Receptie

Beoordelingen van Palmeraie Palace

5 out of 5
Palmeraie Palace
Circuit de La Palmeraie, BP 1488, Marrakech

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 93 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 211 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 211 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Gerard

Positief: Comfort kamer
Een hotel dat ruimte hheft
In de Marokkaanse samenleving vind ik de prijs in relatie tot de verdiensten van het personeel te hoog.
7 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

visitor, netherlands

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Very Nice pool
Nice pool, terrible and very expensive lunch and the people are only interested in tips.
6 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Jan, Venlo

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Had veel beter gemogen voor een **** hotel.
Baliepersoneel niet behulpzaam en voortdurend aan de telefoon. Twee restaurants met een kleine en relatief dure kaart. Ontbijt weinig variatie en keus. Pendeldienst naar Marrakech, maar drie keer per dag en na 18.00 uur niet meer. Er kan niet of heel moeilijk geld gewisseld worden voor noodzakelijke fooien voor het personeel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Stéphane, France

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très très moyen pour un 5 étoiles ! Travaux nécessaires
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Correcto
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs some TLC
Check in staff at the Golf Resort were fantastic and extremely helpful and accomodating. The Golf course was in great condition and a delight to play. The suite was in need of an update to fixtures & fittings in particularl the towels, door handles, plug points and wardrobe doors needed more tlc. Lovely gardens with great view points and lots of water fountains. A big concern was that the clean up staff washed down the paths every morning between 9-10am which meant that it was very slippery - why not clean earlier in the morning so guests aren't slipping and dodging hoses. Whilst staying at the Golf Suites there was no facility for guests to have breakfast, instead it was a walk to the main hotel. The gate between the 2 resorts would also close early evening which meant you would have to walk all the way around the resort to get to the main hotel to use the facilities. All staff were friendly and happy to greet you.
4 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L établissements est vétuste propreté une catastrophe Décevant
7 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel excellent je n’ai rien à ajoutez personnel incroyable il n’y a rien à dire
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

jean claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Viejo y con mal mantenimiento. Fuera de temporada alta es un desierto.. no hay vida alrededor..
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

josef

Positief: Comfort kamer
3 bis 4 Sterne Hotel
Wir hatten das Zimmer getauscht, da es im Erdgeschoss, sehr dunkel und etwas muffig war. Die Terrassentür war nur schwer zu öffnen und klemmte an jeder Stelle. Auf die Reklamation hin,hat das Personal aber schnell reagiert und uns ein besseres Zimmer gegeben. Das Hotel hat eigentlich nur 3 bis 4 Sterne, 5 Sterne sind hier nicht angebracht.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Mitali

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, but stingy with amenities
The Palmerie Palace was a beautiful resort, and the rooms were comofrtable and clean. My only complaint is that they were very stingy with towels and other amenities. They wouldn't give extra towels when requested. After multiple requests, they finally gave us an extra hand towel (not a proper bath towel). I'm not sure if they were running low or what, but it was really frustrating. We also had only a small amount of toilet paper in our room and ran out within a day. We asked for more, and they wouldn't bring it for almost a day (after 3 requests). At a 5 star hotel, I would not expect them to be stingy with simple things like toilet paper.
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Fassy

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mal entretenu, la saleté partout, débordement d’eau dans tous les airs.la restauration est vraiment nulle.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

David, Mexico City

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Hotel, 15 minute drive from the old city.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

brigitte, France

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
J'ai adoré cet établissement car il a conservé l'esprit marocain, la décoration est superbe, le personnel est vraiment au petit soin, respectueux, que ce soit à l'accueil, les bagagistes, le chauffeur, au petit déjeuner, je n'ai qu'un mot ( Merci à eux) nous avons passé un super séjour. Brigitte et Thierry et Paule
5 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

14 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
L'établissement est correct il serait parfait si l’entretien était à la hauteur. En revanche j’ai une remarque à faire sur Expedia si ça vous intéresse ...
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Viktor, Aliso Viejo, CA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful place, ideal to rest after a good round of golf, take a vacation, alone or with family.
3 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room are smelly, 5days water yellow, no air condition, appliance broken, People very nice
10 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Francois J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel that could use a renovation cure.
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
pas très soigné souvent il y à eut que le lot de fait est le lavabo de la salle de bain la baignoire na pas été nettoyer
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Noureldien

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was ok but the resort needs to be rennovated. The room furniture was worn out and the walkway carpets also needs to be replaced. The conference rest areas are very badly maintained.
6 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Axel

