Hôtel Restaurant Le Printemps

Hotel met een restaurant, in de buurt van Grand Port Maritime de Marseille

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Restaurant Le Printemps

Receptie

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
42/44 Bd Charles Nedelec, Marseille, 13001

In de buurt

  • Le Panier - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Les Terrasses du Port - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Grand Port Maritime de Marseille - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Musée des Civilisations de l'Europe et de la Méditerranée - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Stade Vélodrome - 5 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Marseille (XRF-Station Saint Charles SNCF) - 1 min. lopen
  • Station St. Charles - 3 min. lopen
  • Luchthaven Marseille - Provence (MRS) - 26 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks Gare de Saint Charles - ‬3 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬2 min. lopen
  • ‪Café de France - ‬2 min. lopen
  • ‪Il Cafe Di Roma - ‬3 min. lopen
  • ‪Sur le Pouce - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Hôtel Restaurant Le Printemps

Hotel in de buurt van Grand Port Maritime de Marseille
Als je bij Hôtel Restaurant Le Printemps verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een terras, een bar en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en gratis kranten
  • Meertalig personeel en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hôtel Restaurant Le Printemps beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Frans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 6,50 voor volwassenen en EUR 6,50 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Restaurant Le Printemps

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Receptie met beperkte openingstijden

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Meer

  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 5.00 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Beperkingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 5.76 per accommodatie, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 6.50 voor volwassenen en ca. EUR 6.50 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 5.00 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hôtel Restaurant PRINTEMPS
Hôtel Restaurant PRINTEMPS Marseille
Restaurant PRINTEMPS Marseille
Restaurant Le Printemps
Hôtel Restaurant Le Printemps Hotel
Hôtel Restaurant Le Printemps Marseille
Hôtel Restaurant Le Printemps Hotel Marseille

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Restaurant Le Printemps?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 5.00 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hôtel Restaurant Le Printemps te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hôtel Restaurant Le Printemps?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Restaurant Le Printemps uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hôtel Restaurant Le Printemps?

Dit hotel ligt in Belsunce, op 0,7 km van La Canebière en binnen 5 km afstand van Grand Port Maritime de Marseille en Stade Vélodrome. Ook Memorial De La Marseillaise en Centre Bourse liggen binnen 10 minuten lopen. Marseille (XRF-Station Saint Charles SNCF) ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station St. Charles is het 3 minuten lopen.

Beoordelingen over Hôtel Restaurant Le Printemps

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 45 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 45 beoordelingen

6,0/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

hannah, Utrecht

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ideale locatie maar dan is het dan ook mee gezegd

De kamer bevat ramen, een bed, een douche, een wastafel en een wc. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. De kwaliteit is bedroevend maar de locatie ideaal , naast het station ( neem alleen wel oordoppen mee, want het ligt aan een drukke weg) . Dus maakt de staat van de kamer je niet uit en is alleen de locatie belangrijk dan is het top! Anders is ons advies om verder te zoeken.

6/10 – Redelijk

mourad, alger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Sympa

Accueillant et sympa propre accessibilité au moyen de transport.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
J'ai réservé pour 3 nuits, quand je suis arrivé à l’hôtel vers 20h, on a été surprit de me voir arriver.J'ai réservé deux semaines à l'avance mais personne n'avait pensé à vérifier les réservations faites sur internet,donc plus de chambre disponible.J'ai été placé dans une chambre sans chauffage,la télé n'avait pas de télécommande et il y avait une forte odeur d'urine dans la chambre qui venait de la cage d'escalier.Heureusement j'ai dormi dans une autre chambre les deux nuits suivantes, mais reste déçu du confort de l’hôtel pour le prix.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Pour dépanner une nuit

6/10 – Redelijk

weetab

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel face à la gare,prix correct

Situation intéressante : face à la gare (pratique quand votre TGV arrive avec 3-4 heures de retards... ce qui arrive!), et à côté du métro. Accueil aimable du personnel. Qualité et propreté de la chambre en rapport avec le prix : plutôt faible, mais on a ce qu'on paye!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

2/10 – Ontzettend slecht

Helmut Schümann, Bremen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ein Saustall

