed to collect refund for me. So, even though, Hotels.com generously offered me coupon, for the sake of the next customers of Hotels.com, this property should be banned for breaching contracts and providing service with impolite, rude personnel.
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

REJEAN

4 nachten verbleven in december 2023