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rundown
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

mounia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Hotel est très bien situé avec un acceuil chaleureux , personnel très sympathique, petit dej correcte le petit inconvénient c'est que l'hotel à besoin de rafraîchissement
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

AJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The size and architecture was impressive, pool and outdoor seating areas were very nice , the resort is suitable for those seeking quietness away from bustling city life and still a few minutes away from it , the hotel offers shuttle service to the old city . This staff is nice and responsive to customer needs , I’m very particular about room cleanliness and my room was 3226 very clean by the wing staff Amal , Lamyaa and Hind They also reminded me about few precocious items that I forgot while checking out , many thanks to their honesty and dedication especially Amal AJ
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ahmad, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the quietness, seclusion as well as the fine architecture and spacious facade, Staff was very welcoming starting from front desk to housekeeping, Mustafa from room service was very nice . my room was cleaned perfectly and with a smile and cheerful spirit by namely Amal , Lamyaa and Hind , I liked their dedication and attention to my room housekeeping requirements , also they responded promptly to my requests without hesitation, a warm Thanks to them , I very much like and enjoy such level of care that is missing in many hotels so definitely I’m coming back in my next visit to Marrakech
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Complexe agréable mais débordé à cette période.
Les’complexe Est agréable golf, plusieurs restaurants . Le service dans ces restaurant est très longs. Conciergerie très efficace, chambre il manque toujours quelquechose mais on était en période de pointe. Golf parfait pour la saison, la aussi restauration très longue même avec des plats simples.
6 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Visitor

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The shuttle service from hotel to the town was not up to our expectations. The hotel is about 7 miles from the city centre and the shuttle takes you from hotel to the old city and our request to drop us at a central location enroute was declined unreasonably. If the hotel is keen about attracting overseas visitors they need to change this policy and should be a bit more flexible.
7 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was there for a conference but my room smelled like sewage
5 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

CARLOS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buenas instalaciones.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Taoufiq

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Très Mal tenu ne mérite pas 3 Etoiles
Environnement golfique et vues magnifiques sur l'Atlas. L'Etablissement ne mérite pas plus 3 Etoiles : - Matériel vétuste transats et rideaux déchirés - Terrasse sale et peinture écaillée - Salle du petit déjeuner sombre et toile de couverture sale noircie. - Pour couronner le tout un REVEIL OBLIGATOIRE AVEC MOTEUR A GAZOIL DU JARDINIER A 8:00 H. Précision: nous étions dans une suite vue sur le golf De toute évidence, il n'y a personne pour contrôler cet établissement. Il donne l'impression d'un vieux paquebot à l'abandon. DOMMAGE.
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Rick, New York, NY

Positief: Netheid
First off the staff was friendly and treated me well and with respect. Unfortunately, the resort itself could use a facelift as it is showing its age. In the peak months, there are a lot (and I mean a lot) of French vacationing at this resort so there is a lot of activity and use. That has taken its toll over the years. It is still a good vacation spot but just a bit worn. Housekeeping needs some attention as I had to call them at least twice a week over the three weeks I stayed there to get items like bath towels that they didn't leave in the room. I don 't think they have enough stock of items like that and have to wash them daily in order to have enough for all the rooms. It is a huge resort. One thing that I did not like is that the staff will not allow you to buy snacks and water from the outside and bring it into the resort. I guess they want you to pay $5 a bottle for their water rather than paying 50 cents for a bottle in the store. That is a big turnoff for me and affects my decision on where to stay when I go back to Marrakech at the end of the year.
21 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Donald, Tunis, Tunisia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Facilities are very nice, clean, and comfortably furnished; however, restaurant and bar service is disorganized when accommodating large groups.
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Souhail

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staf top sopra tutto ZEROUAL una persona profesionale
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Christophe, Paris

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vieillissant mais de qualité
Les installations sont vieillissantes mais les chambres sont correctes et surtout la literie est excellente ! Le personnel est malheureusement de qualité très variable, même si la nonchalance locale est de mise. Le personnel des extérieurs (chauffeur navette, piscine et restaurant buffet du soir) est exécrable ... alors que les autres (restaurant La Brasserie, petit-dej, femmes de chambre) sont adorables ! Curieux mais pénible à vivre sur 8 jours À refaire mais il faut que le manager change rapidement les mentalités Merci d’avance
8 nachten verbleven in juni 2018