Die Lage direkt am Bahnhof war das einzig positive. Der "Empfang" war ein kleiner Tresen in einem kleinen Flur, der mit Altpapier und Kartonmüll fast zugestellt war. Die Deckenplatten hingen herunter als sichtbare Folge des letzten Wassereibruchs und ein deutlicher schlechter Geruch kam uns entgegen beim einchecken. Das Zimmer war derart klein, dass wir die Tür erst schließen konnten, als wir den Koffer auf das Bett gestellt hatten. Das Bett war feucht und kaum gemacht. Es war derart ekelig, so dass meine Frau jegliche direkte Berührung mit dem Bettlaken während der Nacht vermied. Bei geöffnetem Fenster war die Lärmbelästigung von drei davor angebrachten Klimaanlagen unerträglich. Außerdem war die Ebene einer Art Terasse außen vor dem Fenster in Höhe der Fensterbank, so dass wir aus berechtigter Angst vor Rattenbesuch das Fenster geschlossen hielten. Wenn wir das vorher gewußt häten, wären wir in ein teureres Hotel gegangen. Dieses ist absolut nicht zu empfehlen, auch nicht, wenn man pro Nacht 50 € Schmerzengeld angeboten bekäme.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Bon accueil

Personnel accueillant. Entretien/condition de l'hotel perfectibles

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Emplacement interessant

Tres moyen !

4/10 – Matig

seb, Tours

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

emplacement idéal

Accueil plutôt froid: impression de déranger. Hôtel plutôt vétuste. Literie confortable. Fuite d'eau dans la salle de bain. Cuvette des toilettes HS. Pas de rideau. Télécommande ne fonctionne pas. Mur en carton, on entend les voisins...Situation malgré tout idéal au sortir du train (juste à traverser la route).

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

hotel close to train station

well, the only good thing About the hotel is the location, in front of the train station, perfect for someone that just need a room to rest. The room was not very clean, no curtains in the bathroom, some problems in the ceiling, barely had space for the luggage and there was no elevator. would suggest only for guests with no luggage and just wanted something close to the station, itherwise would stay somewhere else. Staff was good though and helpful.

6/10 – Redelijk

bornier, dijon

Positief: Personeel en service
Hotel modeste mais correct,bien situé,bon marché.literie correcte et chambre calme...

6/10 – Redelijk

Marine

Positief: Netheid

2/10 – Ontzettend slecht

Nils., sweden

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Utmärkt läge.Nära buss och tåg.

Rummet var rent men slitet.Ingen städning på 3 dagar,ingen tv som fungerade.Ingen papperskorg inga toalett articklar.Luktade kloak i trappuppgången.Ingen personal att prata med efter åtta.

6/10 – Redelijk

Frank, Hong Kong

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No television as promised by hotels.com

4/10 – Matig

robbari

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Phil, Italy

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Più centrale di così non si può, ma per il resto..

I punti di forza sono la posizione e (se si riesce a superare l'impatto negativo derivante dalla quasi totale assenza di referenti o in ogni caso dall'impossibilità di trovarli anche al telefono o via mail), il vantaggio, una volta ottenuto il codice numerico del portone, di poter entrare e uscire in totale autonomia a qualsiasi ora, nonché una certa cura nella pulizia della stanza e del bagno. I quali stanza e bagno sono comunque veramente essenziali e anche un po' "trash" per molti aspetti. I punti di grande debolezza sono l'accoglienza, le dotazioni essenziali e "sotto soglia" di camera e bagno, appunto, e l'odore stantio e da retro bar che aleggia per le scale di accesso alle stanze, le quali scale dovrebbero essere arieggiate e pulite molto più spesso. In ogni caso, se finalmente si riesce ad entrare in contatto col gestore, poi le cose richieste più o meno si ottengono (nel mio caso la fattura).

6/10 – Redelijk

harlaut, france

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

pas de service

la chambre propre, mais le hall d'accueil digne des plus sales du continent du tiers monde: sale, odeur ....

4/10 – Matig

Roy, Reading, UK

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Convenient for railway station.

Hotel rooms are connected to a bar/restaurant. Reception not manned 24 hours so had to check in with bar staff who accepted payment, issued room key & advised the code number for the entrance door keypad.

10/10 – Uitstekend

noemi, California

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

In front of train station.

Hotel was immediately in front of train station. We got there early and they went ahead and held our bags until check in. They were really nice and you have a market right next door to the hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Low end hotel near train station

WLAN was not working most of the time, sewer severly leaking, personnel made only promises but did not act, not even willing to issue a proper receipt. Lots of traffic around, noisy and smelly rooms.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

lington, paris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A éviter

L’hôtel est certes bien situé, juste à coté de la gare Saint Charles mais il est vraiment vétuste et mal entretenu. Les poignets de porte qui se démontent, la robinetterie qui tient pas bien en place et les draps sentent le vieux...

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Bon emplacement, propre

Propre et pratique (en face de la gare et à 15min du vieux-port), mais bien trop vétuste, les lavabos et salles de bains bouchées, des ampoules qui ne marchent pas et le radiateur de la salle de bain qui ne marche que trop bien (chaleur maximale et impossible à éteindre)

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten